سلامت و دانشگزارشگر کسب و کار

انواع سرم برای پوست چرب

سرم‌های پوست از محصولات موضعی حاوی ترکیبات فعال هستند که به عمق پوست نفوذ کرده و فواید بسیاری را به همراه دارند. سرم‌ها از بهترین محصولات مراقبت از پوست هستند و بهترین نتایج را در کمترین زمان ممکن ارائه می‌دهند. بسیاری از افراد سرم آبرسان خارجی را برای استفاده انتخاب می‌کنند و معتقداند محصولات خارجی، کیفیت بالاتری دارند. در این مقاله قصد داریم به معرفی 8 مورد سرم مناسب پوست چرب بپردازیم، پس تا انتها با ما همراه باشید. سرم‌های پوست با دارا بودن مواد مغذی مختلف، فرایند تغذیه‌رسانی به پوست را انجام می‌دهند. علاوه بر این در آبرسانی پوست نیز تاثیر بسزایی دارند و به این ترتیب از ایجاد چین و چروک در پوست جلوگیری می‌کنند. معمولا سرم‌های پوستی مایع هستند و بر پایه آب یا روغن تولید شده‌اند.

سرم‌ها به سرعت جذب پوست می‌شوند و قادر هستند پوست‌های حساس یا ملتهب را تسکین بخشند؛ از این رو محصول مناسبی برای افرادی که مستعد آکنه یا جوش هستند، محسوب می‌شود. سرم مناسب پوست چرب می‌تواند از پوست در برابر رادیکال‌های آزاد و آسیب‌های ناشی از آن محافظت کند. توجه داشته باشید که سرم‌ها را باید بر اساس نوع پوست خود انتخاب کنید تا بهترین نتیجه را مشاهده کنید. اگر پوست خشکی دارید، سرم‌های آبرسان بهترین گزینه برای شما است و اگر پوست چربی دارید، باید سرم مناسب پوست چرب را خریداری نمایید. استفاده از سرم پوست برای تمام افراد ضروری نیست، تنها افرادی که به دنبال زیبایی، شفافیت و جوانی پوست هستند، باید سرم‌ پوست را خریداری کنند.

ویژگی‌های پوست چرب چیست؟

برای استفاده از هر نوع محصول ، ابتدا باید نوع پوست خود را بشناسید. پوست چرب، پوستی است که میزان ترشح غدد چربی یا سبوم در آن زیاد بوده به گونه‌ای که براقی و درخشندگی پوست، به وضوح در چهره فرد دیده می‌شود. هرچند افراد دارای پوست چرب با احتمال کمتری دچار چین‌وچروک می‌شوند، اما مسدود شدن منافذ پوست، زمینه ایجاد جوش‌های سرسیاه و آکنه را فراهم خواهد کرد. قبل از هر چیز باید بدانید که تنها شستشوی مدام پوست، راه حل این مشکل نیست. برای کاهش عوارض چربی پوست و حفظ سلامت آن، نه ‌تنها باید پوست را با شوینده مناسب شستشو داد، بلکه باید با کمک تونر PH آن را کنترل کرد و توسط بهترین سرم پوست چرب، آن را لایه‌برداری و تغذیه نمود.

سرم چیست؟

سرم‌ها، محصولات موضعی هستند که برخلاف کرم‌ها و لوسیون‌ها، بر پایه آب تولید می‌شوند و چربی ندارند. به همین خاطر، حالت ژله‌ای و مایع داشته و با نفوذ به عمق پوست، غلظت بیشتری از مواد فعال را وارد پوست می‌کنند. این محصولِ بی‌نظیر را می‌توان پس از تمیز کردن پوست و پیش از استفاده از مرطوب‌کننده به پوست مالید تا در مدت زمان کمی، تأثیر فوق‌العاده‌اش را به نمایش بگذارد. همانطور که گفتیم، سرم‌‌ها غلظت بالایی دارند، به گونه‌ای که مقدار کمی از آن تمامی پوست صورت را پوشش می‌دهد، اما با این حال، بسیار سبک هستند و به سرعت جذب می‌شوند. به طور کلی می‌توان گفت که ترکیبات به کار رفته در سرم‌ها به تمیز کردن و سفت شدن منافذ پوست، صاف کردن بافت ناهموار و جذب چربی اضافه کمک می‌کنند.

انواع سرم مناسب پوست چرب حال که به خوبی با تعریف سرم پوست آشنا شدید زمان آن فرا رسیده تا با انواع آن نیز آشنا شوید. سرم‌ها بر اساس کاربردی که دارند به دسته‌های مختلفی تقسیم می‌شوند. در ادامه، تعدادی از مفیدترین و بهترین سرم پوست چرب را معرفی کنیم تا پوستی سالم و شفاف داشته باشید: در  ترکیبات سرم طلا لاکچری کوین  از مواد صد در صد طبیعی استفاده شده است .

معرفی 8 مورد از بهترین سرم‌ها برای پوست‌های چرب

افرادی که پوست‌های چربی دارند، بیشتر مستعد مشکلات پوستی مانند جوش و آکنه هستند. در زیر پوست این افراد غده‌های چربی بسیاری وجود دارد که سبب ترشح چربی بر روی پوست می‌شوند. اگر پوست چربی دارید، می‌توانید با خرید بهترین سرم برای پوست چرب، بسیاری از مشکلات پوستی خود را درمان کنید. سرم ماتریکسیل و جوانساز مناسب انواع پوست ژوونیل 30 میل سرم ماتریکسیل و جوانساز ژوونیل یکی از بهترین سرم‌های پوستی برای افرادی با پوست‌ چرب است.این محصول حاوی 5 اسید هیالورونیک مختلف است که می‌توانند رطوبت را به پوست هدیه کرده و سبب نرمی و لطافت آن شوند. از جمله ویژگی‌های این محصول می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کاهش دهنده چین و چروک‌های پوست
  • سفت کننده پوست
  • کمک به داشتن پوستی شفاف و درخشان
  • حاوی پپتیدهای جوان‌ساز پوست
  • افزایش دهنده الاستیسیته پوستی
  • دارای بافت سبک
  • تغذیه کننده و شاداب کننده پوست
  • مناسب برای انواع پوست
  • کمک به کاهش علائم پیری پوست
  • صاف کننده و نرم کننده عالی پوست
  • قابل استفاده برای پوست صورت و گردن

این سرم با دارا بودن ماتریکسل در فرایند کلاژن‌سازی بسیار موثر است. ماتریکسل نوعی پپتید ضدپیری بوده و حاوی دو نوع پروتئین ضروری برای پوست است. این ماده با تولید کلاژن و الاستین در لایه‌های زیرین پوست، به کاهش نشانه‌ها و علائم پیری پوست کمک می‌کند. برای استفاده از این سرم مناسب پوست چرب، لازم است در ابتدا پوست خود را به وسیله یک شوینده مناسب تمیز کرده و از چربی پاک نمایید. سپس چند قطره از سرم را بر روی پوست ریخته و آن را ماساژ دهید تا جذب شود. توجه کنید که از این سرم نباید برای پوست‌های سوخته یا تحریک شده استفاده نمایید. استفاده از این محصول در روز 2 مرتبه توصیه شده است.

آیا سرم‌ها فقط مختص به پوست صورت هستند؟ بسیاری از افراد سرم‌ها را تنها برای پوست صورت خود استفاده می‌کنند و از کاربردهای دیگر آن بی خبر هستند. سرم‌های پوست محصولی بسیار عالی برای نواحی دیگر بدن مانند آرنج‌، زانو، گردن و ساق پا هستند و می‌توانند تیرگی این نواحی را از بین ببرند. توجه داشته باشید که از سرم مناسب پوست چرب نباید در نواحی حساس مانند چشم، گوش و ناحیه تناسلی استفاده نمایید. قیمت سرم هیالورونیک اسید لاکچری کوین در مقایسه با نمونه های مشابه بسیار ارزان است .

چگونه از سرم مناسب پوست چرب به صورت صحیح استفاده کنیم؟ استفاده صحیح از سرم‌ها تاثیر زیادی در اثربخشی آن‌ها دارد. اولین نکته در زمان استفاده از این محصول، خرید یک سرم متناسب با پوست خود است. برای این کار بهتر است از متخصصان پوست یا کارشناسان فروش این محصولات کمک بگیرید. معمولا این محصول به صورت مایع عرضه شده است و تنها چند قطره از آن برای نقطه‌ای از بدن مانند صورت کافی است و به سرعت روی آن پخش می‌شود. بهترین سرم برای پوست چرب به سرعت جذب پوست می‌شود؛ بنابراین نباید آن را برای مدت زمان طولانی بر روی پوست ماساژ دهید. به طور میانگین مدت زمان 5 الی 7 دقیقه برای ماساژ سرم روی پوست مناسب است.

خرید انواع سرم‌های مناسب برای پوست از فروشگاه اینترنتی شیمن شاپ سرم‌های پوست از جمله محصولات مراقبتی حساس و مهم هستند و باید کیفیت بالایی داشته باشند و از فروشگاه‌های معتبر خریداری شوند. فروشگاه اینترنتی شیمن شاپ با حدود یک دهه فعالیت در زمینه فروش محصولات آرایشی و بهداشتی، بهترین و معتبرترین محصولات اورجینال را در سراسر دنیا ارائه می‌دهد. شما عزیزان می‌توانید با کلیک بر روی لینک زیر، به صفحه محصولات مراقبت از پوست رفته و سرم مناسب پوست چرب را خریداری نمایید.

نتیجه‌ نهایی

در این مقاله از فروشگاه اینترنتی شیمن شاپ سعی بر آن بود که بتوانیم شما مخاطبین عزیز را با سرم مناسب پوست‌های چرب آشنا کنیم. در پایان بهتر است بدانید قبل از این که چربی بیش از حد پوستتان زمینه ایجاد جوش و التهابات پوستی را فراهم کند، بهتر است با خرید سرم ضد جوش بیز مناسب پوست چرب، ترشح چربی را کنترل کنید. سرم‌های مخصوص پوست چرب نه‌تنها میزان چربی پوست شما را افزایش نمی‌دهند، بلکه با ترکیبات خاص خود به لایه برداری، اصلاح بافت و روشن شدن پوستتان کمک می‌کنند.

دکمه بازگشت به بالا