عمومیگزارشگر کسب و کار

بازی ماشین سواری و رانندگی روی اندروید

ماشین سواری یکی از اولین سبک‌هایی بود که به‌خاطر استفاده درست از قدرت گوشی‌های هوشمند و البته ترکیب خوب کنترل ماشین‌ها و صفحه لمسی توانست به محبوبیت برسد و این محبوبیت هنوز هم ادامه دارد و هرچند وقت یکبار با بهترین بازی ماشین جدید آنلاین و افلاین جهان روبه‌رو می‌شویم. با دانلود بازی ماشین سواری یک بازی مهیج انجام دهید.

در این چند سال بازی‌ های رانندگی و ماشینی جدید زیادی برای اندروید و iOS منتشر شده‌اند و اگرچه مدت‌هاست که یک بازی ترند از این سبک روی موبایل ندیده‌ایم، ولی بازی‌های قدیمی‌تر همچنان آن‌قدر جذابیت دارند که نیازهای مخاطبین را برآورده کنند.

بهترین بازی های ماشینی اندروید و iOS جهان

در مقاله پیش‌رو سعی کرده‌ایم بهترین بازی های ماشین اندروید و iOS جهان هم آنلاین و هم افلاین را معرفی کنیم و امکان دانلود این بازی های ماشین را برای شما فراهم کنیم. اگر شما هم بازی جذاب دیگری در این سبک می‌شناسید، در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

امتیاز در گوگل پلی: 4.5 امتیاز در اپ استور: 4.8 نیاز به اینترنتبله

آسفالت 9 اگرچه آن جهشِ آسفالت 7 به 8 را در بخش گیم پلی نداشت، اما ترکیب همین تغییرات کم با بخش فنی عجیب و غریب باعث شد تا بازی گلیم خودش را از آب بکشد. بنابراین آسفالت 9 یکی از بهترین بازی های ماشین جهان محسوب می‌شود.

گیم لافت با آسفالت 9 صحنه‌های هیجان انگیز «سریع و خشن» را در قالب یک نسخه پیشرفته‌تر از گیم پلی آسفالت 8 به تصویر کشید و این ترکیب در نهایت آن‌قدر جذابیت داشت که با وجود کاستی‌ها همچنان می‌شد از دانلود آسفالت و تجربه بازی لذت برد.

امتیاز در گوگل پلی: 4.7 امتیاز در اپ استور: 4.6 نیاز به اینترنتخیر

راش رالی هیچوقت به خاطر گرافیکش محبوب نبود و در قسمت سوم هم سازنده تغییری در این قضیه ایجاد نکرد. راش رالی 3 از لحاظ گرافیکی با استانداردهای امروزی موبایل فاصله دارد و این گیم پلی‌اش است که باعث شده بازی یکی از بهترین های بازی های ماشین اندروید افلاین باشد.

در راش رالی 3 سازنده تمام تلاشش را به کار گرفته تا رالی را واقعی‌تر از همیشه به تصویر بکشد و در نتیجه این تصمیم، کنترل ماشین‌ها در مسیرهای پرپیچ و خم و خاکی بازی آن‌قدرها ساده نیست و مراقب‌تر از همیشه باید از گاز و ترمز استفاده کنید.

امتیاز در گوگل پلی: 4.5 امتیاز در اپ استور: 4.2 نیاز به اینترنتخیر
امتیاز در گوگل پلی: 4.4 امتیاز در اپ استور: 4.4 نیاز به اینترنتخیر

با وجود گیم پلی فوق العاده ساده و ناامید کننده فورتزا استریت، گرافیک بازی آن‌قدر خوب است که حداقل برای مدتی کوتاه بشود چشم روی مشکلات آن بست و از نمای اطراف پیست‌ها‌ لذت برد.

در جریانِ مسابقاتِ فورتزا استریت فقط دو کار لازم است انجام دهید: هر وقت خواستید نیتروژن بزنید و سرعت را زیاد کنید یا وقتی به پیچ‌ها رسیدید با واکنش مناسب و لمس صفحه، مانع این شوید تا ماشین به دیوارها برخورد کند. همین.

Hyperdrome

امتیاز در گوگل پلی: 3.9 امتیاز در اپ استور: 4.6 نیاز به اینترنتبله

از آن الماس‌هایی که هیچوقت به اندازه کافی دیده نشدند، Hyperdrome یکی از بهترین گسترش دهنده‌های فرمول کلش رویال است و با ترکیب ساخته سوپرسل و بازی ماشینی توانست یک تجربه کاملا متفاوت ارائه بدهد اما در نهایت به چیزی که لیاقتش را داشت، نرسید.

در Hyperdrome هر کدام از بازیکن‌ها کنترل یک ماشین را دارند و هر کسی که زودتر به خط پایان برسد، برنده می‌شود. نکته اینجاست که همانند عناوین رانر، اینجا اتومبیل‌ها خودشان در مسیر حرکت می‌کنند و بازیکن باید با استفاده از کارت‌ها حریف را شکست بدهد.

این کارت‌ها حکم همان قدرت‌های ویژه ماشین‌ها را دارند، هر کدام توانایی خاصی به ماشین می‌دهد و هر وقت که نوار انرژی به سطح مورد نیاز رسید، می‌شود از آن‌ها کمک گرفت.

دانلود بازی Hyperdrome

امتیاز در گوگل پلی: 4.4 امتیاز در اپ استور: 4.4 نیاز به اینترنتبله

دنده دو : ترافیک

امتیاز در بازار: 4.5 نیاز به اینترنتخیر

دنده دو ترافیک عنوانی در سبک رانر بوده، ماشین در مسیری مستقیم حرکت می‌کند و در کنار برخورد نکردن به بقیه اتومبیل‌ها باید اهدافی که هر مرحله مشخص شده‌اند را انجام بدهید.

دانلود بازی دنده دو: ترافیک

دریفت

امتیاز در بازار: 4.6 نیاز به اینترنتخیر

بله، بین عناوین ایرانی هم می‌شود چند بازی ماشین سواری جذاب پیدا کرد. اول با دریفت شروع می‌کنم که در بین بازی‌های رانندگیِ کلیشه‌ای داخلی دست روی یک ایده متفاوت‌تر گذاشت و این بار آسفالت را به عنوان منبع الهامش هدف قرار داد.

در دریفت هر مسابقه در محیط شهری برگزار می شود و با هدف «اول شدن» پا به میدان رقابت‌ها می‌گذارید. در این میان نیز می‌توانید با دریفت کردن نیتروژن بیشتری به دست بیاورید و راه خود را برای پیروزی هموارتر کنید.

دانلود بازی دریفت

امتیاز در گوگل پلی: 3.8 امتیاز در اپ استور: 4.5 نیاز به اینترنتبله

در این بازی ماشینی که توسط همان سازندگان گرید اتو اسپورت ساخته شده، می‌توانید اتومبیل فرمول 1 خودتان را از پایه بسازید و شخصی سازی کنید یا به عضویت یکی از تیم‌های فرمول 1 در بیایید و با بقیه مسابقه بدهید.

امتیاز در گوگل پلی: 4.1 امتیاز در اپ استور: 4.6 نیاز به اینترنتبله
امتیاز در گوگل پلی: 4.6 امتیاز در اپ استور: 4.7 نیاز به اینترنتخیر

علاوه بر این، مکانیک بازی بالاتر از حد متوسط ساخته شده و درجه سختی آن نیز به شیوه‌های مختلفی قابل تنظیم است تا بازی بر اساس توانایی و قابلیت‌ها بازیکنان، نه ساده باشد و نه بسیار سخت. گرافیک بازی در مقایسه با برخی بازی‌های موجود در این لیست بهترین محسوب نمی‌شود، اما همچنان نمایش خیره‌کننده‌ای را به نمایش می‌گذارد و از نسخه اولیه خود بسیار بهتر شده است. بنابراین با یکی از بهترین بازی ماشینی جدید جهان و افلاین اندروید روبه‌رو هستیم.

امتیاز در گوگل پلی: 4.4 امتیاز در اپ استور: 4.3 نیاز به اینترنتخیر
امتیاز در گوگل پلی: 4.4 امتیاز در اپ استور: 4.6 نیاز به اینترنتخیر

از جمله مواردی که باعث جذابیت بازی می‌شود، می‌توان به کمپین داستانی، ، سیستم دریافت پاداش، وظایف روزانه و چالش‌ها می‌شود. علاوه بر این، بازی در گوشی‌های قدیمی نیز به خوبی اجرا می‌شود و هیچ نگرانی از بابت لگ و عملکرد دستگاه خود نخواهید داشت. این بازی ماشین اندروید افلاین را می‌توانید از اپ باکس زیر دانلود کنید.

امتیاز در گوگل پلی: 4.6 امتیاز در اپ استور: 4.4 نیاز به اینترنتخیر
امتیاز در گوگل پلی: 4.5 امتیاز در اپ استور: 4.9 نیاز به اینترنتخیر

همه چیز با یک تیم مسابقه‌ای خیالی شروع می‌شود. باید کارمندان جدیدی استخدام کنید، کسب و کار خود را ارتقا و رونق دهید، ماشین‌های خود را تقویت کنید و در نهایت به عنوان هدف اصلی، در مسابقات و رویدادها برنده شوید.

به عنوان یک بازی رانندگی و مسابقه‌ای همه چیز به کامل‌ترین شکل ممکن در اختیار شما قرار می‌گیرد و باید برای هر مسابقه جدیدی برنامه ریزی کنید. گرافیک و ساخت بازی نسبت به سایر عنوان متفاوت‌تر است و به عنوان یک بازی شبیه ساز مسابقه یکی از بهترین‌ها محسوب می‌شود.

امتیاز در گوگل پلی: 4.2 امتیاز در اپ استور: 4.6 نیاز به اینترنتخیر

ویژگی‌های معمول این دسته از بازی‌ها، مانند باز کردن ماشین‌ها جدید، حالت کمپین یا داستانی، موسیقی‌های مختلف و گزینه‌هایی برای تنظیم ماشین نیز وجود دارد. بازی در دو نسخه رایگان (Lite) و پولی ارائه شده که ویژگی‌های خاص خود را دارند. نسخه پولی بازی (با قیمت 0.99 دلاری خود) هرچند همچنان از سیستم پرداخت درون برنامه‌ای پشتیبانی می‌کند، اما دیگر خبری از تبلیغات آزار دهنده نیست و قفل برخی محتوا را باز می‌کند.

امتیاز در گوگل پلی: 4.3 امتیاز در اپ استور: 4.6 نیاز به اینترنتخیر

بازی‌های دیگری این سری نیز تجربه بسیار خوب و متفاوتی از سبک رانندگی و مسابقه‌ای را ارائه می‌کنند و همچنین یکی از جذاب‌ترین بازی‌های مسابقه‌ای آفلاین برای اندروید هستند.

Top Speed 2

امتیاز در گوگل پلی: 4.3 امتیاز در اپ استور: 4.6 نیاز به اینترنتخیر

Top Speed 2 که در استورها با نام‌های مختلفی منتشر شده، دنباله بازی محسوب می‌شود که بیش از ده میلیون دانلود داشته است و همچنان کیفیت بازی اول را نیز حفظ کرده است. Top Speed 2 دارای بیش از 70 خودرو قفل، حالت تنظیم بسیار گسترده شگفت‌آور، انواع حالت‌های تک نفره و چند نفره، تابلوهای امتیازات، قابلیت سفارشی سازی خودرو به روش‌های مختلف و موارد دیگری می‌شود.

گرافیک بازی نیز بسیار خوب است و سطح زیادی از جزئیات را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد. کنترل و مکانیک بازی نیز چندان سخت ساخته نشده اما به مرور زمان چالش برانگیزتر می‌شود. در آخر نیز باید اشاره کرد که توسعه دهنده بازی یعنی T-Bull در سبک بازی‌های رانندگی و مسابقه‌ای کارنامه بسیار خوبی دارند و بازی‌های خوبی را منتشر کرده‌اند. دانلود این بازی ماشین را از اپ باکس زیر انجام دهید.

دانلود بازی Top Speed 2

امتیاز در گوگل پلی: 4.4 امتیاز در اپ استور: 4.3 نیاز به اینترنتخیر
امتیاز در گوگل پلی: 4.4 امتیاز در اپ استور: 4.8 نیاز به اینترنتخیر

بازی از لحاظ بصری نیز عملکرد بسیار خوبی دارد و خودروهایی مانند فورد GT، لوتوس 3-Eleven و آریل نومد را در دسترس بازیکنان قرار می‌دهد تا در خیابان‌های ساحل غربی آمریکا با یکدیگر مسابقه دهند. به مرور زمان با پیروز در مسابقات، به خودروهای جدیدی دست پیدا خواهید کرد و می‌توانید آن‌ها را شخصی سازی کنید و ارتقا دهید.

Drive#

امتیاز در گوگل پلی: 4.4 امتیاز در اپ استور: 4.6 نیاز به اینترنتخیر

Drive# نسبت به سایر بازی‌های مسابقه‌ای تجربه بسیار متمایزی را ارائه می‌کند، زیرا تعقیب و گریز با سرعت بالا را با بهترین عناصر سبک رانر بی پایان ترکیب کرده است. بازی از همان ابتدا سبک خاصی از طراحی را به تصویر می‌کشد که نمی‌توانید جذب آن نشوید و تمام مکان‌هایی که از کنار آن‌ها عبور کنید بسیار جذاب و مانند فیلم‌های هالیوودی طراحی شده‌اند.

هرچند بازی‌های سبک رانر اغلب بسیار معمولی هستند، اما در این بازی باید از کنترل‌های لمسی به بهترین نحو ممکن استفاده کنید تا خودرو خود را حتی در برخی موارد از نقاطی بسیار تنگ عبور دهید. همچنین هر خودرو جدیدی که موفق به باز کردن می‌شوید، سرعت و هندلینگ مخصوص به خود را دارد اما به راحتی می‌توانید در کنترل آن‌ها تسلط پیدا کنید. مناطق بازی نیز شامل بیابانی، برف و جنگلی می‌شود که هر کدام دارای پنج شهر برای گشت و گذار است و می‌توانید در آن‌ها مسابقه دهید.

دانلود بازی Drive#

امتیاز در گوگل پلی: 4.2 امتیاز در اپ استور: 4.7 نیاز به اینترنتبله
امتیاز در گوگل پلی: 4.5 امتیاز در اپ استور: 4.7 نیاز به اینترنتخیر
امتیاز در گوگل پلی: 4.4 امتیاز در اپ استور: 4.6 نیاز به اینترنتخیر

بازی دارای آهنگ‌های متنوع و صداگذاری بسیار خوبی است و با وجود اینکه یکی از عناوین قدیمی این سبک محسوب می‌شود، در ماه‌های گذشته نیز همچنان به‌روزرسانی‌هایی را دریافت کرده است. ویژگی شخصی سازی خودروها نیز در بازی وجود دارد اما مانند سایر عناوین لیست گزینه‌های زیادی را شامل نمی‌شود. همچنین به مرور زمان خودروهای جدید را می‌توانید در اختیار داشته باشید اما به نسبت تعداد آن‌ها کمتر از انتظار است.

امتیاز در گوگل پلی: 4.4 امتیاز در اپ استور: 4.7 نیاز به اینترنتخیر

برای داشتن یک تجربه آرکید از بازی های رقابتی رانندگی، آسفالت 8 و نید فور اسپید از بهترین گزینه های ممکن هستند. برای دانلود یکی از بهترین ماشین بازی های اندروید و آیفون افلاین و جهان، از اپ باکس زیر استفاده کنید.

امتیاز در گوگل پلی: 4.4 امتیاز در اپ استور: 4.7 نیاز به اینترنتخیر

Need for Speed No Limits

امتیاز در گوگل پلی: 4.2 امتیاز در اپ استور: 4.8 نیاز به اینترنتبله

اینکه علاقه مند به بازی های آرکید باشید و بین نید فور اسپید یا آسفالت کدام یک را انتخاب کنید کاملا به خودتان بستگی خواهد داشت. Need for Speed No Limits شباهت های زیادی به یکی از محبوب ترین بازی های سری یعنی ماست وانتد دارد. بنابراین همانند آن مسابقات به صورت خیابانی بوده و هنگام رانندگی، بعضی وقت ها پلیس ها جلوی راه تان سبز می شود. البته نباید از بخش هیجان انگیز شخصی سازی ماشین ها غافل شویم که جذابیت زیادی به این عنوان بخشیده است. چون قسمت جدید این سری به زودی عرضه می شود، الان زمان مناسبی برای دانلود بازی به شمار می رود.

دانلود بازی Need for Speed No Limits

امتیاز در گوگل پلی: 4.5 امتیاز در اپ استور: 4.7 نیاز به اینترنتخیر
امتیاز در گوگل پلی: 4.3 امتیاز در اپ استور: 4.5 نیاز به اینترنتخیر
امتیاز در گوگل پلی: 4.5 امتیاز در اپ استور: 4.7 نیاز به اینترنتخیر

برای دانلود یکی از بهترین بازی های ماشین جهان و افلاین برای اندروید و ایفون ، از اپ باکس زیر استفاده کنید.

امتیاز در گوگل پلی: 4.8 امتیاز در اپ استور: 4.9 نیاز به اینترنتخیر

SBK16

امتیاز در گوگل پلی: 4.0 امتیاز در اپ استور: 4.3 نیاز به اینترنتخیر

دانلود بازی SBK16

امتیاز در گوگل پلی: 4.3 امتیاز در اپ استور: 4.6 نیاز به اینترنتخیر
امتیاز در گوگل پلی: 4.3 امتیاز در اپ استور: نیاز به اینترنتبله
امتیاز در گوگل پلی: 4.2 امتیاز در اپ استور: 4.4 نیاز به اینترنتبله

همچنین خودروهای موجود در بازی را به شیوه دلخواه خود می‌توانید ارتقا دهید و باعث افزایش قدرت آن‌ها شوید.

امتیاز در گوگل پلی: 4.0 امتیاز در اپ استور: 4.4 نیاز به اینترنت: خیر

همچنین بازی دارای حالت جذابی است که امکان رانندگی در یک مسیر نامحدود و تمام نشدنی را فراهم می‌کند و در آن می‌تواند از مناظر مختلفی که شامل شهرهای کلاسیک، کوهستان و شب نیویورک می‌شود، لذت ببرید. در تمام این مدت، رانندگی را از داخل خودرو تجربه خواهید کرد.

امتیاز در گوگل پلی: 4.4 امتیاز در اپ استور: نیاز به اینترنت: خیر

در بازی هشت ماشین رنگارنگ برای رانندگی و مسابقات در شهرها وجود دارد. با این حال، سیستم کنترل‌های بازی چالش‌های خاص خود را دارند که باعث افزایش هیجان آن می‌شود.

امتیاز در گوگل پلی: 4.2 امتیاز در اپ استور: نیاز به اینترنت: خیر
امتیاز در گوگل پلی: 4.4 امتیاز در اپ استور: 4.2 نیاز به اینترنت: خیر
امتیاز در گوگل پلی: 4.4 امتیاز در اپ استور: 4.6 نیاز به اینترنت:
امتیاز در گوگل پلی: 4.2 امتیاز در اپ استور: 4.5 نیاز به اینترنت: بله

در بخش اپلیکیشن های دیجیاتو بخوانید: ۲۰. بازی DRIVE#

  • استودیو: Pixel Perfect Dude
  • قیمت: ۴ دلار
  • سال انتشار: ۲۰۲۰

یک مسیر بی‌انتها با طراحی جذاب محیط بازی‌ و اتومبیل‌های متعلق به دهه ۷۰ و ۸۰ میلادی جزو مواردی از بازی DRIVE# است که می‌تواند شما را تا مدت‌ها سرگرم کند. در DRIVE# خبری از مسابقه با دیگر بازیکنان نیست و با آرامش از مسیر پر پیچ و خمی که در جلویتان قرار دارد، لذت ببرید. گیم‌پلی بازی ساده است و با لمس کردن چپ و راست می‌توانید اتومبیل را کنترل کنید. اصلی‌ترین چالش شما در طول مسیر بازی بنزین است؛ درواقع بعد از مسیر کوتاهی که طی می‌کنید سوخت خودرو تمام می‌شود و باید سریعا از یکی از بنزین‌های در مسیر را استفاده کنید. غیر از بنزین چالش دیگری که شما باید آن را به سلامت رد کنید، فرار از پلیس‌هایی است که به‌دلیل سرعت بالایی که داشته به‌دنبال دستگیر شما هستد و این مسئله با عبور مرور دو طرفه دیگر ماشین‌ها کار را سخت می‌کند. به‌طور کلی بازی DRIVE# ساخته استودیوی Pixel Perfect Dude یک اثر بسیار جذاب و هیجان‌انگیز است که باید آن را تجربه کنید.

  • استودیو: Tree Men Games
  • قیمت: رایگان
  • سال انتشار: ۲۰۱۷
  • استودیو: GameLoft
  • قیمت: رایگان
  • سال انتشار: ۲۰۱۶
  • استودیو: Soner Kara
  • قیمت: رایگان
  • سال انتشار: ۲۰۱۲

۱۶. بازی Dr. Driving 2

  • استودیو: SUD
  • قیمت: رایگان
  • سال انتشار: ۲۰۱۷

بازی Dr. Driving 2 شما را وارد یک سری چالش می‌کند که باید آن‌ها را به بهترین شکل ممکن به اتمام برسانید. در بازی Dr. Driving 2 شما کنترل یک اتومبیل را در اختیار دارید و باید در هر مرحله چالشی را انجام دهید. این چالش‌ها مانند پارک کردن، سریع‌ترین زمان برای رسیدن به مقصد، دریف زدن و دیگر چالش‌های مختلف هستند که با گذشت زمان چالش‌هایی به مراتب سخت‌تری را باید به اتمام برسانید. گیم‌پلی در نوع خود جالب است؛ شما داشبورد یک اتومبیل را در اختیار دارید و مانند یک رانندگی واقعی اول اتومبیل را با استارت روشن و در ادامه با چرخاندن فرمان و عوض کردن دنده و دیگر قسمت‌های اتومبیل آن را کنترل کنید. شاید در اوایل کمی این شرایط دشوار به‌نظر برسد اما با گذشت زمان از آن لذت خواهید برد. بازی یک حالت چند نفره نیز دارد که می‌توانید با دیگر افراد چالش‌های بازی را انجام دهید.

دانلود بازی Dr. Driving 2

  • استودیو: Nintendo
  • قیمت: رایگان
  • سال انتشار: ۲۰۱۹
  • استودیو: Codemasters
  • قیمت: رایگان
  • سال انتشار: ۲۰۱۸
  • استودیو: Feral Interactive
  • قیمت: رایگان
  • سال انتشار: ۲۰۱۷
  • استودیو: NaturalMotionGames
  • قیمت: رایگان
  • سال انتشار: ۲۰۱۶
  • استودیو: Tiramisu
  • قیمت: رایگان
  • سال انتشار: ۲۰۱۷
  • استودیو: Turn 10 Studios
  • قیمت: رایگان
  • سال انتشار: ۲۰۱۸
  • استودیو: Creative Mobile Games
  • قیمت: رایگان
  • سال انتشار: ۲۰۱۴
  • استودیو: Aquiris Game Studio
  • قیمت: رایگان
  • سال انتشار: ۲۰۱۶

۷. بازی Need for Speed No Limits

  • استودیو: ELECTRONIC ARTS
  • قیمت: رایگان
  • سال انتشار: ۲۰۲۰

با اطمینان می‌توان گفت که دیگر گیمری وجود ندارد که نام مجموعه محبوب Need for Speed را نشنیده باشد. مجموعه‌ای که چندین دهه برای کنسول‌های مختلف منتشر شده و افراد بسیار زیادی را سرگرم کرده است. چند سال می‌شود که این مجموعه راه خود را به پلتفرم موبایل باز کرده است. در بازی Need for Speed No Limits شما با طیف زیادی از اتومبیل روبه‌رو خواهید بود و می‌توانید از آن‌ها جهت رقابت با دیگر بازیکنان بهره ببرید ولی همه چیز به این سادگی نیست. شما برای به‌دست آوردن آن‌ها مانند سایر نسخه‌های بازی باید به رقابت‌های مختلفی با دیگر بازیکنان بپردازید و با به‌دست آوردن امتیاز به سراغ خرید اتومبیل مدنظر بروید. سیستم شخصی‌سازی بازی هم به خوبی نقش خود را ایفا کرده و می‌توانید حسابی مشغول شخصی‌سازی اتومبیل خود با طیف زیادی از قطعات و موارد مختلف دیگر شوید. به‌طور کلی اگر از طرفداران این سری هستید قطعا Need for Speed No Limits می‌تواند حسابی شما سرگرم خود کند.

دانلود بازی Need for Speed No Limits

۶. بازی Hot Wheels Infinite Loop

  • استودیو: Creative Mobile Games
  • قیمت: رایگان
  • سال انتشار: ۲۰۱۹

دانلود بازی Hot Wheels Infinite Loop

  • استودیو: SayGames
  • قیمت:رایگان
  • سال انتشار: ۲۰۱۹
  • استودیو: ELECTRONIC ARTS
  • قیمت: رایگان
  • سال انتشار: ۲۰۱۳
  • استودیو: Gameloft
  • قیمت: رایگان
  • سال انتشار: ۲۰۱۳
  • استودیو: Gameloft
  • قیمت: رایگان
  • سال انتشار: ۲۰۱۸

۱. بازی Euro Truck Evolution

  • استودیو: Ovidiu Pop
  • قیمت: رایگان
  • سال انتشار: ۲۰۱۸

اگر می‌خواهید یک رانندگی آرامش‌بخش را در دل جاده با یک کامیون را تجربه کنید، قطعا بازی Euro Truck Evolution ساخته استودیوی Ovidiu Pop می‌تواند گزینه جذابی باشد. در بازی Euro Truck Evolution شما باید با کامیون خود به دل‌ جاده‌های مختلف زده و مأموریت‌ها محول شده را به اتمام برسانید. البته بازی به همین سادگی نیست و چالش‌های مختلفی در مقابل شما قرار می‌گیرند که باید آن‌‌ها را به سلامت بگذرانید. به‌عنوان مثال آب و هوای بارانی یکی از همین چالش‌ها است که در مأموریت شما نقش اساسی را بازی می‌کند. در بازی چندین کامیون از برندهای مختلف وجود دارد که با کسب امتیاز از مأموریت‌ها می‌توانید آن‌ها خریداری کنید. در بخش آنلاین بازی می‌توانید با دیگر بازیکنان به رقابت بپردازید که در نوع خود می‌توانید جالب و هیجان انگیز باشد. بازی Euro Truck Evolution محصول جذابی برای علاقمند به هدایت کامیون در جاده‌ها است.

دانلود بازی Euro Truck Evolution

در این مقاله سعی شده نگاهی کوتاه به خفن ترین بازی های ماشینی و رانندگی اندروید بیاندازیم. آثاری که هرکدام حال مخصوص به خود را دارند و می‌توانند ساعت‌های زیادی شما را سرگرم خود کند. حال اگر هرکدام از این بازی‌ها را تجربه کرده‌اید نظر خود را با دیگران در قسمت دیدگاه‌ها به اشتراک بگذارید.

ماشین بازی و یک هیجان امن!

تا حالا چندبار شنیده‌اید که یک کودک بگوید: «من می‌خواهم راننده ماشین مسابقه شوم»؟ حتی شاید بزرگسالان هم چنین آرزویی را داشته باشند. شاید خود شما هم حداقل یک بار چنین آرزویی را داشته‌اید. پس بیایید به‌جای این که خطر تصادف کردن را به جان بخرید، بازی‌های ماشینی‌ اندروید را تجربه کنید. این سری بازی‌ها نه تنها تجربه‌ای نزدیک به واقعیت را برای شما فراهم می‌کنند، بلکه کاملا امن و بی‌خطر هستند.

همین تجربه حیرت‌انگیزی که ماشین بازی به ما منتقل می‌کند، دلیل محبوبیت بالای این بازی‌ها است. در میان دریایی از دسته‌بندی‌های مختلفی که همیشه در بازی‌ها می‌بینیم، بازی ماشین سواری جزء قدیمی‌ترین‌ها است. در واقع حالا نسل‌ها است که این سبک از بازی‌ها وجود دارند و در دل افراد با هر سن‌وسالی نفوذ کرده‌اند. بازی ماشین بازی فقط یک بازی معمولی نیست، بلکه یک عشق و حتی یک تجربه‌ دوست‌داشتنی در زندگی است.

دنیای بزرگ ماشین بازی

برای ورود به این دنیای پرهیجان، کافی است انتخاب کنید که به چه سبکی علاقه دارید تا در دسته‌بندی بازی‌های رانندگی بازار، بازی مورد علاقه خود را پیدا کنید. در ادامه سبک‌های مختلف را با هم می‌بینیم و محبوب‌ترین بازی‌های هرکدام را معرفی می‌کنیم:

ماشین بازی واقعی 

بهترین ماشین جهان را سوار شوید و در زیباترین جاده‌های جهان رانندگی کنید. این فقط یک آرزو نیست، بلکه یک انتخاب است. در بسیاری از بازی‌های ماشین سواری بازار می‌توانید انواع مختلفی از ماشین‌های مسابقه‌ای را انتخاب کنید و در جاده‌هایی رانندگی کنید که بر اساس واقعیت ساخته شده است.

تجربه رانندگی واقعی در ماشین بازی مسابقه‌ای حتی گاهی بسیار فراتر از این می‌رود. در واقع در این بازی‌ها که شبیه‌ساز بسیار خوبی از مسابقات هستند، صدای محیط و موتور ماشین هم نقش مهمی در فراهم کردن یک تجربه‌ واقعی برای شما دارند. بازی‌های لیست واقعی‌ترین تجربه را در ماشین بازی به شما منتقل می‌کنند.

  • ‌real racing 3
  • Asphalt 8
  • Asphalt 8
  • Csr racing 2
  • Grid autosport

بازی‌های ماشینی که به گوشی خفن نیازی ندارند!

صرف نظر از اینکه به کدام گروه سنی تعلق داریم، بازی ماشین سواری چیزی است که همه ما عاشق انجام هستیم. برای نصب بازی ماشین ممکن است فکر کنید فقط باید رم بالا و موبایل قدرتمندی داشته باشیم، اما اینطور نیست. همیشه یک بازی ماشین خوب و کم حجم برای شما پیدا می‌شود. بسیاری از آن‌ها دارای داستان‌هایی جذاب و گرافیک‌های پایین هستند و روی هر موبایلی اجرا می‌شوند.

بازی ماشین تاکسی، هیجانی که انتظارش را ندارید!

راننده تاکسی‌ها زندگی هیجان‌انگیزتری از آنچه شما فکر می‌کنید دارند. می‌دانید که رسیدن به مقصد در سریع‌تر زمان ممکن بعضی وقت‌ها چقدر حیاتی می‌شود؟ گاهی حتی پای نجات جان کسی در میان است. بازی ماشین تاکسی مثل خوردن خوراکی‌های خوشمزه است، در طول آن گذر زمان را احساس نمی‌کنید.

چالش‌های بسیار زیادی را که در زندگی یک راننده تاکسی وجود دارد را تجربه کنید. بازی ماشین تاکسی یک فرصت عالی برای تجربه چیزی است که شاید در زندگی خودتان فرصت انجامش را نداشته باشید. در این بازی‌ها لذت، هیجان، سرعت و ماموریت‌های مهم در انتظار شماست.

بزرگترین چالش تمام رانندگان، پارک کردن!

رانندگان واقعی را از روی دقت‌شان در پارک کردن تشخیص دهید، نه از روی سرعت بالا. یک چالش واقعی در بین تمام عاشقان ماشین بازی، پارک کردن حرفه‌ای ماشین است. دقت، تمرکز و دست فرمان خوب؛ این تمام چیزی است که شما را به یک راننده حرفه‌ای تبدیل می‌کند.

در بازی‌های پارک کردن ماشین شما باید وسایل نقلیه مختلفی را در شرایطی چالش‌ بر‌انگیز پارک کنید. این بازی‌ها شبیه‌ساز بسیار خوبی از دنیای واقعی هستند و به شما اجازه می‌دهند تا قدرت خود را به عنوان یک راننده دقیق به نمایش بگذارید.

ماشین بازی تا سر حد مرگ

گیمر‌ها همیشه عاشق بازی‌های اکشن و مبارزه‌ای هستند. در سبک ماشین بازی مبارزه‌ای لذت و هیجانی را تجربه می‌کنید که هیچ جای دیگری پیدا نخواهید کرد. با سرعت ۳۰۰ کیلومتر در ساعت برانید، حریفان خود را تعقیب کنید، در خیابان‌ها ویراژ بدهید و بقیه را میدان به در کنید. این تجربه‌ای فراموش نشدنی است.

اگر طرفدار ماشین بازی و هیجان هستید به سراغ بازی‌های مبارزه‌ای بروید و به قهرمان جاده‌ها تبدیل شوید. قلمرویی که فقط بهترین‌ها می‌توانند در آن زندگی کنند. بهترین بازی‌ ماشین در این سبک را از لیست زیر انتخاب کنید.

  • Dead paradise car race shooter
  • Fire death race: crash burn
  • Max fury – road warrior
  • Classic warrior

زمانی که فیزیک باعث اعتیاد به ماشین بازی می‌شود!

یکی از جذاب‌ترین سبک‌های ماشین بازی، مسابقاتی هستند که در آن علاوه‌بر رانندگی و سرعت به مقدار کمی از قوانین فیزیک هم برای پیروزی نیاز دارید. در این سبک از بازی‌ها شما باید ماشین خود را در مسیر‌هایی شگفت‌انگیز و پر از مانع به خط پایان برسانید. تمام شدن سوخت ماشین و عدم توانایی عبور از موانع از بزرگترین چالش‌های تمام کردن مراحل چنین بازی‌هایی هستند.

در این بازی‌های اعتیاد‌آور به دلیل وجود چالش‌های فراوان برای حفظ تعادل ماشین در طی مسیر و هدایت صحیح آن، تجربه‌ای بی‌نظیر را بدست‌ می‌آورید. بهترین ماشین در این سبک را از لیست زیر انتخاب کنید.

  • Hill climb racing – مسابقه‌ تپه نوردی
  • Exion hill racing
  • Hill climb racing 2
  • Renegade racing
  • Mad truck challenge 4×4 racing
  • Angry driver hill racing
  • Hill racing 3d

هیجان یعنی شرکت در مسابقات فرمول ۱ 

وقتی حرف از بازی ماشین سواری می‌شود، همیشه یکی از بهترین گزینه‌ها، مسابقات فرمول ۱ هستند. ماشین بازی در مسابقات فرمول ۱به معنای حرکت روی مرز فاجعه است. تنها یک اشتباه کوچک کافی است تا تصادفی بزرگ و خطرناک رخ بدهد؛ و این یک یعنی هیجان واقعی است. در این مدل بازی‌ها باید در سرعت‌هایی بسیار بالا، خطرناک‌ترین پیچ‌ها را رد کنید و با دیگران رقابت کنید.

اگر عاشق ماشین‌های فوق سریع این سبک هستید، دانلود بازی ماشین فرمول ۱ بهترین فرصت برای این کسب این تجربه است. یک بازی از لیست زیر انتخاب کنید و به دنیا نشان دهید که تنها نابغه مسابقات فرمول ۱ مایکل شوماخر نبوده است.

  • Formula Car Racing: Car Games
  • Formula Car Racing Stunts Ramp
  • Formula Car Stunt – Car Games
  • formula racing game 3D

تعقیب‌و‌گریز دیوانه‌وار

در یک بازی ماشین سواری همه چیز عادی به‌نظر می‌رسد، البته تا قبل از اینکه سروکله پلیس‌ها پیدا شود. یک تعقیب‌وگریز نفس‌گیر در شهر‌های شلوغ چیزی است که قطعا شما را به‌وجد می‌آورد. در این سبک از بازی‌ها شما می‌توانید آزادانه در شهرهای مختلف دنیا گشت بزنید و بهترین ماشین‌های دنیا را بردارید؛ فقط مراقب پلیس‌ها باشید چون اصلا از سرعت بالا خوششان نمی‌آید.

در اغلب بازی‌های اتومبیل سواری در این سبک، باید ماموریت‌هایی خطرناک و حساس را به انجام برسانید که لذت بازی را چند برابر می‌کند. دانلود ماشین بازی برای موبایل که گیم‌پلی و داستان بازی‌شان پر از ماجراجویی باشد، یک انتخاب هوشمندانه است. در زیر لیستی از بهترین بازی‌های این سبک را می‌بینید.

  • PAKO – Car Chase Simulator
  • Police Car Chase Cop Simulator
  • Driving Zone 2: Car simulator
  • Lambo Car Simulator
  • Police Chase Car Games
  • City Car Driving Simulator 2

بازی رانندگی کامیون

بازی رانندگی با کامیون در میان بازیکنان جهان بسیار پرطرفدار است. کامیون‌ها و ماشین‌های سنگین فرمانروا و سلطان تمام جاده‌ها هستند. اگر می‌خواهید پشت فرمان احساس قدرت کنید و در قلمرو خودتان یعنی جاده پادشاهی کنید، بهتر است به سراغ آن‌ها بروید.

در این سبک از بازی‌های ماشینی چالش‌های فراوانی مانند رقابت با کامیون‌های پرسرعت در جاده‌های متنوع پیش‌ روی شما قرار دارد. علاوه‌براین در اکثر این بازی‌ها می‌توانید کامیون‌ محبوب‌تان را به شکل ظاهری دلخواه در بیاورید و از رانندگی لذت ببرید.

خلاقانه‌ترین بازی ماشینی

یک بازی ماشین خلاقانه یعنی ترکیبی از محبوب‌ترین و پرچالش‌ترین مأموریت‌ها با ماشین سواری در یک بازی. اگر شما عاشق ماشین بازی هستید، این بازی‌ها شما را هیجان‌زده می‌کند و اگر فقط به دنبال سرگرمی باشید، این بازی‌ها شما را عاشق خودشان می‌کنند.

تصور کنید ابرقهرمان‌هایی مانند بتمن و سوپرمن با ماشین‌های خود وارد رقابتی حساس شوند و یا سوار ماشین مجهز جنگی خود شوید و به شکار زامبی‌ها بروید. تمام این کارها امکان پذیر است، به شرط این که به لیست زیر سر بزنید و بازی‌های خلاقانه را دانلود کنید.

  • LEGO® DC Mighty Micros – ابرقهرمان‌های لگویی
  • Zombie Derby 2
  • Car Eats Car 2
  • ماشین پرنده
  • Splashy Superhero Vertigo racing : lightning car

بازی ماشینی آنلاین، رقابتی به وسعت جهان

یکی از ناب‌ترین تجربه‌های ماشین بازی وقتی است که به صورت آنلاین بازی می‌کنید. مسابقات آنلاین به دلیل حساسیت بالا بسیار هیجان‌انگیزاند. برای هر گیمری مهم است که در سطح جهان مطرح باشد و هنر رانندگی‌اش را به تمام دنیا اثبات کند. مسابقه با ماشین‌های سریع در زیباترین جاده‌های جهان و رقابت با بازیکنان دیگر هر فردی را به وجد می‌آورد.

در این بازی‌ها به دلیل رقابت با افراد واقعی در سراسر جهان، پیروزی همیشه با افتخار همراه است. اگر طرفدار ماشین بازی هستید و می‌خواهید استعداد خودتان را به همه نشان دهید، به سراغ این بازی‌ها بروید.

بازی‌ ماشین بازی ایرانی

بازی ماشینی ایرانی یکی از پرطرفدارترین بازی‌ها در بین علاقه‌مندان به ماشین سواری است. در این بازی‌ها از ماشین‌های کلاسیک ایرانی مانند پیکان گرفته تا جدید‌ترین تولیداتی ایرانی را می‌توانید سوار شوید. در جاده‌ها برانید و حس نوستالژیک قوی و لذت بخشی را در خودتان بیدار کنید. مأموریت‌ها و چالش‌های ماشین سواری‌های ایرانی بسیار جذاب و چالش برانگیزند.

در میان بازی‌های ماشین سواری ایرانی سبک‌های مختلفی وجود دارند که شامل: مسابقه‌ای، نوستالژیک، جنگی و غیره می‌شوند. برای پیدا کردن بازی مورد علاقه خود لیست زیر را بررسی کنید.

  • مریوان دریفت
  • کات آف (آنلاین)
  • ماشین اسپرت ۲: دریفت
  • سرعت آنلاین: بازی ماشین

بازی رانندگی کلاسیک 

ماشین‌های کلاسیک هیچ‌وقت قدیمی نمی‌شوند، فقط مدت زمانی که عاشقان می‌شویم طولانی‌تر می‌شود. رانندگی با مرسدس بنز، فولکس و بی‌ام‌و‌های قدیمی هرکسی را به وجد می‌آورد. با توجه به محبوبیت بالای ماشین‌های کلاسیک و قدیمی در بین بازیکنان، این بازی‌ها با چالش‌های متنوع و اهداف جذابی طراحی شده و در اختیار گیمیر‌ها قرار گرفته‌اند.  اگر ماشین‌های قدیمی و کلاسیک را دوست دارید، بازی‌های زیر را دانلود کنید و به گذشته سفر کنید.

  • Classic Car Parking: Car Games
  • Driving School Classics
  • ماشین کلاسیک: درگ ریسینگ
  • Classic American Muscle Cars 2

پردانلودترین بازی‌های ماشین سواری

اگر تصمیم‌گیری برای شما سخت است و نمی‌دانید که بهترین بازی ماشینی اندروید کدام است، کافی است به سراغ پردانلود‌ترین‌ها بروید. این یک راه خوب برای شناسایی بهترین بازی‌ها است. در این قسمت لیستی از پردانلودترین بازی‌های ماشین سواری را برای شما فراهم کردیم تا در وقت خود صرفه‌جویی کنید.

  • کلاچ
  • Extreme Car Driving Simulator – شبیه ساز رانندگی
  •  ماشین اسپرت 3 : تاکسی & پلیس
  • دریفت بی‌نهایت ۲
  • جی‌تی کلوپ سرعت

نکته: برای مشاهده ‌پردانلودترین بازی‌های ماشین‌ سواری قسمت «رانندگی: برترین‌ها» را ببینید.

ماشین بازی جدید 

بازی‌های ماشین سواری هیچ‌وقت خسته‌کننده و قدیمی نمی‌شوند؛ اما با این حال لذت رقابت در جدیدترین بازی‌های روز دنیا چیز دیگری است. بازی رانندگی از مهم‌ترین انواع بازی‌های موبایلی است و همیشه افراد زیادی را سرگرم می‌کند. به همین دلیل هر روز شاهد عرضه بازی‌های جدید در این دسته‌بندی هستیم. بازی‌هایی که ماجراجویی‌هایی جدید به دنبال دارند.

برای بررسی جدیدترین بازی‌های اتومبیل رانی به قسمت «رانندگی: جدید‌ترین‌ها» در همین صفحه سر بزنید تا از داغ‌ترین رقابت‌های دنیا عقب نمانید.

اهمیت دانلود بازی ماشین برای گیمر‌ها

برای دانلود بازی ماشین دلایل زیادی وجود دارد. اگر به دنبال هیجان، لذت ماشین سواری، شرکت در مسابقات بزرگ آنلاین و حتی یک سرگرمی جذاب هستید، دانلود ماشین بازی فکر بسیار خوبی است. البته این همه ماجرا نیست؛ بازی ماشین بازی به دلیل اینکه برای انجام چند کار همزمان طراحی شده است، هماهنگی ذهن و دست‌ها و همچنین مهارت تصمیم‌گیری افراد در لحظات بحرانی را را بهبود می‌بخشد.

ماشین بازی برای کودکان، چیزی فراتر از یک بازی

بازی ماشین بازی برای کودکان به دلایل بسیار زیادی جذاب و در عین حال مفید است. سرعت و هیجان بالا، برانگیخته شدن حس رقابت و پیروزی در مسابقات مهم‌ترین دلایلی هستند که یک کودک یا نوجوان را به دانلود بازی ماشین وادار می‌کند. اکثر این بازی‌ها در کنار تجربه لذت بخشی که از ماشین سواری به آن‌ها می‌دهد، بسیار مفید هم هستند.

یکی از مفید‌ترین تاثیرات این بازی‌ها برای کودکان، بهبود عملکرد ذهن و بالا بردن دقت و یادگیری استراتژیک است. آن‌ها برای پیروزی در رقابت‌های مختلف باید تمرکز کنند و دقت زیادی داشته باشند؛ از طرفی انجام این بازی‌ها باعث تقویت حس اعتماد به نفس در آن‌ها می‌شود و به آن‌ها یاد می‌دهد چگونه برای برنده شدن تلاش کنند.

نفوذ بازی ماشین سواری در ژانر‌های مختلف

محبوبیت بازی‌ ماشینی آنقدر بالا است که ما هر روز شاهد توجه ویژه‌ بازی‌های ژانر‌های دیگر، مخصوصا ژانر اکشن به آن‌ها هستیم. ماشین‌ها حتی به بازی‌های بتل رویال که سبک شوتر و تیرازی‌ هستند راه پیدا کرده‌اند و جزء مهم‌ترین وسایل موجود در بازی به حساب می‌آیند. این نشان‌دهنده اهمیت بالا و محبوبیت زیاد ماشین سواری در بین گیمر‌ها است.

با این‌حال حتما شنیده‌اید که می‌گویند هیچ‌جایی بهتر از خانه خودمان نمی‌شود. در مورد بازی ماشین سواری هم همین است. خانه این بازی‌ها دسته‌بندی مخصوص بازی‌ رانندگی در بازار است که بر اساس معیارهای متفاوتی تفکیک شده‌ است. در بین این دسته‌ها جست‌وجو کنید و ماشین‌های جذاب را بیش از این منتظر نگذارید.

مهم‌ترین نکات برای دانلود ماشین بازی

یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های گیمرها برای دانلود بازی، اطمینان از سلامت و امنیت بازی است. تمام بازی‌های این صفحه و همچنین بازی‌های دیگر در بازار از نظر سلامت و امنیت تست شده‌اند. سپر امنیتی بازار به طور مداوم فعال است و تمام برنامه‌ها را بررسی می‌کند و جای هیچ شکی در امنیت بازی‌ها باقی نمی‌گذارد.

از آنجایی که بسیاری از این بازی‌ها حجم بالایی دارند، ممکن است دغدغه‌ دانلود آن‌ها را داشته باشید و نگران از دست رفتن ترافیک اینترنت خود باشید. اما اینجا جای هیچ‌‌گونه نگرانی‌ برای دانلود بازی ماشین مورد علاقه‌تان وجود ندارد؛ چون دانلود از بازار با ترافیک نیم‌بها حساب می‌شود. یعنی اگر یک بازی ۱ گیگ حجم داشته باشد، فقط ۵۰۰ مگابایت از حجم بسته اینترنتی شما کم می‌شود. آیا این موضوع جذاب نیست؟!

برای دانلود بازی از تکنولایف کلیک کنید.

سوالات متداول کاربران درباره بهترین بازی های ماشینی

دکمه بازگشت به بالا