عمومی

ساخت آلاچیق فلزی پرشین پوشش

مجری و نصاب سقف آلاچیق

حلقه های فلزی پیش ساخته توسط پیچ و مهره به هم متصل شده اند و نصب آنها بسیار سریع و آسان است. ساخت آلاچیق فلزی از دوام بسیار بالایی برخوردار بوده و سقف این غرفه ها را می توان از سفال ، ورق لوستر ، ذوزنقه و زونا ساخت.

محل قرارگیری غرفه لزوماً باید مناسب و مشرف به فضای سبز آبشار باشد.

اگر حیاط ویلای شما بزرگ است ، می توانید یک استخر مخصوصی برای استخر اختصاص دهید که مخصوص استخر است. غرفه های راحتی باغ ساخته شده از طبیعت از راحتی و خلوص خاصی برخوردار هستند ، اما اگر می خواهید یک غرفه مدرن و مجلل را پیاده کنید ، باید در طراحی خود چند نکته را مدنظر داشته باشید.

این نوع غرفه در دو منطقه اجرا می شود ، یکی متصل به ساختمان در محیط تراس و دیگری در محوطه باغ که فاصله کمی با ساختمان دارد. اما آنچه این دو نوع غرفه با هم مشترک هستند ، امکانات آن است.

غرفه های فلزی و اتاق
غرفه های فلزی و اتاق
طراحی و دکوراسیون غرفه با سلیقه مردم متفاوت است. برخی از مردم آبشار آبشار را در یک غرفه ترکیب می کنند. برخی ترجیح می دهند در وسط یک حوضچه دویدن کنند. ترکیب صندلی ، گلدان ، سقف و کف همه به سلیقه افراد بستگی دارد. اما هرچه به طبیعت نزدیکتر باشد و سبک آن زنگ زده تر باشد ، بهتر است.

آنچه امروزه رایج است سقف شیب دار چند ضلعی سفال قهوه ای است. می توانید یک سیم چوبی چوبی با سیمان درست کرده و از آن استفاده کنید. برای این کار ، شما باید یک اسکلت غرفه از فلز تهیه کنید و آن را با توری یا Rabitz بپوشانید.

بنابراین با ترکیب 60٪ سیمان و 40٪ پودر سنگ ، ملات درست کنید و از ابزارهایی برای ترسیم در محلی که توری استفاده می کنید استفاده کنید ، به طوری که تور زیر ملات از بین رود.

مزیت این روش این است که اگرچه بسیار شبیه پوست درخت است ، در صورت ضربه و آسیب دیدن به قسمت های این غرفه ، هیچ وقت آسیب دیده نمی شود ، زیرا هسته ملات یکنواخت است. هرگز نیازی به نقاشی سالانه روی آن نیست.

بخاطر داشته باشید که با مشارکت گروه چوب و دکوراسیون آلاویق ایران می توانید یک حیاط زیبا و سبز داشته باشید و در آن محیطی یک کلاه فرنگی ایجاد کنید تا همه بتوانند از شیرینی لحظات موجود در آن لذت ببرند.

دکمه بازگشت به بالا