سلامت و دانشگزارشگر کسب و کار

ماسک جوانه گندم برای دور چشم

حساس ترین بخش صورت، پوست اطراف چشم می باشد زیرا پوستی نازک و مستعد چین و چروک می باشد. بنابراین نیاز به مراقبت بیشتری دارد. همچنین در زیبایی، شادابی و جوان نشان دادن چهره نیز نقش به سزایی دارد. در ادامه با چند که برای رفع چین و چروک و سیاهی دور چشم فوق العاده هستند، آشنا می شوید.در ادامه به معرفی ماسک های گیاهی دور چشم که برای رفع مشکلات پوست اطراف چشم ها بسیار موثر و کارآمد هستند، می پردازیم. قیمت پودر جوانه گندم برای چاقی صورت طی یکسال اخیر تغییری نداشته.

ماسک های رفع چین و چروک های اطراف چشم

مصرف سیگار و قلیان، قرار گرفتن به مدت طولانی در نور خورشید، آلودگی هوا و آلاینده های محیطی و همچنین عوامل دیگری مثل خندیدن، مالیدن چشم ها، کم آبی بدن و در نتیجه خشک شدن پوست، در پیدایش چین و چروک های اطراف چشم نقش بسیار مهمی دارند. در اینجا پنج ماسک دور چشم خانگی بسیار عالی را به شما عزیزان معرفی می کنیم.

  • یکی از انواع ماسک طبیعی دور چشم، استفاده از آب آناناس می باشد. آب آناناس را با پنبه به آرامی به پوست اطراف چشم ها بمالید و بعد از ۱۵ دقیقه بشویید. آب آناناس دارای اسید های طبیعی است که در کاهش و رفع چین و چروک ها بسیار موثر هستند.
  • مقداری گیاه قاصدک را در مقداری آب جوش ریخته و به مدت ۱۵ دقیقه دم کنید. بعد از اینکه خنک شد محلول را با پنبه به پوست دور چشم بمالید.
  • مقداری شکر قهوه ای را با شیر مخلوط کنید و بجوشانید تا شکر در شیر حل شود. بعد از خنک شدن برای پوست اطراف چشم ها استفاده کنید.
  • کیسه چای را در آب سرد قرار دهید تا خیس شود. سپس به مدت یک ساعت در یخچال قرار دهید و بعد آن را به مدت ۱۵ دقیقه بر روی چشم ها قرار دهید.
  • از دیگر موارد ماسک دور چشم خانگی استفاده از روغن هایی مثل کرچک، جوانه گندم، نارگیل، بادام شیرین می باشد. علاوه بر اینکه چین و چروک های پوست دور چشم و دور لب ها را کاهش می دهند پوست را نیز شاداب و جوان نیز می کنند. مقداری روغن را با انگشت به آرامی به پوست دور چشم بمالید. قبل از خواب این کار را انجام بدهید.

ماسک های رفع کبودی دور چشم

علت های زیادی در کبودی دور چشم نقش دارند. به عنوان مثال عواملی مثل کم خونی، نداشتن خواب کافی و تغذیه مناسب، وراثتی، داشتن استرس، مصرف زیاد الکل و نوشیدنی های کافئین دار، کم آبی بدن و مصرف دخانیات در ایجاد کبودی دور چشم نقش اصلی را دارند که با افزایش سن نیز این تیرگی بیشتر می شود. در ادامه با چهار ماسک برای دور چشم موثر در رفع کبودی آشنا می شوید.

  • آب یک عدد گوجه فرنگی را با آب یک عدد لیموترش تازه مخلوط کنید. با پنبه از این محلول به پوست اطراف چشم ها بمالید و بعد از یک ساعت بشویید. از آنجا که لیمو یک ضد عفونی کننده عالی و برای رفع حساسیت های پوستی موثر است و گوجه فرنگی نیز دارای مواد معدنی و ویتامین های A و B است لذا این ترکیب دارای خاصیت مرطوب کنندگی و بازسازی کننده قوی سلول ها می باشد.
  • یک قاشق غذاخوری روغن بادام شیرین را با یک قاشق چای خوری آب لیموی تازه مخلوط کنید. سپس هر شب قبل از خواب این ترکیب را برای پوست اطراف چشم ها استفاده کنید.
  • یک عدد سیب زمینی متوسط را رنده کرده و به آن یک قاشق غذاخوری عسل اضافه کنید. به قدری روغن زیتون به آن اضافه کنید که حالت خمیری شود. سپس از این خمیر کمی برداشته و روی پوست چشم ها قرار دهید و بعد از نیم ساعت با آب بشویید. هفته ای دوبار از این ماسک استفاده کنید.
  • قرار دادن حلقه های تازه خیار بر روی چشم ها و یا آغشته کردن پوست دور چشم به گلاب از موارد دیگر ماسک دور چشم برای رفع کبودی می باشند.

علاوه بر استفاده از ماسک دور چشم خانگی بهتر است به مواردی مثل استفاده از ضد آفتاب مخصوص دور چشم، نوشیدن روزانه ۸ الی ۱۱ لیوان آب، داشتن خواب شبانه ۸ ساعته و استفاده از عینک های آفتابی مناسب، مصرف غذاهای سرشار از آنتی اکسیدان و مصرف میوه ها و سبزیجات که در عدم پیدایش چین و چروک و کبودی دور چشم ها بسیار اثر گذار هستند نیز اهمیت داده شود.

خیلی سریع ماسک ضد چروک دور چشم بساز!

عسل یک قاشق مرباخوری

ژل آلوئه ورا دو قاشق مرباخوری

روغن نارگیل 5 قطره

حالا بزن دور چشمت و پنج دقیقه به سمت بیرون به آرامی ماساژ بده.

بعد از ماساژ بذار ده دقیقه به حال خودش بمونه.

تمام!

بعدش با چی صورت رو بشورم؟

پیشنهادم اینه که با صابون آسارا این کارو انجام بدی چون روغن های طبیعی و سالم مثل روغن بادام شیرین داره و علاوه به اینکه خیلی خیلی صورت نرم میشه از پوستت هم مراقبت میکنه.  برای خرید حضوری می توانید به آدرس های ذکر شده در قسمت تماس با ما در بالای سایت دکتر بیز مراجعه کنید.

هر چند وقت استفاده کنم؟

هفته ای یکبار کافیه. با این ماسک دیگه هیچ وقت دور چشمت چروک نمیشه.البته اگر دوست داری پوستت رفرش بشه و شاداب بمونه و فکر میکنی پوستت نیاز داره میتونی از همین ماسک برای تمام صورتت هم استفاده کنی.

چطوری تاثیر ماسک ضد چروک دور چشم رو بیشتر کنم؟

اگر میخوای در طی هفته اثر این ماسک روی پوستت حفظ بشه از کرم آبرسان آسارا استفاده کن تا به صورت مداوم از طریق عصاره جوانه گندم و ترکیبات طبیعی، آبرسانی عمیق به صورت انجام بشه.

کرم دور چشم جوانه گندم

برای تهیه این کرم دور چشم ، به اندازه مساوی از دو روغن جوانه گندم و روغن نارگیل را با هم در یک ظرف بلوری مخلوط کرده و آن را روی حرارت غیر مستقیم قرار دهید تا جایی که این دو کاملا با هم ترکیب شوند.نیازی به حرارت دادن طولانی مدت نیست.حالا صبر کنید تا این مخلوط کاملا خنک شود.بعد آن را در ظرفی تمیز بریزید و در یخچال آن را نگهداری کنید.

شبها و حتی روز می توانید با نوک انگشت با این روغن به حالت ضربه ای و آرام ، دور چشم بزنید.با اینکار از پوست اطراف چشم به خوبی مراقبت کرده و جذابیت چهره شما سالهای سال حفظ خواهد شد. سبوس دکتر بیز برای لاغری تعداد زیادی از مواد مغذی، فیتوکمیکال‌ها و سایر ترکیبات سالم را تامین می‌کند و خوشبختانه به عنوان یک مکمل، نسبتاً ارزان قیمت است.

 

 

دکمه بازگشت به بالا