عمومی

مشاوره فنی خرید داکت اسپلیت ال جی سایت تاسیسات دات کام

داکت اسپلیت ال جی گزینه‌ای عالی برای داشتن آب و هوای بهاری در محیط حتی در گرمترین روزهای سال است. هرچه تابستان‌ها گرمتر و یا زمستان‌ها سردتر می‌شوند، بسیاری از افراد به دنبال تهویه مطبوع مناسب و طولانی برای دمای متوسط 24 درجه هستند. اسپلیت های داکتی یا داکت اسپلیت یکی از محبوب‌ترین سیستم‌های تهویه هوا هستند. سرما و گرما متوسط معتدل، سر و صدای کم، کمی گرد و غبار و نظافت و موارد مشابه باعث شده است که داکت اسپلیت امروز بسیار محبوب شود.

LG به عنوان یکی از تولید کنندگان پیشرو در لوازم خانگی، داکت اسپلیت های با کیفیت بالا را نیز در خط تولید خود دارد. LG Duct Split در انواع و مدل‌های مختلف در بازار موجود است، بنابراین می‌توانید با توجه به میزان و کاربرد خود، مدل بهینه خود را انتخاب کنید. تمام محصولات ال جی در کره تولید می‌شوند و تا بالاترین سطح کیفیت آزمایش می‌شوند. در ادامه برخی از ویژگی‌های LG Duct Split را معرفی خواهیم کرد.

تنوع برای هرسلیقه ای

داکت اسپلیت ال جی در مدل‌های مختلف، با ظرفیت و در اندازه‌های مختلف مونتاژ و تولید می‌شود. بنابراین می‌توانید داکت اسپلیت خود را با توجه به کاربر خود انتخاب کنید. به طور کلی، اندازه و قدرت الکتریکی یک داکت اسپلیت مهم‌ترین فاکتورهای تأثیرگذار بر خرید شما خواهد بود. مدل‌های باریک کمترین اندازه و قدرت را دارند و مدل‌های Big Duct بیشترین قدرت و اندازه را دارند. اگر فضای کمی دارید و به نیروی زیادی احتیاج ندارید، می‌توانید به سراغ یک مدل باریک بروید.

مدل‌های باریک دارای قدرت 5 تا 10 کیلو وات هستند. علاوه بر این، موتور تهویه خارجی آن از نظر اندازه کوچک است و اگر فضای شما بزرگ است، می‌توانید یکی از مدل‌های دارای قدرت الکتریکی را در محدوده 15 تا 23 Kw انتخاب کنید. این مدل‌ها به عنوان مدل‌های Big Duct شناخته می‌شوند. خواه یک داکت اسپلیت LG Slim یا یک داکت بزرگ را انتخاب کنید، سیستم تهویه هوا شما با بالاترین کیفیت کار خواهد کرد.

LG Duct Splits تهویه هوا را با میانگین 12.5 متر مکعب در دقیقه انجام می‌دهد. این تهویه مانع از رکود هوا می‌شود و جریان هوای مطبوع را به شما می‌دهد.

استفاده لذت بخش از داکت اسپلیت ال جی

تأمین هوای تازه اگر همراه با سر و صدای کمی و الودگی کمی باشد، دلپذیر است. LG Duct Split همچنین امکان تهیه هوای تازه از طریق لوله‌های Fresh Air را دارد. بنابراین، ضمن استفاده از داکت اسپلیت خود، با کمترین میزان گرد و غبار، الودگی، گازهای مضر و غیره مواجه خواهید شد. همچنین می‌توان به راحتی به LG Duct Split متصل شد.

برنامه عملیاتی دستگاه خود را برای هفته آینده مشخص کنید، سنسورهای دما را فعال کنید تا دمای آن تثبیت شود و حتی عملکرد دستگاه را از طریق تلفن هوشمند خود نظارت کنید. همه اینها با حداقل الودگی صوتی و صوتی ممکن است. حجم خروجی داکت اسپلیت های ال جی از 40 دسیبل تجاوز نخواهد کرد. به آهستگی نسیم بهاری!

فناوری ساخت داکت اسپلیت ال جی

استفاده از فناوری اینورتر بدین معناست که بسیاری از مدل‌های نمایندگی داکت اسپلیت ال جی دارای چندین مزیت نسبت به مدل‌های قدیمی هستند. ساخت و مهندسی بدنه دستگاه و همچنین اتصالات و سیستم تغذیه آن کاملاً بهینه و ایده ال است. ابعاد داکت داخلی ال جی 900*190*700 میلی متر است و وزن آن حدود 23 کیلوگرم است. شما می‌توانید همزمان با کمترین فضای، در زیر سقف کاذب، گرمایشی و سرمایش داشته باشید.

همچنین به دلیل اینکه از نظر درجه انرژی A است، کمترین میزان مصرف انرژی را دارد استفاده از امکان اتصال به کویل ها و مخازن آب گرم برای تأمین تهویه هوا در روزهای سرد زمستان بسیار ساده‌تر بوده و نیاز به مصرف انرژی کمتری دارد. چنین مواردی به دلیل بهره وری از داکت اسپلیت های ال جی فن آوری های کمپرسور اینورتر فعلی است. بعلاوه، استفاده از این داکت اسپلیت ها خط گاز کمتر خطرناک و کارآمد مانند R-410A باعث کاهش مجدد هزینه‌ها شده و به شما در پس انداز کمک می‌کند.

جمع بندی

LG Duct Split با توجه به ظرفیت تهویه بالای آن و همچنین ظرفیت‌های بی شماری که در آن نصب می‌شود، برای مکانهایی که نیاز به دریافت خنک کننده، گرمایش و تنظیم هوا به طور همزمان از یک دستگاه دارند، انتخاب خوبی است. شما همچنین می‌توانید بسته به کاربر آن، بهترین مدل و کارآمد را در بین مدل‌های مختلف داکت اسپلیت ال جی انتخاب کنید.

 

منابع:

https://www.proudgreenhome.com/videos/ducted-mini-split-heating-and-cooling-from-lg-for-the-proud-green-home-at-serenbe-2/

http://bsair.com.au/wp-content/uploads/2014/01/2013_Ducted_Brochure-1.pdf

دکمه بازگشت به بالا