عمومیگزارشگر کسب و کار

نرم افزار مدیریت نگهداری و تعمیرات

در سیستم قراردادهای شرکت با ثبت اطلاعات قراردادها انواع صورت وضعیتهای معطوف به قرارداد در قالب فاکتورهای فروش یا فاکتورهای ارائه خدمات و یا صورتحساب دریافت خدمات یا صورتحسابهای خرید کالا ثبت و تمام مراحل مالی آنها انجام میشود. مشخصات نقشه کامل سیم کشی موتورسیکلت های هوندا ( استارتی و هندلی) با کد فایل 665001 در دسته بندی مهندسی مکانیک با برچسب های فایل سیم کشی موتورسیکلت,سیم کشی موتور هوندا,آموزش سیم کشی هوندا 125,سیستم برق رسانی موتور125,آموزش سیم کشی honda 125,سیم کشی موتورسیکلت 200,سیم کشی موتورسیکلت 150 قابل دانلود از طریق ( دریافت فایل ) می باشد . از جمله مسائل مهمی که در صنایع مختلف باید مورد توجه قرار داد، موضوع نگهداری و تعمیر دستگاه ها و تجهیزات می باشد. این سیستم نمودارهای گرافیكی بسیار زیبا و جذاب در انواع مختلف از جمله ستونی و دایره ای دو بعدی و سه بعدی ، نمودار خطی ، نمودار سطحی و …

درای نرم افزارهای ویژه ای که در دانشگاه معرفی و آموزش داده شوند نبوده. یکی از ویژگی هایی که مهندسان نگهداری و تعمیرات از آن بهره مندند قابلیت تحلیل و طراحی سیستم های مکانیزه نت است.متاسفانه امروز در بازار نت شاهد تعداد بسیاری نرم افزار هستیم که اکثراً فاقد کارایی و اثربخشی لازمند.این نرم افزارها کلافی سردرگم از همه چیزند بدون آنکه نیازهای کاربری آسان برای اپراتورهای سیستم را در نظر داشته باشند.برخی از آنها به دلیل نا آشنایی طراحان و تحلیل کنندگان سیستم با شرائط عملی کار، در مباحث تئوری و غیر عملی غوطه می خورند و برخی تنها دیباچه ای هستند که سعی دارند با اکتساب بازخوردها در حین اجرا و با اطلاعات دیگران ارتقاء یابند. در نرم افزار مدیریت تعمیرات و نگهداری تیمیار، تخصیص تأییدکننده و روال تأییدکنندگان برای هر دستگاه و ماشین، امکانپذیر میباشد. یک سری از کد گذاری ها مانند شماره گذاری قطعات یا تعیین هزینه های قطعات در کنار طرح محل استقرار باعث پیشبرد کار می شود. امکان بررسیهای هزینه ای در دورههای زمانی مشخص، تعریف تجهیزات مجازی، کنترل عملکرد پرسنل، بررسی آماری در مورد دوباره کاری ها، امکان کنترل موجودی انبار قطعات یدکی و تعریف حداقل موجودی و نقطه سفارش برای تجهیزات یدکی از دیگر مزایای وجود نرم افزار مدیریت نگهداری و تعمیرات مکانیزه میباشد.

تقاضا از مدیریت نگهداری و تعمیرات شامل فعالیت هایی در جهت تضمین و اطمینان در روند تولید و خدمات است و این خود یکی از چالش های مدیران نگهداری و تعمیرات است. نرم افزار حسابداری به تنهایی امکانات مناسبی را در اختیار شرکت ها قرار نمی دهد، اما اگر از قابلیت یکپارچه سازی برخوردار باشد می توان امکانات و ویژگی های دلخواهی را به نرم افزار اضافه کرد تا تمامی نیازهای کسب و کارتان را پوشش دهد. توانایی نرم افزارها نیز ، امکان جستجو ، دسترسی و به روز کردن اسناد را به آسانترین وجه در اختیار کاربران قرار می دهد. همچنین نرم افزار فوق دارای ارتباط با سیستمهای جانبی مثل مدیریت مالی، پرسنلی ، آرشیو اسناد فنی و کنترل تولید بوده و از اطلاعات این سیستم ها استفاده کرده یا اطلاعاتی در اختیار آنها قرار می دهد. دانلود رایگان نرم افزار pm بصورت آزمایشی از سال 89 توسط گروه آذرخش و همکاری پرسنل مسلط به پایگاه داده اکسس در کارخانه رینگ خودرو پارس پایه ریزی و تهیه گردید. افزایش حجم اطلاعات در واحدهای تعمیرات و نگهداری و لزوم بررسی و تجزیه و تحلیل اطلاعات به منظور تصمیم گیری مناسب، نیاز به مکانیزه کردن را در امر تعمیرات نگهداری بیش از پیش نمایان میسازد.

در اینجا سعی ندارم بحث نرم افزارنت و ویژگی های آن را بسط دهم اما نکته ای ساده ولی کلیدی را در رابطه با آن عنوان می کنم که می تواند دورنمایی روشن از یک نرم افزار نت باشد. نرم افزار نگهداری و تعمیرات اکسل، یک نرم افزار کوچک ساده و ارزان برای نگهداری و تعمیرات می باشد. تا امکان گزارش گیری و ارزیابی شاخص های کلیدی عملکرد نگهداری و تعمیرات را داشته باشیم. با توجه به اینکه ثبت اسناد بصورت سنتی پر اشتباه و امکان از بین رفتن آنها وجود دارد ، استفاده از نرم افزار تعمیرات و نگه داری بهترین راهکار می باشد. برای آشنایی بیشتر با نرم افزار CMMS PMWorks تعداد زیادی فیلم آموزشی نرم افزار نگهداری و تعمیرات تهیه شده است که با استفاده از آنها میتوانید تصویر کاملی از نحوه کار و انجام کامل فرایندهای نت خود داشته باشید. بسیاری از شرکت ها جهت بهینه سازی عملیات نگهداری تجهیزات و ردیابی مشکلات در سطح موجودی قطعات و بررسی کارآمدی سیستم مدیریت سفارش ها به نرم افزارهای نگهداری و تعمیرات مراجعه می کنند. چه تعداد از آن ها برای تعمیرات استفاده شده است و چه زمان نیاز به سفارش قطعات یدکی جدید است.

دکمه بازگشت به بالا