اقتصادیعمومیگزارشگر کسب و کار

نقشه ساختمان مسکونی 120 متری یک طبقه

نقشه ساختمان مسکونی 120 متری (با جزئیات، کاملا رایگان)

نقشه ساختمان مسکونی ۱۲۰ متری با جزئیات کامل را برای دانلود قرار داده ایم. در این مقاله میخواهیم اکثر نقشه های ساختمان مسکونی شامل نقشه ساختمان ویلایی، طرحداخلیمنزلمسکونی و … که تقریبا یا دقیقا در ابعاد ۱۲۰ متر هستند را به همراه توضیح مختصری برای دانلود قرار بدهم. لازم به ذکر است که هر چند وقت یکبار این مقاله را آپدیت می کنیم و نقشه های جدیدی را در ابعاد حدود ۱۲۰ متر اضافه خواهیم کرد.

۱. نقشه ساختمان مسکونی ۱۲۰ متری (۷.۵×۱۶)

مساحت این نقشه دقیقا ۱۲۰ متر می باشد در دو طبقه پلان مبلمان تریبلکس که چهارخوابه می باشد با سرویس های خصوصی.

 ۲. پلان مسکونی ۱۲۰ متری (۱۰×۱۲)

این نقشه دارای ۲ طبقه تک واحدی که دارای ۲ خواب می باشد و در هر طبقه ۱۲۰ متر مساحت دارد، به همراه نما، برش و پلان های آکس بندی، ستون گذاری، شیب بندی و پلان موقعیت تهیه شده است.

 ۳. پلان مسکونی ۱۲۰ متری (۸×۱۵)

این نقشه برای ساختمانی ۴ طبقه با مساحت ۱۲۰ متر به ابعاد ۸×۱۵متر می باشد که شامل پلان تیپ طبقات، نما و برش ساختمان است. این نقشه ی ساختمانی شامل نقشه های اجرایی + شهرداری می باشد.

اگر به دنبال نقشه ساختمان ۲۰۰ متری هستید پیشنهاد می کنم مقاله ی را هم مطالعه کنید.

۴. پلان مسکونی ۱۲۲ متری (۱۱×۱۲)

نقشه ساختمانی ۴ طبقه تک واحدی که هر واحد ۱۲۲ متر بنای مفید دارد. این نقشه کامل بوده و شامل پلان های؛ تیپ طبقات، موقعیت، پیلوت، شیب بندی، نما و برش می باشد.

 ۵. پلان مسکونی ۱۲۶ متری (۶×۲۱)

این نقشه ساختمان دارای نقشه های سازه و معماری است که دارای زیرزمین و ۳ طبقه ۲ واحدی می باشد، همچنین در طبقه همکف نیز تک واحدی وجود دارد.

اين چند نقشه اي که داخل اين مقاله مشاهده کرديد بخش کوچکي از پکيج جامع پلان و ديتيل مي باشد که شامل بيشتر از ۲۳۰۰ پلان و ديتيل است.

براي اطلاعات بيشتر روي تصوير زير کليک کنيد.

اگر در نوشتن و نمایش متن های فارسی در اتوکد مشکل دارید، پیشنهاد می کنم مقاله ی را حتما بخوانید.

جمع بندی و نکات پایانی

همانطور هم که در ابتدا گفته شد این مقاله هر چند وقت یکبار با بهترین و جدیدترین پلان ها و نقشه های مسکونی آپدیت و بروز رسانی خواهد شد و تمام نقشه هایی که در محدوده ۱۲۰ متری قرار می گیرند اعم از ویلایی یا آپارتمانی را در این مقاله خواهم گذاشت. پس اگر به نقشه دیگری احتیاج داشتید می توانید در قسمت نظرات همین صفحه اعلام کنید

نقشه ساختمان مسکونی ۱۲۰ متری یکی از بیشترین مراجعات مردم جهت طراحی است . اگر زمین ۱۰×۲۰در اختیار داشته باشید در بسیاری از شهرها ملزم به ساخت ۱۲۰ متر با تراکم ۶۰% خواهید بود. در این بخش قصد داریم یک نقشه ساختمان مسکونی ۱۲۰ متری را معرفی نماییم که در طبقه همکف دارای ۳ پارکینگ و یک واحد ۲ خوابه و در طبقه اول یک واحد ۳ خوابه طراحی شده است. پیش از دانلود نقشه پیشنهاد می کنیم به توضیحات کوتاهی که در خصوص نقشه این ساختمان آماده کرده ایم توجه فرمایید.

توضیحات نقشه ساختمان مسکونی ۱۲۰ متری

نقشه ساختمان مسکونی ۱۲۰ متری فوق در زمین مستطیلی شکل به ابعاد ۱۰×۲۰(مساحت ۲۰۰ متر مربع) با تراکم ۶۰% درصد طراحی شده است. در طبقه همکف ، یک واحد دو خوابه به همراه سرویس بهداشتی ، حمام، آشپزخانه و نشیمن طراحی شده است. همچنین طبقه دوم شامل سه اتاق خواب ، سرویس بهداشتی ، حمام ، آشپزخانه تمیز ، آشپزخانه کثیف، نورگیر ، تراس و نشیمن می باشد. البته پیشنهاد ما برای طراحی خانه های ۱۲۰ متری ، تعبیه ۲ اتاق خواب است تا به دین شکل فضای نشیمن بزرگتری داشته باشید و از میهمانان بیشتری پذیرایی کنید

دکمه بازگشت به بالا