عمومیگزارشگر کسب و کار

انواع سایبان برقی هوشمند در سال 2024

اگر ساختمان شما پارکینگ ندارد یا پارکینگ شما سرپوشیده نیست، حتما دلیل استفاده از سایبان برقی خودرو را می دانید. پارک کردن سال هاست یکی از دغدغه های صاحبان خودرو می باشد، اینکه یک مکان امن و سرپوشیده برای خودرو وجود داشته باشد بسیار حائز اهمیت است. گاهی پیش می آید که می خواهید ماشینتان را در خیابان پارک کنید، مطمئنا اول از هر چیزی به دنبال سایه می گردید. در روزهای گرم و تابستانی ماندن خودرو ساعت ها زیر نور خورشید هم به رنگ خودرو آسیب می زند هم به دلیل گرمای شدید نشستن در ماشین غیر ممکن و دشوار می شود. این مشکلات با خرید سایبان برقی ماشین از بین خواهد رفت.

عدم نیاز به کارواش با سایبان برقی ماشین

یکی از مزیت های خوب استفاده از انواع سایبان برقی ماشین، کاهش هزینه های اضافی کاوراش می باشد. زیرا هنگامی که خودروی شما بدون محافظ و قرارگرفتن در پارکینگ سر پوشیده در فضای باز پارک می شود، به راحتی در معرض عوامل طبیعی مانند بارش برف و باران، ریزش برگ و شیره درختان همچنین فضولات پرندگان قرار می گیرد. بنابراین شما در مدت زمان کوتاهی مجبور به تمیز کردن ماشین و مراجعه به کارواش می شوید. حتی اگر خودتان ماشین را می شویید، این کار از شما زمان زیادی را خواهد گرفت و کثیف شدن ماشین در زمان کوتاه واقعا آزار دهنده می باشد.

اما زمانی که از سایبان برقی خودرو استفاده کنید، از ایجاد آلودگی روی ماشین جلوگیری کرده و لازم نیست زود به زود ماشین را به کارواش ببرید. در این صورت هزینه های اضافی نیز کاهش میابد.

عدم نیاز به تعمیرگاه با سایبان خودرو

خرابی و ایرادات مختلف در خودرو هر چند وقت یکبار و به دلایل مختلفی ممکن است پیش بیاید، معمولا زمانی که خودرو آسیب می بیند این موضوع برای صاحب آن آزار دهنده و ناخوشایند می باشد، به خصوص حالا که قیمت تعمیر خودرو نیزبسیار بالا رفته است. پس تا جایی که می شود باید از خودرو مراقبت و نگهداری کرد. البته جلوی برخی اتفاقات ناخدآگاه مانند تصادف را نمی شود گرفت اما  برخی از مراقبت ها دست خودمان است، مانند قرار ندادن خودرو زیر نور خورشید در مدت زمان طولانی.

حتما میدانید که هر چقدر خودرو شما مدل بالا و ضخامت رنگ بدنه آن زیاد باشد، باز هم اشعه خورشید می تواند به آن آسیب بزند. به همین دلیل یکی از مزیت های انواع سایبان برقی ماشین کاهش نیاز به تعمیرگاه می باشد. به غیر از نور آفتاب، ماندن شیره درختان و فضولات پرندگان هم می تواند به دلیل اسیدی بودن به رنگ بدنه ماشین آسیب برساند.

با محافظت و خرید سایبان برقی پارکینگ می توانید، آسیب های وارد شده به خودرو را کاهش  دهید و کمتر به تعمیرگاه مراجعه کنید.

انواع سایبان برقی برای خودرو

سایبان هایی که برای محافظت از خودرو در بازار وجود دارند، به دو دسته سایبان ثابت پارکینگ و سایبان برقی خودرو تقسیم می شوند. شما در مجموعه غلامی می توانید مدل های مختلفی از سایبان خودرو را سفارش دهید.

سایبان های ثابت پارکینگ را می توانید در محل پارک همیشگی خودرو مانند حیاط قرار دهید و زیر آن یک یا چند خودرو ( با توجه به ابعاد سایبان ) پارک کنید. اما سایبان‌های برقی خودرو قابلیت باز و بسته شدن توسط ریموت را دارند به همین دلیل طول عمر بالا تری داشته و فضای کمتری را اشغال می کنند. در ادامه به چند نمونه از انواع سایبان ماشین اشاره خواهیم کرد؛

اگر به دنبال سایبانی هستید که نه تنها در محل زندگی خود از ماشین محافظت کند بلکه همه جا همراه خودروی شما باشد، باید سایبان برقی همراه بخرید. سایبان برقی همراه خودرو قابل حمل بوده، مخصوص خودرو ها طراحی شده و انواع مختلفی دارد، مثلا در یکی از انواع آن روی باربند خودرو نصب و مانند چتر بالای سقف ماشین، باز می شود.

سایبان برقی بازویی برای خودرو

یکی از انواع سایبان برقی ماشین، سایبان های بازویی می باشند که در هر مکانی که مدنظر داشته باشید نصب خواهند شد و با توجه به ابعاد و اندازه درخواستی شما یک یا چند خودرو زیر سایه آن پارک می شود. سایبان بازویی خود نیز انواعی مختلفی دارد و جزو پرکاربردترین سایبان های برقی قرار می گیرد زیرا به جز قرار دادن ماشین می توان زیر سایه آن میز و صندلی قرار داد و یک عصر دلچسب را در حیاط خانه یا ویلا تجربه کرد.

سقف برقی پارکینگ نوعی از سایبان برقی، معروف به سقف برقی می باشد زیرا دقیقا همانند سقف بالای خودرو قرار میگرد با این تفاوت که هر زمانی بخواهید می توانید به کمک ریموت کنترل آن را باز یا بسته کنید.

خرید سایبان برای محافظت خودرو

همانطور که مطالعه کردید سایبان برای محافظت خودرو یک سازه کاربردی است که علاوه بر محافظت از خودرو شما در برابر شرایط آب و هوایی مختلف، کارایی های دیگری نیز دارد. جهت سفارش انواع سایبان یا پارکینگ خودرو حتما به تولیدکنندگان معتبر در این زمینه مراجعه کنید تا از کیفیت متریال به کار رفته  در آن مطمئن باشید. سایبان غلامی با نه سال سابقه در زمینه تولید، نصب و راه اندازی و خرید ، به مشتریان عزیز مشاوره رایگان ارائه می‌دهد.

این مشاوره می‌تواند  به حضوری و یا آنلاین باشد. مشاوران این مجموعه با توجه به نیاز مشتری نوع سازه، رنگ و دیگر ویژگی‌ها را پیشنهاد می‌کنند. همچنین امکان سفارش سازی  سایبان برای محافظت  اتومبیل با توجه به درخواست  و سلیقه مشتری نیز وجود دارد. جهت مشاوره در این زمینه می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی با کارشناسان بخش فروش و مشاوره ای این مجموعه تماس بگیرید. هدف این مجموعه ارائه محصولات با کیفیت و جلب رضایت مشتریان گرامی است.

پارکینگ خودرو در فضای آزاد

پارکینگ خودرو یک‌سازه محکم با استقامت بسیار بالا است که برای تمام فصول و شرایط جوی مختلف بسیار مناسب است. همانطور که اشاره کردیم سایبان برای محافظت خودرو برای محافظت از اتومبیل در برابر اشعه UV خورشید و بارش باران است اما مقاومت کمی در شرایط آب و هوایی سخت و طوفانی دارد. پس اگر در منطقه‌ای زندگی میکنید که در معرض بارش سنگین برف یا طوفان های سهمگین هستید پیشنهاد می‌کنیم از پارکینگ خودرو استفاده کنید.

پارکینگ خودرو دارای سقف متحرک است  و به راحتی باز و بسته می‌شود. همچنین ایهنگام در خرید سایبان های متحرک و جمع شونده ، دو نوع اصلی وجود دارد که باید در نظر بگیرید: سایبان دستی و سایبان برقی این دو نوع هستند.

هر دو نوع عملکرد یکسانی دارند اما مکانیزم و سطح راحتی باز و بسته شدن متفاوتی دارند. نسخه‌های دستی از شما می‌خواهند سایبان را به‌صورت دستی بلند و پایین بیاورید، در حالی که نسخه‌های خودکار این کار را برای شما با فشار یک دکمه یا با لمس یک برنامه روی گوشی انجام می‌دهند.

همانطور که انتظار دارید، سایبان برقی کمی گران تر از سایبان های دستی هستند.اما طور کلی استفاده از آنها آسان تر است زیرا هنگام باز کردن یا بستن آنها نیازی به تلاش ندارند.

سایبان های برقی به گونه ای طراحی شده اند که سایه و کنترل دما را فراهم کنند و در عین حال نمای شیک را به خانه شما ارائه دهند.سایبان پارس سایبان های با کیفیتی ارائه می دهد که از باغ شما در هنگام باران یا درخشش محافظت می کند.

مهم نیست که از سایبان خود برای چه چیزی استفاده می کنید،  استراحت کردن در سایه در یک روز گرم یا پایان دادن به باغبانی زمانی که باران می بارد یا نم نم باران، سایبان طوری طراحی شده است که شما را خشک نگه دارد و از آفتاب سوختگی جلوگیری کند. سایبان ها همچنین در محافظت از باغ شما در برابر آفتاب و باد عالی هستند.

سایبان های برقی توسط یک موتور داخلی که توسط خود سایبان مخفی شده است راه اندازی می شوند و با بازوهای مکانیکی کار می کنند تا اطمینان حاصل شود که سایبان شما با بهترین قابلیت کار می کند و به هدف خود عمل می کند.

مزایای سایبان برقی

کارکرد ساده

با برداشتن دسته های دستی، سایبان برقی را می توان به راحتی با لمس یک دکمه کنترل کرد. کنترل از راه دور به این معنی است که نیازی به ایجاد اختلال در آرامش شما نیست.

طیف گسترده ای از لوازم جانبی

طیف گسترده ای از لوازم جانبی سایبان برای همراهی سایبان برقی شما وجود دارد، از جمله سنسورهای نور و تخته های پوششی که همگی برای کمک به شما طراحی شده اند تا بهترین استفاده را از سایبان خود داشته باشید.

جلوگیری از آسیب

اگر می خواهید سایبان خود را برای مدت طولانی تری به بهترین شکل خود نگه دارید، سایبان های برقی عالی هستند. با باز شدن دقیق و کنترل شده، سایبان شما از باز شدن اجباری در طول زمان آسیب نمی بیند.

طول عمر طولانی

با طول عمر طولانی مورد انتظار، نگهداری سایبان های برقی آسان است. راهنمای مراقبت از سایبان ما را دنبال کنید تا به شما کمک کند بهترین استفاده را از سایبان خود ببرید و آن را برای مدت طولانی کار کنید.

نصب دستی سایبان جمع شونده

بازوهای سایبان برقی از قوی ترین و بادوام ترین مواد برای سایبان های جمع شونده موجود در بازار ساخته شده اند. آنها به دلیل ساختار سخت‌ترشان، نسبت به بازوهای دستی در برابر سرعت باد بیشتر مقاومت می‌کنند. تجهیز سایبان موتوری به سنسور باد بهترین محافظت ممکن را فراهم می کند!

 

دکمه بازگشت به بالا