عمومیگزارشگر کسب و کار

چرا سایبان های پلی استر ترجیح داده می شوند؟

در زمان انتخاب بهترین پارچه برای پوشش سایبان خود باید به نکات زیادی فکر کنید. یک تصمیم مهم این است که از چه سقفی استفاده شود. هر کدام فراز و نشیب های خاص خود را دارند، پس حتماً با دقت انتخاب کنید.

انتخاب پارچه بخش مهمی از فرآیند خرید است. شما باید مطمئن شوید که پارچه ای بادوام، مقاوم در برابر آب و محافظ در برابر اشعه ماوراء بنفش انتخاب می کنید.

معمولاً از سه ماده در سایبان ها استفاده می شود: پلی استر، پلی اتیلن و وینیل.

سایبان پلی استر

پلی استر، پارچه ای است که بیشتر در ها استفاده می شود، زیرا آب را دفع می کند و بادوام است. این پارچه می تواند شرایط آب و هوایی سخت و آفتاب سوختگی را تحمل کند.

ضخامت پارچه میزان محافظت مورد نیاز شما را تعیین می کند. اگر قصد استفاده از آن در شرایط سخت را دارید، پیشنهاد می‌کنم به دنبال سایبانی باشید که ضخیم ‌تر باشد.

پارچه پلی استر یک انتخاب عالی برای فعالیت در فضای باز در شرایط بارانی است. پارچه مقاوم در برابر آب است و می تواند باران یا برف را دور نگه دارد، اما ضد آب نیست. این بدان معناست که پارچه پلی استر در صورت قرار گرفتن بیش از حد در معرض باران یا برف در نهایت می تواند خیس بخورد.

با این حال، پلی استر محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفش را فراهم می کند، به طوری که می تواند انتخاب خوبی برای فعالیت در هوای آفتابی باشد.

مطالب پیشنهادی سایبان برقی متین:

سایبان پلی اتیلن

پلی اتیلن برای سازه های بیرونی مناسب است، زیرا بادوام تلقی شده و در آب و هوای بد خراب نمی شود. این پارچه می تواند در برابر آب و هوای بد و اشعه ماوراء بنفش مقاومت کند که آن را به گزینه ای عالی برای سازه های بیرونی تبدیل می کند.

علاوه بر این، پلی اتیلن با مقاومت در برابر آب، گزینه خوبی برای مناطقی است که بارندگی یا رطوبت بالایی دارند. اگر کالسکه های اتومبیل یا سایر سازه های نیمه دائمی در فضای باز را دیده اید، به احتمال زیاد دارای یک سایبان پلی اتیلن هستند.

به همین دلیل است که این ماده برای قاب هایی که قرار است پس از استفاده کنار گذاشته شوند نیز انتخاب خوبی است، زیرا مانند سایر مواد در انبار دچار سایش و پارگی نمی شود. در مجموع، اگر به دنبال یک متریال سایبان مغازه قوی و بادوام هستید، پلی اتیلن گزینه بسیار خوبی برای بررسی است.

سایبان وینیل

آیا می دانید پوششی که به بالای پلی استر اضافه می شود تا ضد آب شود، چیست؟ پاسخ درست، وینیل است؛ این ماده اغلب به تنهایی نیز مورد استفاده قرار می گیرد و محافظت زیادی در برابر عناصر ایجاد می کند.

واقعیت سایبان وینیل، این است که یک پارچه بسیار بادوام است. هنگام کمپینگ در باران شدید و زیر آفتاب داغ، خوشحال خواهید شد که یک سایبان ساخته شده از پارچه وینیل را انتخاب کنید.

علاوه بر این، وینیل ضد شعله است که آن را به گزینه ای ایمن در صورت آتش سوزی تبدیل می کند. با این حال، وینیل می تواند بسیار سنگین باشد و اگر تمام شب زیر باران بماند، برداشتن آن دشوار است.

بهترین متریال برای سایبان کدام است؟

مقرون به صرفه بودن، وزن سبک و نصب آسان سایبان های پلی استر، آن ها را به گزینه ای محبوب برای کمپینگ ها تبدیل کرده است. همچنین، این نیاز به تعمیر و نگهداری کم و مقرون به صرفه بودن، آن ها را در بین کمپینگ ها و بازدیدکنندگان جشنواره محبوب می کند.

پوشش ضد آب روی چادر به محافظت در برابر شرایط جوی نامناسب مانند باران یا برف کمک می کند.

چرا سایبان های پلی استر ترجیح داده می شوند؟

  • اول از همه، سایبان های پلی استر نسبت به سایر همتایان مقرون به صرفه تر هستند. اگر به دنبال صرفه جویی در هزینه خرید سایبان برقی خود هستید، انتخاب چادر پلی استر انتخاب عاقلانه ای است. چرا که قیمت سایبان پلی استر معمولاً کم تر است.
  • سایبان های پلی استر به دلیل وزن سبک تر و حجم کم، در حمل و نقل بسیار آسان تر از سایر انواع چادر مانند وینیل یا پلی اتیلن هستند. اگر به دنبال یک کوله پشتی جمع و جور یا چادر پاپ آپ قابل حمل هستید، پلی استر بهترین راه حل است.
  • در نهایت، سایبان برقی پلی استر به هر رویدادی ظاهری از شخصیت و سبک می بخشد.

آیا پلی استر بهتر از نایلون است؟

اگر به دنبال خرید سایبان مغازه جدید هستید، ممکن است از خود بپرسید که پلی استر را انتخاب کنید یا نایلون. هر دو ماده مزایای خود را دارند، اما به طور کلی پلی استر انتخاب بهتری است.

مواد پلی استر یک ماده با ماندگاری طولانی است که در برابر محو شدن و پوسته شدن مقاومت کرده و آن را به یک انتخاب عالی برای افرادی که به دنبال کاهش مشکلات نگهداری هستند تبدیل می کند.

همچنین، احتمال پارگی آن نسبت به نایلون کم تر است و برای زمین های ناهموار ایده آل است. اگر سایبان شما پاره شود، تعمیر پلی استر بسیار آسان تر است. بنابراین، اگر به دنبال سایبانی هستید که در برابر عناصر خارجی و ساییدگی مقاومت کند، پلی استر بهترین گزینه است.

آیا پلی استر پارچه ارزانی است؟

معمولاً از پلی استر در لباس ‌های ورزشی استفاده می ‌شود، زیرا سبک وزن است و می ‌تواند به دفع عرق کمک کند. پلی استر همچنین نسبت به الیاف طبیعی مانند پشم یا پنبه ارزان تر است، به همین دلیل است که اغلب به عنوان یک پارچه ارزان در نظر گرفته می شود. با این حال، پلی استر دارای معایبی است. برای مثال، به اندازه الیاف طبیعی قابل تنفس نیست.

بنابراین، می تواند گرما را به دام بیندازد و باعث تحریک پوست شود. علاوه بر این، پلی استر زیست تخریب پذیر نیست، بنابراین یک انتخاب پارچه بسیار پایدار به حساب نمی آید. به طور کلی، پلی استر یک گزینه پارچه مقرون به صرفه است که از نظر راحتی و پایداری دارای مزایا و معایب منحصر به فرد خود است.

هنگامی که مواد سایبان مناسب را برای نیاز خود انتخاب کنید، مزایای مختلف متریال سایبان را مشاهده خواهید کرد. پلی استر یک انتخاب محبوب برای ها است زیرا قوی و سبک وزن است و به خوبی در برابر آب مقاومت می کند.

همچنین، در طیف گسترده ای از رنگ ها وجود دارد، بنابراین می توانید رنگی را پیدا کنید که کاملاً با رویداد یا برند شما مطابقت داشته باشد. علاوه بر این ها، می ‌توانید پوشش ‌های سایبان پلی اتیلن یا وینیل را انتخاب کنید که بادوام هستند و محافظت زیادی در برابر عناصر دارند. امیدواریم این مقاله برای انتخاب بهترین متریال سایبان متناسب با نیازهایتان مفید بوده باشد. چه نوع سایبان مناسب است؟

سایبان ها از چه چیزی ساخته شده اند؟

چادرها و سایبان ها قبلاً ساده بودند. همه آنها از پارچه برزنت ساخته شده بودند. به طور سنتی صد درصد پنبه بودند و به عنوان یک پارچه سایبان بسیار عالی بودند. اما چادرهای پارچه ای برزنت امروزه نادر هستند. امروزه گزینه های بی شماری وجود دارد که هر کدام دارای انواع متفاوت کارایی، مزایا و معایب هستند. پارچه سایبان در چندین گزینه موجود است و خرید پارچه سایبان مناسب، به نیاز شما بستگی دارد.

پارچه های پلی استر با روکش پی وی سی

این استاندارد برای اکثر چادرها و خیمه های موجود در بازار است. تقریباً 80٪ مشتریان پلی استر با روکش PVC را به عنوان ماده سایبان مورد نظر خود انتخاب می کنند زیرا از نظر نگهداری کم ، سبک و مقرون به صرفه است. پوشش پلی وینیل کلرید روی چادر آن را در برابر آب و هوای سخت ضد آب و مقاوم می کند.

چرا چادرهای روکش شده با پی وی سی ترجیح داده می شوند؟

  • آنها در مقایسه با پارچه های پنبه ای، ارزان تر هستند. پارچه های ساخته شده با روکش پی وی سی برای ساختن سایبان ها و چادرها مقرون به صرفه هستند.
  • آنها سبک ترند خواه به دنبال یک چادر کوله پشتی جمع و جور یا یک سایبان فروشگاه باشید، چادرهای پلی استر با روکش PVC سبک تر و کم حجم تر از نمونه های پنبه ای خود هستند. این کار حمل آنها را آسان تر می کند.
  • آنها ضد آب هستند. اگر باران ببارد، آنها به سرعت خشک می شوند و مقاومت بهتری در برابر پاره شدن، کپک زدن ایجاد می کنند. آنها انواع مختلفی دارند که به راحتی تمیز و نگهداری می شوند.
  • از لحاظ زیبایی چادر های پی وی سی در هر محیطی ، جشن عروسی، جشن تولد فرزندتان، کمپین ها، فروشگاه ها و ….جذاب به نظر می رسند.

علاوه بر این، سایبان های پی وی سی در سبک های مختلفی از جمله ایجاد سقف خیره کننده شفاف که دارای یک دریچه عبور از نور برای هستند ، بسیار مناسبند.

انواع پارچه سایبان کدام است؟

 سایبان ضد آب در فضای باز

در آلوفکس، ما در سایبان های بیرونی، چادرها و پنجره های بازشو از پلی استر با روکش PVC با کیفیت بالا استفاده می کنیم. مواد سایبان دارای درزهای اتصال پارچه ای و دارای گوشه های تقویت شده است. 100٪ ضدآب است و 99٪ اشعه ماورا بنفش را مسدود می کند و تقریباً در 10 رنگ استاندارد سفارشی ارائه می شود. این پارچه سایبان در فضای باز ضد آب، ضد شعله است.

سایبان متحرک 100 PVC

این پارچه بیشتر در معرض اشعه ماورا بنفش قرار دارد و اغلب در محلولهای سایه بان دائمی مانند چترهای کافه، سایه های کنار استخر و غیره که به پناهگاه شبانه روزی نیاز دارند، استفاده می شود. از آنجا که کمتر تحت تأثیر نور خورشید قرار می گیرد، برای چادر زدن در خارج از آفتاب ایده آل است. بیشتر مشتریان به دلیل دوام و ماندگاری بالا ، این پارچه را به پارچه روکش شده پی وی سی ترجیح می دهند.

چادرهای نایلون

از سایبان های نایلون برای ارزانترین و کوچکترین چادرها و همچنین گرانترین چادرهای اعزامی استفاده می شود!

نایلون ماده ای سبک است و الیاف آن آب را جذب نمی کند. این بدان معناست که این ها در یک بارندگی شدید سنگین نمی شوند. با این حال، نایلون در برابر اشعه ماورا بنفش بسیار آسیب پذیر است و به همین ترتیب، عمر چنین چادرهایی بطور قابل توجهی کاهش می یابد.

سایبان های سنتی برزنت

چندین سال پیش چادرهای برزنتی بسیار سرسخت بودند و دارای طناب های حجیم و کلفت بودند. مدت هاست که نمونه های محکم، مقاوم و ضد آب جایگزین آنها شده اند.

مشاوره با آلوفکس درباره سایبان مورد نیاز

شرکت با انواع سایبان ها وهمراه شماست. تا در مورد پارچه های سایبان و نیاز های خود مشاوره رایگان بگیرید.

4 مزیت نصب سایبان در فضای باز

روزهای آفتابی امری کاملاً عادی است، بنابراین هنگام تابش آفتاب مهم است که در باغ خود بیرون بروید و از آن نهایت استفاده را ببرید. با این حال ، هنگامی که خورشید در وسط آسمان است و دما می تواند کمی بیش از حد گرم شود، به سایه ای نیاز است. آنجاست که یک سایبان باغ مفید است.

سایبان های باغ انواع و اقسام مختلف دارند اما در اصل یک سایبان باغ یک پوشش سقفی بدون طرف است که از آفتاب و باران محافظت می کند. آنها می توانند به کنار یک ملک متصل شوند یا به عنوان پناهگاه خودشان قرار بگیرند.

محافظت در برابر آفتاب

اگرچه همه ما دوست داریم هنگام تابش خورشید از نور آفتاب و مزایای آن استفاده کنیم. اما قرار گرفتن بیش از حد در معرض اشعه UV می تواند مضر باشد. با یک سایبان، می توانید از هوای گرم در حالی که در برابر آفتاب محافظت می کنید لذت ببرید.

فضای بیرونی مقرون به صرفه

اگر به دنبال افزودن فضای زندگی اضافی در باغ خود هستید اما بودجه کمتری دارید، به عنوان مثال نمی توانید پرگولا بسازید می توانید به راحتی یک سایبان نصب و از آن استفاده بهینه کنید.

بچه های خود را به بازی در فضای باز تشویق کنید

برای بچه ها مهم است که مدتی را در فضای باز سپری کنند و کمی هوای تازه بگیرند و با یک سایبان می توانید با ایجاد یک فضای بازی سرپوشیده که می توانند از آنها استفاده کنند، بچه های خود را برای تفریح ​​در باغ تشویق کنید.

محیط خود را به روز کنید

با نصب یک سایبان در فضای باز در باغ خود می توانید ظاهر آن را کاملا متحول کنید در حالی که یک نقطه کانونی ایجاد می کنید که بدون شک مهمانان شما را تحت تأثیر قرار می دهد. با انتخاب گزینه های متنوع از سبک ها و مواد، مطمئناً سایبان مناسب خانه و باغ خود را پیدا خواهید کرد.

یکی از سولاتی ممکن است در هنگام خرید سایبان پارکینگ ذهن شما را مشغول کند این است که هزینه ی آن چقدر است. بهتر است بدانید که هزینه های مربوط به سایبان ماشین متغییر است و بستگی به یکسری عوامل دارد. این عوامل عبارتند از ابعاد سایبان، نوع و طراحی سایبان ماشین، نوع زیر سازه، مکانی که قرار است در آن نصب شود، نوع پایه های مصرفی. بنابراین برای قیمت گذاری سایبان پارکینگ این موارد در نظر گرفته می شود.

بررسی ویژگی های لازم برای داشتن سایبان پارکینگ اداری مناسب

  • طراحی مدرن و زیبا سایبان پارکینگ اداری
  • اسکلت و سازه محکم سایبان پارکینگ
  • پوشش با کیفیت سایبان اداری

با انتخابی نادرست در مورد سایبان ها ممکن است مخارج بیشتری را برای خود به وجود آورید، زیرا با نصب سایبان های بی کیفیت و قرارگیری آن در مقابل آب و هوای نامناسب ممکن است این سایبان ها دچار آسیب و فرسودگی زود هنگام شوند، پس بهتر است که فراموش نکنیم که کیفیت را فدای کمیت نکنیم و می توانیم با نصب سایبان با کیفیت محصولی بادوام داشته باشیم.

بهترین متریال برای سایبان خودرو کدام است؟

سایبان های پلی استر به دلیل اینکه مقرون به صرفه هستند، وزن سبکی دارند و نصب آن ها آسان می باشد و یک گزینه ای محبوب برای کمپینگ ها شده است. پوشش ضدآب روی چادرها به محافظت در برابر شرایط های نامناسب مانند باران یا برف کمک می کند.

چرا سایبان های پلی استر ترجیح داده می شوند؟

در ابتدا باید ذکر کرد که سایبان های پلی استر نسبت به دیگر سایبان ها به صرفه تر می باشند. اگر شما بدنبال صرفه جویی در هزینه خرید سایبان خودرو برقی هستنید، انتخاب این چادر کار عاقلانه ای است چون قیمت این سایبان ها نسبت به دیگر سایبان ها کمتر می باشد. این سایبان ها به دلیل وزن سبکی که دارند، در حمل و نقل بسیار آسان تر از دیگر سایبان ها می باشد.

سایبان ماشین نوع متحرک

این نوع سایبان ماشین برای محافظت از انواع وسیله های نقلیه در مقابل عواملی مثل آب و هوایی که می تواند به وسیله نقلیه آسیب بزند خیلی مهم می باشد. شما باید به دنبال محصولی باشید که سال های طولانی خدمات خوب و بی دردسری برای شما فراهم کند. سایبان خودرو نوع متحرکش می توانید شما در حیاط خانه ها، فرودگاه ها، بیرون رستوران ها و… مشاهده کنید و خیلی از افراد آن ها را برای مصارف عمومی قرار می دهند تا افراد با خیال راحت ماشین خود را در این مکان پارک کنند.

انواع سایبان خودرو متحرک

در سال های اخیر، تولید کنندگان سایبان های مختلفی تولید کردند و هدف آن ها راحتی کاربران بود. در حال حاضر دو نوع سایبان ماشین وجود دارد که می توان در پارکینگ ماشین از آن استفاده کرد.

  1. سایبان متحرک خودرو
  2. سایبان ثابت خودرو

این سایبان های خودرو طراحی های مختلفی دارند که می توانند به راحتی نیازهای بسیاری از مشتریان را برآورده کنند. سایبان هایی که شما امروزه در بازار مشاهده می کنید، سایبان های قابل حمل می باشند و می توان به صورت دستی و خودکاری آن را باز و بسته کرد.

سایبان ماشین می تواند اتومبیل ها را در برابر وسایل های نقلیه، اشعه ماورا بنفش UV، باران، خاک و گرد و غبار محافظت کند و اتومبیل ها در برابر هر نوع خطری ایمن باشند.

مزایای استفاده از سایبان خودرو

  1. باعث افزایش طول عمر اتومبیل ها می شوند.
  2. سایبان ها، ماشین شما را در برابر گرد‌ و‌غبار، باران، تگرگ، نور خورشید و… عواملی دیگر محافظت می کنند.
  3. می تواند اتومبیل شما را در برابر فضولات پرنده ها و حشرات محافظت کند، چون فضولاتی که توسط پرندگان ایجاد می شوند مواد شیمیایی بی شماری دارند که می تواند رنگ اتومبیل شما را خراب کند.
  4. وقتی شما ماشین خود را زیر یک سایبان پارک می کنید باعث می شود ماشین شما همیشه خنک باشد. حتی این سایبان خودرو می تواند وسیله شما را در برابر دزدیده شدن محافظت کند؛ به همین دلیل بیشتر سازندگان ترجیح می دهند از سایبان متحرک ماشین خود استفاده کنند.
  5. وقتی ماشین خود را زیر یک سایبان پارک کنید دیگر نگران پاک کردن برف از وسیله نقلیه خود نخواهید شد.
  6. برخی از وسایل های نقلیه مانند موتور سیکلت در برخی از ماه های سال ممکن است استفاده نشود، می توانید آن ها را در فصل غیر مجاز در داخل یک سایبان نگه دارید، اینگونه ارزش خودش را از دست نمی دهد.

سایبان خودرو متحرک در تابستان از ماشین شما محافظت می کنند.

در هوای گرم تابستان رانندگی ممکن است آسیب پذیر باشد، وقتی بیشترخطرناک می شود که ماشین برای مدت طولانی زیر نور آفتاب بماند و وقتی که می خواهید وارد ماشین خود شوید؛ به دلیلی که هوای گرم داخل اتومبیل شما می باشد احساس می کنید در معرض مستقیم نور آفتاب هستید. این می تواند به سلامت شما و اتومبیلتان صدمات جدی وارد نماید. نگهداری کودکان هم در این ماشین های داغ می تواند نیز خطرناک باشد. این موارد دلایلی بودند که شما متوجه شوید که به یک سایبان برای ماشین خود احتیاج دارید.

خسارت های نداشتن سایبان ماشین:

در ادامه به چند تا مورد مهمی که باید حتما از سایبان استفاده کنید اشاره خواهم کرد. وگرنه مشکلات زیر بوجود می آید.

از بین رفتن رنگ ماشین ناشی از خورشید:

گرمایی که خورشید دارد می تواند باعث ایجاد یک عکس العمل مخرب در بدنه خودرو شما شود که در نهایت باعث سوختگی و از بین رفتن رنگ ماشین می شود. نکته دیگر این می باشد که اگر رنگ ماشین شما از بین برود باید هزینه زیادی متحمل شوید.

پیر شدن داخل ماشین با دمای بالا:

یکی از شرایطی که مردم می خواهند اتومبیل کارکرده و دست دوم بگیرند به چشم انداز داخل آن نگاه می کنند، برای آن ها مهم این است که هنوز فضای داخل ماشین خوب است یا نه. وقتی فضای داخلی و خارجی ماشین فرسوده باشد، ارزش خودرو خیلی کاهش پیدا می کنند، برای پیشگیری از این اتفاق، بهترین کار این است که سایبان خودرو داشته باشید، شما حتی می توانید این سایبان های جدید را از راه دور کنترل کنید.

این گرما روی لاستیک های اتومبیل تاثیر می گذارد:

بیشتر در هوای گرم نسبت به زمستان لاستیک ها دچار آسیب دیدگی می شوند. دلیل آن افزایش دمای بالا می باشد. شما باید لاستیک های خود را در تابستان زیاد بررسی کنید. با داشتن یک سایبان خودرو خوب همیشه وسیله نقلیه شما در سایه قرار می گیرد.

ابعاد و مساحت استاندارد سایبان خودرو چقدر است؟

با توجه به ضرورت های شهرداری در طراحی جایگاه پارک خودرو کمترین ابعاد استاندارد 5*2.5 است که مجموع متراژ آن 12.5 متر مربع می باشد که بتواند سایه لازم را بر روی خودرو بیندازد. برای پارکینگ های عمومی، یعنی سایبان دو خودرو یا بیشتر برای هر خودرو 6*2.5 در نظر گرفته می شود که مجموع متراژ آن 15 متر مربع می باشد.

توجه داشته باشید که برای استفاده از سایبان خودرو در پارکینگ و حیاط خانه ی خود بهترین اندازه 3*5 و یا 3*6 می باشد که مجموع متراژ آن 15 و یا 18 مترمربع است. البته موردی که می تواند در تعین ابعاد و اندازه سایبان ماشین تاثیر داشته باشد، شرایط اقلیمی هر منطقه است.

منظور از سایبان ماشین پیچ و مهره ای چیست؟

یکی از انواع سایبان های خودرو، سایبان پارکینگ پیچ و مهره ای می باشد که تمام قطعات آن به وسیله ی افرادی ماهر تولید شده اند و دارای رنگ کوره ای الکترو استاتیک می باشند. تمامی قسمت هخای این نوع ساسیبان در کنترل کیفیت تایید شده است. این نوع سایبان در بسته بندی به صورت پک به همراه یک فیلم آموزشی مربوط به نصب آن به محل مورد نظر ارسال می شود. نصب این نوع سایبان ماشین بدون تخریب کاری و مزاحمت در محل مورد نظر در کمترین زمان ممکن انجام می شود. بهتر است بدانید که قطعات این سایبان از قبل آماده شده است و به هیچ گونه جوشکاری و برش کاری در محل نیاز ندارد.

نکته ی دیگری که درباره این نوع سایبان وجود دارد این است که به دلیل داشتن کیفیت بالای ساخت قطعات از عمر مفید و طولانی برخوردار است و این امکان وجود دارد چندین بار در محل های جدید نصب شود.

آیا این امکان وجود دارد که سایبان پیچ و مهره ای پارکینگ خودرو را به مکان دیگری انتقال داد؟

به دلیل اینکه نصب این گونه سایبان نیازی به فنداسیون و صفحه گذاری ندارد، امکان حمل و نصب مجدد آن در محلی جدید وجود دارد اما یک شرط کوچک دارد آن هم این است که پوشش و پایه های فلزی سایبان خودرو از مکان قبلی دمونتاژ، منتل و در مکان جدید دوباره مونتاژ و نصب گردد.

همه چیز در مورد سایبان متحرک

سایبان متحرک:

سایبان متحرک برای افرادی مناسب وکاربردی است که می خواهند در فضای داخل حیاط منزلشان، به انجام فعالیت بپردازند یا اوقات فراغت خود را بگذرانند.هم چنین کسانی که در آپارتمان ها سکونت دارند نیز شاید دوست داشته باشند در فضای تراس با نصب سایبان متحرک، محیطی مناسب برای پذیرایی از مهمانان را فراهم نمایند.

سایبان متحرک خودرو:

شاید شما هم جزو آن دسته ازافراد باشید که دوست دارید درگرمای خورشید و روشنی روز به انجام فعالیتتان بپردازید وازروزهای آفتابی لذت می برید؛ اما گاهی همین گرما و تابش بی وقفه ی آفتاب، می تواند آزاردهنده نیز باشد به خصوص برای خودرویتان که در معرض تابش مستقیم آفتاب قرار می گیرد. بنابراین داشتن وسیله ای به نام سایبان خودرو آن هم از نوع متحرک می تواند این نگرانی را برطرف نماید.

شاید شما هم تجربه ی یک بار استفاده از سایبان ماشین را داشته اید.در طی سال های اخیرمانند بسیاری از ابزارها که دچارتحولات زیادی شده اند سایبان خودرو نیز ازاین قاعده مستثنی نبوده و کارایی و حتی ظاهر آن نیزدچارتغییر شده است.

به عنوان مثال قبلا سایبان خودرو ثابت وجود داشت اما امروزه به شکل متحرک نیز در بازارموجود است که دارای چادر بوده و امکان باز و بسته کردن آن حتی بدون نیاز به اهرم وجود دارد. در واقع این عمل با کنترل از راه دور صورت می گیرد.به کمک علم تکنولوژی، سایبان متحرک به وسیله ای خاص و مدرن تبدیل شده است که با کمک آن می توان فضای بلا استفاده را به محلی تبدیل نمود که هم دارای جذابیت بوده وهم محلی دنج برای گذراندن اوقات شما باشد.

کدام سایبان متحرک برای شما مناسب است؟

یک نکته ی مهم که هنگام خرید سایبان خودرو باید مد نظر داشته باشید این است که جنس چادرسایبان ماشین چگونه بوده و سایزآن چقدر باشد.انتخاب هر کدام، مقدارهزینه ی پرداختی را تعیین می نماید.بدیهی است که هر چه قدردر انتخاب نوع پارچه و جنس آن دقت بیشتری شود، سایبان متحرک دارای دوام و عمر بیشتری خواهد بود.

به شما پیشنهاد می کنیم که برای گرفتن مشاوره با تولید کننده انواع سایبان، سایبان مهرگستردر ارتباط باشید تا با کسب اطلاعات بیشتر، بهترین تصمیم برای خرید سایبان خودرو را اتخاذ نمایید.

انتخاب سایبان خودرو بر اساس شرایط آب وهوایی:

برای انتخاب نوع پارچه سایبان، باید به شرایط آب وهوایی هر منطقه توجه کرد.بر این اساس و به طور کلی سه نوع پارچه برای سایبان ماشین در بازار موجود است: فلکسی، پی وی سی واز جنس برزنت هستند که هر کدام از این نوع پارچه ها بر اساس دو فاکتور مهم انتخاب می شوند: 1-شرایط آب وهوایی آن محل 2-کاربرد سایبان مورد نظر. با در نظر داشتن این دو مؤلفه ی مهم می توانید بهترین سایبان متحرک را خریداری کرده و رضایت بالاتری از استفاده از آن داشته باشید.

انواع سایبان ماشین:

یکی ازانواع سایبان ها، سایبان پارکینگ اداری می باشد که در نظم بخشیدن و ایجاد فضای مناسب برای پارک خودروها نقش مهمی دارد.

به دنبال رشد فزاینده ی جمعیت، تعداد افرادی که دارای خودروهای شخصی می باشند نیز رو به افزایش است.بسیاری از افراد ترجیح می دهند که برای رفتن به محل کار خود از اتومبیل شخصی خود استفاده نمایند. همین امر باعث شده که در فضای کسب وکار مربوطه، پارکینگی باشد تا به خودروی کارکنان نظم بخشیده ودارای امکاناتی نیز باشد.بهتر است مطلب چگونگی انتخاب متریال سایبان بنا بر اقلیم و جغرافیای منطقه مورد نظررا هم مطالعه نمایید.

یکی از نکاتی که باید دراین فضا مورد توجه قرار بگیرد، وجود سایه است .در پارکینگ هایی که دارای سقف هستند این مسئله به خوبی رعایت می شود و دیگر الزام به داشتن سایبان ماشین نمی باشد.

اما در مورد پارکینگ هایی که بدون سقف هستند، وجود سایبان پارکینگ اداری ضروری بوده و باید شرایطی را فراهم نمود که نصب سایبان، به آسانی و با صرف کمترین زمان صورت بگیرد.

سایبان ماشین به دو شکل یک طرفه و دو طرفه طراحی می شود که اندازه ی آن بر اساس تعداد خودروهایی که قرار است کنارهم پارک شوند در نظر گرفته می شود.

سایبان ماشین ارزان در تهران با کیفیت مرغوب

اگر شما به دنبال یک سایبان ارزان و با کیفیت می گردید، بهترین انتخاب برای شما شرکت سایبان مهرگستر می باشد. در عصر امروز با توجه به شرایط بد اقتصادی کمتر کسی پیدا می شود که توانایی پرداخت هزینه ی زیاد بابت سایبان ماشین را داشته باشد و عموما بیشتر افراد به دنبال محصولات کم هزینه تر و با کیفیت مناسب تر می گردد. سایبان خودرو نیز جزو محصولاتی می باشد که قیمت مشخصی ندارد و قیمت آن در شرکت های مختلف، متفاوت است. به همین خاطر باید در انتخاب خود دقت کنید.

همانطور که گفتیم شرکت سایبان مهرگسستر یکی از شرکت های معتبری می باشد که سایبان خودرو را در قیمتی  مناسسب به افراد ارائه می دهد. البته ناگفته نماند که در این شرکت علاوه بر ارزانی، کیفیت سایبان ماشین نیز جزو الویت ها می باشد. اگر می خواهید با سایبان های شرکت ما بیشتر آشنا شوید، با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

خرید انواع سایبان ماشین با قیمت مناسب

به طور کلی سایبان ها به دو دسته تقسیم می شوند. این دو دسته شامل سایبان دستی و سایبان ماشین می باشد. تفاوت این دو دسته از روی نامشان کاملا مشخص می باشد. اما به طور متخصر بخواهم برایتان توضیح دهم، این گونه است که سایبان دستی با نیروی انسانی باز و بسته می شود، اما سایبان برقی به وسلیه یک ریموت و برق باز و بسته می شود. سایبان های برقی مدل جدیدتری هستند.

شرکت ما در زمینه تولید سایبان ماشین بسیار موفق بوده است و توانسته با قیمتی مناسب این سایبان های با کیفیت را روانه بازار کند. توجه داشته باشید که انتخاب نوع سایبان کاملا به نوع نیاز شما بستگی دارد. سایبان ها در مکان های زیادی کاربرد های متفاوتی دارند اما کاربردی که در همه ی آنها مشترک است ایجاد سایه چه برای جلو در مغازه چه بر روی استخر و چه برای رستوران های فضای باز برای میل کردن غذا و چه برای خودرو ها می باشد. در ادامه این مطلب قصد داریم شما را با سایبان پارکینگ بیشتر آشنا کنیم.

همانطور که از نام این سایبان پیداست برای ایفای نقش مشابه پارکینگ می باشد. یعنی از سایبان پارکینگ استفاده می کنند تا ازماشین های خود محافظت کنند. این سایبان پارکینگ مزیت های زیادی دارد.

عملکرد سایبان پارکینگ چگونه است؟

ممکن است شما نیز بعد از شنیدن نام سایبان پارکینگ کنجکاو باشید تا بدانید عملکرد آن چگونه می باشد. در این بخش سعی بر این داریم تا حد امکان کجکاوی شما را در این زمینه کم کنیم تا بتوانید در صورت نیاز با خیال راحت خریداری کنید. اول از همه باید بگویم که برای نصب سایبان پارکینگ به یک تکه گاه نیاز دارید که این تکه گاه می تواند یک  دیوار باشد یا حتی دیوار کاذب یک ساختمان باشد تا بتوان سایبان ماشین برقی را بر روی آن نصب کرد.

شما بعد از اینکه تکه گاه سایبان پارکینگ را بر روی دیوار مناسب مشخص کردید، نیرو های شرکت پرگولا وارد عمل می شوند. این افراد در مدت یک روز سایبان پارکینگ را برای شما نصب می کنند. البته در برخی از موارد بعضی از افراد برای کاهش هزینه ها خودشان برای نصب سایبان ماشین اقدام می کنند، اما بهتر است بدانید که احتمال اشتباه نصب کردن آنها وجود دارد پس بهتر است این کار را به متخصصان مربوطه بسپارید.

بعد از اینکه مراحل نصب سایبان پارکینگ به اتمام رسیدن آموزش های لازم در باره چگونگی استفاده از سایبان را نیروهای ارسالی از شرکت را به شما می دهند تا شما بتوانید روش استفاده از آن را بدون مشکل انجام دهید. برای باز و بسته کردن سایبان ماشین پارکینگ کافیست ریموت مربوطه را به سمت سنسور سایبان بگیرید و دکمه ی مربوط به باز و بسته شدن را فشار دهید تا به آسانی عمل کند.

 

دکمه بازگشت به بالا