عمومیگزارشگر کسب و کار

بررسی بهترین منطقه دبی برای رزرو هتل

دبی پایتخت کشور امارات متحده عربی یکی از مقاصد اصلی و مهم برای سفر در سطح خاورمیانه و همچنین در سطح جهانی به شمار می‌رود.برای پذیرایی کردن و اسکان دادن این تعداد از مسافر که همواره به این شهر رفت و آمد دارند، امکانات زیرساختی بسیاری طراحی و ساخته شده و در اختیار مسافران قرار گرفته تا اقامتی همراه با آسایش را تجربه کرده و تمامی نیازهای آن‌ها برطرف شود.بسته به اینکه با چه هدفی سفر به دبی را برنامه ریزی کرده‌اید، در مناطق مختلفی از این شهر می‌توانید اقامت داشته باشید.

کدام منطقه دبی هتل بگیریم؟

اهدافی که در سفر به دبی می‌توانید داشته باشید، می‌تواند شامل اهداف تفریحی، کاری و یا هر هدف دیگری باشد. در این مقاله سعی داریم بهترین منطقه برای رزرو هتل دبی را با توجه به هدفی که در سفر به این شهر دارید، مورد بررسی قرار دهیم.

بهترین منطقه برای رزرو هتل در دبی :

منطقه جمیرا

منطقه جمیرا دبی یکی از بهترین مناطقی است که می‌توانید برای رزرو هتل به سراغ آن بروید. این منطقه از نظر گردشگری بسیار لوکس و پیشرفته بوده و هتل‌های بسیاری را در خود جای داده است. برج العرب به مهم‎‌ترین نماد این منطقه تبدیل شده است و ساحل جمیرا که شهرتی جهانی دارد از دیگر جاذبه‌های آن است.

از دیگر امکاناتی که در این منطقه قرار دارند و می‌توانیم از آن‌ها نام ببریم پارک آبی وایلدر واید است که همواره پذیرای گردشگران بسیاری بوده و از مراکز جذاب دبی به شمار می‌رود. می‌توانید برای اقدام کنید و با اقامت در این منطقه به تمامی امکانات و مکان‌هایی که به آن‎‌ها اشاره کردیم، دسترسی داشته باشید.

در این منطقه می‌توانید برای رزرو هتل آتلانتیس دبی اقدام کنید که بدون شک علاوه بر لوکس بودن، هزینه بسیار بالایی را برای شما به دنبال خواهد داشت. از دیگر هتل‌هایی که در این منطقه قرار دارند، می‌توان به هتل مارینا، هتل جی اوشن ویو و هتل آپارتمان جنت مارینا اشاره کرد.

منطقه داون تاون

این منطقه که در کنار خیابان شیخ زاید قرار گرفته است، از مهم‌ترین مناطق دبی به شمار می‌آید. قرار گیری بسیاری از ساختمان‌های مهم، امکانات گردشگری و دسترسی بسیار مناسبی که این منطقه به دیگر جاهای دبی دارد، باعث جذابیت بالای این منطقه شده است.

برج خلیفه که عنوان مرتفع ترین برج جهان را دارد، در این منطقه واقع شده و از طرفی دسترسی مناسبی به دبی مال و فواره زیبای آن خواهید داشت. از هتل‌هایی که در این منطقه می‌توانید برای رزرو آن‌ها اقدام کنید، می‌توان به هتل داون تاون دبی رزیدنس و هتل اکسلسیور داون تاون اشاره کرد.

محله الصفوح دبی

این محله به دلیل دسترسی‌های خوبی که دارد و همچنین قرارگیری بزرگ ترین پیست اسکی سرپوشیده جهان در آن از اهمیت بالایی در میان گردشگران برخوردار است. این منطقه از نظر تنوع فرهنگی نیز بسیار غنی است و به صورت همزمان دارای مسجد، کلیسا و معبد است. ساحل قصر سیاه این منطقه نیز یکی از زیباترین سواحل این کشور به حساب می‌آید.

همواره جشنواره و رویدادهای بسیاری در این منطقه برگزار می‌شود و به همین دلیل، در این منطقه نیز شاهد هتل‌های بسیاری مانند هتل رادیسون بلو و هتل تو سیزنز هستیم.

منطقه البرشا دبی

این منطقه از آرام‌ترین و امن‌ترین مناطق دبی است که در نزدیکی جمیرا و با دسترسی مناسبی به خیابان شیخ زاید در غرب دبی واقع شده است. زمین اسکی دبی و مرکز خرید امارات از جمله جاذبه‌هایی هستند که باعث جذب گردشگر به این منطقه می‌شوند.

پارک البرشا پوند که به عنوان مکانی برای پیک نیک و تفریح اهالی دبی در فصل پاییز و زمستان به شمار می‌آید نیز در این منطقه قرار دارد و هتل‌هایی که در این منطقه برای رزرو مناسب هستند شامل هتل کمپینسکی امارات مال دبی، هتل الیت بیبلوس البرشا و هتل آریوس مترو سنترال خواهند بود.

منطقه بسکتیه دبی

این منطقه برای کسانی که قصد آشنایی با زندگی سنتی مردم دبی را دارند بسیار مناسب است. معماری این بخش از شهر مانند شهرهای کویری ایران بوده و به دلیل نزدیکی به خیابان السیف این منطقه شلوغ‌ترین منطقه دبی به حساب می‌آید.

در این منطقه دکه‌های اغذیه فروشی بسیاری وجود دارد و از این نظر بسیار جذاب است. یک بازار سنتی در این منطقه وجود دارد که برای خرید ادویه عربی بسیار مناسب است. اقامتگاه‌ها نیز در این منطقه قیمت بالایی ندارند.

خیابان الفحیدی

این خیابان، خیابانی در دل تاریخ دبی است و برای کسانی که به تارخ علاقه دارند، بسیار جذاب است. موزه‌های زیادی در این خیابان وجود دارند که می‌توانید به دیدن آن‌ها بروید. قیمت رزرو هتل نیز در این منطقه بسیار مناسب بوده و با اقامت در آن‌ها از این نظر سفری مقرون به صرفه را تجربه خواهید کرد.

محله دیره دبی

بزرگ‌ترین بازار سنتی دبی در این منطقه قرار دارد و برای خرید سوغاتی بسیار مناسب است. این منطقه از نظر قیمت بهترین منطقه برای رزرو هتل های دبی است و در میان گزینه‌های موجود می‌توان به هتل راو سیتی سنتر دبی و هتل لاوندر دبی اشاره کرد.

منطقه بر دبی

برای کسانی که می‌خواهند هزینه اقامت خود را در پایین‌تر حد ممکن مدیریت کنند، این منطقه انتخاب بسیار مناسبی خواهد بود. این محله از جاذبه‌های گردشگری فاصله زیادی دارد و بیشتر محل اقامت افراد محلی و ساکنین سنتی دبی است و سبک زندگی سنتی دبی در آن جریان دارد.از هتل‌هایی که در این منطقه می‌توان به آن‌ها اشاره کرد، هتل موونپیک بر دبی و هتل امبسدور دبی هستند.

سخن آخر

برای اقامت و رزرو هتل در دبی قبل از هر چیز باید هدف خود از این سفر را مشخص کرده و پس از آن به دنبال بهترین مکان برای اقامت در دبی هستید؟ در این مقاله ما به بررسی پرداخته ایم، با ما همراه شوید.

دبی یک کلان شهر بزرگ است که جاذبه هایی در سراسر آن پراکنده است. به همین خاطر شما باید در مناطقی هتل خود را رزرو کنید، تا به جاذبه هاب این شهر مدرن نزدیک باشید.

مرکز شهر دبی

مرکز شهر دبی زمانی یک دهکده ماهیگیری کوچک بوده است، اما امروزه به یکی از مشهورترین مناطق جهان تبدیل شده است و از مناطق خوب برای اقامت در است.این منطقه دارای آب و هوایی گرم و آفتابی در تمام طول سال است، و یکی از لوکس ترین و بهترين هتل دبی برای خانواده هتل برج خلیفه می باشد، که که در مرکز شهر قرار دارد. این برج دارای 163 طبقه با ارتفاع بیش از 1800 فوت بلندترین هتل در کل جهان است.

در مقابل هتل برج خلیفه فواره دبی قرار دارد، که یک مکان دیدنی بین المللی به رسمیت شناخته شده است. بلوار شیخ محمد بن راشد به ‌عنوان شلوغ ترین مکان دبی، میزبان چندین رستوران جدید و شیک دبی است.

مرکز شهر دبی بهترین منطقه برای گرفتن هتل است، زیرا دارای بیشترین جاذبه های مدرن از جمله برج خلیفه، مرکز خرید دبی و فواره دبی است. مرکز شهر دبی همچنین یک منطقه عالی برای شب زنده داری است. هتل ‌های این منطقه جزو گران ‌ترین هتل‌ های جدید دبی هستند.

 

 

 

دکمه بازگشت به بالا