عمومیگزارشگر کسب و کار

انواع ایزوگام از نظر کیفیت

مقایسه انواع ایزوگام از جهت مواد تشکیل دهنده

از میان راه های مقایسه انواع ایزوگام و درجه بندی آن می توان به تقسیم بندی آن ها از جهت روکش ها و لایه های مختلف اشاره کرد. در این بخش، به مقایسه انواع ایزوگام از جهت مواد به کار رفته در ساخت آن ها می پردازیم.

انواع ایزوگام دو لایه و یک لایه

خرید ایزوگام باکیفیت .انواع بر حسب شمار لایه های به کار رفته در ساخت آن در دو دسته دو لایه و یک لایه قرار می گیرد. در مقایسه انواع ایزوگام دو لایه و یک لایه باید عرض کنیم که ایزوگام تک لایه از انعطاف پذیری و ظرافت بیشتری برخوردار هستند.برای خرید ایزوگام شرق لطفا کلیک کنید

اما در ساخت ایزوگام های دو لایه از پلی استری با استحکام و ضخامت بالا استفاده شده است.

عایق های رطوبتی دمیده

قیر جزء اصلی ترین مواد مورد استفاده در ساخت عایق های رطوبتی دمیده است. باید عرض کنیم که، کیفیت ایزوگام دمیده در مقایسه با نوع پلیمری آن پایین تر است.

از این رو از ایزوگام دمیده معمولاً جهت پوشانندگی باطری اتومبیل و نظایر آن استفاده می کنند.

عایق رطوبتی پلیمری

ایزوگام پلیمری به نوع به خصوصی از ایزوگام گفته می شود که در تهیه و آماده سازی آن از مقدار زیادی قیر استفاده می شود.

در واقع، بین شصت الی هفتاد درصد از مواد تشکیل دهنده ایزوگام پلیمری را قیر تشکیل می دهد.

از میان مواد به کار رفته در تولید و ساخت ایزوگام پلیمری می توان به پوشال پلاستیکی، پودر تالک و تیشو اشاره کرد.

 مقایسه انواع ایزوگام از جهت روکش

در مقایسه انواع ایزوگام از جهت روکش به کار رفته در ساخت آن می توان از سه نوع روکش مورد استفاده در ساخت عایق رطوبتی نام برد.

. روکش سنگریزه ایزوگام

استفاده از روکش سنگریزه در ساخت ایزوگام می تواند جنبه زیبایی و نمای آن را بالاتر ببرد. در واقع، استفاده از این روکش به ایزوگام جنبه تزیینی می بخشد.

. عایق رطوبتی بدون کاربرد روکش آلومینیوم در آن

از عایق رطوبتی بدون روکش آلومینیوم معمولاً برای عایق کاری بنا و جاهایی که کمتر در معرض نور خورشید قرار می گیرند بهره گرفته می شود.

. عایق رطوبتی همراه با روکش آلومینیومی

از ایزوگام با روکش آلومینیومی جهت اماکنی که معمولاً مستقیماً در معرض تابش نور خورشید قرار دارند استفاده می شود.

این موضوع از آنروست که این نوع ایزوگام می تواند نور را انعکاس دهد و مقاوت زیادی در برابر نور خورشید دارد.

انواع عایق های رطوبتی بر طبق استانداردهای ملی

در کشور ما ایران انواع عایق های رطوبتی و حرارتی براساس استانداردهای ملی در دو گروه قرار می گیرند که از میان آن ها می توان به دو نوع گفته شده در زیر اشاره کرد:

. ایزوگام مخصوص تونل ها، بدنه و سطح های خارجی ( عایق مخصوص پشت بام)

. ایزوگام به کار رفته در پی بنا و ساختمان (عایق مخصوص پی)

مقایسه انواع عایق رطوبتی از نظر قیمت

پر واضح است که و دیگر مکان ها با توجه به این که از کدام شهر خریداری شود کاملاً با یکدیگر فرق دارد.

اما مسلماً بحث نوسانات بازار ایزوگام در انواع برندها هم از اهمیتی خاص برخوردار است.

در نتیجه، در زمان خرید انواع ایزوگام باید به این موضوع مهم نیز توجه کافی را داشت.

نحوه تشخیص بهترین انواع ایزوگام پشت بام و دیگر جاها

بادی عرض کنیم که معیارها و مؤلفه های زیادی در تعیین نوع و کیفیت ایزوگام مؤثر است در میان معیارهای مختلفی که می توان در تشخیص کیفیت و نوع عایق رطوبتی به آن توجه کرد می توان از وزن هر کدام از رول های ایزوگام، استحکام و ماندگاری محصول ایزوگام و موارد دیگر نام برد

انواع ایزوگام از نظر طرح

ایزوگام‌های طرح‌دار یکی از انواع محبوب و مرغوب بازار هستند که در سال‌های اخیر فروش فوق‌العاده‌ای داشته‌اند. اصولاً جنس این نوع ایزوگام‌ها از فویل است و از عبور رطوبت به دیوارهای اصلی به‌خوبی جلوگیری می‌کند.
استفاده از ایزوگام‌های طرح‌دار که عموماً از جنس آلومینیوم هستند علاوه بر افزایش استحکام در زیبایی نیز تأثیر می‌گذارند. ایزوگام از نظر طرح به دسته‌بندی طرح آجرنما، لانه‌زنبوری، چمنی، سنگی، چوبی، ورساچه و… تقسیم‌بندی می‌شود. در واقع یکی از دلایلی که باعث محبوبیت این ایزوگام‌ها شده تنوع طرح‌های آن است.

انواع ایزوگام رنگی

 ایزوگام یکی از مواد عایقی که به دلیل کاربرد زیادی که دارد توانسته به یکی از محبوب‌ترین محصولات در زمینه ساختمان تبدیل شود. ایزوگام‌های رنگی از جدیدترین محصولات عایق است که در نوع دولایه تولید می‌شود.
ایزوگام‌های رنگی فویل دار از قیر درجه یک و تکنولوژی جدید بر اساس استانداردهای خاص تولید می‌شود. ایزوگام های رنگی در رنگ‌های مختلف توسط برندهای مختلفی به بازار عرضه شده‌اند. توجه به برند و در کنار آن انتخاب نصاب ماهر می‌تواند یک کار باکیفیت را برای شما داشته باشد.

انواع ایزوگام از نظر کیفیت

 برای بررسی انواع ایزوگام از نظر کیفیت موردی که مهم است آشنایی با ویژگی و خصوصیات ایزوگام‌ها است. پس از دانستن ویژگی و خصوصیات ایزوگام باکیفیت، به بررسی ایزوگام انتخابی بر اساس استانداردهای مشخص شده بپردازید؛ سپس می‌توان به درجه کیفیت محصول پی برد.
اما ایزوگام باکیفیت چه ویژگی‌هایی دارد؟ ایزوگام باکیفیت دارای وزن و ضخامت استاندارد، مواد اولیه باکیفیت مانند پلی‌استر و تیشو، مقاومت بالا، قیر باکیفیت و پوشش فویل دار با پودرهای معدنی باکیفیت است.

بهترین ایزوگام برای پشت بام – انواع ایزوگام پشت بام

 ایزوگامی که برای پشت‌بام استفاده می‌شود باید قدرت کشش بالا، کیفیت خوب، داشتن علامت استاندارد، داشتن تاریخ تولید، مقاوم بودن تا دمای 120 درجه، مقاوم در برابر گاز و اسید و داشتن روکش آلومینیومی در برابر اشعه نور و آفتاب داشته باشد. زمان خرید ایزوگام برای پشت‌بام به این نکات توجه کنید.

انواع ایزوگام و قیمت

ایزوگام‌ها را بر اساس موارد مختلفی تقسیم‌بندی می‌کنند. اولین گروه تقسیم‌بندی بر اساس مواد سازنده است که به دو نوع مختلف ایزوگام‌های پلیمری و دمیده تقسیم‌بندی می‌کنند. گروه بعد بر اساس لایه است که به سه دسته یک‌لایه، دولایه و سه‌لایه تقسیم‌بندی می‌کنند.
گروه دیگر بر اساس روکش‌های به‌کاررفته است که به گروه ایزوگام با روکش آلومینیومی، بدون روکش و ایزوگام به روکش سنگ‌ریزه‌ای است. اینکه کدام نوع ایزوگام را انتخاب می­کنید، همچنین برند انتخابی و میزان مساحت موردنظر می‌تواند در قیمت تأثیرگذار باشد.

 قیمت انواع ایزوگام بدون نصب

همان‌طور که گفته شد ایزوگام‌ها انواع مختلفی دارند و بر اساس اینکه شما چه ایزوگامی را به چه اندازه‌ای خریداری کنید قیمت آن تغییر می‌کند. در کنار این دو مورد اصلی موارد دیگری مانند برند انتخابی، تعداد لایه‌های ایزوگام، پوشش خارجی آن و طرح پوشش در قیمت تأثیر ویژه‌ای دارد.

دکمه بازگشت به بالا