عمومیگزارشگر کسب و کار

سوپاپ پمپ کارواش

یکی از مهمترین فعالیت های صنعتی که در اطراف ما ایجاد شده و تاثیر زیادی در زندگی ما دارد، کارواش صنعتی و کارواش خانگی است. کارواش از عناصر مهمی در تجهیزات و عملیات خود استفاده می کند که یکی از مهمترین آنها شیر کارواش است. بهتر است این محصول را بشناسید و بدانید چیست و چه کاربردی دارد.

شیر کارواش چیست؟

پمپ ها یکی از مهم ترین تجهیزات مورد استفاده در صنعت کارواش هستند. پمپ های کارواش نقش مهمی در صنعت دارند و به جرات می توان گفت که کارواش ها بدون آن ها فلج می شوند. از این رو یکی از اجزای مهم مورد استفاده در این پمپ شیر است. عمدتاً از پمپ کارواش برای شستشوی خودروها و اندازه گیری انواع تجهیزات کارخانه استفاده می شود. بنابراین با کمک پمپ می توان آن را به سرعت انجام داد. به ویژه استفاده از این دستگاه باعث صرفه جویی در مصرف آب در کارواش ها می شود که بسیار مهم است. همانطور که در بالا ذکر شد یکی از قطعات مهم مورد استفاده در پمپ های صنعتی شیر است که یکی از پرکاربردترین قطعات می باشد. به طور کلی در انواع پمپ کارواش از 6 سوپاپ استفاده می شود. اصولا نحوه نصب این شیرها به این صورت است که سه سوپاپ در قسمت زیرین سرسیلندر و در سمت ورودی قرار می گیرند. اصولاً این جزء باعث افزایش فشار آب از پمپ های کارواش می شود. به دلیل اهمیت این قسمت، باید بدانید که پریز و ورودی آن را در صورت گرفتگی با آوار و سنگ های ریز تمیز کنید.

لازم است بدانید که بی توجهی به نگهداری شیر ماشین شوی می تواند باعث افت شدید فشار این قطعه در پمپ شود. بنابراین بررسی این موضوع را در اولویت قرار دهید و بدانید که تمیز کردن شیر پمپ کارواش یک کار مهم و ضروری است.این قطعه نقش مهمی در پمپ دارد و اهمیت زیادی دارد که نباید از آن غافل شد.ساختار این بخشی از آن این است که از یک فنر قوی و بسیار مقاوم در بدنه بیرونی تشکیل شده است. قسمت پایین آن نیز به شکل یک ماشه است که بیشتر فلزی است و از این رو روی صفحه زیرین ثابت می ماند تعداد شیر کارواش مورد نیاز

سوالی که اغلب هنگام خرید این نوع محصول صنعتی یا خانگی به ذهن خطور می کند و از همه مهمتر برای کارایی دستگاه بسیار مهم است، بنابراین باید بسیار خوب انجام شود، تعداد مناسب را انتخاب کنید. سوپاپ پس سوال اینجاست که برای شستن ماشین به چند سوپاپ نیاز دارید؟ بهتر است بدانید که به طور کلی پمپ های شستشوی خودروها باید 2 برابر پیستون باشد که بین 6 تا 20 متغیر خواهد بود.

این زمانی است که تعداد لوله های خانگی فقط به 6 عدد محدود می شود. بنابراین وقتی برای خرید این قطعه مهم می روید، بهتر است بدانید که توجه به تعداد صحیح لوله های استفاده شده در پمپ کارواش بسیار مهم است که حتما باید باشد. دقیق محاسبه شده است. زیرا می تواند منجر به اختلال در عملکرد پمپ شود. پس بهتر است در هنگام خرید به این فاکتور مهم توجه کنید. تفاوت شیر ​​پمپ کارواش با شیر خانگی چیست؟

یکی از نگرانی های رایج این روزها و اغلب پرسیده می شود که تفاوت اصلی بین پمپ کارواش و شیر خانگی چیست. زیرا اکثر مردم فکر می کنند که این دو محصول یکسان هستند. البته باید بدانید که این دو محصول تفاوت چندانی با یکدیگر ندارند و این را نمی توان انکار کرد. اما تنها تفاوت بیشتر آنها در میزان تحمل استرس است. به این ترتیب شیر پمپ شستشو به دلیل اینکه محصولی صنعتی محسوب می شود، فشارهای بزرگتر و بالاتری را تحمل می کند. بنابراین می توان گفت شیرآلات صنعتی مقاومت بیشتری نسبت به شیرآلات خانگی دارند. اگرچه این تفاوت چندان بحث برانگیز نیست، اما از آنجایی که مقاومت سوپاپ بسیار مهم است، این مشکل در نظر گرفته شد.

بنابراین بهتر است بدانید که اکثر شیرآلات خانگی از مواد پلاستیکی طراحی و ساخته شده اند که باعث می شود مقاومت کمتری در آنها ایجاد شود. در مقابل، پمپ های خودرو از طرح های قابل حمل و ثابت هستند که از فولاد ساخته شده اند و به راحتی می توانند شرایط سخت و فشار بالا را تحمل کنند. در واقع همین تفاوت است که این دو را از یکدیگر متمایز می کند و به شیرآلات صنعتی در صنعت بیشتر توجه می کند. زیرا آنها باید برای مدت طولانی استفاده شوند. بنابراین آنها باید بتوانند بیشتر با آن کنار بیایند.

قیمت شیر ​​پمپ کارواش

زمانی که برای خرید شیر کارواش به مرکز خرید یا نمایندگی مراجعه می کنید، همانطور که گفته شد، این قسمت مهم بسیار مهم است. بنابراین باید با کیفیت عالی و درجه یک تهیه و خریداری شود. بنابراین هنگام خرید، قیمت اولین چیزی است که به ذهن شما می رسد. اگر می خواهید از قیمت فعلی این محصول مطلع شوید، بهتر است با کارشناسان خرید مشورت کنید. از آنجایی که تعداد خرید انواع شیر پمپ متفاوت است، این قیمت نیز ممکن است با توجه به تعداد شیرها، جنس و نوع آنها متفاوت باشد.

تنها چیزی که می تواند به شما در دانستن قیمت کمک کند مراجعه به نمایندگی های معتبر یا وب سایت های معتبر است. به این ترتیب می توانید به راحتی این محصول را با قیمت عالی و کیفیت درجه یک برای صنعت کارواش خود تهیه و خریداری کنید. بهتر است بدانید این قیمت با توجه به نوع برند نیز می تواند متفاوت باشد. البته برندهای معروف همیشه مناسب ترین قیمت را قبل از کیفیت عالی در نظر می گیرند.

دلایل تعویض شیر

همانطور که می دانید شیر بخشی از ماشین آلات صنعتی است که به دلایل مختلف ممکن است از کار بیفتد و آسیب ببیند. ناگفته نماند که به دلیل کاربردی بودن و استفاده زیاد از این محصول، بد نیست بدانید که عمر کارواش برقی معمولاً بسیار بالاست و در این راه آسیبی به آن وارد نمی شود. بنابراین تا زمانی که این محصول آسیبی ندیده باشد، آرامش خواهید داشت و می توانید برای مدت طولانی از آن به خوبی استفاده کنید. اما نکته مهم این است که در موارد نادری که با این قسمت آسیب دیده مواجه می شویم، به نظر می رسد دلیل جدی داشته باشد.

چیزی جز پایان عمر مفید شیر نیست. با پایان یافتن عمر این قطعه باعث ریزش فنر و آسیب دیدن آن می شود. ممکن است از خود بپرسید که چه چیزی باعث می شود عمر سوپاپ پیش از موعد به پایان برسد. بد نیست بدانید که تنها دلیل خرابی زودرس این شیر و کوتاه شدن عمر آن استفاده از آب گرم است. متاسفانه آب گرم می تواند استحکام چشمه های این ناحیه را کاهش داده و به آن آسیب برساند. بنابراین در این لحظه است که لازم است این قسمت از شیر جدید تغییر یابد.

نکته مهمی که هنگام تعویض سوپاپ کارواش باید بدانید این است که هنگام برداشتن درب سوپاپ باید سعی کنید آسیبی به آن وارد نشود. سنگریزه هایی که در داخل صفحات متحرک این قطعه جمع می شوند نیز می توانند یکی دیگر از عوامل خرابی و نیاز به تعویض این قطعه باشند. پس برای افزایش طول عمر این قطعه باید توجه داشت که صفحه متحرک آن به طور کامل روی صفحه ثابت قرار نگیرد. به این ترتیب می توانید استفاده مفید و بهتری از این قسمت داشته باشید. و مدت زمان بیشتری از آن استفاده کنید.

کلمات اخر

هر دستگاهی برای عملکرد صحیح به اجزای دیگری نیاز دارد. به همین ترتیب تجهیزات کارواش صنعتی از جمله پمپ کارواش نیاز به قطعه مهمی به نام شیر دارد که بسیار مهم است. این قطعه به دلیل صنعتی بودن با مقاومت و استحکام بالایی ساخته شده است که دلیل اصلی سایزهای مختلف این محصول فشار، دبی و استفاده در شستشوی خودرو می باشد. پس بهتر است این قطعه پرکاربرد و مهم را با مراجعه به نمایندگی های معتبر خریداری کنید.

دکمه بازگشت به بالا