عمومیگزارشگر کسب و کار

تعویض شیشه پنجره های دوجداره چگونه است؟

شکستگی یا نقص شیشه دوجداره اجتناب ناپذیر است. دانستن نحوه تعویض شیشه با شیشه دوجداره به شما در حل این مشکل کمک می کند…

هزینه تعویض پنجره دوجداره هدف از این مقاله این است که افراد مبتدی اما فنی با نحوه تعویض شیشه در پنجره دوجداره آشنا شوند. اما بهتر است شیشه ها را با سازندگان درب و پنجره Upvc یا شیشه دوجداره جایگزین کنید. برای تعویض پنجره دوجداره ابتدا باید مشخصات شیشه را بدست آوریم. اطلاعاتی مانند رنگ شیشه، ضخامت شیشه، ضخامت فاصله بین دو شیشه و ابعاد شیشه دوجداره.

این اطلاعات را می توان از چند طریق به دست آورد:

• برچسب اطلاعات شیشه: معمولاً لیبل توسط مشتری از روی شیشه جدا می شود. اگر برچسبی وجود داشته باشد، می توانید توضیحات لیوان را درک کنید.

• فایل پروژه: کلیه اطلاعات ساخت پنجره دوجداره مربوط به هر پروژه از شرکت سازنده موجود می باشد.

• مشخصات صفحه فعلی: با بررسی صفحه فعلی می توان مشخصاتی را بدست آورد که در قسمت بعدی بررسی خواهد شد.

نحوه اندازه گیری شیشه دوجداره و مشخصات

برای سفارش لیوان به 3 مشخصات نیاز داریم.

ضخامت شیشه دوجداره: برای تعیین رنگ (برنزی بازتابنده، نقره ای، آبی، طلایی یا سبز) به سادگی شیشه را در حالت روز یا شب بررسی کنید.

اندازه شیشه و اسپیسر: ساده ترین راه برای تعیین سایز استفاده از برچسب، اطلاعات مشخصات فنی (هر برند دارای نقشه فنی است، مثلاً شیشه دوجداره در پنجره دوجداره به همان ضخامت 20 میلی متر است) یا فایل مشتری.

اگر به این اطلاعات دسترسی ندارید، شیشه باید از قاب خارج شود. پس از برداشتن لیوان، ضخامت کلی لیوان را اندازه می گیریم. سپس ضخامت هر لیوان را جداگانه اندازه می گیریم. از اعداد به دست آمده می توان برای محاسبه جداکننده شیشه نیز استفاده کرد.

Spacer = ضخامت کل – ضخامت هر دو شیشه

ممکن است سفارش شیشه چند روز طول بکشد، بنابراین قبل از دریافت بسته شیشه ای جدید، بهتر است از برداشتن شیشه قدیمی خودداری کنید. یا بعد از وزن کردن او را در جای خود قرار دهید.

ابعاد شیشه دوجداره: اگر شیشه دوجداره در قاب آن باشد. برای اندازه گیری عرض و ارتفاع شیشه می توانید از پشت پنجره دوجداره اندازه گیری کنید و از نتیجه 1 سانتی متر کم کنید. یعنی از پشت پنجره به پشت که پنجره به نمایه پنجره مشخص شده در تصویر متصل می شود.

عرض شیشه دوجداره: عرض پشتی در پشت بازدید کننده – 1 سانتی متر

ارتفاع شیشه دوبل: ارتفاع پشت در پشت مهمان – 1 سانتی متر

با توجه به اطلاعاتی که دریافت کردید می توانید شیشه دوجداره درخواستی خود را سفارش دهید. توصیه ما تعویض شیشه توسط افراد حرفه ای است.

نحوه تعویض پنجره دوجداره

پس از تحویل شیشه دوجداره و درب، مراحل برداشتن شیشه قدیمی و نصب شیشه جدید مطابق تصاویر زیر انجام می شود.

برای تعویض شیشه های شکسته با شیشه های دوجداره جدید، ابتدا پنجره ها را جدا می کنیم. برای این منظور می توانید از وسایلی مانند کاردک، پیچ گوشتی پهن و یا ابزاری با نوک باریک و بلند استفاده کنید. بدین ترتیب لبه ابزار را داخل شکاف بین تیر و نیمرخ پنجره دولایه قرار می دهیم و میله را به طرف مقابل فشار می دهیم تا تیر از پروفیل جدا شود.

برای افزایش امنیت ابتدا لت های عمودی یا عمودی و سپس لت های متقاطع بالایی و در نهایت لت های پایینی را جدا کنید و شیشه دوجداره را ثابت نگه دارید.

با چند ضربه روی شیشه، شیشه دوتایی از قاب خارج می شود.

پس از برداشتن لیوان، تاکو یا لیوان را روی پروفیل آماده می کنیم. سپس همانطور که در تصویر مشخص است، آینه را داخل قسمت داخلی و پایه قرار می دهیم.

مراقب باشید از چکش غیر فلزی برای ضربه زدن به حیوانات استفاده کنید تا آسیب نبینند. برای اتصال خطوط عمودی ابتدا بالا و پایین خط را قرار می دهیم و سپس قسمت وسط خط را قرار می دهیم.

هر سوالی در مورد تعویض پنجره دوجداره دارید، اینجا را بخوانید.

دکمه بازگشت به بالا