عمومیگزارشگر کسب و کار

تفاله اسپرسو برای پوست

قهوه اسپرسو جزو نوشیدنی‌هایی است که کمتر کسی است که یک‌بار آن را امتحان نکرده باشد و می‌توان گفت اکثراً از خواص و فواید بی‌نظیر آن آگاه‌اند؛ قهوه اسپرسو نه تنها برای سلامت روح و جسم شما و ایجاد سرحالی و سرزندگی‌تان مفید می‌باشد بلکه با ساخت ماسک‌های تفاله قهوه می‌توان به پوستی جذاب و زیبا و درخشان هم رسید. در این مقاله سعی بر آن داریم تا ماسک‌هایی که برای پوستتان مفید است و با تفاله قهوه درست می‌شوند به شما معرفی کرده و طرز درست کردنشان را با شما به اشتراک بگذاریم. متن تفاله قهوه اسپرسو و پوست را نیز فراموش نکنید.

فواید کلی تفاله قهوه برای پوست

1-نرمی و روشنی پوست با تفاله قهوه:

ماسک تفاله قهوه، سلول‌های مرده پوست را از بین می‌برد، پوست را نرم و روشن می‌کند، تفاله قهوه برای همه قسمت‌های پوست بدن مؤثر می‌باشد و طرز تهیه آن بسیار آسان و ارزان است، کافی است به زیبایی خود اهمیت داده و این مقاله را تا انتها با دقت بخوانید. برای دریافت نمایندگی از صفحه اعطای نمایندگی بازدید کنید.

پیشنهاد میکنیم مقاله راهنمای خرید آسیاب قهوه رو دنبال کنید

2-تفاله قهوه و افزایش گردش خون:

استفاده از ماسک تفاله قهوه اسپرسو باعث بهبود و افزایش گردش خون در قسمت‌های مختلف بدن می‌شود و این بدین معنی است که سلول‌های پوست، اکسیژن و مواد مغذی و مفید بیشتری دریافت می‌نمایند و در نتیجه پوستی درخشان تر خواهید داشت.

3-سفت شدن پوست با تفاله قهوه:

قهوه اسپرسو و تفاله قهوه با آنتی اکسیدان ها و خاصیت ضد باکتریایی که دارد باعث لایه برداری پوست و همچنین افزایش الاستیته و سفتی آن می‌شود، با استفاده از ماسک تفاله قهوه پوستی با طاهری زیباتر خواهید داشت و به مرور زمان با بهبود روند بازسازی سلول‌های پوستی، از شر لکه‌ها و تیرگی‌ها خلاص می‌شوید.

4-از بین رفتن سلولیت با تفاله قهوه:

سلولیت یکی از مشکلاتی ایت که بیشتر هم خانم ها دچار آن می‌شوند و باعثش جمع شدن چربی زیر پوست قسمت‌هایی از بدن مثل ران و باسن می‌شود؛ تفاله قهوه با کمک افزایش گردش خون و ماساژ بر روی موضع های موردنظر باعث از بین رفتن و کم شدن سلولیت در بدن شما می‌شود.

5-کند شدن روند پیری پوست با تفاله قهوه:

هم نوشیدن قهوه اسپرسو و هم استفاده از تفاله قهوه به کند شدن پیری پوست و جلوگیری از ایجاد چروک های ریز و درشت و حتی بهبود آنها کمک می کند، پس تفاله قهوه اسپرسوی خود را برای ساخت ماسک‌هایی که گفته می‌شود نگهدارید.

انواع ماسک با تفاله قهوه

1-ماسک تفاله قهوه و شکر:

برای ساخت این ماست به 2 قاشق تفاله قهوه اسپرسو، 1 قاشق شکر و 1 قاشق روغن زیتون نیاز دارید، این ها را با هم مخلوط نموده و 10 دقیقه قبل از حمام رفتن روی نقاط مختلف بدنتان مثل صورت و ران ها و گردن ماساژ بدهید و در حمام با آب ولرم شستشو دهید. روغن زیتون و تفاله قهوه هر دو دارای آنتی اکسیدان می باشند و به پوست مواد مغذی می رسانند، همچنین شکر نیز در کنار تفاله قهوه مانند اسکراپ عمل می کند و به لایه برداری و در نتیجه روشن شدن و درخشندگی پوست شما کمک می کند.

2-ماسک تفاله قهوه و عسل:

برای تهیه این ماسک به 2 قاشق تفاله قهوه، 2 قاشق پودر کاکائو، 3 قاشق ماست یا شیر و 1 قاشق عسل نیاز دارید؛ همه را با هم مخلوط کنید و بعد رو یپوست صورت خود بمالید و بعد از 10 دقیقه با آب ولرم شستشو دهید. خاصیت آنتی باکتریالی عسل و آبرسانی به پوست با شیر و ماست و خاصیت آنتی اکسیدانی تفاله قهوه برای پوست مغذی و تسکین دهنده است.

3-ماسک تفاله قهوه و روغن نارگیل:

تفاله قهوه در ترکیب با روغن نارگیل، آب لیمو و ماست یک ماسک شگفت انگیز برایتان می سازد که باعث از بین رفتن سلول‌های مرده پوست، شفافیت، طراوت و لطافت برای پوست شما می‌شود. بعد از مخلوط کردن این مواد و 15 دقیقه بعد از مالیدن روی پوست صورتتان می‌توانید آن را با آب ولرم بشویید.

4-ماسک تفاله قهوه و شکر قهوه ای و روغن بادام:

برای درست کردن این ماسک به تفاله قهوه، شکر قهوه ای و روغن بادام از هر کدام یک قاشق نیاز دارید تا با هم مخلوطشان کرده و روی پوست صورت و گردن بمالید و بعد از 10 تا 15 دقیقه آن را بشویید؛ روغن بادام باعث احیای سلول‌های پوست می‌شود و در کم رنگ کردن لکه های پوست و طراوت بخشیدن به آن کمک می کند، اگر این ماسک را روی پوست ماساژ دهید مانند اسکراب عمل می کند و دانه های شکر قهوه ای لایه های مرده پوست را از بین می برند. از صفحه بازدید کنید.

5-ماسک تفاله قهوه در ترکیب با دارچین:

برای تهیه این ماسک به 1 قاشق تفاله قهوه، 1 قاشق شکر و پودر دارچین و روغن نارگیل نیاز دارید، بعد از اینکه با هم بخوبی مخلوط شدند آن را به مدت 10 دقیقه روی پوست صورت و گردنتان ماساژ دهید سپس آنرا با آب سرد شستشو دهید و از خواص معجزه گز آن مثل نرمی و لطافت پوست و خاصیت آنتی باکتریایی دارچین که صورت را از آنکه و واکنش های آلرژیک دور نگه می دارد بهره مند می شوید.

6-ماسک تفاله قهوه و موز برای پاها:

جالب است بدانید این ماسک هم برای پوست صورت و هم برای پوست پا به کار می رود و موز با از بین بردن آلودگی های روی پوست باعث از بین رفتن سلول‌های مرده و طراوت بخشیدن به آن می‌شود. برای ساخت این ماسک به موادی نظیر نصف فنجان تفاله قهوه، نصف فنجان روغن زیتون، نصف فنجان نمک دریایی و 1 عدد موز رسیده نیاز دارید که با هم مخلوط شوند به مدت 15 دقیقه روی پاهای خود بمالید و ماساژ و بعد با آب ولرم شستشو دهید، قهوه سلول‌های مرده پوست پا را نابود می کند و نمک دریایی نیز پاها را ضدعفونی کرده و از باکتری ها پاک می کند، بعد از استفاده ازین ماسک تا چند روز احساس طراوت و رفع خستگی خواهید داشت.

7-ماسک تفاله قهوه و چای سبز:

این ماسک دارای خواص درمانی بسیاری است چون چای سبز حاوی آنتی اکسیدان های مورد نیاز برای پوست می ‎باشد، نمک هم نه تنها التهاب را تسکین می ‎دهد بلکه درد های عضلانی را نیز التیام می بخشد؛ جالب است بدانید استفاده از این ماسک بر روی پاها، موجب از بین رفتن بوی بد پا می ‎شود.

برای ساخت این ماسک به این مواد نیز دارید: نصف فنجان تفاله قهوه، 3 قاشق نمک، 2 قاشق جوش شیرین، 1 کیسه چای سبز و 4 قاشق روغن جوجوبا؛ ابتدا تمامی مواد به جز روغن جوجوبا را با هم به خوبی مخلوط کنید و بعد از اینکه خمیری با قوام مناسب ایجاد شد، روغن جوجوبا را به آن اضافه کرده و به خوبی با ترکیب، مخلوط کنید. ماسک را بر روی قسمت‌های مختلف بدن خود بمالید و به مدت 10 الی 15 دقیقه ماساژ دهید و بعد از 10 دقیقه به حمام رفته و موضع را بشویید، این ماسک برای کل بدن کاربرد دارد.

8-ماسک تفاله قهوه و گلاب:

این ماسک از ترکیب تفاله قهوه با گلاب و روغن دانه عناب درست می‌شود، روغن دانه عناب خاصیت ضدعفونی کننده دارد و به همین دلیل از بروز عفونت های پوستی و ایجاد آکنه جلوگیری می کند، خاصیت طراوت بخشی گلاب نیز که بر کسی پوشیده نیست. باید گفت استفاده بصورت هفتگی این ماسک باعث می‌شود بمرور یک پوست صاف و درخشان پیدا کنید.

برای درست کردنش به 4 قاشق تفاله قهوه، 1 قاشق گلاب و 2 قاشق روغن دانه عناب نیاز دارید تا همه را با هم مخلوط کنید و روی پوستتان بمالید و بعد از 15 دقیقه ماساژ دادن با آب ولرم آن را بشویید. در با خواص و فواید قهوه اسپرسو آشنا شوید.

9-ماسک قهوه و نمک دریایی:

یکی از ماسک‌های بی نظیر با خواص عالی برای پوست صورن شما ترکیب قهوه با نمک دریایی می‌باشد، برای ساخت آن از 1 قاشق نمک دریایی، 1 قاشق روغن زیتون و 2 قاشق غذاخوری پودر قهوه نیاز دارید، با هم مخلوطشان کنید و خمیری که ایجاد شده است را روی پوست بمالید و بعد از 10 لی 15 دقیقه باقی ماندن روی پوست بشویید؛ این ماسک خاصیت لایه برداری و روشن کنندگی دارد و بعد از مدتی استفاده منظم برای شما پوستی درخشان و شفاف بوجود می آورد.

10-ماسک قهوه بدون ترکیب:

شما می‌توانید از خیس کرده پودر قهوه، قهوه دم شده سرد و تفاله قهوه خیس استفاده نمایید و آن را روی پوست صورت خود بمالید تا به رفع التهابقهوه یک نوشیدنی محبوب است که در سراسر جهان طرفداران زیادی دارد. نوشیدن قهوه در کنار دیگران و اعضای خانواده، یک محیط گرم و دوست داشتنی برای تبادل نظرات افراد مختلف با یکدیگر ایجاد می کند. قهوه محصولی معجزه آسا است که می تواند به طرق مختلف در خانه ها مورد استفاده قرار گیرد. همانطور که می دانید نوشیدن قهوه برای سلامتی مزایای بسیاری دارد اما فواید زیادی برای پوست و مو هم دارد.

در این مطلب به 7 مزیت قهوه برای پوست اشاره شده است. برای بهره مندی از مزایای قهوه برای پوست، استفاده از دستگاه قهوه ساز یا قهوه جوش فرقی نمی کند و از هر دوی آنها می توانید برای تهیه ی تفاله ی قهوه استفاده کنید.

مزایای تفاله ی قهوه برای پوست و مو عبارتنداز:

توی ، تهیه و سرو قهوه رو جوری یاد میگیری که تو هیچ کلاس آموزشی یا پک دیگه ای نه دیدی نه شنیدی! تهیه و سرو قهوه رو سریع یاد بگیر وحسابی پول دربیار!

1- ماسک صورت

استفاده از قهوه یا تفاله ی قهوه در ماسک های صورت، معجزه می کند. محتوای آنتی اکسیدان موجود در قهوه، روند پیری پوست را کند می کند. کافئین موجود در آن نیز گردش خون را تحریک می کند و پوست را شاداب و جوانتر نشان می دهد.

تفاله ی قهوه موجود در دستگاه قهوه ساز حرفه ای مانند لایه بردار عمل می کند و لایه های مرده پوست را از بین می برد.

کافیست دو قاشق چای خوری قهوه، 2 قاشق غذاخوری عسل و 2 قاشق غذاخوری روغن زیتون را با هم مخلوط کنید و به آرامی روی صورت و گردن خود بمالید. از قرار دادن آن دور چشم اجتناب کنید. بگذارید ماسک به مدت 15 تا 25 دقیقه بماند و سپس با آب ولرم بشویید.

از دست ندهید:

2- مراقبت از مو

آنتی اکسیدان های موجود در تفاله ی قهوه (گرفته شده از دستگاه قهوه ساز حرفه ای) از شکستگی مو جلوگیری می کند. ماسک موی تهیه شده از تفاله ی قهوه، موجب پرپشتی و شادابی موهای شما می شود. کافئین با تحریک ریشه مو باعث رشد مو می شود. با این حال مراقب باشید: قهوه اثر رنگ کنندگی دارد، بنابراین این نرم کننده مو فقط باید روی موهای تیره استفاده شود. طبق تحقیقات بعمل آمده، درمان منظم مو با قهوه باعث رشد مو و تقویت ریشه مو می شود.

با ، هر زبانی رو فقط با روزانه 5 دقیقه گوش دادن، توی 80 روز مثل بلبل حرف بزن! بهترین متد روز، همزمان تقویت حافظه، آموزش تصویری با کمترین قیمت ممکن!

برای بهره مندی از مزایای قهوه برای مو، به اینصورت عمل کنید:

  • روش اول: با دستگاه حرفه ای قهوه کمی تفاله ی قهوه تهیه کنید و بگذارید تا خنک شود. این را روی پوست سر و موها ماساژ دهید و 20 دقیقه صبر کنید. سپس با آب ولرم کاملاً آبکشی کنید.
  • روش دوم: کمی تفاله ی قهوه را با یک شامپو یا نرم کننده مخلوط کنید و به آرامی در محل رویش موها ماساژ دهید تا گردش خون در پوست سر تحریک شود. چند دقیقه صبر کنید و بشویید.

 

دکمه بازگشت به بالا