عمومیگزارشگر کسب و کار

بهترین کرم های ضد چروک

پوست همه افراد با گذر زمان از بازه زمانی 30 سالگی دچار چین و چروک و افتادگی می شود. البته جای نگرانی نیست! امروزه با پیشرفت علم، کافی است  سرم لیفتینگ گاتیو بیز را برای حفظ شادابی و جوان شدن دوباره پوستتان انتخاب کنید. این محصول با داشتن ترکیباتی مانند کلاژن، پروتئین، ضد اکسیدان، مرطوب کننده، پپتید، ویتامین و… به سلامت و زیبایی بیشتر پوست شما کمک می کند.

بهترین کرم ضد چروک بالای سی سال چیست؟

کرم های ضد چروک بالای 30 سال، خطوط و چین و چروک های ایجاد شده بر روی صورت و گردن را از طریق مرطوب سازی و تغذیه پوست از بین برده و از ایجاد دوباره آنها جلوگیری می کنند. این محصولات ضد چروک معمولا از مواد خاصی مانند رتینول، نئوپتید و آنتی اکسیدان های قوی شامل ویتامین E ، C، گرانتین و… تشکیل شده اند و به حفظ سلامت و زیبایی پوست شما کمک می کنند. برای انتخاب برترین محصول نیاز است با بهترین کرم ضد چروک بالای سی سال آشنا شوید. از برترین های این حوزه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. کرم شب شب مولتی اکتیو کلارنس
  2. کرم روز مولتی اکتیو کلارنس
  3. کرم صورت ژنفیک
  4. کرم لیفتینگ شب ورونیک
  5. کرم ضد چروک بالای 30 سال لورال

پرچمداران کرم های ضد پیری شب و روز

با بالارفتن سن از 30 سال، پوست صورت خاصیت ارتجاعی خود را از دست داده و دارای چین و چروک های ریز و افتادگی در نواحی مختلف می شود. کرم ضد چروک لورآل تشکیل شده از عصاره گیاه اپونتیا و کلاژن می باشد. ترمیم و بازسازی از نکات برجسته گیاه اپونتیا است و به سرعت شروع به کاهش و بهبود سلول های پوست می کند. از طرفی دیگر، کلاژن نیز با عبور از لایه اپیدرم، خطوط صورت را کاهش و به ترمیم بافت های آسیب دیده می پردازد.

علاوه بر موارد بالا که پرچمداران کرم های ضد پیری شب و روز هستند، کرم های ضد چروک دیگری، در انواع و قیمت های مختلف برای برطرف کردن نیازها متفاوت موجود هستند. از بهترین کرم ضد چروک بالای 30 سال می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کرم شب لایه بردار 20% AHA ام کیو
  • کرم صورت رتینول 0.5 اسکین وان
  • کرم رتینول سی بی
  • کرم روز شیسیدو ضد چروک SPF25
  • کرم ضد چروک صورت درماتیپیک
  • کرم لیفت شنل
  • کرم روز اکسترا فرمینگ کلارنس SPF15
  • کرم روز سوپر دیفنس کلینیک
  • کرم ضدچروک گاتیو
  • کرم روز وییر استی لودر
  • کرم ضد چروک ایجلس تاچا
  • کرم ضد چروک صورت اچ آر
  • کرم احیای صورت برای پوست خشک کلی استار
  • کرم ضد چروک و ضد افتادگی مولتی لیفت لانکوم
  • کرم ضد چروک شب رویتالیفت لورال
  • کرم ضد چروک فوراور ایوسن لورن

موارد مهمی که در هنگام خرید کرم ضد چروک باید رعایت کنید

در هنگام خرید یک کرم ضد چروک خوب باید دقت زیادی در ترکیبات به کار رفته در آن داشته باشید.کرم ضد چروک معمولا دارای ترکیبات مرطوب کننده و سایر مواد مفید است که در بهبود رنگ پوست و جلوگیری از ایجاد چروک پوست نقش دارد که در اثر بالا رفتن سن و عوامل محیطی مانند آلودگی ، نور خورشید ، مواد شیمیایی و لوازم آرایشی به وجود می آید.کرم گاتیو بیز یک ضد چروک خوب حاوی ترکیباتی از قبیل مواد مرطوب کننده ، رتینوئید و ویتامین C, E است.

مواد مرطوب کننده : پوست نقش بسزایی در جلوگیری از ایجاد چین و چروک و پیری زود رس پوست دارند.این مواد مرطوب کننده باعث انعطاف پوست و مانع از کش آمدن پوست میگردد.انواع مرطوب کننده ها به صورت ژل ، لوسیون ، کرم ، روغن و سرم در بازار عرضه می شوند که دارای ترکیباتی مانند گلیسیرین ، موم و پروتئین است.

ویتامین C و E: این ویتامین ها باعث اکسیژن رسانی به پوست می شوند و کنترل رادیکال های آزاد پوست را بر عهده دارند. قبلا از انتخاب کرم ضد چروک باید جنس پوست خود را بشناسید.

پوست معمولی:رنگ پوست این افراد ، طبیعی و یکدست است و خصوصیات پوست چرب و خشک را ندارند و منافذ پوستشان بسته است.

پوست خشک:افرادی با پوست خشک ، رطوبت کمی در سطح پوست خود دارند و گاهی با قرمزی و التهاب مواجه می شوندو به علت کاهش رطوبت در پوست خود سریع دچار چین و چروک در پوست می شوند .

پوست چرب : افرادی که پوست چرب دارند بیشتر دچار جوش ، آکنه و کک و مک می شوند و دارای منافذ باز پوست هستند و به دلیل چربی زیاد ، سطح پوست براق می شود.

پوست مختلط:صاحبان این پوست در ناحیه پیشانی و چانه چربی سطحی پوست دارند و بقیه ی نواحی پوست نرمال و خشک است.و مشکلاتی مانند جوش زدن صورت ، منافذ باز در پوست مختلط دیده می شود.

نحوه استفاده از کرم های ضد چروک

چنانچه در قسمت بالا نیز اشاره شد، با استفاده از کرم‌های ضد چروک نیز می‌توان به جنگ پیری رفت. شاید این سوال در ذهن شما وجود داشته باشد که آیا کرم‌های ضد چروک به واقع موثر هستند؟ حقیقت این است که مقدار اثرگذاری کرم ضد چروک در پوست شما بستگی به ترکیبات کرم، مدت زمان استفاده و نحوه استفاده از آن دارد. رتینول، ویتامین C، کوآنزیم کیوتن، عصاره درخت چای و نیاسینامید از جمله ترکیبات موثر موجود در کرم‌های ضد چروک محسوب می‌شوند که به هنگام خرید بهتر است به آنها توجه داشته باشید.

نحوه استفاده از کرم های ضد چروک باید به شکلی باشد که حتما ۲ بار در روز مورد استفاده قرار بگیرند. به منظور نتیجه‌گیری بهتر، لازم است تا هر صبح پس از بیدار شدن زدن کرم ضد چروک را تبدیل به اولین اقدام خود نمایید و همچنین هر شب پیش از خواب نیز به عنوان آخرین کار به سراغ زدن کرم ضد چروک بروید. اگر می‌خواهید مطلوب‌ترین نتیجه را کسب نمایید، توصیه می‌شود که پس از مالیدن کرم ضد چروک به کرم به مقدار کافی زمان لازم برای جذب را بدهید و سپس از دیگر محصولات آرایشی روی آن استفاده نمایید.

حداقل ۶ هفته زمان لازم است تا شما اولین نشانه‌های تاثیرات مثبت یک کرم ضد چروک را روی پوست خود مشاهده نمایید. البته این زمان به عنوان حداقل زمان لازم عنوان می‌شود و در اغلب موارد ۳ ماه طول می‌کشد تا شما متوجه تغییرات در کاهش چین و چروک‌های پوست خود شوید.

روش استفاده : پس از تمیز کردن پوست ، مقدار کمی از کرم را روزی یکبار (ترجیحا عصر یا شب) با حرکات چرخشی ملایم ، روی پوست تمیز شده صورت و گردن ماساژ داده تا کاملا جذب شود. کرم های شب باید جزو روتین دائمی مراقبت از پوست شما باشن و هر شب نیم ساعت قبل از خواب روی پوست کاملاً تمیز استفاده بشن.بعد از پاک کردن کامل پوست و شستشوی صورت ، مقدار مناسبی از کرم رو با فواصل منظم روی پوست صورت قرار بدین و از چانه تا پیشانی بصورت دورانی و بسمت بالا روی پوست صورت (بجز دور چشم) ماساژ بدین تا کاملاً جذب پوست بشه و یادتون باشه که گردن رو فراموش نکنین.

دکمه بازگشت به بالا