عمومیگزارشگر کسب و کار

نحوه استفاده از سایت و برنامه گرامرلی

همه، از جمله نویسندگان حرفه ای، در نوشتن اشتباه می کنند. حتی اگر با اصول اولیه گرامر آشنا باشید، تسلط بر گرامر سطح بالاتر و تفاوت های جزئی در سبک دشوار خواهد بود. Grammarly که خود را دستیار نوشتن می نامد، می تواند در این زمینه ها به شما کمک کند و نوشتن را برای شما آسان کند. این نرم افزار تصحیحات املایی، دستوری و نوشتاری را در زمان واقعی به نویسنده ارائه می دهد و حتی می تواند ژانرهای خاصی را ویرایش کند. اگرچه قیمت اشتراک این نرم افزار کمی گران است و نمی توانید به صورت آفلاین از خدمات آن استفاده کنید، اما پشتیبانی Grammarly از پلتفرم های مختلف و سهولت استفاده از آن، ارزش پرداخت این هزینه را دارد.

گرامرلی چیست و دارای چه امکاناتی می باشد؟

Grammarly در سال 2009 با هدف تصحیح اشتباهات، تصحیح غلط های املایی و گرامری و مبارزه با سرقت ادبی طراحی و راه اندازی شد. Grammarly یک پلتفرم آنلاین رایگان است، لازم به ذکر است که برخی از ویژگی های آن تنها با خرید اکانت گرامرلی قابل دسترسی خواهد بود. البته نگران نباشید! نسخه رایگان آن شما را شروع می کند. نرم افزار Grammarly شامل بیش از 500 قانون و اصل گرامر، نگارش و املای زبان انگلیسی است.

Grammarly همچنین برای ویرایش و تصحیح متون اداری، رسمی، تجاری و سایر انواع متون تخصصی استفاده می شود. در این بخش، Grammarly به کاربران خود یک امتیاز ارزیابی برای مهارت های نوشتاری آنها اختصاص می دهد. این نمره به قدری دقیق و معتبر است که حتی برای نگارش مقالات علمی نیز از آن استفاده می شود و جالب است بدانید که مجلات و نشریات معتبر بین المللی مانند Elsevier، Science Direct، Wiley و … از این عدد به عنوان معیار سنجش زبان استفاده می کنند. از مقالات آنها! علاوه بر این، برای بررسی سرقت ادبی و محافظت از حقوق نویسندگان نیز استفاده می شود.

در نتیجه اگر در حال انجام ترجمه تخصصی یک متن به انگلیسی یا ترجمه کتاب به انگلیسی هستید، Grammarly به شما کمک زیادی می کند.

پلتفرم‌های مختلفی که Grammarly در آن قدرت‌نمایی می‌کند!

گرامرلی به همه چیز فکر کرده است! پسوندهای آن تقریباً در همه مرورگرهای محبوب و رایج در دسترس خواهند بود. این بدان معناست که در هر کجای وب که هستید، Grammarly برای شما آماده است!

نسخه های ویندوز، مک و لینوکس نیز موجود است. با استفاده از آن، این امکان را دارید که متن های خود را در هر نقطه از محیط ویندوز ویرایش کنید. نسخه Grammarly را برای کامپیوتر دانلود و نصب کنید، ضرر نخواهید کرد.

این تمام ماجرا نیست! افزونه Grammarly را می توانید به صورت انحصاری بر روی نسخه های مختلف آفیس، یاهو میل، سرویس جیمیل، شبکه های اجتماعی مختلف و نرم افزارهای مدیریت پروژه نصب کنید! افزونه Grammarly Chrome و افزونه Grammarly Firefox را تحت هیچ شرایطی از دست ندهید!

بخش پروفایل کاربری گرامرلی – Profile

در قسمت پروفایل، علاوه بر مشاهده و ویرایش اطلاعات اولیه ای که با آن ثبت نام کرده اید، این مکان برای تعیین نوع زبان انگلیسی مورد استفاده شما در نظر گرفته شده است، انگلیسی آمریکایی، بریتانیایی، کانادایی و استرالیایی انتخاب های پیش روی شماست.

بخش نرم افزارهای گرامرلی – Apps

در بالا گفته شد که نرم افزار Grammarly برای PC، افزونه کروم و فایرفاکس و افزونه مایکروسافت آفیس موجود است. در این قسمت می توانید نرم افزار مذکور را دانلود و نصب نمایید.

امکانات نسخه رایگان گرامرلی

مهم نیست که چه متنی را تایپ می کنید، مطمئناً نمی خواهید نتیجه نهایی با اشتباهات املایی یا تایپی که باعث خجالت شما می شود همراه باشد. خوشبختانه برای رهایی از این مشکل می توانید روی پلن رایگان این سیستم حساب باز کنید. این می تواند در وقت شما صرفه جویی کند و از طرف دیگر خیال شما را از عدم وجود مشکل در متن نهایی راحت کند.

اما ویژگی های اکانت رایگان Grammarly به همین جا ختم نمی شود. ویژگی Tone Detector می تواند سبک نوشتاری شما را درک کند و اگر قصد دارید متنی عصبانی بنویسید، به شما کمک می کند تا ساختار چنین سبکی را به متن نهایی القا کنید. این سیستم با تجزیه و تحلیل کلمات، سبک نوشتاری و موقعیت علائم قرار داده شده در نوشته قادر است در این زمینه به شما کمک کند.

و اما کلام آخر

خب به آخر رسیدیم! در این مقاله سعی کردیم تمامی امکانات رایگان و غیر رایگان نرم افزار شگفت انگیز Grammarly را بررسی کنیم. دیدیم که Grammarly بر اساس هوش مصنوعی و ذخیره کلمات و عبارات روز به روز قوی تر و دقیق تر می شود. همچنین یکی از مطمئن ترین ابزارها برای جلوگیری از سرقت ادبی و بهبود متن مقاله محسوب می شود.

لازم به ذکر است که اکثر مترجمان حرفه ای ترنسیس از این ابزار در نگارش و ترجمه مقالات ISI و متون تخصصی به زبان انگلیسی استفاده می کنند. مایلیم نظر شما را در مورد این نرم افزار بدانیم. حالا نوبت شماست، آیا تا به حال از این ابزار فوق العاده استفاده کرده اید؟ این را چگونه ارزیابی میکنید؟ آیا قرار است یک بار از آن استفاده کنید؟!

دکمه بازگشت به بالا