عمومیگزارشگر کسب و کار

فروش عمده لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر تهران

HDR دوربین فوق عریض معمولا تغییر چندانی در عکسها نمیدهد و البته گاه بر عکس هم عمل میکند؛ یعنی با این که برخی از قسمتهای تصویر از نظر نور متعادلتر میشوند اما برخی قسمتهای دیگر بیش از حد کم نور ثبت میشوند. با اجرای این بازی روی شیائومی می ۱۱ روی بالاترین تنظیمات گرافیکی هم تجربه روان و بدون لگ داشتم و بازی با نرخ ۶۰ فریم و گاه کمی پایینتر اجرا شد. در مورد تجربه بازی باید گفت که می ۱۱ به دلیلی نامشخص امکان اجرای بازیها با نرخ بالاتر از ۶۰ فریم بر ثانیه (در بازیهای پشتیبانی شده) را ندارد و حتی برخی راهکارهایی که در اینترنت برای حل این مشکل ارائه شده هم اثری ندارد. شاید هم شیائومی مثل بسیاری از کمپانیهای دیگر گوشی خود را مقاوم در برابر نفوذ آب و گرد و غبار طراحی کرده اما در نهایت به سراغ دریافت گواهینامه IP نرفته است. شیائومی می ۱۱ روی کاغذ یک پرچمدار پیشرفته به نظر میرسد که البته بر خلاف بسیاری از رقبا از گواهینامه IP برای مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار بی بهره است. در مورد این دوربین حالت نایت مود دستی بهتر از حالت خودکار عمل میکند. این ویژگی بسته به سلیقه میتواند کابردی یا بی فایده باشد.

متاسفانه توضیح زیبایی این ویژگی در کلمات نمیگنجد و باید به چشم آن را ببینید، ولی اگر بخواهم خلاصه بگویم، کارکردش این گونه است که مثلا زمانی که گوشی قفل است یک نمای کلی از سیاره مریخ نشان داده میشود. دوربین تلهماکرو در شیائومی می ۱۱ ویژگی مهم فوکوس خودکار ۳ تا ۱۰ سانتیمتری را دارد اما در عمل فوکوس گرفتن با آن بسیار مشکل است و حوصله فراوانی میخواهد؛ به خصوص اگر بخواهید از سوژههای متحرک عکس بگیرید. این چیپ همچنین از وایفای ۶ پشتیبانی میکند. ولی اگر در بین تازهوارهای دنیای شیائومی هستید احتمالا برای پیدا کردن بسیاری از قابلیتها به ویژه در بخش تنظیمات حسابی گیج خواهید شد؛ چون همان طور که در بررسیهای دیگر گوشیهای این کمپانی هم گفتهام ظاهرا شیائومی با چیدمان بیشتر گزینههای بخش تنظیمات در اندروید سر ناسازگاری دارد. سوایپ از بالای سمت راست اما کنترل سنتر با ظاهری بسیار شبیه به iOS را نشان میدهد و میتوانید بسیاری از تنظیمات از جمله وایفای بلوتوث و غیره را تغییر دهید یا به صفحه تنظیمات کاملتر آنها وارد شوید. شیائومی می ۱۱ همچنین از بلوتوث ۵.۲ پشتیبانی میکند که امکان اتصال به دو هدفون یا اسپیکر را دارد و با کدکهای صوتی aptX HD و aptX Adaptive نیز سازگار است.

بگذارید همین ابتدا خیالتان را راحت کنم؛ شیائومی می ۱۱ یکی از بهترین نمایشگرهای دنیای موبایل را دارد. مای گروپ مرکز پخش عمده لوازم جانبی کامپیوتر و لوازم جانبی موبایل در تهران و شهرستان پذیرش نمایندگی فعال تهران و شهرستان tg://resolve? فروش و پخش عمده اسپیکر شارژی , اسپیکر بلوتوثی و لپ تاپی یکی از خدمات پخش عمده ریشتر می باشد . علاوه بر این میتوانید از بین ۳ پروفایل موسیقی، ویدیو یا صدای افراد، جنس صدای مورد علاقه خود را انتخاب کنید. این گزینه هم برای هدفون و هم برای اسپیکر گوشی در دسترسی است. یکی از آپشن های این محصول، کنترل آن است که این امکان را برای شما فراهم میکند تا از فواصل دور نیز بتوانید به تنظیمات دستگاه دسترسی داشته باشید. در عمل زومهای بالاتر از ۲ برابر کیفیت چندان مناسبی ندارند و بهتر است خیلی روی آنها حساب نکنید. مدلی که بررسی میکنم ۸/۲۵۶ گیگابایتی است و همان طور که گفتم اولین گوشی با چیپست جدید کوالکام است که در دیجیاتو به بررسی آن میپردازیم. قلب تپنده گوشی چیپست اسنپدراگون ۸۸۸ است که با ترکیب رم و حافظه داخلی ۸/۱۲۸، ۸/۲۵۶ و ۱۲/۲۵۶ گیگابایتی همراه شده است.

آخرین گزینهای که باید به آن اشاره کنم Ai image engine است که با استفاده از هوش مصنوعی به بهبود تجربه نمایش عکسها و ویدیوها کمک میکند. البته به ندرت پیش میآید که گوشی برای مدت نسبتا طولانی تحت این میزان از فشار کار کند اما شیائومی می ۱۱ حتی حین برخی از کارهای ساده نظیر آپدیت کردن اپلیکیشنها، به ویژه در دمای اتاق بیش از ۲۷ درجه سانتیگراد هم با گرم شدن بدنه مواجه میشود که البته در کوتاه مدت معمولا چندان آزار دهنده نیست. در این تست در دمای اتاق ۲۴ درجه سانتیگراد دمای بدنه گوشی به حداکثر ۵۲ درجه رسید که در دست گرفتن گوشی را مشکل میکند. علاوه بر این طراحی تقریبا تمام شیشهای گوشی موجب شده کمی در دست لیز احساس شود. علاوه بر این ورودی های محبوب و پر استفاده نظیر یو اس بی، رم و آ یو ایکس را ساپورت میکند. اما استفاده شیائومی از بهترین شیشه محافظ موجود در بازار تا حدودی خیال کاربران را از بابت مقاومت در برابر ضربه و خش راحت میکند. در این صفحه به گزینههایی از جمله Cleaner و Deep clean برای پاک کردن رم و حذف فایلهای زائد، Security Scan برای یافتن مشکلات امنیتی احتمالی و در نهایت رفتن به بخش مدیریت اپلیکیشنها در تنظیمات گوشی دسترسی دارید.

اطلاعات بیشتر را در فروش عمده لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر تهران ببینید.

دکمه بازگشت به بالا