عمومیگزارشگر کسب و کار

هزینه پارافریز محتوا را با این ابزار کاهش دهید

ابزار رونویسی متن فارسی و انگلیسی نشونت به شما کمک می کند بدون دانلود نرم افزار رونویسی متن رایگان و با کمک هوش مصنوعی و از طریق این نرم افزار رونویسی محتوا که به صورت آنلاین و آنلاین و به چندین زبان موجود است، متن خود را رونویسی و ترجمه کنید. و پس از خرید رپورتاژ تبلیغات یا خرید بک لینک یا هر فرآیند ضروری دیگری مانند کاهش درصد تشابه متون علمی و پژوهشی از آن استفاده کنید.

توجه داشته باشید که این ابزار محدود به فعالان سئو نیست و می توانید از آن برای اهداف مختلف استفاده کنید. هر جا که نیاز به متن غیر تکراری و منحصر به فرد داشته باشید، این ابزار شگفت انگیز به شما کمک می کند تا با استفاده از هوش مصنوعی متنی بازنویسی شده بسازید.

چند نوع بازنویسی محتوا داریم؟

بازنویسی را می توان به روش های مختلفی انجام داد، به طور کلی می توان سه نوع بازنویسی را در نظر گرفت.

متن نیز در مورد قدرت انسان است

در این صورت متون نیز با قدرت افرادی که در تولید اشیا کار می کنند نوشته می شود. این سبک‌های بازنویسی معمولاً کیفیت بسیار بالایی دارند، بنابراین می‌توانید از محتوا در بخش‌های اصلی خود استفاده کنید و آن را به‌صورت مستقل در وب‌سایت خود منتشر کنید.

عیب این روش ممکن است هزینه نسبتاً بالای بازنویسی متن و سرعت پایین ارائه محتوا باشد.

تبدیل متن به گفتار با هوش مصنوعی

این روش اغلب با استفاده از ماشین ها و هوش مصنوعی انجام می شود. در این حالت هر کلمه با مترادف آن کلمه جایگزین می شود و ترتیب کلمات دقیقاً مشابه نسخه اصلی است. این می تواند یکی از معایب این سبک باشد. این بدان معناست که کلمات جابجا نمی شوند، فقط مترادف آنها جایگزین و تغییر می کنند.

بازنویسی مفهومی محتوا با هوش مصنوعی

بازنویسی محتوا به روشی که انسان و ماشین یکی از بهترین اشکال بازنویسی است. این روش به این صورت عمل می کند که کلمه به صورت تخیلی بازنویسی می شود و ممکن است ترتیب کلمات در برخی کلمات یکسان باشد و به عبارتی کاملاً تغییر کند و جمله جدیدی ایجاد شود اما همان است.

تفاوت بین خدمات رایگان و تجاری چیست؟

سرویس بازنویسی متن رایگان که در این صفحه موجود است، برای کاربران عادی و غیرتجاری با بازنویسی متن روزانه محدود است، اما سرویس بازنویسی محتوا نشونت تجاری نامحدود و برای کاربران تجاری است.

مزیت ویرایشگر متن در نسخه تجاری چیست؟

ویرایشگر ابزاری برای ویرایش متن است و با ابزارهایی که در اختیار شما قرار می دهد می توانید ویرایش نهایی را مستقیماً در ویرایشگر انجام دهید پس از اینکه سرویس متن را بازنویسی کرد و متن ویرایش شده را به روش های مختلف چاپ کرد.

آیا نسخه تجاری ابزار محدود است؟

خیر، تنها محدودیت نسخه تجاری بازنویسی 3000 کلمه در هر پرس و جو است. اما در حال حاضر محدودیتی برای تعداد درخواست های روزانه وجود ندارد. تفاوت این است که نسخه رایگان تعداد محدودی درخواست روزانه دارد و شما می توانید تا 300 کلمه در هر درخواست بازنویسی کنید.

نسخه رایگان برای کاربران عادی کافی است اما اگر کاربر حرفه ای هستید و تعداد درخواست های شما زیاد است باید از نسخه حرفه ای استفاده کنید.

آیا نسخه رایگان ترجمه متن را غیرفعال می کند؟

هیچ نسخه رایگان برای همیشه رایگان باقی می ماند.

آیا بازنویسی متن با کمک هوش مصنوعی در نسخه رایگان است؟

بله، هر دو نسخه رایگان و تجاری از هوش مصنوعی برای رونویسی متن استفاده می کنند.

آیا نگارش مقاله با ارسال محتوا یکی است؟

no Rewrite و spin دو مفهوم بسیار متفاوت هستند که در صورت ترکیب صحیح می توانند بهترین نتایج را ارائه دهند. فقط در اسپینینگ بازنویسی انجام نمی شود و فقط کلمات مختلف به یکدیگر منتقل می شوند. اسپین به تنهایی در هیچ موردی توصیه نمی شود و اخیراً این نوع محتوا به سختی در نتایج گوگل ایندکس می شود و هرزنامه و محتوای نامناسب تلقی می شود.

بنابراین، اگر می خواهید چیزی را بازیافت کنید، سعی کنید آن را به روش صحیح انجام دهید.

فرآیند تبدیل محتوا

چرخش محتوا مانند بازنویسی محتوا روش ها و موقعیت های مختلفی دارد که در ادامه در مورد آنها صحبت خواهیم کرد.

اسپین راهی برای تکرار کلمات در یک پاراگراف است

در این صورت کلمات موجود در پاراگراف کپی می شوند. به عنوان مثال، جمله “Professional rewrite tool ارائه شده” پس از تبدیل به این صورت تبدیل به “Professional rewrite tool ارائه شده است”.

همانطور که می بینید فقط کلمات جابجا شده اند و هیچ بازنویسی صورت نگرفته است و البته معنی جمله به بدترین شکل از بین رفته است که نه تنها ربات های برتر گوگل که مردم هم نمی توانند متوجه شوند. که .

چرخش راهی برای جابجایی یک متناست

در این روش پاراگراف های متن بالا و پایین می روند. به عنوان مثال، بند 1 با 3 و 3 با 4 و 4 با 2 جایگزین می شود و به همین ترتیب حرکت بین پاراگراف ها انجام می شود. چون هیچ بازنویسی انجام نشده و فقط یک پاراگراف جابجا شده است، بنابراین گوگل به راحتی می تواند این سبک را تشخیص دهد.

SPIN روشی برای استخراج عبارات و جملات از منابع مختلف است

در این روش کاربر عبارات و جملاتی را از سایت های مختلف استخراج و با هم ترکیب می کند. این اصطلاحات تکراری در نظر گرفته می شوند زیرا بازنویسی نشده اند و به راحتی توسط گوگل قابل شناسایی هستند. البته اگر بازنویسی نشود، این تکنیک چرخش بهترین نوع تکنیک چرخش محسوب می شود. زیرا معنی هر دو عبارت (حتی در صورت تکرار) حفظ شده و کل متن از یک منبع گرفته نشده است و این می تواند برای این سبک نکته مثبتی باشد.

سرویس رونویسی متن فارسی نشونت چگونه کار می کند؟

ابتدا یک مقاله 2000 کلمه ای می نویسید (شاید با ترکیب مقالات منابع مختلف) و آن را در بخش رزومه کپی می کنید. برنامه این ورودی ها را بازنویسی می کند و نتایج بازنویسی شده را به شما نشان می دهد.

هر بار که روی گزینه رونویسی متن کلیک می کنید، متون اولیه از ابتدا بازنویسی می شوند و با سری های قبلی تفاوت دارند. این بدان معناست که هر بار که متنی را وارد می کنید، می توانید تعداد زیادی نتیجه متفاوت و بازنویسی شده دریافت کنید.

اما به یاد داشته باشید، اگر می‌خواهید متن شما کاملاً منحصربه‌فرد باشد، بهتر است در هر سری بازنویسی (یا حداقل هر 2 یا 3 سری بازنویسی) چند پاراگراف یا جملات را از منابع دیگر جابه‌جا کنید. این امر تشخیص اینکه متن در هر صورت کپی شده است غیرممکن است.

ترجمه به چه معناست؟

به بازنویسی اطلاعات، بازنویسی متن نیز گفته می شود. با ابزار ترجمه آنلاین متن خود، می توانید یک کپی با کیفیت بالا از متن خود دریافت کنید.

آیا گوگل متوجه می شود که متن بازنویسی شده است؟

خیر، حتی اگر چرخش ها و جابجایی های ذکر شده کار نکنند و فقط متن را از یک منبع استخراج کنید، گوگل نمی تواند ببیند که متن بازنویسی شده است.

اما برای افزایش قدرت بازنویسی توصیه می شود متن را از چندین منبع بیرون بکشید و در نهایت پس از هر دور بازنویسی، محتوای اصلی تغییر می کند تا خروجی نهایی به گونه ای برای شما ارسال شود که گوگل نتواند آن را درک کند. چگونگی، امر، تفصیل، شرایط محیط، پیش امد، شرح . (حداقل تا اینجای کار و با الگوریتم فعلی).

آیا متن بازنویسی شده نیاز به ویرایش دارد؟

حتی متون نوشته شده توسط انسان نیاز به ویرایش دارند، چه رسد به متون ماشینی. در برخی از حوزه ها، به ویژه حوزه های بسیار تخصصی، امکان مشاهده اشتباهات مفهومی جزئی در جملات بازنویسی شده وجود دارد که با ویرایش ساده می توان آن ها را اصلاح کرد.

چند درصد از متن کپی شده مشابه متن اصلی است؟

شباهت یا درصد شباهت متن بازنویسی شده به متن اصلی به عوامل بسیاری مانند خاص بودن یا عمومیت حوزه فعالیت بستگی دارد. زمینه هایی که اصطلاحات تخصصی، منحصر به فرد و غیر قابل جایگزینی دارند، درصد تشابه بیشتری دارند (یعنی خروجی کار مشابه متن اصلی است). مانند بسیاری از آزمایشات، این ابزار در همه زمینه ها مانند الگوریتم های پیچیده مفید و کاربردی است. سعی می کند تا جایی که ممکن است حرف هایش را تغییر دهد و درصد شباهت را کاهش دهد.

آیا با این ابزار می توان پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری را بازنویسی کرد؟

هدف از راه اندازی ابزار بازنویسی پایان نامه سئوسل استفاده در زمینه وب و سئو می باشد اما با این وجود این ابزار می تواند توسط چندین کاربر برای مقاصد مختلف مانند بازنویسی لیسانس، فوق لیسانس یا دکترا و کاهش درصد این موارد تکراری استفاده شود. . به طور کلی پاسخ این سوال مثبت است.

بازنویسی متن چقدر هزینه دارد؟

این سرویس در حال حاضر رایگان است، تیم نشنت تصمیم گرفت این سرویس را به صورت رایگان و مادام العمر ارائه دهد، کاربر گرامی برای بازنویسی پست ها نیازی به پرداخت هزینه زیادی ندارید. البته نسخه رایگان ویرایشگر متن با هوش مصنوعی دارای محدودیت هایی است که در صورت نیاز می توانید از نسخه تجاری این ابزار نیز استفاده کنید.

دکمه بازگشت به بالا