عمومیگزارشگر کسب و کار

بهترین پرینترهای خانگی ارزان قیمت 2022

بهترین پرینترهای خانگی سهکاره

هنگام انتخاب از بین بهترین پرینترهای خانگی بازار، احتمالاً به‌دنبال چندکاره‌ای هستید تا نیازهای متفاوت اعضای خانواده را برآورده کند. خانواده شما ممکن است نیاز به کپی اسناد برای امضا، اسکن عکس‌های قدیمی و چاپ مقالات یا گزارش‌های متنی و تصویری متعددی داشته باشد. داشتن یک با قابلیت‌های متعدد، برای اطمینان از کیفیت نسخه دیجیتالی چاپ‌شده، از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است؛ همچنین بهره‌مندی از یک ، برای کاهش در هزینه‌های چاپ، از دیگر نقاط قوت پرینترهای سه‌کاره به‌حساب می‌آیند. در ادامه، به معرفی چند نمونه از این پرینترها پرداخته‌ایم.

انتخاب یک پرینتر خانگی خوب، با توجه به نیازها و انتظارات شما از یک دستگاه، گاهی می‌تواند کار مشکلی باشد. در این مقاله سعی کردیم بهترین پرینترهای خانگی را با ویژگی‌های آنها به شما معرفی کنیم تا بتوانید با اطلاعات کامل، به‌سراغ انتخاب یک چاپگر بروید. به‌خاطر داشته باشید که می‌توانید با مراجعه به سایت فروشگاه از بهترین، باکیفیت‌ترین و ارزان‌ترین پرینترهای خانگی با امکان فیلتر بر اساس ویژگی مد نظر خود و امکان مقایسه پرینترها دیدن کنید و همچنین با مشاوره همکاران متخصص ما بهترین گزینه‌ی موجود را متناسب با نیازهای خود انتخاب کنید.

 پرینتر چند کاره لیزری اچ پی مدل HP Laserjet Pro MFP M26nw

پرینتر لیزری اچ پی سه کاره سیاه و سفید

خرید پرینتر سه‌کاره M26NW، یکی از بهترین پرینترهای خانگی از برند HP است که امکان چاپ، کپی و اسکن را با عملکرد حرفه‌ای و قابل‌اطمینان، برای شما فراهم می‌کند. این پرینتر جمع‌وجور، می‌تواند با سرعت چاپ ۱۹ صفحه در دقیقه و کیفیت عالی ۶۰۰×۶۰۰ dpi همان پرینتری باشد که نیازهای شما را برطرف می‌کند.

تهیه نسخه دیجیتال تا رزولوشن ۱۲۰۰×۱۲۰۰ dpi از عکس‌ها و اسناد شخصی شما، از ویژگی‌های قدرتمند اسکنر این دستگاه است. به‌دلیل مجهز بودن به قابلیت Wi-Fi به‌راحتی می‌توانید از طریق تلفن‌های هوشمند و تبلت خود دستور چاپ را صادر کنید؛ همچنین با وجود قابلیت خاموش و روشن‌کردن خودکار و بهره‌مندی از با ظرفیت بالا، در مصرف انرژی نیز عملکرد بسیار خوبی دارد.

پرینتر چند کاره لیزری کانن مدل Canon i-Sensys MF3010

پرینتر چند کاره لیزری کانن Canon i-Sensys MF3010

با استفاده از این با خروجی سیاه‌وسفید و جمع‌وجور، می‌توانید به‌راحتی و به‌سرعت عملیات چاپ، کپی و اسکن را انجام دهید. پرینتری ایده‌آل برای خانه شما که استفاده از آن بسیار آسان و کارآمد است. طراحی مدرن این چاپگر، آن را به یک دستگاه کوچک اما چندمنظوره هوشمند تبدیل کرده است.

کیفیت مناسب چاپ برای اسناد متنی و گرافیکی و همچنین امکان انجام اسکن‌های رنگی و باکیفیت، با سرعت 18 صفحه در دقیقه، از دیگر نقاط قوت این دستگاه هستند. صفحه نمایش ساده و عمودی این دستگاه، به شما این امکان را می‌دهد تا به‌سادگی و به‌صورت نشسته، به ویژگی‌های موردنیاز خود دسترسی داشته باشید. این ویژگی‌ها برای کاربران شخصی که چیزی بیشتر از یک چاپگر می‌خواهند و به‌دنبال صرفه‌جویی در وقت، هزینه و فضا هستند، بسیار مناسب است.

پرینتر چند کاره لیزری اچ پی مدل HP Laserjet Pro MFP M26a

پرینتر لیزری اچ پی سه کاره سیاه و سفید

با انتخاب مدل MFP M26a، یک پرینتر لیزری عالی برای خانه خود خواهید داشت. در این مدل، با رزولوشن ۶۰۰×۶۰۰ dpi برای چاپ و رزولوشن ۱۲۰۰×۱۲۰۰ dpi برای اسکن اسناد، شما شاهد بهترین کیفیت خواهید بود.

سرعت عملکرد این پرینتر لیزری بسیار بالا است و امکان چاپ و اسکن سیاه‌وسفید اسناد را تا ۱۸ صفحه در دقیقه برای شما فراهم می‌کند. کارکرد ماهانه این پرینتر با ۵۰۰۰ صفحه A4 در ماه، بسیار عالی به‌شمار می‌رود. نصب، راه‌اندازی و اتصال این پرینتر لیزری به سایر دستگاه‌ها نیز بسیار ساده است؛ تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که درایورهای ارائه‌شده را روی رایانه خود نصب کنید و پس از برقراری اتصال به کمک یک کابل USB، از کار با یکی از بهترین پرینترهای خانگی موجود در بازار لذت ببرید.

پرینتر چند کاره لیزری اچ پی مدل HP Laserjet Pro MFP M130NW

پرینتر لیزری اچ پی سه کاره سیاه و سفید

پرینتر HP مدل LaserJet Pro MFP M130NW، یک چاپگر سیاه‌وسفید سه‌کاره با عملکرد چاپ، اسکن و کپی است. این پرینتر کوچک، یک گزینه‌ی ایده‌آل برای فضای جمع‌وجور و محدود خانه شما  به‌شمار می‌رود و علاوه بر سرعت بالای 22 صفحه در دقیقه، از کیفیت چاپ بسیار خوبی نیز برخوردار است.

وجود یک اسکنر رنگی در این دستگاه، به شما این امکان را می‌دهد تا از عکس‌ها و اسناد خود با رزولوشن ۶۰۰ dpi و به‌صورت رنگی، نسخه دیجیتالی تهیه کنید. این پرینتر لیزری، مجهز به اتصال Wi-Fi و اترنت است که منجر به دسترسی راحت شما به داده‌های خود در شبکه خواهد شد. پشتیبانی این پرینتر از سیستم‌های iOS ،AirPrint و CloudPrint، از دیگر قابلیت‌هایی هستند که این دستگاه را در لیست بهترین پرینترهای خانگی ۲۰۲۲ قرار می‌دهند.

بهترین پرینترهای خانگی ارزان قیمت و کوچک

چاپگرهای مدرن، نه‌تنها بسیار توانمندتر از همیشه هستند، بلکه به‌گونه‌ای نیز طراحی شده‌اند تا فضای بسیار کمی در محل زندگی شما اشغال کنند. چنانچه نیازهای چاپ روزانه شما شامل تهیه نسخه فیزیکی از اسناد کاری و شخصی باشد یا بیشتر برای کارهای تحصیلی و مدرسه فرزندان خود به یک چاپگر نیاز دارید، دیگر لازم نیست به دنبال دستگاه‌های غول‌پیکر و گران‌قیمت باشید. براساس تکنولوژی‌های به‌کار‌رفته در پرینترهای مدرن، می‌توانید ظریف‌ترین و کوچک‌ترین پرینترهای موردنیاز خود را چه به‌صورت تک‌کاره و چه در حالت چندکاره پیدا کنید. در ادامه، به معرفی چند مدل از بهترین پرینترهای خانگی پرداخته‌ایم.

پرینتر لیزری اچ پی مدل HP Laserjet Pro M12a

پرینتر لیزری اچ پی مدل HP Laserjet Pro M12a

پرینتر HP مدل LaserJet Pro M12a، از بهترین پرینترهای خانگی است که نه‌تنها به فضای کمی نیاز دارد، بلکه برای کاربر‌های نیازمند به چاپ سریع و مکرر اسناد کوچک نیز بسیار مناسب است. این پرینتر، از انواع اتصال USB، Ethernet، Wi-Fi و همچنین از AirPrint برای سیستم ‌عامل iOS پشتیبانی می‌کند.

پرینتر M12a، با بهره‌مندی از تکنولوژی روشن و خاموش‌شدن خودکار، همواره آماده چاپ است؛ درواقع این ویژگی، نشان از گرم‌شدن سریع دستگاه دارد و توجه بسیاری از کاربران را به‌خود جلب کرده است. کیفیت چاپ این مدل چاپگر، با رزولوشن ۶۰۰×۶۰۰ dpi بسیار رضایت‌بخش است و اسناد متنی را با وضوح بسیار عالی و سرعت ۱۸ صفحه در دقیقه چاپ می‌کند. این قابلیت‌ها، در کنار اندازه بسیار جمع‌وجور آن با ابعاد ۲۲۸×۴۱۰×۳۴۹ میلی‌متر، برای تبدیل‌کردن این دستگاه به یکی از کاربردی‌ترین و بهترین پرینترهای خانگی می‌توانند کافی باشند.

پرینتر لیزری کانن مدل Canon i-sensys LBP6030

پرینتر لیزری کانن مدل Canon i-sensys LBP6030

پرینتر لیزری و سیاه‌وسفید کانن مدل LBP6030، به‌دلیل ابعاد بسیار کوچک و قابلیت‌های مقرون‌به‌صرفه آن، برای یک دفتر کار خانگی بسیار ایده‌آل است. در صورت تهیه این دستگاه شاهد عملکرد بسیار ساده اما موثر آن خواهید بود. فناوری On Demand این پرینتر نیز از نظر افزایش بهره‌وری انرژی، بسیار پیشرفته است.

این مدل از پرینترهای کانن، در حالت sleep، تنها 0.8 وات مصرف دارد و به کمترین زمان ممکن نیز برای گرم‌شدن نیازمند است. وجود کارتریج‌های یکپارچه، از دیگر عوامل افزایش بازده انرژی در این دستگاه‌ به‌شمار می‌رود. این پرینتر، با سرعت چاپ ۱۸ صفحه در دقیقه و کیفیت ۶۰۰×۶۰۰ dpi می‌تواند یکی از بهترین پرینترهای خانگی موجود در بازار باشد.

آنچه این پرینتر را در میان کاربران خانگی محبوب می‌کند، طراحی ظریف و  ابعاد بسیار مناسب آن است. این چاپگر، در ابعاد ۲۴۹×۱۹۹×۳۶۴ میلی‌متر طراحی شده است و به همین دلیل نیز به فضای بسیار کمی نیاز دارد. سینی کاغذ جمع‌شونده موجود در این پرینتر نیز یکی دیگر از دلایلی است که به صرفه‌جویی در فضا منجر می‌شود.

پرینتر چند کاره لیزری اچ پی مدل HP Laserjet Pro MFP M28w

پرینتر لیزری اچ پی سه کاره سیاه و سفید

به اعتقاد شرکت HP، پرینتر مدل M28W یکی از جدیدترین و کوچک‌ترین چاپگرهای لیزری چندکاره موجود در بازار است. این پرینتر، ۱۹۸ میلی‌متر ارتفاع، ۳۶۰ میلی‌متر عرض و ۲۶۴ میلی‌متر ارتفاع دارد که با توجه به میزان کارآمدی آن، این ابعاد بسیار شگفت‌انگیز است؛ چرا که پرینتری با این قابلیت‌ها، به‌راحتی روی میز کار و در کنار رایانه شما قرار می‌گیرد.

از ویژگی‌ها و نقاط قوت این پرینتر کوچک می‌توان به وضوح عالی ۶۰۰  dpi برای چاپ و ۱۲۰۰ dpi برای اسکن اسناد اشاره کرد. علاوه بر عملکرد بسیار خوب در زمینه‌ی وضوح چاپ اسناد متنی، این پرینتر، کیفیت بسیار مطلوبی نیز از اسناد گرافیکی به شما ارائه می‌دهد. این قابلیت، به این معنی است که اگر نیاز به تهیه نسخه چاپی رنگی از اسناد و عکس‌های خود ندارید، با خیال راحت می‌توانید از این پرینتر استفاده کنید؛ البته اسکنر این دستگاه، از قابلیت تهیه نسخه‌های دیجیتال رنگی نیز برخوردار است.

پرینتر لیزری اچ پی مدل HP LaserJet Pro M15w

پرینتر لیزری اچ پی مدل HP LaserJet Pro M15w

این مدل از پرینترهای HP، نه تنها در لیست بهترین پرینترهای خانگی قرار دارد، بلکه از جدیدترین لیزرجت‌ها در کوچک‌ترین و ارزان‌ترین نوع خود هم به‌حساب می‌آید. پرینتر ارزان قیمت M15W، یک چاپگر لیزری سیاه‌وسفید با تنها یک سینی ورودی A4 است که چند سایز کوچک‌تر کاغذ را نیز پشتیبانی می‌کند.

چاپ سریع ۱۹ صفحه در دقیقه با کیفیت عالی ۶۰۰×۶۰۰ dpi می‌تواند برای کاربران خانگی بسیار ایده‌آل باشد. مجهز‌بودن این پرینتر به قابلیت Wi-Fi، اتصال هرچه‌راحت‌تر به این دستگاه را باعث می‌شود؛ اما آنچه محبوبیت این مدل را بیشتر و بیشتر می‌کند فضای بسیار کوچکی است که از میز شما اشغال می‌کند. این پرینتر، در ابعاد ۲۸۰×۳۴۸×۳۴۶ میلی‌متر با وزن ۸/۳ کیلوگرم طراحی شده است که بسیار موردپسند کاربران خانگی قرار دارد و شاید فضایی در ابعاد یک کاغذ A4 را روی میز شما اشغال کند.

صدرنشین لیست بهترین پرینترهای خانگی رنگی

در زیر بهترین پرینتر خانگی رنگی معرفی می شود:

پرینتر رنگی لیزری اچ پی مدل HP Color Laserjet 150nw

پرینتر لیزری اچ پی تک کاره رنگی

چنانچه برای تهیه نسخه چاپی از تصاویر و اسناد خود به یک چاپگر رنگی نیاز دارید، این مدل از پرینتر HP می‌تواند بهترین انتخاب برای شما باشد. پرینتری کوچک و جمع‌وجور با قابلیت‌های بالا که برای هر فضایی مناسب است. چاپگر Color Laserjet 150nw، با ابعاد ۴/۲۷۴×۸/۳۹۷×۳۸۲ میلی‌متر، می‌‌تواند فضای بسیار کمی را از محل زندگی شما اشغال کند.

این پرینتر تک‌کاره و رنگی، برای چاپ اسناد با رزولوشن ۶۰۰×۶۰۰ dpi کیفیت بسیار خوبی به شما ارائه می‌دهد. سرعت چاپ اسناد سیاه‌وسفید، ۱۸ صفحه در دقیقه و اسناد رنگی نیز ۴ صفحه در دقیقه است. امکان چاپ دورو هم به‌صورت دستی در این دستگاه فراهم است و این موضوع، یکی دیگر از قابلیت‌های کاربردی این پرینتر محبوب به‌شمار می‌رود.

دکمه بازگشت به بالا