عمومی

بهترین گوشی های گیمینگ سال 2021

تلفن های هوشمند تقریباً به طور کامل جایگزین کنسول های دستی برای اجرای بازی شده اند و دلیل خوبی هم دارند، آنها اغلب از صفحه نمایش های بسیار عالی و قدرتندی برخوردار هستند، در حالی که App Store و Google Play Store هر دو دارای انتخاب های زیادی هستند و همواره در حال ارتقا هستند.

البته تمام گوشی های هوشمند برای اجرای بازی ها مناسب نیستند، زیرا هر موبایل با هدفی ساخته شده است و قدرت به تنهایی عامل موفقیت در این حوزه نمی شود. گوشی های گینیمنگی مثل Nubia Red Magic 5G ، Asus ROG Phone 3 ، Black Shark 2 و Razer Phone 2  وجود دارند که به دلیل سیستم خنک کنندگی، نرخ تازه سازی بالا، نرخ حساسیت بالای تاچ صفحه و تراشه قدرتمند محصوص اجرای بازی ها می باشند.

از طرف دیگر، تلفن های مخصوص بازی نیز وجود دارند که به طور خاص برای گیمینگ تعبیه نشده اند. بسیاری از پرچمداران برتر مانند آیفون 12 پرو و ​​سامسونگ گلکسی S20 نیز به لطف صفحه نمایش خیره کننده و مشخصات پیشرفته خود به خوبی از عهده این عمل بر می آیند.

ما در فروشگاه اینترنتی می مالز بهترین گزینه ها را که از بهترین به بدترین رتبه بندی شده اند آورده ایم، اما مواردی را که به طور خاص برای بازی طراحی شده اند، در بالای لیست قرار داده ایم، در حالی که اونایی که اختصاصی گیم نیستند در پایین می آیند.

بهترین گوشی های گیمینگ 2021

 

  1. گوشی Lenovo Legion Phone Duel
  • شارژر بسیار فوق العاده
  • پردازنده های زیاد
  • خیلی گران
  • مشکلات نرم افزاری

این تلفن از شارژ سریع 90 وات پشتیبانی می کند و دارای یک دوربین پاپ آپ است تا صفحه نمایش دست نخورده باقی ماند. همچنین پردازنده و نرم افزار بهینه شده برای حالت مناظر طبیعی استفاده شده است. همه اینها باعث می شود که این موبایل برای بازی عالی باشد.

مشکلات این گوشی مربوط به مسائل گیم نمی شود، بلکه قیمت بالا، عملکرد متوسط دوربین و مشکلات جزیی نرم افزاری مشکلات اصلی آن می باشند، بنابراین برای گیم بسیار منحصر به فرد است.

اگر هم اکنون به دنبال بهترین تلفن بازی هستید ، آن را پیدا کرده اید. اگر به دنبال یک گوشی هوشمند عالی هستید که برای انجام بازی ها نیز مناسب باشد، این مدل انتخاب خوبی است، اگرچه قبل از خرید باید سایر ویژگی های موجود در این لیست را بررسی کنید.

  1. گوشی Nubia Red Magic 5G
  • نمایشگر ویژه 144 هرتزی مخصوص گیم
  • راه انداز های بسیار مفید
  • رزولوشن در حداکثر میزان نیست
  • مشکلات نرم افزاری

گوشی هوشمند Nubia Red Magic 5G دارای اولین صفحه نمایش تلفن هوشمند 144Hz در جهان است که آن را برای بازی ها ایده آل می کند، زیرا نمایشگر بسیار نرم و روان را به همراه خواهد داشت. اما این تنها چیزی نیست که آن را مخصوص اجرای بازی کرده است.

این مدل فقط برای گیمینگ و سرگرمی تعبیه شده است، با شوکر های قدرتمند برای افزایش کنترل، فن و سیستم خنک کننده مایع برای خنک نگه داشتن گوشی تحت فشار، “فضای بازی” اختصاصی برای سفارشی کردن تجربه بازی خود و ویژگی ‘4D Shock’ که باعث ایجاد لرزش در بازی ها می شود.

ویژگی آخر و همچنین نمایشگر 144 هرتزی در این زمان در بسیاری از گوشی ها پشتیبانی نمی شود، در واقع این مدل گوشی آیندگان است که این مدل همه آن ها را در دل خود جای داده است. در ادامه این محصول از اتصال 5g نسز پشتیبانی می کند.

تنها مشکلی که دارد رزولوشن معمولی 1080 در 2340 هست که در حداکثر میزان آن در پرچمداران دیگر نمی باشد و همینطور مشکل نرم افزاری و طراحی مخصوص گیمینگ آن از دیگر مشکلاتش می باشند که برای گوشی گیمینگ اهمتی ندارند.

  1. گوشی Asus ROG Phone 3
  • نمایشگر فانتزی امولد 144 هرتزی
  • باتری قدرتمند
  • شوکر آنالوگ هوایی و دیگر حالت های بازی
  • ضد آب نمی باشد
  • عدم شارژ بی سیم

گوشی Asus ROG Phone 3 واقعا یک گوشی گیمینگ تمام عیار مخصوص گیم هست که تمام امکانات را در خود دارد، از جمله یک باتری فوق العاده بزرگ 6000 میلی آمپری برای اجرای طولانی مدت و یک صفحه نمایش نرم و روان 144 هرتزی AMOLED، در یک اندازه بزرگ 6.59 اینچی.

ترکیبی از چیپ ست اسنپدراگون 865 پلاس، حداکثر 16 گیگابایت رم و فضای ذخیره سازی بالا را به این مشخصات اضافه کنید و می توانید ببینید که چرا Asus ROG Phone 3 در لیست ما قرار دارد. این ویژگی ها به طور خاص برای گیمرها طراحی شده است، همچنین دارای ویژگی هایی است که در اکثر گوشی های دیگر پیدا نخواهید کرد، مانند یک فن کلیپ، که سخاوتمندانه در جعبه موجود است و یک سری لوازم جانبی دیگر مانند صفحه بازی که شما باید جداگانه آن را تهیه کنید.

همچنین یک نرم افزار داخلی برای کمک به تجربه بهتر بازی خود به عنوان مثال، اورکلاک کردن پردازنده بزرگ و تنظیم سرعت فن وجود دارد. برخی از کاستی ها نیز در گوشی Asus ROG Phone 3 وجود دارد، اما بیشتر آنها تأثیری در بازی ندارند. به عنوان مثال شارژ بی سیم یا مقاومت در برابر آب ندارد و مطمئناً مشکلی ایجاد نخواهد کرد.

اگر این گوشی را فقط برای گیمینگ می خواهید این مشکلات را در نظر نمی گیرید، زیرا سخت است که ویژگی های برتر دیگر و این گوشی را کنار بگذارید.

  1. گوشی شیائومی Black Shark 3
  • مقرون به صرفه در مقایسه با مشخصاتش
  • دوربین های قدرتمند
  • ظاهر و طراحی خاص گیم
  • نرخ تجدید تصویر پایین

گوشی شیائومی Black Shark 3 بهترین تلفن مخصوص بازی از برند فرعی شیائومی است، هرچند که موبایل های هوشمندگیمینگ معاصر خود را از شرکت دیگر نمی تواند پشت سر بگذارد، اما در عوض قیمت مناسب تری دارد.

این مدل بسیار بزرگ است و طراحی برجسته ای دارد و دارای چراغ های LED می باشد و ویژگی هایش تمام آن چیزی است که از یک گوشی گیمینگ انتظار دارید.  دلیل پایینتر بودن این گوشی در لیست نرخ تازه سازی 90 هرتزی است که در گوشی های دیگر 144 هرتزی می باشد، همچنین از حالت های گیم کمتری برخوردار است.

  1. گوشی Razer Phone 2
  • مشخصات سطح بالا و نرخ تجدید تصویر 120 هرتزی
  • لوگو درخشان پشتی رنگ های زیبایی ساطع می کند
  • حافظه پایین
  • پنل 5.72 اینچی

نسخه اول گوشی Razor Phone تلاش بسیاری رو انجام داد تا مشخصات گوشی گیمینگ را وارد ساختارش کند، اما متاسفانه دارای نواقصی است که از این رو از لیست ما خارج شد، خوشبختانه سخته 2 آن را با ویژگی های کاملتری وارد کردیم. این گوشی نیز صرفا مخصوص گیمر ها طراحی شده است.

اکنون این ویژگی ها چه می باشند؟ دوربین و نمایشگر به خوبی گوشی های دیگر در صنعت گیم که در این رنج قیمتی هستند نمی باشد، بنابراین افراد بسیاری ترجیح می دهند مدل های دیگری را استفاده نمایند. اما اگر راجب گوشی های گیم راغب هستید و می توانید آن را تهیه کنید گزینه بسیار خوبی است.

این گوشی نسبت به مدل قبلی خود تغییرات زیادی نداشته است، اما به تراشه اسنپ دراگون 845 ارتقا یافته است و برای شارژ بی سیم از طراحی پشتی شیشه ای qi استفاده کرده است و همینطور برای خنک کردن دستگاه از یک محفظه بخار صاف استفاده کرده است.

در انتها این محصول با تراشه بسیار قدرتمند، نمایشگر 120 هرتزی، رم 8 گیگابایتی، اسپیکر های بلند، باتری 4000 میلی آمپر ساعتی و تنظینات بیشتر برای حفظ شارژ باتری همچنان این گوشی را در لیست بهترین گوشی های گیم قرار می دهد.

بهترین گوشی های غیر اختصاصی برای اجرای بازی ها

ما بهترین در می مالز بهترین گوشی های اختصاصی مخصوص گیمینگ ها را معرفی کردیم، اما اگر می خواهید با گوشی های همه جانبه که برای بازی هم مناسب می باشند آشنا شوید ما را همراهی کنید. به همین دلیل، با بهترین لیست تلفن های ما همخوانی زیادی خواهید یافت. این گوشی ها از مشخصات و صفحه نمایش بالاتری برخوردارند تا بهترین تجربه بازی ممکن را در خارج از تلفن های اختصاصی بازی فراهم کنند.

  1. گوشی Samsung Galaxy S21 Ultra
  • دوربین عالی
  • طراحی شیک و ظاهر عالی
  • -خیلی گران
  • بدون اسلات اختصاصی

اگر به دنبال تلفنی هستید که برای بازی مناسب باشد و علاوه یک تلفن همه جانبه باشد گوشی Samsung Galaxy S21 Ultra گزینه خوبی است. این جدیدترین گوشی پرچمدار رده بالای سامسونگ است که مشخصات برتر آن در سراسر جهان به 11 مورد می رسد.

مسئله اصلی در مورد این گوشی قیمت گران آن است که منجر می شود بسیاری از افراد نتوانند آن را خریداری نمایند. این یک گوشی هوشمند فوق العاده گران قیمت است و افراد کمی حتی قادر به خرید آن هستند.

اگر گوشی Galaxy S21 Ultra متناسب با بودجه شما باشد، شما آن را برای بازی هایی با قدرت پردازش بالا و یک صفحه نمایش بزرگ و زیبا مناسب خواهید دید. دوربین های هوشمند برتر فقط ویژگی مثبت دیگر هستند.

  1. گوشی iPhone 12 Pro
  • دسترسی به بهترین اکوسیستم گیمینگ
  • نمایشگر شگفت انگیز برای اجرای بازی ها
  • خیلی گران

جدیدترین و بهترین مدل آیفون پرو موجود ، آیفون 12 پرو در حال حاضر بهترین مجموعه اپل است. نمایشگر 6.1 اینچی آن خارق العاده به نظر می رسد و دقیقاً در اندازه مناسب است تا از تجربه بازی خود بیشترین بهره را ببرید. با پشتیبانی از پردازنده قدرتمند و فضای ذخیره سازی فراوان ، از سرعت اجرای بازی ها ناامید نخواهید شد.

همچنین به لطف فروشگاه App که تعداد زیادی بازی در دسترس دارد، به اضافه مزایای استفاده از Apple Arcade برای کتابخانه گزینه های سبک Netflix، گزینه های بازی نیز کم نیستند. گوشی آیفون 12 نسبت به مشخصاتی که دارد واقعا گران می باشد و اتصال 5G در حال حاضر نمی تواند به افراد زیادی کمکی کند، اما مطمعا در آینده کمک شایانی خواهد داشت. این چنین خریدی در واقع سرمایه گذاری برای آینده است.

دکمه بازگشت به بالا