اقتصادیگزارشگر کسب و کار

طلق رنگی متری از کجا بخرم

پلکسی گلاس یا همان طلق های شیشه ای نوعی از انواع طلق هستند که جایگزین مناسبی برای شیشه ها می باشند؛

پلکسی ها هم مانند شیشه ها طرح های مختلفی مانند شفاف و یا مشجر دارند که با توجه به مکان استفاده و کاربرد از طرح های مناسب تر استفاده می شود؛ جهت اطلاعات بیشتر از طلق رنگی کلیک کنید.

پلکسی گلاس اکرلیک

طلق اکرلیک نوع با کیفیت پلکسی گلاس است که معمولا وارداتی (تایوانی) می باشد، مزیت پلکسی اکرلیک نسبت به طلق ایرانی بیشتر به شفافیت آن است و اینکه ضد خش تر است و همینطور به سختی در مرور زمان کدر می شود؛

البته برای ساخت ماکت ها و در کل استفاده از نوع اکرلیک بسیار پیشنهاد شده تر است، زیرا در برش با لیزر و همینطور چسباندن آن با چسب مخصوص طلق (کلروفوم) کیفیت مواد آن بسیار مناسب تر است.

پلکسی ایرانی

طلق های پلاستیکی ایرانی یا همان پلکسی، نوع رایج در بازار هستند که کاربرد زیادی در سقف های کاذب و به عنوان جایگزین شیشه دارند؛

در زیر به معرفی چند طرح پرفروش از طلق ها که در فروشگاه سایبانکار نیز موجود است می پردازیم:

طلق شفاف شیشه ای

از جمله پر کاربردترین استفاده های طلق، استفاده از آن به جای شیشه است؛

طلق های شفاف در ضخامت های متفاوتی و در شیت های 120*180 به فروش می رسند.

طلق دوغی (اوپال)

اگر هدف شما از استفاده از طلق این است که دید مستقیم یک مکان را از بین ببرید و در عین حال از نور محیط استفاده کنید، طلق ها دوغی یا اوپال گزینه ی مناسبی برای این مورد هستند؛

پلکسی گلاس دوغی از پرکاربردترین نوع های طلق برای استفاده در سقف کاذب است.

طرح های مشجر طلق (یخی، ابری، گالشی و)

نوع دیگر از پلکسی گلاس نیز وجود دارد که به اصطلاح طلق مشجر یا طرحدار نامیده می شود؛

این مدل ها نیز در اجرای سقف کاذب بسیار کاربردی هستند و مزیت آن ها نسبت به طلق دوغی نوردهی بیشتر و همینطور عدم نمایش لکه و یا کثیفی بر روی آن است.

پلی کربنات (طلق ضدآفتاب)

نوع دیگری از طلق ها نیز هستند که مناسب برای فضای بیرونی خانه و مکان هایی که در معرض نور آفتاب می باشند استفاده می شوند؛

پلی کربنات دوجداره نوعی طلق ضدآفتاب است که در سال های اخیر استفاده زیادی از آن در پوشش نورگیر ها (پاسیو) و… شده است.

پلی کربنات ها به خاطر نور خوبی که از خود رد می کنند گزینه ی مناسبی برای سقف هایی هستند که نیاز به نوردهی دارند.

البته اسائه ادب است در جایی که بحث از طلق ضد آفتاب می باشد، ما نامی از فایبرگلاس نبریم!!

پلکسی گلاس از کجا بخریم که باکیفیت باشد؟

پلکسی یک ورق پلاستیکی ست. این ورق ها به طور عمده با نام پلکسی گلاس در میان مردم و بازاریان شناخته میشود. این ورق از جنس نوعی پلاستیک بوده و از نوعی پلی کربنات شفاف ساخته میشود که مقاومت این ورق نسبت به شیشه بسیار بالاتر می باشد.

ورق های پلکسی به صورت ورق استاندارد در اندازه و ابعاد 122 در 183 میلی متر می باشد اما شما با خرید از شرکت پامنار میتوانید درخواست خرید نیم ورق یا یک سوم ورق را داشته باشید و ورق پلکسی را با ضخامت دلخواه خود خریداری کنید.

ضخامت این ورق از 1 الی 40 میلیمتر شروع شده که ضخامت های بالای آن اکثرا برای کار های صنعتی به کار میرود.

اطراف این ورق از برچسب مقوایی استفاده شده است که این موضوع سبب شده که خط و خش و همچنین خاک گرفتی بر روی ورق پلکسی چوچن به وجود نیاید. ورق های پلکسی دارای کاربرد های فراوانی در زمینه هایی مانند سقف کاذب، مبلمان، دکوراسیون داخلی، پزشکی، آکواریوم ، تبلیغات و بوده و از پرکاربرد ترین متریال ها از آن میتوان یاد کرد.

حال که با این ورق آشنا شدیم بایستی بورس خرید این محصولات را بدانیم.

بورس ورق پلاستیکی تهران کجاست؟

خریداران دو دسته‌اند؛ آنان که ترجیح می‌دهند که فروشندگان را رودررو ببینند و آنان که به فروشگاه‌های اینترنتی مراجعه می‌کنند.

فروش عمده ورق پلکسی و دیگر ورق‌ها و طلق‌های مشابه امروز در خیابان پامنار تهران انجام می‌شود؛ خیابانی با سنگفرش و قدیمی که به حسب منارۀ قدیمی باقیمانده از دوران قاجار به این نام خوانده می‌شود. بازاریان قدیمی و فروشندگان عمده ورق همه در همین خیابان حضور دارند.

اما در بازار نیز با محصولاتی متنوع مواجه خواهید شد. پس راهکار شما برای برگزیدن بهترین و باکیفیت‌تری کالا که قیمت به‌صرفه‌ای نیز داشته باشد چیست؟

طلق شیشه ای را در کنار پلکسی گلاس از کجا بخریم؟

پیشنهاد ما به شما در جهت پاسخ به سوال طلق شیشه ای و پلکسی گلاس از کجا بخرم همچنان است. شرکت ما با بیش از 7 سال سابقه در زمینه فروش انواع ورق پلکسی گلاس و همچنین سایر محصولات مشابه مانند پلی کربنات و مولتی استایل افتخار دارد که همواره در خدمت شما عزیزان باشد.

شما می توانید جهت مشاوره رایگان شما خود را در باکس مشاوره رایگان وارد کرده و منتظر تماس کارشناسان شرکت پامنار باشید.

البته شرکت‌های قدیمی که سال‌ها در این زمینه فعالیت کرده‌اند می‌تواند نشانۀ خوبی برای اعتماد شما باشد. اما این همه موضوع نیست. گام‌های زیر شاید بتواند شما را در برگزیدن بهترین فروشگاه و بهترین و به‌صرفه‌ترین محصول یاری رساند.

پلکسی گلاس از کجا بخریم؟

چه برند هایی برای خرید با کیفیت هستند؟

اگر به دنبال خرید ورق پلکسی هستید پس پیشنهاد ما به شما استفاده از ورق های پلکسی تایوانی است. این ورق ها از مواد اولیه مرغوب و با کیفیت هستند و از کیفیت مطلوبی برخوردارند.

بهترین برند های ورق های تایوانی عبارتند از:

1-: به جرات می توان گفت که این برند یکی از بهترین برند ها در میان ورق های تایوانی است. البته قیمت این ورق ها نسبت به سایر ورق ها بالاتر است.

2- : این ورق ها هم از جمله ورق های بسیار با کیفیت هستند که طرفداران زیادی در بازار داشته و معمولا نسبت به چوچن قیمت بهتری نیز دارند.

3- : این ورق ها از کیفیت مناسبی برخودار هستند ولیکن نسبت به چوچن و یرلانگ از کیفیت پایین تری برخوردار می باشند..

اما وقتی حرف از کیفیت پایین تر می زنیم به این معنا نبوده که اصلا کیفیت ندارند. شاید میزان تفاوت کیفی این ورق ها با یکدیگر میزان 1 درصد باشد.  از لحاظ قیمت نیز این ورق ها قیمت مناسب تری دارند.

دکمه بازگشت به بالا