عمومیگزارشگر کسب و کار

بهترین مارک لوازم آرایشی در سال 2022

صنعت آرایش در این چند دهه اخیر مسیر طولانی را طی کرده است. دوران کرم پودر کیکی و سایه‌های بی دست و پا و سایه چشم گذشته است. اکثر شرکت‌ها در حال حاضر محصولات با کیفیت عالی ارائه می‌دهند، چه پوست حساسی داشته باشید و چه مستعد آکنه باشید. برخی از گران‌ترین محصولات قطعا عالی هستند، اگرچه بسیاری از مارک‌های مقرون به صرفه دیگر نیز وجود دارند که ممکن است به همان اندازه کار کنند.

اگرچه این دنیای جدیدی که در سال گذشته مجبور شدیم با آن سازگار شویم، آرایش کردن را کمی چالش برانگیز کرده است، اما این صنعت هیچ آسیبی ندیده است. زنان در حال حاضر بیش از هر زمان دیگری به آرایش نیاز دارند، حتی اگر اغلب از خانه بیرون نمی‌روند. فقط آرایش کردن با کرم پودر لاکچری کویین روحیه شما را بالا می‌برد و دیدگاه متفاوتی نسبت به زندگی به شما می‌دهد.

چرا باید لوازم آرایشی مارک خوب بخریم؟

لوازم آرایشی به طور مستقیم با پوست افراد در تماس است. همان طور که می دانید، پوست گران ترین لباس انسان در طول عمرش است و باید از آن محافظت کرد. استفاده از برندهای نامرغوب لوازم آرایشی باعث می شود به پوست آسیب برسد. حتی ممکن است منجر به پیری زودرس و بروز چین و چروک های پوستی شود. از این رو باید در انتخاب و خرید لوازم آرایشی دقت کنید و از تهیه لوازم آرایشی بی کیفیت خودداری نمایید. بجای آن از محصولات با کیفیت لاکچری کوین استفاده کنید. این کرم روز و شب فرانسوی یکی از بهترین کرم های مراقبت پوستی محسوب می شود که میتواند به خوبی پوست شما را آبرسانی کند.

معرفی بهترین برندهای لوازم آرایشی

۱. برند شنل

پر زرق و برق بودن از ویژگی های اصلی محصولات شنل است. لوازم آرایشی این برند لوکس، زیبایی خیره کننده ای را در چهره شما خلق می کنند. اگر چه ممکن است هزینه نسبتا زیادی را برای خرید محصولات این برند پرداخت کنید، اما مطمئن باشید کیفیت بالای آن ها ارزش پرداخت هزینه بیشتر را خواهد داشت. در واقع، لوازم آرایشی شنل یکی از گران ترین محصولات زیبایی موجود در دنیا محسوب می شوند.

2. کمپانی لورآل

لورآل یکی دیگر از مارک های لوازم آرایشی خوب موجود در بازار بوده که از قیمت مناسب تری نسبت به گزینه های قبلی برخوردار است. زمانی که صحبت از زیبایی به میان می آید، یک رهبر جهانی است. شما می توانید با خیال راحت ، یا مارک لورآل خریداری کرده و خاطرتان آسوده باشد که بهترین کیفیت را برای شما به ارمغان خواهند آورد.

لورآل یکی از برندهای لوازم آرایشی خوب است که در حوزه هایی مانند لوازم آرایشی، محصولات مراقبت از پوست و مو، رنگ مو و عطر فعالیت می کند. این شرکت در زمینه تولید داروهای شیمیایی و درماتولوژی نیز فعال بوده و دارای بالاترین شمار ثبت اختراع در ایالات متحده است.

3. برند کلینیک

برند لوازم آرایشی کلینیک از سال ۱۹۶۸ باکیفیت ترین و بهترین محصولات زیبایی را روانه بازار می کند. شما می توانید هر نوع محصولی را مطابق با نوع و رنگ پوست خود از این برند خریداری نمایید. همچنین، محصولات بهداشتی برند کلینیک خاصیت درمانی هم دارند. برند کلینیک موفق شده تا محصولات مراقبت زیبایی خود را مختص همه افراد، فارغ از سن و جنسیت تولید کند. این شرکت زیرمجموعه کمپانی استی لادر است.

برند فلورمار یکی از 10 برند آرایشی بسیار محبوبی است که در سال 1970 در پایتخت فشن جهان یعنی میلان در ایتالیا ثبت شد. این برند در سال 1972 در ترکیه تولید شد و اکنون بیشتر از 40 سال است که از قدمت آن می گذرد. اولین محصول موفق این برند لاک های ناخن آن بود و پس از آن این برند شروع به تولید محصولاتی بیشتر کرد.

طبق امارها این برند تا سال 2008 حدود 650 فروشگاه  در 250 شهر  و 104 کشور داشت و در سال ۲۰۱۴ برند شماره ۱ لوازم آرایشی ترکیه شناخته شد و محصولات فلورمار یک چهارم بازار لوازم آرایشی و بهداشتی کشور ترکیه را تشکیل می‌داد. فلورمار از سال ۲۰۰۸ فعالیت خود را در خارج از کشور نیز آغاز کرد و امروزه یکی از گسترده‌ترین زنجیره‌ها در جهان است.

در سال 2011 میزان تولیدات این محصول  نسبت به سال قبلش 39 درصد افزایش یافت. از جمله موفقیت های این برند به دلیل این است که  محصولات این برند حاوی روغن سبزیجات , روغن نارگیل , روغن زیتون و بادام است.

5. برند آرایشی MY

ورود همزمان این برند به بازار عطر ، محصولات مراقبت از مو و آرایشی یکی از نوآوری های شرکت آریان کیمیا تک می باشد. برند MY در به کارگیری رنگ ها بسیار ممتاز عمل کرده و توانسته ترکیبی از رنگ های بی نظیر را در محصولاتش به کار گیرد تا مورد پسند طیف گسترده ای از افراد در تمامی اقشار جامعه باشد. این برند حتی گواهینامه هایی از آزمایشگاه های معتبر اروپایی مانند Evic فرانسه دارد.

6. برند لوازم آرایشی NYX

کیفیت استثنایی، محصولات غنی از رنگدانه ها و قیمت های مقرون به صرفه فاکتورهایی هستند که به تثبیت NYX به عنوان یکی از برند های زیبایی کمک کرده اند. این برند با سرعت بسیار زیادی در حال پیشرفت است و مجموعه ای از لوازم آرایشی کلاسیک، مد روز و فصلی را به بازار عرضه می کند. به همین دلیل است که برند NYX به یک انتخاب ضروری در میان دوستداران زیبایی و آرایشگران حرفه ای تبدیل شده است.

شرکت آرایشی و بهداشتی آتوسا در سال 1372 در ایران تاسیس شد و در گام نخست با محصولات زیبایی و بهداشتی مو کار خود را شروع و بعد از موفقیت‌های چشمگیری در این زمینه تولیدات خود را وسعت بخشید. عوامل تولید این محصول بعد از انجام تحقیقات و بررسی‌های زیست محیطی در ایران به تولید لوازم و محصولات بیشتری از قبیل: اسپری مو، اسپری صاف کننده مو، رژ لب‌ها، لاک‌های متنوع ناخن، انواع رنگ مو و اکسیدان‌ها پرداخته‌اند.

ما به شما استفاده از این محصولات را پیشنهاد میکنیم، زیرا ترکیبات و ساختار آن به گونه‌ایی طراحی شده است که متناسب با شرایط آب و هوایی و اقلیمی ایران است و میتوانیم بعد از استفاده آن به نتیجه‌ی دلخواهمان برسیم.

9. محصولات‌ آرایشی Dior

محصولات آرایشی برند دیور تولید‌ مملکت فرانسه در هر مرتبه بندی کاملا بی‌عیب و مبتکرانه است . اگر کالاها این برند را هنوز امتحان نکرده اید حال وقتش است . وضعیت کیفی بالای این تولیدات سبب گشته است‌ که دیور جز یکی از عالی ترین و خوش‌نام ترین کالاهای آرایشی قرار بگیرد . پس ارزش آزمایش کردن را دارد . افزون بر محصولات آرایشی دیور ، محصولات مراقبتی این مارک همانند سرم‌های‌ آبرسان و سرم‌ چشم همچنین مورد توجه‌ فراوانی از میکاپ آرتیستها قرار گرفته است.

اگر به دنبال یک برند معتبر و قیمت مناسب برای تهیه ی محصولات مراقبت پوست خود هستید حتما به محصولات ساخته شده توسط برند ایمیجز نگاهی بندازید! همان طور که اشاره شد، این برند چینی در زمینه ساخت محصولات مراقبتی پوست نظیر، انواع شوینده های صورت و بدن، تونر، انواع ماسک و …. فعالیت می کند.

لوازم بهداشتی این برند چینی به دلیل قیمت بسیار مناسب در کنار کیفیت عالی طرفداران زیادی، به ویژه در بازار های ایران به خود جذب کرده است، که همین امر می تواند تایید کننده محصولات این کمپانی باشد.  افرادی که خدمات پاکسازی پوست انجام می دهید، با افزودن محصولات ایمیجز به دیگر لوازم خود، می توانید در زمینه هدیه دادن پوستی سالم و بی نقص به مشتریان قدم بردارید.

یکی دیگر از بهترین برند آرایشی که در ایران موجب رضایت مشتریان عزیز شده است محصولات آرایشی و بهداشتی دوماسی است. این محصولات زیر نظر متخصص‌ترین و مجرب‌ترین کارشناس در این زمینه طراحی و ساخته شده است و با بهره گیری از مواد گیاهی مانند روغن جوجوبا و روغن‌های دیگر توانسته محصولی با کیفیت و تنوع بالا را تولید کند. از محبوب‌ترین و پر فروش‌ترین محصولات این برند آرایشی میتوان اسپری دوفاز و ماسک موها را نام برد که برای حفظ سلامتی و زیبایی بیشتر تولید شده است.

سخن آخر

در بازار لوازم آرایشی جهان، برندهای متنوعی به چشم می خورند که دارای ویژگی های مختلفی هستند. اما مهمترین ویژگی یک مارک لوازم آرایشی خوب ، کیفیت آن است. در این مطلب به معرفی بهترین برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی خارجی و ایرانی پرداختیم که امیدواریم مورد توجه تان قرار گرفته باشد.

دکمه بازگشت به بالا