عمومیگزارشگر کسب و کار

نکات مهم دکوراسیون شیرینی ‌فروشی

طراحی دکوراسیون شیرینی فروشی

برای طراحی دکوراسیون داخلی شیرینی فروشی باید به نکات ریز و جزئیات مهم نظیر استفاده از برچسب‌های جذاب، طراحی لوگو قوی و ظروف زیبا، دکوراسیون‌های مختلف مانند مجسمه‌های شیرینی و تزئینات دیواری، استفاده از مبلمان جذاب و مناسب، تزیین شیرینی‌ها با گل‌های خوراکی و توپ‌های رنگی، استفاده از نورپردازی مناسب در فضای خارجی، ایجاد حس تمیزی و بهداشتی بالا و تأکید بر کیفیت محصولات نیز توجه کرد تا بتوانید فضای مطلوب برای مشتریان خود داشته باشید.

شما عزیزان می توانید با کمک مقالات حامی ساخت ضمن آشنایی با اصول طراحی دکوراسیون شیرینی فروشی موارد کاربردی دیگری همچون  اصول طراحی دکوراسیون خانه نقلی و همچنین صفر تا صد آنچه باید در مورد اصول و فنون طراحی دکوراسیون داخلی پذیرایی بدانید را مطالعه کنید.

علاوه بر این، در طراحی دکوراسیون داخلی شیرینی فروشی، باید به گستردگی فضای فروشگاه و نوع محصولات آن توجه شود تا مشتریان بتوانند به راحتی به محصولات دسترسی داشته باشند و از خرید آسان لذت ببرند. شما می‌توانید با کمک گرفتن از مجری دکوراسیون داخلی بهترین را ببینید و انتخاب کنید.

نکات حرفه ای برای دکوراسیون قنادی

برای تغییرات دکوراسیون قنادی ابتدا باید در نظر داشته باشید چه تغییراتی را می خواهید ایجاد کنید. این تغییرات شامل سبک، رنگ بندی، چیدمان و اکسسوری ها، نور و فضای آشپزخانه است.

دکوربندی خارجی شیرینی فروشی

برای دکوراسیون قنادی ابتدا باید به فضای خارجی آن بپردازید. چرا که بسیار این مسئله مهم است شیرینی فروشی شما از بیرون آن قدر وسوسه انگیز باشد که مشتری نتواند به راحتی از کنار آن رد شود؛ به گونه ای که حتی اگر قصد خرید نداشت وارد مغازه ی شما شود.

پیشنهاد ما به شما این است به جای دیوار هایی که فضای داخل مغازه را کاملا کور می کند؛ بسته به موقعیت مغازه یک دیوار را کاملا برداشته و جای آن شیشیه قرر دهید. سپس پشت آن را با اشتها آور ترین شیرینی ها تزیین کنید. تا جای ممکن از شیرینی و کیک هایی استفاده کنید که نسبت به باقی مغازه ها متمایز و خاص است.

مولفه های مهم در طراحی داخلی قنادی ها

در طراحی بخش داخلی یک شیرینی فروشی می توانید همان طور که گفته شد به سبک های مختلفی عمل کنید. این سبک های گوناگون نیازمند رعایت کردن مولفه های مختلف و متنوعی هستند که برخی از آن ها را باید در هر صورت رعایت نمایید. در صورتی که هر کدام از این مولفه ها را از قلم بیاندازید، به احتمال زیاد دیگر نمی توانید انتظار یک طراحی مناسب و منحصر به فرد را داشته باشید.

استفاده از رنگ ها

اولین و مهم ترین مولفه در طراحی دکوراسیون داخلی قنادی ها استفاده کردن از رنگ ها است. بسیاری از شیرینی فروشی هایی که در اطراف خود می بینید، شاید به سبک های بسیار ساده و ابتدایی تزئین شده باشند. این موضوع می تواند سبب شود که آن طور که باید و شاید نتوانند مشتریان را به سمت خود جذب کنند.

در استفاده کردن از رنگ ها باید بتوانید رنگ های گوناگون را با یکدیگر ترکیب کرده و فضایی رنگارنگ را به وجود بیاورید. اما بهتر است در این کار زیاده روی نکنید، زیرا شلوغ شدن بیش از حد فضا از لحاظ رنگی نیز می تواند سبب بروز مشکلاتی شود.

معمولا بسیاری از شیرینی فروشی ها ترجیح می دهند تا از دکور سفید به همراه چوب قهوه ای استفاده کنند. این روش می تواند در مدرن سازی فضای شما تاثیر زیادی داشته باشد. یکی دیگر از ست های رنگی مربوط به رنگ های سفید و نوک مدادی است که به تازگی در فضای داخلی قنادی ها استفاده می شود.

طراحی دکوراسیون داخلی مغازه قنادی و شیرینی فروشی می تواند نقش مهم و تعیین کننده ای در زیبایی دیداری فضای مغازه و جلب مشتری داشته باشد. یقینا در این مراکز شیرینی‌های رنگارنگ و خوشمزه‌ای عرضه می‌شود. لذا در دکوراسیون داخلی مراکز عرضه شیرینی باید از رنگ‌های اشتهاآور و زیبا استفاده شود. چون هیچکس نمی‌تواند در مقابل دکور زیبا و جذاب یک شیرینی فروشی که در یخچال‌های آن شیرینی‌های خوشمزه و جذاب جانمایی شده است مقاومت کند. هرچه جذابیت و زیبایی دکور چینش شده بیشتر باشد قطعا درصد بیشتری از توجه مشتریان را بخود اختصاص می دهد و خود به خود میزان فروش شیرینی فروشی افزایش پیدا می‌کند.

قیمت محصولات

دومین مورد در طراحی دکوراسیون داخلی مغازه قنادی مربوط به قیمت گذاری های محصولات است. فضای داخلی قنادی ها بهتر است که حالتی شاد و فانتزی داشته باشد. می توانید تگ گذاری های قیمت ها را به شکل کاملا عامیانه و نرمال که با برچسب انجام می دهند نشان دهید و یا می توانید به سادگی و با چند پلاکارد رنگی و خط زیبا و فانتزی قیمت و حتی تخفیفی که روی آن محصول زده شده است را به شکلی فانتزی گونه نمایش دهد که جلب توجه زیادی نیز داشته باشد.

استاندارد‌ های طراحی دکوراسیون داخلی قنادی

به طور کل برای رعایت استاندارد بخش‌های مختلف قنادی در دکوراسیون داخلی، ابتدا لازم است سبک قنادی شناخته شود؛ یعنی باید در نظر داشت که قرار است قنادی به صورت سنتی یا مدرن اداره شود. همچنین وجود محصولات سنتی و یا مدرن نیز می‌تواند در طراحی داخلی قنادی تأثیر به‌سزایی داشته باشد. به طور مثال قنادی که در آن شیرینی‌های محلی اقوام ایرانی به فروش می‌رسد، با داشتن یک طراحی داخلی سنتی بسیار زیباتر از زمانی به نظر می‌رسد که برای ساخت آن از طراحی‌های مدرن استفاده شود. پس از انتخاب سبک قنادی می‌توان المان‌هایی را انتخاب کرد که به جذابیت فضا و همچنین جذابیت محصولات قنادی بیفزاید و فضا را برای مشتری دوست داشتنی‌تر کند.

ویترین قنادی، مهم‌ترین بخش در طراحی داخلی قنادی ها

از مهم‌ترین المان‌هایی که در طراحی دکوراسیون داخلی قنادی تأثیر به‌سزایی دارد، ویترین قنادی است. هر چه ویترین ظاهر تمیزتر و مرتب‌تری داشته و از رنگ و نورهای زیبا برای زیباتر نشان دادن شیرینی‌ها در آن استفاده شده باشد، توجه رهگذران بیشتری را به خود جلب می‌کند. تعداد ویترین‌های یخچالی مورد استفاده به سلیقه شما برمی‌گردد ولی بهتر است به صورتی نباشد که رفت و آمد را برای مشتریان سخت‌تر کند. تعدادی ویترین که بتواند بهترین محصولات قنادی شما را به نمایش بگذارد، کافی است.

جالب است بدانید که بهترین نوع ویترین‌ها، ویترین‌های یک طبقه‌ای هستند زیرا می‌تواند شیرینی‌ها و کیک‌ها را به خوبی در معرض نمایش قرار دهند. البته چنین ویترین‌هایی برای مغازه‌های بزرگ مناسب است و مغازه‌های کوچک نمی‌توانند از این ویترین‌ها بهره ببرند از این رو بهتر است از ویترین‌هایی استفاده کنند که طبقه دوم آن‌ها کمی عقب‌تر از طبقه اول قرار دارد.

جمع‌بندی

تمامی مواردی که در خصوص طراحی دکوراسیون قنادی شیک عنوان شدند می‌توانند به شما کمک کنند تا شما هرچه بهتر و ساده‌تر نسبت به طراحی داخلی قنادی موفق شوید. قنادی‌ها و شیرینی‌فروشی‌ها از جمله فروشگاه‌هایی هستند که قرار است اشتهای مخاطب را برانگیخته کنند و سبب شوند تا او نسبت به خرید شیرینی‌های مختلف، ترغیب شود. درصورتی‌که این موضوع را در نظر نگیرید، به‌احتمال بسیار زیاد نمی‌توانید در این امر موفق شوید.

دکمه بازگشت به بالا