عمومیگزارشگر کسب و کار

از کجا می توان سقف متحرک خود را تعمیر نماییم؟

تعمیر چادر متحرک موضوعی بوده که در مقاله تدوین شده زیر به بررسی آن خواهیم پرداخت؛ همان طور که می دانید به سایه بان ها و سقف هایی که از جنس پارچه های مخصوص و ضد آب تولید می شوند و امکان باز و بسته شدن به صورت دستی و اتوماتیکی را دارند، سازه چادری متحرک می گویند؛ در خصوص کسب اطلاعات بیشتر در این باره با ما همراه باشید و ادامه مطلب را از دست ندهید.

معرفی سازه چادری متحرک

چادرهای متحرک نسل مدرنی از سازه ها هستند که دهانه بزرگی دارند و از ویژگی های خوبی که می توان برای آن ها در نظر گرفت این است که وزن بسیار سبکی داشته و به دلیل این که میش ساخته هستند زمان اجرا و نصب آن ها بسیار کوتاه می باشد.

در خصوص مشخصات ظاهری سازه پارچه ای متحرک می توان گفت که این سازه ها از ساختاری با متریال پارچه ای و آلومینیومی به تولید می رسند که قابل حرکت بر روی یک ریل هستند و همان طور که قبل گفتیم در دو نوع ثابت و متحرک وجود دارند.

سایه بان های چادری متحرک دارای یک موتور هستند که یک نیروی محرکه را در سقف سازه به وجود می آورند و به وسیله یک ریموت کنترلی، سازه پارچه ای را به طور خودکار و اتوماتیک باز و بسته می کنند؛ اما نوع ثابت این چادرهای متحرک به وسیله دست باز و بسته می شوند که از نظر هزینه ای به صرفه تر از نوع متحرک به شمار می آیند.

از چادرهای متحرک اغلب در مکان هایی نظیر روف گاردن و پوشاندن سقف استخرهای رو باز استفاده می کنند که این سازه ها به عنوان محافظی در برابر نور خورشید و شرایط نامطلوب آب و هوایی مورد استفاده قرار می گیرند.

یکی از مواد و متریال های به کار رفته در ساختار سایه بان بازشو متحرک، پارچه های پی‌وی‌سی است که این پارچه ها طول عمر بسیار بالایی دارند و خاصیت ضد آب بودن آن ها موجب می شود که از آن ها بتوان در برابر شرایط جوی نامساعد هم استفاده کرد.

موتوری که در این مورد استفاده قرار می گیرد معمولا از مارک های فرانسوی می باشد که یکی از بهترین و کارآمدترین موتورهای موجود در بازار هستند و جالب است بدانید که این سایه بان ها امکان نصب سنسور هوشمند را نیز دارند به صورتی که با تنظیم حسگر، زمانی که شرایط جوی بد باشد و برف و باران ببارد، سیستم به طور اتوماتیک بعد از شروع برف و باران بدون دخالت دست باز و بسته می شود.

مزایای چادر متحرک نسبت به محصولات مشابه

چادر متحرک نسبت به سازه های مشابه مزیت های زیادی دارد که برخی از این امتیازات به ذکر موارد ذیل هستند.

  • یکی از مزایای خوب سایه بان های چادری متحرک این است که این محصولات را می توان در فصول مختلف سال استفاده کرد که استقامت و زیبایی بسیار زیادی دارند و در مقایسه با سازه های سنتی به صرفه تر هستند.
  • از این سازه های پارچه ای به عنوان عایق نیز استفاده می کنند؛ چرا که در گرما و سرما به طرز قابل توجهی از هدر رفتن انرژی پیشگیری به عمل می آورند؛ همچنین این سقف های پارچه ای جنسشان به گونه ای بوده که از عبور اشعه های مضر خورشید جلوگیری می کنند.
  • یکی دیگر از ویژگی های خوبی که چادرهای متحرک دارند این است که این سازه ها در برابر ضربه مقاومت بالایی دارند به طوری که در مواقع زمین لرزه و زلزله دچار هیچ آسیبی نمی شوند.
  • از دیگر مزایایی که می توان برای پوشش های سقفی نام برده در نظر گرفت این است که به علت شفاف بودن نیاز به نورپردازی زیادی ندارند و حریم شخصی ایمن و مطمئنی را فراهم خواهند آورد.
  • این سازه ها به دلیل این که با پیچ و مهره به یکدیگر اتصال داده می شوند قابلیت انتقال از مکانی به مکان دیگر را دارند و به علت مواد به کار رفته در ساختارشان در شرایط نامطلوب آب و هوایی دچار زنگ زدگی نمی شوند.
  • پارچه هایی که برای پوشش سقف این سازه ها مورد استفاده قرار می گیرند برزنتی هستند که در برابر پارگی و آتش از خود مقاومت بالایی نشان می دهند و تحت هیچ شرایطی پاره نمی شوند و مقاومت خود را هم از دست نمی دهند.

یکی از عواملی که موجب دوام بالای سایه بان های نام برده می شود، تعمیر چادر متحرک است؛ تعمیر سایبان بازشو متحرک بستگی به مواد به کار رفته برای تولید آن ها متفاوت می باشد.

باید بدانید که بخش اساسی برای تعمیر سازه پارچه ای متحرک مربوط به تعمیر موتور آن ها است؛ چرا که این قطعه مسئولیت باز و بسته کردن این سقف ها را بر عهده دارد و بیشتر در معرض آسیب قرار می گیرد و باید گفت که تعمیرات این سازه ها افراد متخصص و زبده را می طلبد و انجام این کار نیاز به دانش و مهارت بالایی دارد و از عهده هر کس بر نمی آید.

اگر شما هم از چادرهای متحرک استفاده می کنید، به جهت تعمیر سایبان بازشو متحرک اصلا دغدغه ای نداشته باشید؛ زیرا این مشکلات توسط گروه تولیدی کولابان به راحتی قابل رفع و تعمیر می باشند.

در خصوص تعمیر چادر متحرک باید گفت که برخی از اوقات نیاز است که متریال به کار رفته در ساخت این سازه ها تعویض گردند و عوض کردن مواد ساختار معمولا زمانی توصیه می شود که تعمیر سازه پارچه ای متحرک امکان پذیر نیست.

اجزاء به کار رفته در سازه چادری متحرک

در سایبان های بازشو متحرک اجزاء مختلفی به کار رفته است که به بیان موارد زیر هستند.

  1. موتور سازه چادری برقی: نوع موتور به کار رفته در سازه پارچه ای متحرک، توبولار و از مارک آلمانی می باشد که این نوع موتورها سطح کیفی خارق العاده ای دارند و از عملکرد بالایی برخوردار هستند.
  2. غشاء تاشونده: غشاء های تاشونده ای که در ساخت این چادرهای متحرک استفاده می شوند از برندهای آلمانی و فرانسوی هستند که طول عمر آن ها بین ۳۰ تا ۵۰ سال است و به مدت ۵ سال نیز دارای گارانتی می باشند و از نظر سطح کیفی بسیار عالی هستند.
  3. سازه تمام آلومینیوم: به جهت ساخت اسکلت سایه بان های بازشو متحرک از سازه های تمام آلومینیومی استفاده می کنند که جنس بسیار خوبی دارند و به هیچ عنوان هم دچار زنگ زدگی یا پوسیدگی نمی شوند.

در پاسخ به این پرسش باید بگوییم که نمی توان نرخ مشخصی را برای اجرای این سایه بان های تاشو در نظر گرفت؛ چرا که هزینه تولید آن ها وابسته به عوامل مختلفی از جمله مساحت مورد نظر، میزان مصرف اکسسوری ها، سطح کیفی آلومینیوم ساختار، انواع موتور به کار رفته برای تولید آن ها و نوع پارچه به کار گرفته شده برای پوشش این سازه ها است و شما برای آن که بتوانید قیمت حدودی این سازه ها را دریافت کنید لازم بوده که از طریق شماره تلفن های مشخص شده در همین صفحه با کارشناسان کولابان ارتباط برقرار نمایید.

تعمیر چادر متحرک

سایبان بازشو متحرک مانند هر وسیله دیگری بعد از گذشت عمر مفیدش به تعمیر نیاز دارد و اگر به تعمیر چادر متحرک توجهی نشود، احتمال پدیدار شدن اختلالات دیگری در بخش های مختلف این سازه وجود دارد.

در واقع خدمات مربوط به تعمیر سازه پارچه ای متحرک به شما این امکان را می دهد که هر مشکلی برای این پوشش به وجود آمد را بتوانید در کوتاه ترین زمان و با صرف هزینه ای کم رفع کنید.

همان طور که در ابتدای مطلب گفتیم، تعمیر چادر متحرک نیازمند منابع انسانی متخصص و تجهیزات پیشرفته می باشد که تیم تخصصی کولابان توانسته است که هم در تامین نیروی کار حرفه ای و هم فراهم آوردن تجهیزات مدرن و پیشرفته عملکرد مطلوب و موفقیت آمیزی داشته باشد.

خدمات تعمیر سایبان بازشو متحرک در شرکت کولابان با کیفیت های گوناگونی قابل انجام است و این کمپانی با کادری مجرب توانسته که کار سرویس و تعمیرات این سازه ها را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت برای مصرف کنندگان انجام دهد.

سخن پایانی

سازه های چادری متحرک از پر مصرف ترین سازه ها هستند که نسبت به نوع سنتی خود مزایای زیادی دارند و از قیمت مطلوب تری نیز برخوردار هستند؛ این پوشش های سقفی کاربری های زیادی دارند و اغلب از آن ها به عنوان سایه بان استفاده می شود که متریال به کار رفته در ساخت آن ها بسیار با کیفیت هستند و به هیچ عنوان دچار آسیب نمی شوند.

اگر قصد نصب سازه های پارچه ای متحرک را دارید، می توانید که کار اجرا، نصب و حتی تعمیر سایبان چادری متحرک را در هر شکل و شمایلی به گروه تولیدی کولابان که سابقه زیادی در زمینه تولید و نصب این سازه ها را دارد بسپارید.

دکمه بازگشت به بالا