عمومیگزارشگر کسب و کار

رستوران فارسی دبی

اگر از آن گردشگرانی هستید که میلی به امتحان غذاهای جدید در خارج از کشور ندارید، شکی نیست که پس از اینکه پایتان به دبی رسید، به دنبال رستوران ایرانی در دبی می‌گردید. همه می‌دانیم که دبی یکی از توریستی‌ترین شهرهای خاورمیانه است و تعداد بی‌شماری از گردشگران هر سال به آن سفر می‌کنند. از این رو، پیدا کردن هر نوع غذای جهانی در این شهر کار سختی نیست. از طرفی اگر با به این شهر سفر کنید، با کمک گرفتن از اطرافیانتان، می‌توانید شبیه‌ترین غذاها به غذای ایرانی را پیدا کنید.

مسافران در برابر خورد و خوراک، رویکردهای مختلفی دارند؛ بعضی عاشق تجربه ذائقه‌های جدید هستند و عده‌ای دیگر طعم غذاهای خودشان را ترجیح می‌دهند و از امتحان کردن غذاهای جدید بیزارند. جزو هر کدام از این دو دسته باشید، رستوران‌های دبی گزینه‌های متناسب با سلیقه شما خواهند داشت؛ ولی پیشنهاد ما به شما این است که در طول سفر سعی کنید غذاهای جدید کشورهای مختلف را امتحان کنید تا طعم‌ سفرتان دلپذیرتر شود. در این متن از ، لیست رستوران های ایرانی در دبی را همراه با آدرس و شماره تماسشان معرفی می‌کنیم.

رستوران شبستان دبی

در نزدیکی نهر دبی و داخل هتل 5 ستاره ، یکی از بهترین رستوران های ایرانی در دبی، به نام شبستان، دیده می‌شود. این رستوران به طور تخصصی فقط غذاهای ایرانی می‌پزد و در منوی آن، علاوه بر انواع کباب‌ها وخورش‌های معروف‌ ایرانی، غذا، پیش غذا و دسرهای محلی ایرانی هم دیده می‌شود. رستوران شبستان حدود 40 سال است که در دبی غذای ایرانی می‌پزد.

اغراق نیست اگر بگوییم در این رستوران، غذاهای ایرانی به قدری خوش‌طعم هستند که حتی در ایران هم مثل آن‌ها را نمی‌یابید. این نکته هم از قلم نیفتد که اگر دنبال یک رستوران ایرانی در دبی با موزیک زنده هستید، در سفرتان به دبی حتما به شبستان سر بزنید؛ چون در این رستوران موسیقی سنتی اجرا می‌شود.

  • ساعت کاری رستوران شبستان: 12:00 تا 23:00 (سه‌شنبه‌ها نیم‌ساعت دیرتر باز می‌شود)
  • شماره تماس رستوران شبستان: 042057033
  • صفحه اینستاگرام رستوران شبستان: shabestan.dubai@
  • آدرس رستوران شبستان: ، رستوران رادیسون بلو، طبقه دوم

موقعیت رستوران شبستان در دبی

رستوران شبستان؛ از بهترین رستوران های ایرانی در دبی قسمتی از منوی رستوران ایرانی شبستان غذای رستوران شبستان دبی

رستوران انار دبی

یکی از رستوران‌های لوکس و شناخته شده ایرانی در دبی، رستوران انار است که علاوه بر غذاهای لذیذ و با کیفیت، دکوراسیون جذابی هم دارد. در رستوان انار، غذاها به صورت حلال تهیه می‌شوند و برای گیاه‌خواران هم امکان سفارش غذاهای وگن وجود دارد. آشپزان این رستوران، ادعا می‌کنند اصالت غذای ایرانی را تا حدی حفظ می‌کنند که مزه‌های دوران ایران باستان برای مشتریانشان زنده می‌شود.

رستوران انار از رستوران‌های لوکس و گران قیمت ایرانی در دبی محسوب می‌شود. انار هم یک رستوران ایرانی در دبی با موزیک زنده است که با شنیدن نوای آلات موسیقی ایرانی در آن، احساس می‌کنید در قلب تهران نشسته‌اید.

  • ساعت کاری رستوران انار دبی: 12:00 تا 23:30
  • شماره تماس رستوران انار دبی: 043686505
  • صفحه اینستاگرام رستوران انار: anar.dubai@
  • آدرس رستوران انار دبی: ، رستوران انار

موقعیت رستوران انار در دبی

رستوران انار از معروف ترین رستوران های ایرانی دبی قسمتی از منو رستوران انار دبی غذای رستوران انار دبی

رستوران ایرانی بهار دبی

رستوران ایرانی بهار در منطقه ، از آن دست رستوران های ایرانی دبی است که نه تنها میان گردشگران ایرانی، بلکه در بین ساکنین بومی دبی و دیگر گردشگران خارجی هم شناخته شده است. رستوران ایرانی بهار، مانند سایر لیست رستوران های ایرانی در دبی که در این مطلب گردآوری شده‌اند، از باکیفیت‌ترین و درجه‌یک‌ترین رستوران‌های ایرانی این شهر به‌شمار می‌رود. رستوران بهار، دو فضای باز و بسته با چشم‌اندازهای زیبایی به مناظر اطراف دارد. از مهم‌ترین ویژگی‌های رستوران ایرانی بهار که نباید ناگفته بماند این است که این رستوران علاوه بر غذای ایرانی، غذای عربی و ایتالیایی هم سرو می‌کند.

  • ساعت‌ کاری رستوران ایرانی بهار دبی: 12:00 تا 1:30
  • شماره تماس: 042200567
  • صفحه فیسبوک رستوران بهار: BaharDubai@
  • آدرس رستوران ایرانی بهار: دبی مارینا، خیابان الثوایب

موقعیت رستوران بهار در دبی

رستوران بهار، از بهترین رستوران ایرانی در دبی بخشی از منوی رستوران ایرانی بهار  غذای رستوران بهار

رستوران انیگما دبی

اگر طی سفر خود محدودیتی بابت هزینه‌های سفر و رستوران‌گردی ندارید، انیگما را می‌توان بهترین رستوران ایرانی در دبی نامید؛ چون این رستوران با توجه به ، کمی گرانتر است. رستورانی که در فضایی با دکوراسیون بسیار لوکس، غذاهای ایرانی باکیفتی را در شیک‌ترین حالت ممکن سرو می‌کند. سرآشپز این رستوران، آقای منصور معماریان است، نخستین آشپز ایرانی که موفق به کسب شده و از معروف‌ترین سرآشپزهای ایرانی است.

  • ساعت کاری رستوران انینگما: 12:00 تا 16:00 و 18:00 تا 23:00
  • شماره تماس رستوران انیگما: 97145568830+
  • صفحه اینستاگرام رستوران انیگما: enigmadxb@
  • آدرس رستوران انیگما دبی:

موقعیت رستوران انگیما در دبی

رستوران انیگما، بهترین رستوران ایرانی در دبی رستوران انگیما در دبی غذای رستوران انگیما

رستوران شایان دبی

رستوران شایان یکی دیگر از رستوران‌ های لوکس و درجه یک ایرانی در دبی است که دکوراسیون مناسب و غذاهای بسیار باکیفیتی دارد. قیمت‌های رستوران ایرانی شایان هم اقتصادی نیست و برای یک دست چلوکباب کوبیده باید 100 درهم هزینه کنید. رستوران شایان در سایت تریپ ادوایزر به عنوان یکی از 10 رستوران ایرانی برتر در دبی معرفی شده است و با محبوبیتی که دارد، انتظار می‌رود همیشه در این لیست باقی بماند.

 

موقعیت رستوران شایان در دبی

رستوران شایان از بهترین رستوران های دبی  قسمتی از منو رستوران شایان دبی غذای رستوران شایان

رستوران دانیال دبی

رستوران دانیال یکی دیگر از بهترین رستوران های ایرانی در دبی است که برخلاف بسیاری از موارد لیست رستوران های ایرانی در دبی، غذاهایی با قیمت اقتصادی‌تر دارد. رستوران دانیال به صورت بوفه‌ای است و علاوه بر غذاهای ایرانی، برخی از غذاهای محبوب دیگر کشورها هم در آن دیده می‌شود، هرچند غالب غذاهای ایرانی است و همه خوراک‌ها به صورت حلال سرو می‌شوند.

با این تفاسیر، غذای رستوران دانیال هر چه که باشد با ذائقه ما ایرانی‌ها سازگار است، از این‌رو، در رستوران دانیال اگر غذای عربی، چینی، هندی و دریایی هم سفارش دهید، با رضایت خاطر از رستوران خارج می‌شوید. اگر بعد از ساعت 6 عصر به این رستوران بروید، می‌توانید ماشینتان را در یک پارکینگ رایگان بگذارید. در آخر هم اشاره کنیم که امکان سفارش و رزرو آنلاین در رستوران دانیال دبی فراهم است.

 

موقعیت رستوران دانیال در دبی

رستوران دانیال از معروف ترین رستوران های ایرانی دبی قسمتی از منو رستوران دانیال غذای رستوران دانیال

رستوران ایران زمین

اگر عاشق کباب‌های ایرانی هستید و  در عین حال قیمت برایتان مهم است و نمی‌خواهید در دبی مبلغ زیادی برای صرف یک وعده ناهار یا شام خرج کنید، نگاهی به کافه رستوران ایران زمین بیندازید. رستورانی که با قیمت‌های رقابتی نسبت به دیگر رستوران های ایرانی دبی، کیفیت و قیمت مناسبی دارد. کافه رستوران ایران زمین از سال 2003 تا کنون در دبی فعال است و سه شعبه مختلف در این شهر دارد. حال که از مسائل اقتصادی و قیمت ارزان غذا حرف زدیم، بد نیست این را هم بگوییم که با ثبت‌نام در می‌توانید در برنامه ریزی بودجه سفرتان هم جلو بیفتید.

از آن‌جایی که رستوران ایران زمین از نظر کیفیت غذا و خدمات، حرف‌های زیادی برای گفتن دارد، در سال 2009 یک شعبه با وسعت 650 متر مربع تأسیس کرد تا بتواند پاسخگوی نیاز تعداد انبوه سفارش مشتریانش باشد. اما این توسعه به همین جا ختم نشد و در سال 2013 هم یک شعبه دیگر به رستوران ایران زمین اضافه شد که حدود 800 متر مربع فضا داشت. اشاره کنیم که فرقی نمی‌کند به کدام یک از این شعبه‌ها می‌روید، در هر صورت، کیفیت بالایی از غذای ایرانی را تجربه خواهید کرد؛ در این متن نیز ما تنها به آدرس و مشخصات مهم‌ترین شعبه این رستوران بسنده کردیم. جالب است بدانید که این شعبه، به چند جاذبه دبی هم نزدیک است.

  • ساعت‌ کاری رستوران ایران زمین: 9:00 تا 00:00
  • آدرس رستوران ایران زمین: دبی داون تاون، نزدیکی و عرب مال
  • شماره تماس رستوران ایران زمین: 97144329661+
  • صفحه اینستاگرام رستوران ایران زمین: iranzamindubai@

موقعیت رستوران ایران زمین در دبی

رستوران ایران زمین، از بزرگ ترین رستوران های ایرانی دبی بخشی از منوی رستوران ایران زمین غذای رستوران ایران زمین

 رستوران پارس

پارس هم یک رستوران ایرانی دبی است که به دلیل شباهت نامش با مورد بعدی لیست، ممکن است اشتباه گرفته‌ شود. از ویژگی‌های مثبت این رستوران، می‌توانیم به امکان رزرو و سفارش آنلاین غذا از سایتش اشاره کنیم؛ اما همان‌طور که انتظار می‌رود، کیفیت غذا و خدمات، اصلی‌ترین دلیل رشد محبوبیت رستوران پارس شده است. رستوران پارس، ضمن برخورداری از یک منوی نسبتاً کامل، قیمت مناسبی دارد. ناگفته نماند، اگر بعد از سر زدن به جاهای دیدنی دبی، می‌خواهید از شارجه هم دیدن کنید، این رستوران یکی از بهترین گزینه‌های پیش‌روی شماست، زیرا فاصله کمی با شارجه دارد.

موقعیت رستوران ایرانی پارس در دبی

رستوران پارس قسمتی از منوی رستوران پارس غذای رستوران پارس

رستوران آبشار

شاید اولین تعریفی که خیلی از ما، از بهترین رستوران ایرانی دبی داریم، در طعم غذای آن خلاصه شود؛ اما نباید فراموش کنیم که فضای شکیل یک رستوران اگر در کنار غذاهای خوشمزه‌اش باشد، محبوبیت آن را دوچندان می‌کند. اولین ویژگی رستوران آبشار که توجه شما را جلب می‌کند، فضای بسیار دلنشین آن است. اما ارزش رستوران آبشار فقط در طراحی زیبایش خلاصه نشده است، بلکه منوی این رستوران یکی از کامل‌ترین منوهای غذای ایرانی در دبی است که به سفارش آنلاین اقلام آن، امکان پذیر است. برای اجاره ماشین سوزوکی در دبی از ایران به راحتی می توانید با تماس و یا از طریق رزرو آنلاین خودرو مورد نیازتان را اجاره کنید

اگر با  به امارات سفر می‌کنید، ممکن است گرمای هوا کمی برای شما آزاردهنده باشد. بنابراین قبل از رفتن به رستوران های ایرانی در دبی، به امکاناتی مثل سیستم تهویه هوا در آن‌ها توجه داشته باشید تا تجربه غذاخوردن شما از همه نظر، لذت‌بخش باشد. خوشبختانه رستوران‌هایی مثل آبشار، از مدرن‌ترین امکانات این‌چنینی برخوردار هستند و حتی اگر در تابستان مهمان آن‌ها باشید، ذره‌ای بابت گرما اذیت نخواهید شد.

 

 موقعیت رستوران ایرانی آبشار در دبی

رستوران آبشار منوی رستوران آبشار غذاهای رستوران آبشار

رستوران فارسی

آخرین رستوران ایرانی دبی که در این متن به آن اشاره می‌کنیم، رستوران فارسی است که به طور کلی از نظر کیفت غذا، دکوراسیون، برخورد کارکنان، هزینه و… مناسب است. غذای ایرانی در رستوران فارسی بسیار متنوع است و در آن انواع دسر، خورش، کباب و پیش غذاهای مطرح ایرانی پیدا می‌شود. شاید اگر در سطح جهان، از غذای ایرانی بگوییم، همه به یاد کباب بیفتند. رسالت این رستوران معرفی انواع و اقسام غذای ایرانی است، تا مزه آشپزی ایرانی در ذهن گردشگران جهان، فقط به کباب محدود نشود.

رستوران فارسی، از بهترین رستوران های ایرانی در دبی منوی رستوران فارسی غذای رستوران فارسی

سخن نهایی

همانطور که مشاهده کردید در این مطلب به معرفی شناخته شده‌ترین و بهترین رستوران های ایرانی در دبی پرداختیم. تعداد رستوران‌های ایرانی در دبی، هم از نظر کیفی و هم کمی، پذیرفتنی است و این موضوع با مقایسه مشخص‌تر می‌شود.

اگر با انتخاب رستوران‌های ایرانی به دنبال کمتر کردن هزینه‌هایتان در طول سفر هستید، بدانید که این اتفاق نخواهد افتاد؛ زیرا بعضی از این رستوران‌ها منوهای گرانی دارند. بنابراین برای کمتر کردن هزینه‌های سفر بهتر است از راه‌های دیگری مثل خرید باید استفاده کنید. در آخر اگر تجربه استفاده از غذاهای ایرانی در دبی را داشته‌اید، خوشحال می‌شویم نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید و به نظرتان نام کدام رستوران ایرانی در این لیست خالی است؟

تألیف: تیم نویسندگان لست‌سکند

 

دکمه بازگشت به بالا