افزایش روانپریشی در دوره بعد از عمل جراحی

مشاوران گفتند: “در دوره تاج ، وقتی مردم یاد بگیرند که استرس و اضطراب مزمن است ، حتی بعد از بیماری عروق کرونا ، اختلال استرس پس از سانحه را تجربه می کنند. این سطح زندگی را تحت تأثیر قرار داده و می تواند بیماری روانی و جسمی (روان پریشی) را افزایش دهد.

در مصاحبه با گزارشگر یک ، امین رفیعی پور وی گفت: “ما در حال حاضر در اپیدمی كروناویروس هستیم و به مرور زمان در حال كاهش هستیم.” با این حال ، بحث فعلی این است که اصول بهداشتی و فاصله مناسب بدن ممکن است مدتی در کشور و سراسر جهان باقی بماند و مردم باید همچنان به اصول بهداشتی اساسی پایبند باشند و بازدیدها را کاهش دهند. در مکانهای شلوغ کمتر حضور دارند.

“به هر حال ، مردم باید به شیوه زندگی فعلی عادت کنند. اکنون ما فکر می کنیم که بسیاری از افراد دست خود را تکان نمی دهند و مالش نمی دهند. این رفتارها به مرور زمان نهادینه می شوند و مردم باید از اصول بهداشتی پیروی کنند.”

این روانشناس بهداشت تأکید کرد: به هر حال تغییرات اساسی در روابط انسانی به وجود آمده است که در دوره پس از کرت رخ داده است و در درازمدت روابط انسانی نیز تغییر کرده است. در دوره کرتین ، سبک زندگی تغییر می کند ، مردم به طور فزاینده ای به دنیای مجازی در می آیند و به نظر می رسد در طولانی مدت ترافیک رو به کاهش است.

رفیعی پور همچنین اثر ویروس تاج را در دوره پس از عروق کرونا در سطح خانواده توصیف کرد. این اختلالات در بسیاری از جنبه های زندگی تأثیر می گذارد و می تواند بیماری روانی را افزایش دهد.

وی ادامه داد: از طرف دیگر با توجه به اینکه همه اعضای خانواده به مدت طولانی در کنار هم بوده اند ، این روند باعث ایجاد جراحات و تنش هایی در درون خانواده می شود و به جرات می توان گفت که آمار بعد از این آسیب ها به احتمال زیاد طلاق می گیرند و اختلافات خانوادگی بیشتری دارند. و مشکلات ازدواج.

مشاور مرکز مشاوره روانشناسی ایرانی افزود: “یک آسیب پس از سانحه می تواند منجر به صدمات طولانی مدت شود ، و صدمات می تواند ناتوانی روانی را افزایش دهد ، بنابراین شما باید یک برنامه اساسی برای سلامتی جسمی داشته باشید.” بهداشت روانی و اجتماعی. در همین راستا ، مسئولان وزارت بهداشت باید یک برنامه اساسی برای حادثه پس از تاج تهیه کنند.

رفیعی پور ادامه داد: مهمترین چیز در کاهش مشکلات روانشناختی در دوران پس از تاج گذاری این است که بپذیریم که مردم دچار بحران شده اند و جهان را تحت تأثیر قرار داده اند. پذیرش بحران ، استرس و افسردگی را کاهش می دهد و مردم می پذیرند که این استرس و افسردگی فقط برای آنها نیست بلکه برای شرکت در کل جهان است و مردم باید محیطی شاد را برای خود ایجاد کنند. سرگرمی هایی را پیدا کنید که متناسب با سبک زندگی جدید شما باشد.

مشاوران سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران اصرار بر ساختن الگوهای و پروتكل های بهداشتی به اعتقاد جامعه و تلاش برای نهادینه كردن اعتقادات مردم دارند. پیدا کردن

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا