سلامت و دانشگزارشگر کسب و کارورزشی

خرید مکمل بدنسازی ضروری است؟

فروشگاه اینترنتی مکس بکس برای رفاه حال مشتریان امکان خرید اینترنتی و آنلاین را فراهم کرده و شما میتوانید از طریق فروشگاه اینترنتی مکس بکس از قیمت انواع شیکرهای ورزشی مطلع شده و با تخفیف بالا آنها را خریداری نمایید. شما باید با در نظر گرفتن نوع و حجم فعالیت خود، برای خرید پروتئین اقدام کنید. البته باید در مصرف آنها به میزان چربی اشباع و غیراشباع موجود توجه کنید، به این صورت که دارای چربی غیراشباع بالا و چربی اشباع کم باشند؛ زیرا چربی اشباع بیش از حد میتواند خطر ابتلا به بیماریهای قلبی عروقی را افزایش دهد؛ بنابراین خوردن مواد غذایی مانند کره بادامزمینی، روغن زیتون، ماهی و آووکادو که همگی سرشار از چربی غیراشباع هستند توصیه میکنیم. یکی از این انواع مکمل ها، پروتئین ایزوله شده است که مقدار چربی و کربوهیدارت آن پایین بوده و دارای 90 الی 95 درصد پروتئین است که به صورت کنسانتره پودری به فروش می رسد.

یکی دیگر از بهترین مکمل های بدنسازی، قرص اچام بینوتریمد است. بالا، ممکن است حتی با خوردن غذاهای پرانرژی، وزن زیادی اضافه نکنند. وی با اشاره به مضرات استفاده خودسرانه و بی رویه از مکمل ها گفت: جوانان مصرف کننده اصلی مکمل های ورزشی هستند و آسیب دیدن آنها، مخاطرات زیادی برای جامعه دارد. راه های زیادی وجود دارد که می توان مکمل تقلبی را از اصلی تشخیص داد. مکمل های غذایی به دسته های مختلفی مانند مکمل پروتئین، مکمل افزایش وزن، مکمل چربی سوزی و … بهتر است جادهی تناسب اندام را اینگونه توصیف کنیم: ثبت نام در باشگاه ورزشی، وزنههای سنگین، کنار گذاشتن غذای فوری و شیرینی، تلاش برای چربی سوزی و عضله سازی.در این بین بدنسازان با تبلیغات گسترده مکملهای بدنسازی بمباران میشوند. همچنین برخی از مکملهای بدنسازی نیز وجود دارند که در کنار ورزش روند افزایش وزن و عضلهسازی را تسریع میکنند. همچنین ممکن است به ویژه برای کاهش تجزیه پروتئینهای ماهیچهای مهم باشد. برای افزایش وزن و عضلهسازی باید کالری بیشتر از آنچه که میسوزانید و پروتئین بیشتر از آنچه تجزیه میکنید مصرف کنید. حالا اگر وقت کافی دارید مطالعهی کامل راه های افزایش وزن افراد لاغر میتواند اطلاعاتتان را کاملتر کند تا سریع و با اطمینان وزن خود را افزایش دهید؛ به این صورت که ابتدا با دلایل لاغری و سپس ۵ راهکار طلایی افزایش وزن آشنا میشوید و در ادامه خواهیم دید باید برای افزایش وزن از چه مکملهایی استفاده کنیم و چه ورزشهایی انجام دهیم.

اگر تمایل به افزایش وزن سریع با مکمل دارید، با انتخاب یکی از مکملهای کراتین، گینر، پروتئین وی، اچ ام بی، پمپ، بی سی ای ای و آرژنین افزایش وزن سریع و اصولی داشته باشید. وقتی به غذای پرچرب فکر میکنید به احتمال زیاد چیزی ناسالم تصور میشود، ولی بهتر است بدانید مصرف غذاهای پرچرب مناسب میتواند منجر به افزایش وزن سریع شود؛ چرا که میزان کالری هر گرم چربی خیلی بیشتر از کربوهیدراتها یا پروتئینها است. اگر شما از هر گونه چربی سوز مصنوعی استفاده می کنید تا لاغر شوید، وقت آن رسیده که این قرص ها را کنار بگذارید. در مرحله بعدی قیمت های سایت ها را ببینید و جدا جدا با هم مقایسه کنید. قبل از مصرف باید مواد تشکیل دهنده آن را با دقت بررسی کنید تا از طبیعی و ایمن بودن ان مطمئن شوید. از طریق واتس آپ و شماره های ثابت درج شده در برگه تماس با ما مجموعه بانی دارو ، سوالات خود را با کارشناسان ما در ارتباط بگذارند.البته در نظر داشته باشید که متاسفانه با وضعیت ناخوشایند بازار محصولات دارویی بهتر است قبل از اقدام به خرید محصولات حتما از طریق راه های ارتباطی به کارشناسان ما متصل شوید. اهمیتی ندارد در خرید مکمل ورزشی از Mokamelplus.ir آن را از کجا تهیه میکنید، از داروخانه های آنلاین و یا فروشگاههای آنلاینی مثل از دبی، مهمترین فاکتور اصل بودن محصول است.

مکمل بدنسازی کراتین نقش خود را به عنوان عامل افزایش وزن در طیف وسیعی از قشرها از بازیکنان فوتبال و وزنهبرداران گرفته تا افراد مسن نشان داده است. در گذشته، کمپانیها مکملهایی را مناسب با مبارزاتی که مردان بزرگ عضله درگیر آن بودند به سمت صنعت بدنسازی عرضه میکردند. این مکملها میتوانند با جبران کمبود مواد مغذی شما را سریعتر به اهداف تناسباندامتان برسانند؛ البته این مکملها هرگز جایگزین تغذیه مناسب نمیشوند. مصرف بهترین مکمل های افزایش وزن افراد لاغر را فراموش نکنید؛ البته با توجه به بازار داغ این مکملها، نوع تقلبی آن نیز وارد بازار شده است که با تهیه از مراکز معتبر نگران این مورد نباشید. یک مطالعه در سال 2017 نشان داد که مکمل پروتئین وی وزن بدن و توده چربی را در افراد دارای اضافه وزن کاهش می دهد. هستید، تا انتهای مقالههمراه ما باشید تا با تمامی راه های افزایش وزن سالم (با ورزش و بدون ورزش) آشنا شوید و با مصرف غذاهای مناسب و بهترین مکملهای افزایش وزن، با عضلهسازی و کمترین میزان چربی به وزن دلخواه خود برسید. کافی است قدری در اینترنت سرچ کنید تا به عوارضی که با خرید محصولات تقلبی شما را گرفتار می کند آشنا شوید و برای همیشه خرید محصولات تقلبی از ذهن شما خارج شود.

دکمه بازگشت به بالا