عمومی

آموزش نصب سقف شیروانی فلزی + نمونه کارهای اجرا شده

سبک سازی ساختمان ها با نصب سقف شیروانی و کاهش وزن ساختمان توسط سقف شیروانی باعث کاهش نیروی زلزله نیز میشود که ایمنی ساختمان را افزایش میدهد. سقف شیروانی قابل اجرا در همه مکان ها می باشد. نصب سقف شیروانی به مراقبت های کمتری در مقایسه با نصب سقف های مسطح دارد و از این لحاظ از لحاظ اقتصادی بهینه تر می باشد. در کل میتوان گفت نصب سقف شیروانی از محبوبیت و اقبال عمومی بالایی در بین مردم برخوردار هستند. جهت نصب سقف شیروانی برخلاف وزش باد باید باشد. نصب سقف شیروانی اصولا از پایین ترین نقطه سقف شیروانی انجام میشود.

مراحل نصب سقف شیروانی : در این مقاله به بررسی مراحل نصب سقف شیروانی میپردازیم. شرکت ویلا سقف با کادری مجرب و کار آزموده در زمینه پوشش سقف شیروانی با انواع ورق های رنگی و ساده و طرح دار . اجرای انواع سقف ویلایی . سردخانه ، مرغداری ، اجرای ابرو نما لمبه دور سالن ها با ضمانت و تعهد کاری در خدمت مشتریان عزیز می باشد. جهت هماهنگی با شماره های درج شده در وبسایت تماس بگیرید . اما قبل از آن کمی راجب سقف شیروانی اطلاعات کسب کنیم پس با ما همراه باشید. کاهش نفوذ سرما و گرما, سازگاری با شرایط آب و هوایی و همچنین سبک سازی ساختمان از نظر وزنی در بسیاری از شهرها و روستاها به عنوان پوشش سقف استفاده میشود.

جهت آشنایی با مراحل نصب و اجرای سقف شیروانی و نکات لازم برای اجرا با ما در ادامه همراه باشید. تا یک نشیمن مناسب برای زیرسازی سقف شیبدار آماده کنیم. این کلاف با اتصالات مناسب به اسکلت سازه وصل میشود تا به وسیله باد یا دیگر نیروها از اسکلت جدا نشود. سپس برای نصب سقف شیروانی, بلندترین دهنه مورد نیاز سقف را با توجه به نوع سقف شیبدار میسازیم و در محل مورد نظر قرار میدهیم.

پلی کربنات – مواد مدرن و با دوام. این ترکیب به خوبی با هر پایه. تاخیر ماوراء بنفش است. سقف برای تاکستان ساخته شده از یک ماده در برابر تغییرات دما خشن. آن را با دوام و قابل اعتماد است. سقف گنبدی. این وسوسه انگیز با این واقعیت است که برف بر روی پشت بام است با تاخیر است. سقف پنت – ساختاری بر روی دیوارهای بیرونی از الاچیق، که در سطوح مختلف واقع استوار است.

دکمه بازگشت به بالا