سلامت و دانشگزارشگر کسب و کار

پرفروش ترین پاد سیستم

پاد سیستم چیست؟

پاد سیستم در حقیقت یک ویپ کوچک است که دارای یک مخزن کوچک برای پر کردن جویس و یک باتری کوچک است. کارکرد پاد سیستم بدین صورت است که این دستگاه به کمک جریان الکتریکی ماده ای مخصوص حاوی گلیسیرین گیاهی را به همراه مقداری نیکوتین تبخیر می کند و به هنگام استفاده از آن، ترکیبی خوشایند از بخار و نیکوتین وارد بدن ما می شود.

پاد سیستم ها انواع مختلفی دارند و برای دسته بندی آنها به سه مولفه اصلی توجه می شود:

  • اندازه
  • ظرفیت مخزن
  • عمر باتری

شیوه کام دهی پاد سیستم ها عمدتا به صورت اتوماتیک و در برخی مدل ها به صورت دکمه ای است. حال که با کارکرد پاد سیستم آشنا شدید ممکن است سوالاتی از این قبیل در ذهن تان شکل بگیرد:

  • چرا پاد سیستم ها برخلاف سیگار های الکترونیک جایگزین بهتری هستند؟
  • پاد سیستم در مقایسه با سیگار چه مزایایی دارد؟
  • چرا باید از پاد سیستم به جای سیگار استفاده کرد؟

چرا پاد سیستم ها جایگزین بهتری نسبت به سیگار های الکترونیکی هستند؟

به لحاظ شبیه سازی حس سیگار کشیدن و همچنین رساندن نیکوتین، پاد سیستم ها یک سر و گردن بالاتر از سیگار های الکترونیکی هستند! اما اگر بخواهیم پاد سیستم را با ویپ مقایسه کنیم، پاد سیستم ها به پای تنظیمات پیشرفته ویپ ها نمی رسند. گرچه برخی از مدل های پاد سیستم ها نیز وجود دارد که تقریبا تمامی امکانات و قابلیت های ویپ را دارند، اما مسلما دارای قدرت کمتری نسبت به ویپ هستند.

مزیتی که پاد سیستم ها دارند، طراحی و کارکرد ساده آنهاست. معمولا ویپ ها برای افرادی که به تازگی تصمیم به ترک سیگار گرفته اند و در زمینه کار با ویپ چندان حرفه ای نیستند می تواند انتخاب مناسبی باشد. داشتن قابلیت های پیشرفته و پیچیده ویپ می تواند ویپر را دچار سردرگمی کند. به همین دلیل است که پاد سیستم ها طرفدار و خواهان بیشتری نسبت به ویپ دارند و می توانند به خوبی پاسخگوی نیاز افراد باشند. حتی پاد سیستم در میان افراد غیر سیگاری نیز کم طرفدار ندارد!

لیست بهترین پاد سیستم 2022

از جمله بهترین پاد سیستم های بازار می توان به موارد زیر اشاره کرد:

پاد سیستم ویپرسو XROS 3 بهترین پاد سیستم دنیا

XROS 3 یکی از بهترین پاد سیستم دنیا  و خوش طعم ترین دستگاه های پاد برند ویپرسو ” VAPORESSO” به شمار می رود. این سیگار الکترونیکی فوق العاده سبک و قابل حمل است. از ویژگی های مثبت پاد سیستم XROS 3 می توان به طراحی پیشرفته آن اشاره کرد. به طور کلی، این دستگاه از نظر ظاهری بسیار زیبا و حرفه ای طراحی شده و در 8 رنگ بسیار شیک وجود دارد.

اگر دنبال بهترین پاد سیستم بازار هستید XROS 3 می تواند برایتان کاملا مناسب باشد.  با توجه به اینکه سایز این دستگاه بسیار کوچک است از یک باتری 1000 میلی آمپر خارق العاده ای برخوردار می باشد. همچنین سرعت شارژ XROS 3 بسیار بالا می باشد و به سرعت می توان آن را از طریق پورت Type-C شارژ کرد.

بعلاوه، XROS 3 دارای یک نوار لغزنده کنترل جریان هوا نیز می باشد که امکان تنظیم جریان هوا را فراهم می سازد. XROS دارای یک پاد 1.0Q و یک پاد 0.6Q می باشد که ظرفیت هر کدام 2 میلی لیتر است که با تمام دستگاه های XROS سازگاری دارد. XROS 3 نیز با تمام پادهای XROS سازگار می باشد.

XROS از بهترین پاد سیستم موجود در بازار می باشد. پادهای این دستگاه کاملا شفاف هستند.

قابل ذکر است پادهایی که همراه این بهترین پاد سیستم دنیا ارائه می شوند توسط خود برند ویپرسو ساخته شده اند. مهم نیست که از کدام پاد استفاده کنید. پادهای XROS 3 طعم فوق العاده ای دارند. از پاد 1.0Q  صرفا برای ویپینگ MTL استفاده می شود. از پاد 0.6Q هم می توان برای ویپینگ MTL استفاده کرد اما نسبت به پاد 1.0Q عملکرد ضعیف تری دارد.

از نظر کیفیت ساخت، طراحی و پادها می توان نمره 10/10 را به این پاد سیستم اختصاص داد و بهترین پاد سیستم بازار محسوب می شود.

جهت خرید کویل ویپ با ما تماس بگیرید

دکمه بازگشت به بالا