سلامت و دانشگزارشگر کسب و کار

شامپو برای درخشان شدن مو

شامپو براق کننده مدل آواپوهی شوینده فاقد سولفات با خواص براق کنندگی مناسب انواع مو می باشد. شامپو فری سولفات دکتر بیز با بهره مندی از آب آلوئه ورا و آب نارگیل به عنوان پایه اولیه ترکیبات شامپو و همراهی ترکیبات موثر در فرمولاسیون خود علاوه بر آبرسانی و حفظ سلامت و زیبایی پوست و ساقه موها باعث براقیت، نرمی و رفع کدری موها می شود.

ترکیبات شامپوی براق کننده مائوئی و خواص آن

همانند سایر شامپوهای مائوئی، شامپو آواپوهی مائوئی نیز از عصاره آلوئه ورا و آب نارگیل به جای آب دیونیزه شده، به عنوان پایه اصلی شامپو بهره برده است. آلوئه ورا علاوه بر خواص آبرسانی و رطوبت رسانی عمقی، باعث تقویت ساختار پوست و مو و جلوگیری از تحریک در حین شستشو می شود. ترکیبات موجود در این شامپو بهترین درمان برای رفع کدری موف براقیت هر چه بیشتر و نرمی انواع مو م یباشند.. این ترکیبات شامل عصاره گیاه آواپوهی (زنجبیا وحشی هاوایی)، عصاره گل تیاره (یاس تاهیتی) و روغن نارگیل می باشند که در ترکیب با یکدیگر معجزه داشتن موهایی براق و سالم را فراهم می کنند.

  • آواپوهی: عصاره آواپوهی یا زنجبیل وحشی باعث براقیتف نرمی، آبرسانی عمقی و ترمیم موهای خشک یا آسیب دیده می شود. همچنین خواص ضد التهابی و آنتی اکسیدانی آن به ترمیم مو کمک می کند. مواد موجود در این ماده باعث تغذیه پوست سر و درمان شوره می شود.. عصاره Awapuhi همچنین می تواند به تعادل رطوبت موها کمک کند.
  • روغن نارگیل: روغن نارگیل فواید زیادی برای مو و همچنین پوست سر دارد. استفاده از روغن نارگیل در انواع شامپو و ماسک مو به رطوبت رسانی و ترمیم کوتیکول مو کمک می کند. این روغن می تواند به جلوگیری از خشکی و پوسته پوسته شدن پوست سر، شوره سر، و همچنین از دو شاخه شدن و شکنندگی مو کمک کند.

عصاره گل یاس تاهیتی: عصاره گل TIARE به دلیل محافظت از پوست و مو در برابر آسیب آب نمک و آفتاب مشهور است. این روغن، ضد حساسیت، مرطوب کننده و مغذیست و فواید جوان کنندگی و حالت دهندموهای انسان به طور طبیعی ازابتدا زیبا هستند، ولی بر اثر عواملی از جمله بالا رفتن سن و اثر گذاری محیط، آرام آرام کدر می شوند، لذا برای اینکه موها دوباره زیبا زیبایی خود را بدست آورند به محصولاتی مانند براق کننده مو احتیاج داریم سایت نی نی سایت و دیجی کالا نمونه ای از برند های با کیفیت از این محصول می باشند.

شامپو براق گنده از ترکیباتی ساخته شده اند که به راحتی آلودگی های مو را تمیز می کند و به مرور زمان موها جان دوباره می گیرند، لین محصول تنها به شکل شامپو نیست بلکه در انواع کرم، اسپری، ژل و سرم هم تولید می شود و همین حالت براق کننده را به موها می دهد در ادامه مطلب به عواملی که باعث می شود موها کدر شود می پردازیم.

استفاده از شامپو براق کننده مو تاثیر زیادی در سلامت مو و نگهدار ظاهری زیبا و مرتب داشته،که همین ظاهری آراسته باعث نشاط و اعتماد به نفس در مصرف کنندگان می شود، در ساختار بیشتر این شامپو ها اسید استیک وجود دارد که خاصیت جرم زدایی و رفع آلودگی از سطح موها را دارد، جدا از شامپو های براق کننده می توان تنها برای درخشان کردن مو از روغن بادام نیز استفاده کرد.

این روغن حاوی ویتامین D،E ، کلسیم . چربی می باشد که بعد از مالش آن روی موها مواد مغذی را جذب می کند بعلاوه باعث رشد سریع مو می شود و نیز تارهای مو را قوی تر و ضخیم تر می کند و این ویژگی روغن بادام در ، آووکادو، نعناع و … نیز می باشد که می توان بعد از شستن موها از آن استفاده نمود.

شامپو براق کننده و آبرسان مو

با توجه به آلودگی هوا نیاز به هایی مانند شامپو فری سولفات کراتینه بیز و آبرسان بیشتر حس می شود، از اثراتی که شامپو براق کننده دارد مناسب برای برطرف کردن وز مو می باشد معمولا این وز کردن مو ناشی از کمبود رطوبت مو یا از رطوبت زیاد ایجاد می شود که البته این رطوبت زیاد به خاطر آب و هوای فصلی می باشد ولی از مهم ترین دلیل وز مو کم بودن رطوبت در تارهای مو می باشد.

برای اینکه رطوبت مورد نیاز تعمین شود باید از محصولی مناسب مانند شامپو براق کننده استفاده کنیم، ترکیباتی که در این محصول است باعث می شود موها کاملا آبرسانی شده و رطوبت مورد نیازشان تامین شود و در نتیجه خشکی و کدری مو برطرف می شود و حالت درخشندگی مو بر می گردد. برای داشتن موهای سالم چه کنیم؟ حال برای اینکه موهای سالمی داشته باشیم باید نکاتی را رعایت کنیم.

از جمله انتخاب شامپو مناسب که با موهای ما سازگار باشد و این انتخاب با توجه به جنس مو، خشکی و چربی مو صورت می گیرد همچنین به از استحمام سشوار بر روی موهای خیس نگیرید که این کار باعث وز مو و خشکی آن می شود اگر هم خواستید موهایتان را سریع تر خشک کنید از فاصله دور سشوار را نگه دارید و در ضمن روی یک نقطه از سر ثابت نگیرید.

از ویژگی های شامپو براق کننده مو دیجی کالا می توان گفت جدا از درخشان کننده بودن، آبرسان نیز می باشد و موها را ترمیم می کند و همچنین باعث حالت پذیری و انعطاف مو می شود و نیز باعث نرمی و لطافت مو می شود.

ولی هر چند هم که شامپو مناسب انتخاب کنیم، مهم این است بعد از شستشو نیز نکاتی را رعایت کنیم، اینکه بعد از شستن موها به آرامی آن را خشک کنیم و از کشیدن مو و فشار دادن آن با حوله اجتناب نماییم و همچنین از قرار گرفتن زیاد زیر نور خورشید پرهیز کنیم، چون این عمل روی ساختمان مو اثر می گذارد و باعث می شود موها حالت شکنندگی پیدا کنند.

از طرفی تغذیه نیز عامل مهمی در سلامت مو می باشد به عنوان مثال استفاده از مواد معدنی و ویتامین ها، خوردن و سبزی فراوان، باعث سلامتی مو و براق شدن آن می شود.

در بعضی از انواع شامپو ها عصاره ای از گلها و یا گیاهان دارویی می باشد که اثر آن را بیشتر می کند، نمونه از این محصول ، شامپو براق کننده با عصاره عسل می باشد، که عصاره عسل حالت نرمی بیشتری به موها می دهد و لذا رطوبتی که مو به آن نیاز دارد تعمین می شود و از ویژگی دیگر آن باعث لخت شدن مو می شود و جدا از درخشان کردن مو از شکسته شدن موها نیز جلوگیری می کند و بعلاوه خاصیت آنتی اکسیدانی عسلی، از موی ما در برابر آلودگی هوا نگهداری می کند.

در روش استفاده از این محصول باید مقداری از آن را کف سر بریزید و چند دقیقه ماسازدهید، برای اینکه شامپو ها در یک نقطه سر متمرکز نشود ابتدا با مقداری آب رقیق کنید سپس به تمام سطح موها بریزید و بعد با آب ولرم آبکشی کنید. این محصول برای خانم ها که دائم موهایشان را رنگ می کنند لازم است چون آسیبی که مو از رنگ شدن می بیند را ترمیم کرده و به زیبایی مو می افزاید.

شامپو براق کننده عکس و فیلم از دلایل اصلی خرید شامپو براق کننده از بین بردن آلودگی از سطح موها می باشد و حال آنکه انتخاب یک شامپو نامناسب باعث صدمات زیادی به بافت مو می شود. ما بارها در سایت ها تبلیغات زیادی در غالب عکس و فیلم از انواع شامپوها با برند های متفاوت دیده ایم اما باز هم در مورد خرید نوع مناسب آن دچار مشکل می شویم.

در مجموعه ما تیمی از مشاوران هستند که به خواص شامپو گانودرما  و سئوالات مشتریان با دقت جواب می دهند، شما نیز اگر در مورد انتخاب نوع و مدل شامپو ی خود تردید دارید با ما تماس بگیرید و همچنین می توانید در سایت اطلاعات خوبی از محصولات ما را دریافت کنید تا آگاهی لازم را برای مناسب ترین شامپو داشته باشید سپس بعد از انتخاب محصول می توانید به صورت آنلاین سفارش خود را ثبت کنید تا در کوتاه ترین زمان برایتان ارسال نمائیم.

 

دکمه بازگشت به بالا