عمومیگزارشگر کسب و کار

شماره تماس هتل پارسیان امام رضا مشهد

اگر به‌دنبالمی‌گردید؛ پیشنهاد ما یک هتل نوساز و شیک مانند هتل پارسیان امام رضا مشهد است. این هتل دارای 12 طبقه و 118 واحد اقامتی است که تعدادی از آن‌ها مشرف به است.این هتل در سال 1402 شروع به فعالیت کرد و با امکانات رفاهی عالی و کادری مجرب آماده خدمت‌رسانی به شما زائران عزیز است. هتل پارسیان امام رضا یکی از لوکس‌ترین هتل‌های شهر مشهد است و از مدرن‌ترین تجهیزات برخوردار است. این هتل دارای پارکینگی به ظرفیت 50 خودرو است.

رزرو هتل آپارتمان پارسیان امام رضا مشهد | اسنپ تریپ

در لابی زیبای هتل پارسیان امام رضا مشهد اینترنت پرسرعت در دسترس است و می‌توانید به‌صورت رایگان از آن استفاده کنید. برخی از امکانات کلی این هتل لوکس را برایتان توضیح دادیم:

  • پارکینگ سرپوشیده
  • اینترنت رایگان
  • نمازخانه
  • آسانسور
  • خدمات تهیه بلیط
  • کپسول آتش‌نشانی
  • خدمات نگهداری کودک
  • اطفای حریق
  • دستگاه واکس کفش
  • اعلام حریق
  • خدمات خانه‌داری
  • صندوق امانات
  • سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی

همانطور که گفته شد عوامل زیادی هستند که هتل پارسیان امام رضا مشهد را به یک انتخاب عالی برای تبدیل کرده است. اگر قصد سفر به شهر زیارتی مشهد را دارید با رزرو هتل پارسیان امام رضا مشهد آسایش خود را در زمان اقامت‌تان تضمین کنید.

در گام اول جهت رزرو هتل پارسیان مشهد باید تعداد نفرات و نوع اتاقی که قصد رزرو آن را دارید مشخص کرده و با پرداخت هزینه، فرایند رزرو خود را قطعی کنید؛ همچنین در صورتی که در مناسبت‌های مذهبی و اعیاد مختلف قصد سفر به مشهد را دارید حتما از یک ماه قبل از طریق سامانه الماس تریپ رزرو هتل پارسیان امام رضا مشهد را انجام دهید.

مزایای رزرو هتل پارسیان امام رضا مشهد از وب‌سایت الماس تریپ

بدیهی است که می‌توانید با مراجعه حضوری به هتل پارسیان امام رضا مشهد برای خود اتاقی را رزرو کنید؛ اما باید به این موضوع توجه داشت که در روزهای پیک سال ممکن است ظرفیت خالی برای اتاق‌ها وجود نداشته باشد؛ به همین جهت سامانه معتبر گردشگری الماس تریپ این مشکل را برطرف کرده است و با مراحل ساده‌ای که برای رزرو اتاق در نظر گرفته، شما را در امر رزرو هتل پارسیان امام رضا یاری می‌کند.

تعدادی از دیگر مزایای رزرو هتل پارسیان امام رضا مشهد از طریق بهترین سامانه گردشگری آنلاین الماس تریپ را برایتان ذکر کردیم:

  • فرایند ساده برای رزرو اینترنتی
  • مشاهده نظرات
  • پشتیبانی 24 ساعته
  • مشاهده تصاویر و امکانات
  • اطلاع از ظرفیت اتاق‌ها
  • برخورداری از تخفیفات ویژه

عوامل موثر بر قیمت رزرو اتاق در هتل پارسیان امام رضا مشهد

معیارهای مختلفی برای انتخاب یک هتل وجود دارد و شما باید با درنظرگرفتن آن‌ها مناسب‌ترین هتل را برای اقامت خود انتخاب کنید. یکی از این معیارهای مهم هزینه رزرو اتاق در هتل پارسیان امام رضا مشهد است. در این قسمت عوامل موثر بر قیمت رزرو هتل پارسیان امام رضا مشهد را برایتان لیست کردیم:

  • مدت زمان اقامت
  • تعداد مسافران
  • نوع اتاق
  • استفاده از خدمات اضافی مانند ترانسفر رفت و برگشت
  • تاریخ اقامت در هتل (براساس روز‌های پیک سال)

قوانین هتل پارسیان امام رضا مشهد

به‌خاطر وجود قوانین خاص هتل پارسیان امام رضا مشهد ، قیمت رزرو اتاق برای گردشگران خارجی متفاوت است.

ساعت تحویل اتاق 14:00 و ساعت تخلیه آن 12:00 است؛ در صورت عدم تحویل اتاق در ساعت ذکر شده هزینه اضافی باید پرداخت شود.

هزینه اقامت برای کودکان زیر دو سال رایگان است و کودکان بین دو تا شش سال به‌صورت نیم‌بها دریافت می‌شود.

برای ورود زوجین همراه داشتن صیغه‌نامه رسمی همراه با مهر برجسته الزامیست.

مکان هتل پارسیان امام رضا مشهد بر روی نقشه

معرفی هتل پارسیان امام رضا مشهد

هتل پارسیان امام رضا (ع) یکی از هتل های 4 ستاره نوساز در مشهد است که در سال 1402 افتتاح شده و فعالیت خود را در عرصه هتلداری و میزبانی از مسافران آغاز کرد. هتل پارسیان امام رضا مشهد یکی از پروژه های زیر مجموعه بانک پارسیان است؛ این هتل از محیطی زیبا، امکانات رفاهی عالی و پرسنل حرفه ای برخوردار است اما بزرگ ترین مزیت آن قرار داشتن در جوار حرم امام رضا (ع) می باشد که موجب شده تا توجه مسافران

زیادی را به خود جلب کند. اگر قصد دارید به شهر مشهد سفر کنید و می خواهید در زمان حضور در این شهر در هتلی شیک و باکیفیت اقامت داشته باشید، رزرو هتل پارسیان امام رضا مشهد می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

امکانات و خدمات هتل پارسیان امام رضا مشهد

هتل پارسیان امام رضا در 15 طبقه ساخته شده و در آن 118 واحد اقامتی وجود دارد که در پلان های مختلف، با امکانات رفاهی مطلوب و محیطی تمیز برای اسکان مسافران تدارک دیده شده اند و با توجه به انتخاب آنها در اختیارشان قرار می گیرند. قابل ذکر است که در این هتل تمام اتاق ها ظرفیت نفر اضافه تا حداکثر 4 نفر بدون سرویس تخت را دارا می باشند.

اتاق های هتل پارسیان امام رضا مشهد به شکلی ساده و شیک طراحی شده اند و از امکاناتی نظیر تلویزیون، مبلمان، حمام، لوازم بهداشتی، آشپزخانه و لوازم پخت و پز، کتری برقی، یخچال، میز تحریر و تخت خواب استاندارد برخوردار هستند؛ همچنین خدمات روم سرویس نیز در این هتل به مهمانان ارائه می شود. هتل پارسیان امام رضا (ع) یک لابی شیک و نسبتا بزرگ دارد که به مبلمان و اینترنت پرسرعت مجهز می باشد و شما می توانید در آن استراحت کنید و یا ملاقات های خود را در آن انجام دهید.

این هتل امکانات دیگری نظیر اتاق چمدان، رمپ، تاکسی سرویس، صندوق امانات، لاندری و مینی بار نیز دارد و خدماتی همچون خدمات خانه داری و خدمات ویژه معلولین نیز ارائه می دهد تا آسایش و راحتی بیشتری را برای مهمانان خود فراهم کند. در هتل پارسیان امام رضا یک پارکینگ بزرگ وجود دارد که امکان پارک خودرو را برای تمام مسافران فراهم می کند؛ اگر با وسیله نقلیه خود به مشهد سفر می کنید، با وجود این پارکینگ دیگر نگرانی بابت جای پارک و امنیت وسیله نقلیه خود نخواهید داشت.

آدرس هتل پارسیان امام رضا مشهد کجاست؟

هتل پارسیان امام رضا در مشهد و در خیابان امام رضا 12، در حنایی 4 قرار دارد. این هتل از موقعیت مکانی بسیار عالی برخوردار است و در اطراف آن تعداد زیادی مرکز خرید و فروشگاه وجود دارد که می تواند تهیه مواد غذایی و کالاهای مورد نیاز را برای مسافران آسان کند.

فاصله هتل پارسیان امام رضا تا حرم چقدر است؟

فاصله هتل پارسیان امام رضا تا حرم حدودا 900 متر است و می توانید تنها با 11 دقیقه پیاده روی از هتل به حرم برسید و از طریق ورودی باب الرضا به حرم وارد شوید.

در نزدیکی هتل پارسیان امام رضا مشهد چه مکان هایی وجود دارد؟

حرم امام رضا تنها مکان نزدیک به هتل پارسیان امام رضا نیست و می توانید در اطراف این هتل مکان های گردشگری و تفریحی همچون خانه تاریخی ملک، خانه تاریخی داروغه، آرامگاه پیر پالاندوز، باغ گیاه شناسی و پارک ژوراسیک مشهد را مشاهده کنید و در اوقات فراغت خود از آنها بازدید کنید.

قیمت هتل پارسیان امام رضا مشهد چقدر است؟

قیمت هتل پارسیان امام رضا با توجه به امکانات و خدمات، موقعیت، کیفیت هتل و چندین مورد دیگر زیر نظر اتحادیه هتل داران تعیین شده است. اگر بخواهیم با توجه به امکانات و سطح کیفی هتل در مورد قیمت آن نظر بدهیم، می توانیم بگوییم که در محدوده مناسبی قرار دارد و این رنج قیمتی برای یک هتل چهار ستاره با این امکانات منصفانه می باشد. توجه داشته باشید که قیمت اتاق ها با توجه به ظرفیت آنها متغیر است. برای مشاهده جزئیات و قیمت اتاق های این هتل می توانید به قسمت اتاق های هتل مراجعه کنید.

رزرو هتل پارسیان امام رضا مشهد به چه صورت انجام می شود؟

هتل پارسیان امام رضا به صورت ۲۴ ساعته مهمان می پذیرد و شما عزیزان می توانید جهت رزرو هتل پارسیان امام رضا مشهد از طریق سایت هتل یابان و در همین صفحه اقدام نمایید. با رزرو هتل از سایت هتل یابان از تخفیفات هیجان انگیز و پشتیبانی ۲۴ ساعته بهرمند شوید. هتل یابان به شما این امکان را می دهد تا با مشاوره تلفنی رایگان، مناسب ترین هتل را برای خود انتخاب کنید و آن را با بهترین قیمت به صورت آنلاین رزرو کنید.

 

دکمه بازگشت به بالا