سلامت و دانشگزارشگر کسب و کار

قارچ گانودرما برای عفونت واژن

یکی از مهمترین دلایل نازایی وجود عفونت در دستگاه تناسلی آن ها می باشد. عفونت واژینال ممکن است بخش های داخلی یا خارجی دستگاه تناسلی زنان را درگیر کند و در نهایت باعث ایجاد درد در زنان می شود. اگر عفونت های دستگاه تناسلی زنان برای مدت طولانی ادامه یابد ممکن است باعث ناباروری در زنان شود. خوشبختانه امروزه روش های مختلف بسیار زیادی برای درمان نازایی و عفونت واژینال وجود دارد که یکی از این روش ها مصرف قارچ گانودرما برای طولانی مدت می باشد. در ادامه با برای درمان نازایی بیشتر آشنا خواهید شد. برای مشاهده لیست تمام محصولات دکتر بیز کلیک کنید.

به طور کلی دستگاه تناسلی زنان از دو بخش داخلی و خارجی تشکیل می شود. واژن و دهانه رحم بخش خارجی دستگاه تناسلی زنان را تشکیل می دهند و بیشتر در معرض آلودگی ها قرار دارند. عفونت مناطق خارجی دستگاه تناسلی زنان تاثیر قابل توجهی بر نازایی آن ها ندارد و با استفاده از روش های ساده می توان آن ها را به راحتی درمان کرد. رحم، لوله های رحمی و تخمدان ها نیز بخش داخلی دستگاه تناسلی زنان را تشکیل می دهد. نوع باکتری و میکروبی که بخش های داخلی دستگاه تناسلی زنان را درگیر می کند با میکروب های آلوده کننده بخش های خارجی کاملاً تفاوت دارد. روش های آلوده شدن به میکروب های بخش های داخلی واژن نیز متفاوت می باشد و از شایع ترین روش های آن می توان به تماس جنسی آلوده و خون اشاره کرد. قهوه گانودرما دکتر بیز چه خواصی دارد؟

مهمترین عوارض عفونت داخلی واژینال

از مهمترین عوارض عفونت داخلی واژینال می توان به بسته شدن و آسیب لوله های رحمی اشاره کرد. وجود لوله های رحم برای انتقال تخمک و بارور شدن آن ها توسط اسپرم ضروری می باشند. بر اساس مطالعات و پژوهش های انجام شده دلیل اصلی ۱۰% از نازایی ها در دنیای امروزه همین عفونت ها هستند. علائم عفونت های داخلی دستگاه تناسلی زنان بر خلاف عفونت های داخلی دیرتر بروز می کنند. در موارد خفیف تا متوسط این عفونت ها ممکن است با هیچ گونه علامت بالینی همراه نباشد. برای خرید قهوه فوری سوپریم دکتر بیز کلیک کنید.

همواره توصیه می شود خانم ها هر ۶ ماه تا یک سال برای کنترل سلامتی خود به متخصص زنان مراجعه کنند. در برخی موارد علائم عفونت های داخلی حاد و شدید ممکن است تب و ترشحات واژینال باشد. در صورت عدم تشخیص به موقع این عفونت ها در سال های بعد، وقتی خانمی به خاطر مشکل نازایی خود به پزشک متخصص مراجعه می کند پس از گرفتن عکس رنگی متوجه خواهد شد که فرد در سال های گذشته به اختلال عفونت داخلی دستگاه تناسلی مبتلا شده است. عدم تشخیص به موقع عفونت های داخلی باعث بسته شدن لوله های رحمی می شود و در برخی موارد علائم بالینی مشاهده نمی شود اما عوارض بدی را بر روی بدن شما به جا خواهند گذاشت.

تاثیر مصرف قارچ گانودرما بر درمان نازایی و عفونت های زنان

مصرف قارچ گانودرما به طور منظم و برای مدت زمان طولانی باعث می شود سلول های ایمنی به نام ماکروفاژها به بلوغ برسند و باعث هضم بهتر باکتری های عفونی خواهد شد. همین موضوع باعث می شود مصرف قارچ گانودرما تا حد زیادی از پیشرفت عفونت های ثانویه پیشگیری کند. در برابر عفونت های مخمر نیز فعال می باشد. به همین دلیل است که مصرف قارچ گانودرما توسط پزشک متخصص زنان برای درمان عفونت های دستگاه تناسلی زنان توصیه می شود.

مصرف قارچ گانودرما علاوه بر درمان عفونت ها داخلی و خارجی دستگاه تناسلی زنان باعث می شود عفونت موجود در دستگاه ادراری نیز تا حد قابل توجهی تسکین یابد. در یک پژوش انجام شده به حدود ۸۸ نفر مبتلا به عفونت دستگاه ادراری قارچ گانودرما به مدت دو هفته خورانده شد. پس از به پایان رسیدن پژوهش انجام گرفته محققان دریافتند که مصرف قارچ گانودرما تا حد زیادی باعث تسکین عفونت ادراری خواهد شد. به طور کلی می توان گفت مصرف قارچ گانودرما جریان ادرار در افراد مبتلا به مشکلات دستگاه ادراری را افزایش خواهد داد.

شما می توانید در کنار مصرف داروهای توصیه توسط پزشک متخصص زنان با مشورت با پزشک خود، مصرف قارچ گانودرما را نیز آغاز نمایید. مصرف قارچ گانودرما باعث می شود هورمون های بدن شما به راحتی تنظیم شوند و سیستم ایمنی بدن شما تقویت شود. لازم به ذکر است تقویت سیستم ایمنی بدن باعث از بین رفتن عفونت های موجود در بخش داخلی و خارجی دستگاه تناسلی زنان خواهد شد و در نهایت تخمدان های شما تقویت شده و مشکلات نازایی تا حد زیادی رفع خواهند شد. بهتر است به طور اصولی با آشنا شوید.

درمان‌های دیگر عفونت واژن و نازایی در کنار قارچ گانودرما

یکی دیگر از مهمترین داروهای گیاهی برای درمان نازایی و عفونت واژینال در زنان در کنار مصرف قارچ گانودرما، مصرف سرکه سفید می باشد. برای این منظور تنها کافیست یک دستمال را به آب گرم آغشته کنید و محل دستگاه تناسلی خود را همواره تمیز نگاه دارید. برای درمان عفونت واژینال بهتر است از صابون یا دیگر مواد شیمیایی استفاده نکنید زیرا اکثر صابون ها و مواد شیمیایی ضررهای زیادی را برای سلامت شما به همراه خواهند داشت. برای تمیز نگاه داشتن دستگاه تناسلی خود می توانید از سرکه سیب استفاده نمایید اما این داروی گیاهی برای درمان عفونت ها درمان نشده مناسب نخواهد بود.

برای این که دستگاه تناسلی شما از سلامت بهتری برخوردار باشد توصیه می کنیم از سرکه سیب استفاده نمایید. برای این کار کافیست سه قاشق سوپ خوری از سرکه سیب را با دو لیتر آب گرم مقطر ترکیب کنید. در صورت احساس ناراحتی در این بخش از بدن خود یک تکه پارچه کاملا تمیز را به این محلول آغشته نموده و سپس روزی دو تا سه بار واژن خود را با آن شستشو دهید. با گذشت زمان ناراحتی شما کاهش خواهد یافت و در این زمان باید تعداد شستشو دستگاه تناسلی خود با استفاده از پارچه تمیز را کاهش دهید.

در صورت احساس جمع شدگی و بهم فشردگی در ناحیه تناسلی خود توصیه می کنیم سبزی های تازه را به صورت سالاد مصرف کنید. سبزی های جعفری و کرفس برای این منظور عالی هستند. می توانید این دو سبزی را با دیگر سبزی ها مخلوط کنید اما بهتر است میزان این دو سبزی در سالادها بیشتر باشد. می توانید از یک قاشق چایخوری به همراه این سالاد نیز مصرف نمایید.

 

دکمه بازگشت به بالا