عمومی

شمار فوتی های کرونا در چهارمحال و بختیاری به ۱۶۱ نفر رسید – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، مجید شیرانی ظهر شنبه با خبرنگاران در جمع خبرنگاران ، با اشاره به آمار جدید بیماری عروق کرونا ویروس قلب که در ایالت 8 سپتامبر 1999 رخ داده است ، اعلام کرد. از این تعداد 45 بیمار با علائم مشکوک در بیمارستان بستری شدند.

وی علاوه بر سرپایی در 24 ساعت گذشته ، از 29 بیمار بیمارستانی که مشکوک به علائم بالینی بیماری هستند ، تحت معاینه قرار گرفته است. کووید 19 نفر در بیمارستان آزمایش مثبت داشتند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: در حال حاضر 150 بیمار مثبت که مشکوک به بیماری عروق کرونا ویروس قلب هستند در مراکز درمانی دولتی تحت درمان و معالجه قرار می گیرند که از این تعداد 113 نفر مثبت و مابقی نتایج آزمایش هستند. منتظر شما هستم

وی افزود: متأسفانه در 24 ساعت گذشته یک بیماری جدید منجر به مرگ چهار نفر جدید شده است. کووید در این منطقه ، 19 نفر گزارش شده است و کل تلفات ناشی از این بیماری در چهارمحال و بختیاری 161 نفر است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: “در حال حاضر 32 بیمار با مراقبت های ویژه و شرایط عمومی نسبتاً ضعیف در بخش مراقبت های ویژه مرکز پزشکی دولتی تحت درمان و معالجه قرار دارند.”

دکمه بازگشت به بالا