عمومیگزارشگر کسب و کار

فواید استفاده از اسپری آرامبخش بیفار

بیفار یکی از معتبرترین شرکت های تولید کننده محصولات حیوانات خانگی است که با شعار کیفیت بالا و قیمت پایین محصولات خود را به شهرهای مختلف دنیا تولید و عرضه می کند. شرکت بیفار معتقد است برای اینکه حیوانات خانگی زندگی شاد و با کیفیتی داشته باشند باید از سلامت جسمانی برخوردار باشند، بنابراین فلسفه شرکت بیفار این است که حیوانات خانگی لایق بهترین‌ها هستند. مواد اولیه مورد استفاده در تولید محصولات از کیفیت بالایی برخوردار بوده و برای تعیین کیفیت آنها از روش های کنترل کیفیت دقیق استفاده می شود.

محصولات بیفار برای سگ، گربه، حیوانات کوچک، پرندگان و ماهی ها شامل موارد زیر است:

محصولات کنترل کک و کنه: از این محصولات به عنوان اسپری و پودر روی بدن حیوانات خانگی برای کنترل کک و مک در منزل استفاده می شود.

محصولات ضد انگل: حیوانات خانگی می توانند انگل ها و کرم ها را از منابع مختلف مانند چمن، خاک یا مکان های عمومی دریافت کنند. بنابراین استفاده از قرص ها و قطره های ضد انگلی بسیار مهم است.

مکمل های سلامتی: مصرف ویتامین ها و مکمل های مخصوص برای حفظ سلامت عمومی حیوانات خانگی مفید است. مکمل بیفار سگ و مکمل گربه برای تقویت سلامت مفاصل، گوارش، چشم، گوش، پوست و مو ارائه می شود. و از پت شاپ اینترنتی باران پت قابل خریداری است.

تشویقی ها : خوراکی‌های سگ و گربه به دلیل فواید زیادی که دارند، انتخابی امن و سالم برای حیوانات خانگی هستند. خوراک می تواند به بهداشت دندان، عملکرد مفاصل و کنترل گلوله مو در گربه ها کمک کند و برخی از انواع آن به دلیل وجود ویتامین ها برای بدن مفید هستند.

محصولات مربوط به رفتار و آرامش بخش: برند بیفار محصولاتی برای آموزش ادرار کردن به سگ ها، جلوگیری از جویدن لوازم جانبی و محصولاتی برای کاهش استرس سگ ها و گربه ها تولید و عرضه می کند.

محصولات بهداشت دهان و دندان : بهداشت دهان برای حیوانات خانگی نیز ضروری است. بیفار محصولاتی مانند مسواک و خمیردندان سگ و گربه، اسپری و قرص برای رفع بوی بد دهان و دهانشویه ارائه می دهد.

محصولات شستشو و نظافت : شستن و تمیز کردن حیوانات خانگی به شما کمک می کند تا متوجه مشکلات پوستی آنها شوید. استفاده از محصولات نظافتی مرغوب برند بیفار برای شستن و نظافت حیوانات خانگی بسیار خوب خواهد بود. شرکت بیفار انواع شامپو، اسپری آرامبخش بیفار و قطره پاک کننده اشک چشم سگ و گربه را ارائه می دهد.

محصولات مربوط به جوندگان :  برند بیفار نیز محصولاتی برای حیوانات کوچک مانند جوندگان (خرگوش، همستر و خوکچه هندی) تولید می کند. این محصولات شامل مکمل های غذایی، دارویی و درمانی، مشوق ها و محصولات بهداشتی است. محصولات با کیفیت بیفار به ایده آل نگه داشتن این موجودات دوست داشتنی کمک می کند.

محصولات مربوط به پرندگان : بیفار در زمینه تولید محصولات ویژه پرندگان نیز فعالیت دارد. این محصولات شامل انواع غذاهای بسیار متعادل و کامل، دارویی و مکمل های درمانی و غذایی، ابزار آرایش و … می باشد.

محصولات مربوط به ماهی : این برند محصولات مرتبط با آبزیان مانند غذا، تشویقی، لوازم جانبی آکواریوم و … را نیز تولید کرده است.

 

دکمه بازگشت به بالا