سلامت و دانشگزارشگر کسب و کار

طرز تهیه اسنک خرما + ساده و خوشمزه

طرز تهیه اسنک خرما و کنجد

اگر علاقه‌مند به اسنک‌های خرمایی و شکلاتی هستید مطالعه مقاله “طرز تهیه ” را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

طرز تهیهاسنک خرما و گردو

خرید انلاین خرما: خرما دارای خواص زیادی برای سلامتی بدن است و به همین دلیل همواره در فهرست مواد غذایی مفید برای رشد به چشم می‌خورد. این ماده غذایی باارزش به روش‌های مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرد و در تهیه مانند و کیک خرما و حتی در غذا‌هایی مانند کاربرد دارد. پتاسیم موجود در این ماده غذایی تاثیر قابل توجهی بر دستگاه عصبی دارد، همچنین قند آن هنگام مصرف بلافاصله توسط بدن جذب شده و احساس گرسنگی را کم می‌کند، طوریکه تنها در ۳۰ دقیقه می‌تواند سطح انرژی فرد را به میزان قابل توجهی افزایش دهد.

خرید خرما کبکاب: نوشیدن یک فنجان دمنوش و چای گیاهی در روز به شما کمک خواهد کرد تا وزن خود را به میزان دلخواهتون پایین بیاورید. دمنوش‌های گیاهی علاوه بر سم‌زدایی و فوایدی که برای بدن دارند، سریع‌ترین روش لاغری و چربی‌سوزی هم هستند و شما در مدت زمان کم، صاحب تناسب اندام شگفت‌انگیزی خواهید شد. برای شرکت در چالش ۷ کیلو لاغری در یک ماه، همین الان مشاوره رایگان بگیرین.

نتیجه گیری

خرید خرما خاصویی تاره: اسنک خرما یکی از میان وعده‌های خوشمزه است که خرمای موجود در آن سرشار از آهن، کلسیم و ویتامین A بوده و بدن را از ابتلا به بیماری‌های قلبی – عروقی مصون می‌دارد. همچنین دارچین موجود در اسنک خرما باعث افزایش متابولیسم بدن و کاهش وزن شده و برای افراد مبتلا به دیابت مفید است. شما نیز سعی کنید این اسنک را درست کنید و از خوردن آن در کنار اعضای خانواده لذت ببرید. تجارب شما در تهیه این اسنک می‌تواند به کسانی که تمایل به تهیه آن را دارند کمک کند. قسمت “ارسال نظرات” ستاره در اختیار شماست تا سوالات و تجارب خود را با ما و دیگر مخاطبان درمیان بگذارید. همچنین پیشنهاد می‌کنیم مطلب “” را نیز از سری مقالات آشپزی ستاره مطالعه کنید.

 بر اساس رای 5 نفر از بازدید کنندگان

ما طی روز بسته به میزان فعالیتی که داریم سوخت و ساز متغیری دارد؛ خرما و انواع دسرهایی که با آن تهیه می‌شوند به عنوان منبع غنی از املاح و ویتامین‌ها میان وعده‌ای سالم و مقوی بشمار رفته و می‌توانند انرژی تحلیل رفته را به بدن برگزدانند.. در این مطلب از سری مطالب   طرز تهیه دسر خرما برای افطار و میان وعده می‌پردازیم. با ما همراه شوید.

 رنگینک خرما به دلیل مواد اولیه‌ای که در تهیه آن بکار می‌رود میان وعده‌ای لذیذ و انرژی‌زا به عنوان دسر خرما برای افطاری است. یکی از مزایای رنگینک این است که تا چند هفته می‌توان آن را در ظرف در بسته و داخل یخچال نگهداری کرد. مواد لازم برای تهیه رنگینک عبارتند از:

 یکی از محبوبترین دسرهایی که با خرما می‌توان تهیه کرد ترافل خرماست. مواد اولیه محدود و زمان کوتاهی که برای تهیه آن نیاز است، از جمله مزایای این دسر جذاب محسوب می‌شوند. نکته دیگر که در رابطه با تهیه ترافل خرما لازم است بدانید؛ مغزهایی مورد استفاده در آن، به سلیقه و ذائقه شما بستگی دارند. به عنوان مثال می‌توانید به جای مغز گردو از مغز بادام استفاده کنید. مواد لازم برای تهیه ترافل خرما به شرح زیر است:

کرانچ خرما جزو یکی از دسرهای خوشمزه و پرطرفداریست که برای افطار، سحری و میان وعده می‌توان سرو کرد. علاوه بر خرما که ماده اولیه این دسر مغذی است به مواد اولیه دیگری هم نیاز دارید. مواد لازم برای تهیه کرانچ خرما عبارتند از:

اسنک خرما و کنجد علاوه بر طعم بی‌نظیرش بسیار مقوی و انرژی‌زاست که در آن از ادویه‌جات گرمی مانند پودر دارچین هم استفاده می‌شود. برای تهیه این دسر لذیذ به مواد زیر نیاز دارید:

شیر خرما دسری ساده و مقوی است که از ترکیب شیر و خرما بدست می‌آید. دسر شیر خرما علاوه بر اینکه طعم لذیذی دارد بسیار مقوی و مغذی است. برای تهیه این دسر لذیذ کافیست شیر و خرما را داخل میکسر ریخته و نوش جان کنید.

خرما به دلیل قند و کالری که دارد به نوعی انرژی‌زا محسوب می‌شود از این رو برای سرو به عنوان میان وعده یا در ماه رمضان برای افطار و سحر، بسیار مناسب است. همانطور که در این مطلب خواندید؛ طرز تهیه انواع دسر خرما را مرور کردیم که امیدواریم برایتان مفید بوده باشد و زین پس بتوانید میان‌ وعده‌های متنوع‌تری تهیه کنید

دکمه بازگشت به بالا