عمومی

اطلاعاتی درباره نرم افزار گزارش ویپ

[vc_row][vc_column][vc_column_text]در نرم افزار گزارش ویپ اوج شما می توانید برای هر کدام از مشتریان حقیقی و حقوقی یک پرونده مجزا ایجاد کنید و تمامی اطلاعات مورد نیاز بخشهای مختلف مجموعه تان (مانند تیم بازاریابی، فروش، پشتیبانی و..)اعم از کلیه اطلاعات مشتری،مذاکرات انجام شده ، رویدادها و وظایف مرتبط با مشتری ، اسناد مرتبط با مشتری، ایمیل های دریافتی و ارسالی مشتری ، فاکتور و پیش فاکتورهای مربوطه ، فرصت های فروش مرتبط ، سفارش فروش و خرید مرتبط با مشتری ، قراردادهای مرتبط با مشتری، پروژه های مرتبط ، تیکت های دریافتی و ارسالی و… را در پرونده هر مشتری ثبت و آرشیو نمایید.

در صورتیکه شما اطلات اشخاص را در پرونده اشخاص حقیقی یا حقوقی ثبت کرده باشید و مرکز تلفن (وویپ، کالر آی دی ، سانترال ) به نرم افزار اوج متصل باشد در هنگام تماس نام و نام خانوادگی و شماره تماس مشتری بصورت پاپ آپ برای شما نمایش داده می شود.

بله . با استفاده از ماژول پنل پیامک آموت امکان ارسال پیامک تکی و گروهی و همچنین پیامک های زمانبندی شده مرتبط با چرخه های کاری مقدور می باشد.

درصورتی که قبلا اطلاعات مشتریان خود را در داخل نرم افزار های دیگر ثبت کرده ویا از نرم افزار اکسل برای ثبت اطلاعات مشتریان خود استفاده کرده باشید نرم افزار CRM اوج این قابلیت را در اختیار شما قرار خواهد داد تا بتوانید اطلاعات خود را به راحتی و بدون از دست دادن حتی یک رکورد به نرم افزار crm انتقال دهید.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

دکمه بازگشت به بالا