عمومیگزارشگر کسب و کار

ویژگی های یک باکس گل لاکچری چیست ؟

باکس گل چیست؟

منظور از باکس گلِ هدیه، جعبه‌ای است با ظاهری بسیار شیک و زیبا که در آن گل‌های تزئینی طبیعی و مصنوعی نگهداری می‌شود. این جعبه‌های گل در واقع دسته گل‌های آماده بوده که به سبک مدرن و امروزی چیده می‌شوند. آنها در شکل و مدل‌های متنوع و مختلفی در بازار عرضه می‌گردند که متناسب با سلیقه‌ها انتخاب می‌شوند. باکس گل یا جعبه گل‌های زیبا به سبک امروزی، جای دسته گل‌های تزیینی به شیوه قدیمی را تا حدی تصاحب کرده‌اند.

انواع باکس گل

قبل از اینکه بخواهیم به بررسی ویژگی‌های یک باکس گل هدیه مناسب بپردازیم، بهتر است بدانیم باکس گل‌ها در چند نوع هستند تا در انتخاب آنها آگاهانه عمل کنیم.

انواع باکس گل مختلف. 1- باکس گل رز. 2- باکس گل شیشه ای. 3- باکس گل چوبی. 4- باکس گل سطلی. 5- باکس گل بزرگ. 6- باکس گل کوچک است

باکس گل خیابانی

همانطور که از نام این نوع باکس بر می‌آید، برای استفاده در بالکن و پنجره‌های خانه شما و یا حتی درب ورودی مجتمع‌های مسکونی گزینه مناسبی هستند. اصولا برای جلوه دادن به نمای پنجره‌ها از این نوع باکس استفاده می‌شود. این باکس، ظاهری لوکس و زیبا به بالکن‌ و پنجره خانه‌ها می‌بخشد و بسیار مورد توجه دوستداران گل و گیاه است. جنس باکس آنها از سفال، بتن و یا چوب است. این باکس‌ها، اصولا در معرض نور مستقیم خورشید بوده، پس نسبت به تابش آن مقاوم هستند.

باکس گل هدیه نرگس: برای یک شروع جدید

گل‌های نرگس، با رنگ‌های سفید و زرد زیبایشان بسیار درخشان و زیبا به نظر می‌رسند. به خاطر فصل رویش و شکوفه دادن این گل‌ها که فصل بهار است، آن‌ها نمادی از شروعی جدید هستند. افسانه‌ای چینی می‌گوید اگر گل‌های نرگس در طول مراسم سال نو شکوفه بدهند، شانس خوبی را به خانه‌ی شما خواهند آورد. بنابراین می‌توانید به عنوان آرزوی شانس خوب برای کسی، و یا برای تبریک تولد نوزاد تازه از راه رسیده‌ای که آن هم نشانی از شروع جدید است در باکس گل هدیه‌تان گل‌های نرگس قرار دهید. همیشه این گل‌ها را دسته‌ای هدیه دهید زیرا برخی بر این عقیده‌اند که یک شاخه گل نرگس با خود بدشانسی به همراه داد.

باکس گل هدیه زنبق: برای تاثیر گذاری عواطف و گرما

این گل چند رنگ، الهه‌ی یونانی رنگین کمان نامیده می‌شود. زنبق نماد الهام، محبت و گرما است. رنگ‌های سفید و بنفش این گل بسیار پر طرفدار هستند، ولی شما می‌توانید رنگ‌های بسیار متنوعی از زنبق را در باکس گل لاکچری هدیه‌تان به نمایش بگذارید. با توجه به فرم زیبای زنبق، این گل برای قرار گرفتن در کنار گل‌های دیگر مثل گل رز بسیار جذاب جلوه خواهد کرد.

گل داوودی: برای شادی و زندگی طولانی

این گل علاوه بر خواص دارویی مفیدی که دارد، بسیار زیباست. در فرهنگ چینی‌ها، این گل جزو گیاهان نجیبی بوده که حتی کاشتن آن در باغ طبقه‌های ضعیف جامعه ممنوع بوده است. چینی‌ها برای این گل بسیار احترام قائلند. امروزه در ژاپن، گل داوودی نمادی از خورشید است، و این بی‌دلیل نیست زیرا گل داوودی ظاهری بسیار شبیه به خورشید دارد! به خصوص رنگ زرد آن. این گل با ظاهر و رنگ‌های زیبایی که دارد، می‌تواند در باکس گل هدیه‌ی شما مثل خورشید بدرخشد، و شادی پراکنی کند.

گل آفتابگردان: برای روشنی بخشیدن به روز افراد مورد علاقه‌تان

این گل را به یک خانم یا آقای خوش قیافه و خوش تیپ هدیه دهید، زیرا گل آفتابگردان نماد زیبایی است. با هدیه دادن این گل می‌توانید روزی پر از زیبایی و روشنی را به افراد مورد علاقه‌تان هدیه دهید. گل رز قرمز در کنار آفتابگردان زیبایی دو چندانی به آن می‌بخشد.

گل ارکیده: یک گل لاکچری

گل ارکیده، مورد علاقه‌ی بسیاری از خانم‌هاست پس اگر به خانمی توجه خاصی دارید و در تلاش هستید که او را تحت تاثیر قرار دهید، به او باکس گل ارکیده هدیه دهید. برای زیبایی بیشتر بهتر است در کنار گل رز قرمز از آن استفاده کنید.

دکمه بازگشت به بالا