سلامت و دانشگزارشگر کسب و کار

سرم طلا بهتره یا سرم ویتامین سی

سرم طلا برای جای جوش

پوست صاف و عاری از هر چین و چروکی، آرزوی بسیاری از ما در زندگی است. این روزها عوامل بسیار زیادی مانند آلودگی هوا، استرس، نور خورشید، مصرف غذاهای ناسالم و… وجود دارند که بر روی پوست ما تاثیرات منفی بر جای می‌گذارند. این تغییرات برای هیچ کدام از ما خوشایند نیست و به همین سبب، همواره در پی یک راه چاره برای حل این مشکل هستیم. سرم طلا برای جای جوش، یکی از بهترین گزینه‌هایی است که پیش روی ما وجود دارد. با ما همراه باشید تا در مورد این محصول ارزشمند که مورد تائید بهترین دکتر برای درمان جای جوش نیز هست، بیشتر برای شما بگوییم.

آیا سرم طلا برای جای جوش موثر است؟

یکی از مهم‌ترین دغدغه‌هایی که بسیاری از ما در زندگی خود با آن مواجه می‌شویم، باقی ماندن جای جوش بر روی صورت است. جوش‌ها مشکلات پوستی هستند که به سرعت از بین می‌روند و تنها چند روز مهمان ما هستند؛ اما جای جوش‌ها ممکن است برای مدت زمان بسیار طولانی بر روی پوست ما باقی بماند و باعث از بین رفتن زیبایی آن گردد. در چنین شرایطی است که ما به دنبال یک محصول مراقبت از پوست هستیم تا این فرورفتگی‌های ناخوشایند پوست خود را از بین ببریم و دوباره آن را زیبا و جوان کنیم.

این روزها بسیاری از برندهای معتبر جهانی که در زمینه تولید محصولات مراقبت پوستی به فعالیت مشغول هستند، سرم‌هایی را طراحی نموده‌اند که ما آن را به نام سرم طلا می‌شناسیم. در ترکیبات این سرم‌ها، علاوه بر ذرات ریز طلا، انواع ویتامین‌ها و مواد مغذی برای پوست وجود دارد. این ترکیبات بسیاری از مشکلات پوستی را از بین می‌برند که جای جوش نیز یکی از آن‌هاست. برخی از این سرم‌های طلا به صورت خالص از ذرات طلای 24 عیار ساخته شده‌اند و برخی دیگر، حاوی ترکیبات مفیدی مانند کلاژن، هیالورونیک اسید و روغن‌های گیاهی هستند. ترکیب تمامی این مواد در کنار همدیگر، به مرور زمان باعث از بین رفتن جوش و جای جوش بر روی صورت ما می‌گردد. بنابراین می‌توان گفت سرم طلا برای جای جوش، بسیار مفید و موثر است.

سرم طلا چیست؟

شاید برای شما نیز جالب باشد بدانید که طلا از زمان مصر باستان و در میان مصریان به عنوان یک محصول ضد پیری شناخته شده بود. این روزها نیز علم پزشکی، این موضوع را به اثبات رسانده است که در ترکیبات طلا، مواد ارزشمندی وجود دارد که به جوانی و زیبایی پوست کمک می‌کند. به همین سبب، برندهای قدرتمند تولید کننده محصولات مراقبت از پوست، تصمیم گرفتند که از ذرات ریز طلا برای تولید بسیاری از محصولات مراقبت از پوست خود استفاده نمایند. یکی از این محصولات که این روزها محبوبیت بسیار زیادی در میان انسان‌ها پیدا کرده است، سرم‌های طلا می‌باشد.

ممکن است برای شما نیز این سوال به وجود آمده باشد که سرم طلا چیست؟ به طور کلی سرم‌ها، یکی از محصولات مراقبت از پوستی هستند که چند سالی است به بازار ارائه شده‌اند. تمامی ترکیبات موجود در این سرم‌ها، به گونه ای هستند که به راحتی به پوست نفوذ کرده و تمامی مشکلات آن را از بین می‌برند . سرم سیر سیاه بیز برای جای جوش یکی از اعضای خانواده محصولات لیفت و جوانسازی است و به سبب ذرات ریز طلا و مواد مغذی فراوانی که در ساختار خود دارد، بسیاری از مشکلات پوستی از جمله جای جوش را از بین می‌برد.

احتمالا وقتی احساس سرماخوردگی می‌کنید، به سراغ ویتامین C می‌روید. اما آیا می‌دانستید که این ویتامین می‌تواند پوست‌ صورت‌تان را روشن کند، لکه‌های تیره را از بین ببرد و از پیری زودرس پوست جلوگیری کند؟ در مقاله‌ی امروز دیجی‌کالا مگ، شما را با هر آنچه که باید درباره‌ی سرم ویتامین C بدانید آشنا می‌کنیم، از جمله فواید، نحوه‌ی استفاده و عوارض جانبی احتمالی. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید. اگرچه احتمالا از طریق رژیم غذایی ویتامین C دریافت می‌کنید، اما هیچ راهی برای تضمین اینکه ویتامین مستقیما به پوست برسد وجود ندارد. به همین دلیل، امروزه بسیاری از تولیدکنندگان ویتامین C را به‌شکل سرم روانه‌ی بازار کرده‌اند. استفاده از سرم‌ یک راه‌ی مؤثر برای بهره‌مندی از فواید ویتامین C است.

طرز استفاده سوپر شات 12% بالانس اگر می‏‌خواهید از این محصول به‏‌تنهایی استفاده کنید، در هنگام صبح و عصر، بعد از پاکسازی پوست و قبل از کرم‏‌های سنگین‎‌تر و مرطوب‎‌کننده، مقداری از آن را بر روی پوست بزنید. برای حداکثر نتیجه بهتر است سرم ویتامین C بالانس Super Shot را در کنار سرم هیالورونیک  برند بالانس مصرف کنید. برای این منظور، از سرم در هنگام روتین صبح و از بوستر در روتین شبانه استفاده کنید. اگربعد از مصرف قرار است در معرض نورخورشید قرار بگیرید، حتما بعد از جذب سرم از ضدآفتاب استفاده کنید. قیمت سرم طلا اصل بسیار ارزان تر از سایر محصولات مشابه میباشد .

طریقه استفاده سرم ویتامین سی 3% بالانس سرم ویتامین C برند بالانس را می توانید صبح و شب بر روی پوست تمیز مالید و بعد ماساژ داد تا بطور کامل جذب شود در طی مصرف توضیحات سرم طلا ۲۴ عیار گلدزن محصولی منحصر به فرد ساخته کشور چین است که برای انواع پوست ها مناسب می باشد. این محصول کاربردی دارای حجم ۱۰۰ میلی لیتری بوده و از ترکیباتی خاص همچون طلای ۲۴ عیار، اسید هیالورونیک و انواع ویتامین ها ساخته شده است. سرم ضد جوش گلدزن خواص بسیار زیادی دارد و استفاده از آن به مرطوب شدن پوست و آبرسانی پوست کمک می کند.

اگر جزو افرادی هستید که پوستی خشک و آسیب دیده دارید این سرم بهترین گزینه برای شما خواهد بود. با قرار دادن سرم طلای goldzan در روتین روزانه مراقبت از پوست خود می توانید بافت های آسیب دیده را ترمیم نمایید و پوستی روشن و سالم به خودتان هدیه کنید. در ادامه به بررسی کلی تر ویژگی ها و مشخصات سرم طلا ۲۴ عیار گلدزن goldzan خواهیم پرداخت. بنابراین از شما دعوت می کنیم که با نگار بیوتی شاپ همراه باشید.

ترکیبات سازنده سرم طلا goldzan سرم طلای ۲۴ عیار گلدزن محصولی قدرتمند و کاربردی با ترکیبات خاص است که به منظور جوانسازی و پاکسازی پوست از آن استفاده می شود. مهم ترین ترکیبات سازنده این سرم لاکچری کوین فرانسوی شامل طلا ۲۴ عیار، اسید هیالورونیک، ویتامین B5، ویتامین B3، ویتامین E، عصاره خرفه پَرپهن، عصاره گیاه آب قاشقی و ویتامین سی می باشد. ترکیبات سازنده این محصول فاقد هر گونه مواد صابونی، حساسیت زا و مضر برای پوست بوده بنابراین می توانید با خیال راحت از آن استفاده نمایید و جوانی و نشاط را به پوست خودتان هدیه نمایید.

ویژگی ها و خواص سرم طلا ۲۴ عیار گلدزن سرم طلا گلدزن محصولی منحصر به فرد ساخته کشور چین می باشد که از ترکیبات خاص و مغذی تهیه شده است. این محصول دارای حجم ۱۰۰ میلی لیتری بوده و توسط سازمان غذا و دارو تایید شده است. این محصول قدرتمند فاقد عناصر حساسیت زا و مضر برای پوست می باشد و استفاده مرتب از آن نتایج شگفت انگیزی به همراه خواهد داشت. به طور کلی این سرم دارای خاصیت درخشان کنندگی، ترمیم کنندگی، روشن کنندگی، شفاف کننده و ضد چروک است. لیست زیر بخشی از مهم ترین خواص این محصول به شمار می روند.آن از ضد آفتاب استفاده کنید.

دکمه بازگشت به بالا