عمومیگزارشگر کسب و کار

قیمت کفکش راد پمپ 2 اینچ

در اصطلاح بین المللی لوله، HEAD مخفف ارتفاع تزریق لوله و DEBI مخفف حجم آب لوله است. پمپ شناور در گروه پمپ های شناور گریز از مرکز قرار می گیرد. لوله های زیرزمینی از مخازن یا آب های زیرزمینی برای پمپاژ آب شیرین استفاده می کنند. یکی از کاربردهای اصلی آنها چاه است. این پمپ ها نمی توانند ذرات انفجاری را پمپاژ کنند. پمپ آب کف دارای درجه حفاظت IP68 بوده و می توان آن را به طور کامل در آب غوطه ور کرد. این پمپ ها شامل یک واحد پمپ شناور است که آب زیرزمینی را پمپ می کند و آن را در یک مخزن ذخیره می کند تا در مواقع نیاز به آب استفاده شود. یک سراب خوب باید بتواند آب را جذب کرده و تحویل دهد.

دو نوع پمپ کف کش وجود دارد: شناور و معمولی. کف کش های شناور قطر کمتری نسبت به کف کش های کلاسیک دارند و در چاه هایی با قطر کمتر مورد استفاده قرار می گیرند. پمپ های زمینی معمولاً از فولاد ضد زنگ، چدن، آلومینیوم، تکنوپلیمر، غواصی و ملخ های آنها نیز از فولاد، تکنوپلیمر، نوریل (پلاستیک فشرده یا باکلیت)، چدن و ​​برنج ساخته می شوند که در صورت نیاز مورد استفاده قرار می گیرند. آنها شفت پمپ های اسکرود را معمولاً از فولاد ضد زنگ ساخته می شوند که در برابر آب مقاوم است و به همین دلیل این پمپ ها به فنجان های فولادی ضد زنگ معروف هستند. به عنوان مثال، در مناطقی که آب شور است یا PH آب بالا است، از کف فولادی یا کفی با بدنه پلاستیکی (معروف به کف فولادی آب شور) با پروانه برنجی و به همین ترتیب در مناطقی با شوری آب استفاده می شود. و اگر PH وجود نداشته باشد از پمپ کف چدنی یا آلومینیومی استفاده می کند. یکی دیگر از تفاوت های پمپ های کف کشی معمولی و پمپ های اسکرید شناور محل قرارگیری آنها است.

در پمپ آب زیرزمینی موتور به پروانه ای که داخل محفظه است متصل می شود، هنگامی که مایع وارد پمپ می شود پروانه شروع به چرخش می کند و مایع را به حرکت در می آورد و باعث دفع آن می شود. لوله ها برای انتقال آب تمیز، مایعات رقیق، چاه ها و مخازن، استخرها، گلخانه ها و باغ ها استفاده می شوند.

مزایا و معایب پمپ های آب کفی

پمپ های کف کش راد بسیار کارآمد و دارای ظرفیت بالایی هستند. علاوه بر این، هزینه های نگهداری این پمپ ها بسیار پایین است. با توجه به تحمل پایین پروانه ها، این پمپ ها فقط در آب تمیز و بدون آلودگی و گل و لای قابل استفاده هستند. توجه به این نکته ضروری است که کارکردن پمپ کف به صورت خشک می تواند باعث سوختن موتور شود.

نکات مهم برای انتخاب و نصب پمپ آب کف

پمپ کف از آب موجود برای خنک کردن موتور استفاده می کند. پس قبل از نصب پمپ کف باید محل مورد نظر پر از آب شود. کاهش جریان آب و بیرون گذاشتن کفگیر باعث از کار افتادن موتور می شود. به همین دلیل برای کنترل سطح سیال و جلوگیری از بیش از حد موتور باید از یک شناور یا کنترل کننده سطح استفاده شود. کنترل کننده سطح یک واحد مکانیکی و الکتریکی است که به تابلوی کنترل مرکزی متصل می شود و از دو الکترود تشکیل شده است که الکترود اول در پایین ترین سطح چاه و نزدیک پمپ آب کف قرار دارد و الکترود دیگر در پایین چاه قرار دارد. خوب. روی آن و زمانی که سطح مایع به الکترود بالایی رسید پمپ شروع به کار می کند و زمانی که سطح مایع به الکترود پایینی می رسد پمپ آب خاموش می شود. شناور از یک میله فلزی برای کنترل سطح مایع استفاده می کند و این الکترود به دلیل چسبندگی ذرات باید مرتبا رسوب زدایی شود.

مواد پمپ کف باید با توجه به کاربرد آن انتخاب شود. مثلا در صورت استفاده از الکل، اسید و … از پرکننده آهن استفاده نکنید. برای انتخاب پمپ مناسب باید به تجهیزات پمپ و نوع چاه توجه کرد، معیار انتخاب پمپ آب باید بر اساس قدرت پمپاژ و توان پمپ باشد. لازم به ذکر است که برای پمپاژ آب تمیز از پمپ های فاضلاب و برای پمپاژ آب کثیف از پمپ های لجن کش استفاده کنید. پخش کننده های ضد انفجار (EX) اروپایی هوا (پنوماتیک) و کلاس برقی برای حمل انواع مواد شیمیایی، نور، مواد منفجره و مشتقات نفتی با بدنه چدنی استفاده می شود.

پمپ های کفی در دو مدل تکفاز (کندانسور خارجی و کندانسور داخلی) و سه فاز فلوت دار (فلو سوئیچ) و بدون شناور تولید می شوند. خط خروجی پمپ ها از کنار و از بالا اجرا می شود. پمپ های کف از نظر خنک کنندگی به دو نوع آب خنک و روغن خنک از نظر چینش پروانه در بدنه یا پوسته و از نظر شکل به دو نوع بسته تقسیم می شوند. پروانه و پروانه نیمه باز. پمپ های کف را می توان از 1 تا 15 اسب بخار و در اندازه های 1 تا 5 اینچ عرضه کرد. سیم پیچ پمپ های کف و گل معمولاً از مس ساخته می شود، اما برخی از کارخانه های تولیدی از آلومینیوم برای سیم پیچ استفاده می کنند که سیم پیچ استاندارد آلومینیومی نیست.

به طور کلی کاربردهای پمپ های شناور عبارتند از: پمپ آب صاف، پمپ آب خانگی، پمپ شناور چاه آب، انتقال آب از چشمه ها، مخازن و مخازن، دفع فاضلاب (با چگالی کم)، آبیاری و انتقال مایعات. در غذا و دارو متفاوت است. صنایع، زهکشی آب باران، زهکشی مخازن، زهکشی آب باران، انتقال مخازن آبیاری کشاورزی، استفاده از آب آشامیدنی، زیرزمینی

پمپ تسطیح کف از نظر ساختاری به دو قسمت اصلی مکانیکی و الکتریکی تقسیم می شود که در مجموع باعث کارکرد این واحد می شود. قطعات الکتریکی شامل سنسور یا استاتور پمپ است و قطعات مکانیکی که بر مصرف برق و عمر مفید پمپ تراز کف برقی تاثیر زیادی دارد پروانه و موتور پمپ می باشد. در بخش برق که شامل تجهیزات می شود، همانطور که همه می دانیم ایران یکی از بهترین تولیدکنندگان مس در جهان است و تجهیزات پمپ کف و پمپ دوغاب ایران بی نظیر است.

صفحه نمایش رادپمپ در مدل های ¼ 1، 2 و 3 اینچی تولید و به فروش می رسد. جنس بدنه این کفپوش آلومینیومی، پروانه آن از فولاد و سیم پیچی آن از مس می باشد. از خواص پروانه های فولادی ضد زنگ تعادل، سبکی و یکنواختی کف شوی ها می باشد. استفاده از بوش های ضد سایش باعث شده تا کفش های راد پمپا نسبت به مدل های مشابه عمر بیشتری داشته باشند و در مصرف انرژی صرفه جویی کنند. شفت و مواد پیچ ​​این کف پخش کن نیز از فولاد است. این طرح کفش، محفظه سیل و موتور الکتریکی را از هم جدا می کند و باعث می شود محفظه سیلاب به گونه ای باشد که روغن در آنجا جمع شود و عمر سیلاب را افزایش دهد. در تولید قسمت کف پمپ میله ای از آلیاژها و ریخته گری های مخصوص استفاده می شود و توری آن از پلاستیک برای جلوگیری از پوسیدگی و زنگ زدگی ساخته شده است. ابعاد داخلی و خارجی روتور و استاتور اسکیدهای پمپ روتاری بر اساس استانداردهای بین المللی بوده و جنس آن از لایه سیلیسی مرغوب و درجه یک می باشد. یکی از مزیت های مهم پمپ میله ای خروج لوله از بالا است که باعث کاهش حجم پمپ قرار داده شده در چاه می شود و همچنین به خنک شدن آن کمک می کند، زیرا آب از کناره الکتروموتور جریان می یابد. همچنین عمر آن را افزایش می دهد، به کف تبدیل می شود. محفظه دو جداره کفگیرهای پمپ میله ای باعث می شود در هر شرایطی نفوذ آب به داخل دستگاه به صفر برسد و دوام و عمر مفید کفگیر افزایش یابد. شرکت راد پمپ لنت های خود را در دو نوع شناور و بدون شناور به فروش می رساند.

دکمه بازگشت به بالا