عمومی

نقد مختصر مشخصات کولرگازی اجنرال

کولرگازی اجنرال یک سیستم تهویه مطبوع است. علاوه بر سیستم خنک کننده، برخی از آنها دارای سیستم گرمایش نیز هستند. نام تجاری اجنرال در سال 1960 توسط یک شرکت ژاپنی با تولید کولرگازی اجنرال پنجره‌ای آغاز شد. با گذشت زمان، گسترش یافته است، به ویژه در خاورمیانه، و این کار را با قوت بیشتری ادامه می‌دهد و اکنون در تایلند، هند و دبی مونتاژ می‌شود. امروزه انواع مختلفی از سیستم‌های تهویه مطبوع اجنرال برای خانه‌ها و مشاغل تولید می‌شود. هر کدام از آنها ویژگی‌های خاص خود را دارند که شما باید مطابق با شرایط خود خریداری کنید. در ادامه مطلب می‌خواهیم شما را با انواع آن بیشتر آشنا کنیم.

کولرگازی اجنرال مدل پنجره‌ای

کولرگازی اجنرال مدل پنجره‌ای از خنک کنندگی عالی برخوردار است. خیلی خوب و سریع اتاق را خنک می‌کند. کلیه قطعات ساخته شده و از نظر کیفیتی خوب هستند. این مدل از تهویه مطبوع قدیمی‌ترین و ارزان‌ترین مدل است. مدل پنجره‌ای تهویه مطبوع اجنرال وسیله‌ای ساده و راحت برای آپارتمان‌ها و خانه‌ها است. تمام قسمت‌های این مدل بر روی یک دستگاه نصب شده و از هم جدا نیستند، بنابراین به دلیل اینکه کمپرسور در خارج از خانه نیست، این مدل از کولرگازی اجنرال سر و صدای بیشتری ایجاد می‌کند. برای نصب آن، نباید یک دیوار باشد، می‌توانید با برش در پنجره کولر گازی اجنرال پنجره‌ای را نصب کنید. این مدل از سیستم‌های تهویه مطبوع اجنرال نسبت به سایر مدل‌ها انرژی بیشتری مصرف می‌کند.

مدل داکت کولرگازی اجنرال

این مدل از کولرگازی اجنرال روی سقف نصب می‌شود. واحد داخلی سیستم کاملاً در سقف پنهان است و فقط قسمت بیرونی آن را می‌بینید. هوا از یک سیستم عایق حرارتی عبور می‌کند که در فضای بین سقف‌های توزیع شده قرار دارد. این مدل در مصرف برق صرفه جویی می‌کند و از راندمان بالایی برخوردار است. آن‌ها برای ویلاها، آپارتمان‌ها و دفاتر انتخاب خوبی هستند. تعدادی از مدل‌های این برند مبرد متغیر دارند که باعث می‌شود هوا در اتاق شما دلپذیر باشد و مدل داکت آن نیز دارای مبرد متغیر است. تهویه مطبوع اجنرال دارای ضمانت است. در هنگام نصب توسط شخص واجد شرایط از گارانتی استفاده می‌شود، در غیر این صورت ضمانت نامه باطل است. اینکه بخواهید ضربه‌ای به آن وارد کنید و تهویه هوا در اثر آن ضربه خراب شود، در این صورت گارانتی وجود ندارد. بنابراین مراقب باشید که یک متخصص برای نصب داشته باشید. علاوه بر این، نصب آن دشوار است و بنابراین نیاز به دانش فنی دارد.

نکات مهم در مورد کولرگازی اجنرال

انواع کولرگازی اجنرال باید حداقل دو بار در سال سرویس دهی شود تا مدت زمان طولانی طول بکشد. این سرویس شامل واحدهای تهویه مطبوع و کمپرسور می‌باشد. وضعیت خطوط لوله را بررسی کنید. اتصالات الکتریکی را بررسی کنید. فیلتر هوا را تمیز کرده یا در صورت لزوم جایگزین کنید. واحد کندانسور در صورت لزوم باید با آب تحت فشار تمیز شود. همه این موارد به یک متخصص جهت تسلط بر خدمات این برند نیاز دارد. با این کار می‌توانید قبل از تعویض سیستم تهویه هوا، یک سری نقص‌های کوچک را ترمیم کنید. طراحی زیبا و شیک آن باعث شده است تا در خانه‌ها خصوصاً مدل اسپلیت این مارک بسیار محبوب شود. برای مشاهده ی نمونه های بیشتر به سایت مرجع مراجعه نمایید.

نکته مهم دیگری که باید هنگام خرید دستگاه تهویه مطبوع در نظر داشته باشید این است که تهویه مطبوع مورد نظر برای خرید شما چند هزار است. شما باید اندازه مناسب اتاق خود را انتخاب کنید. اگر عدد آن نسبت به اندازه اتاق شما بیش از حد پایین باشد، باید مدت طولانی‌تری برای خنک کردن اتاق باقی بماند، در این صورت قبض برق شما بیشتر می‌شود زیرا با روشن ماندن کولر، برق بیشتری مصرف می‌شود. اگر روش دیگر باشد و و عدد آن نسبت به اندازه اتاق شما خیلی بالا باشد، باعث می‌شود در خانه از سرما یخ بزنید.

منبع مقاله:

https://topfroosh.com/ogeneral-split-wall-mount

دکمه بازگشت به بالا