عمومی

چگونه باتری اصلی و تقلبی را از هم تشخیص دهیم

[vc_row][vc_column][vc_column_text]چگونه بدانیم باتری  که خریداری کرده ایم اصل است یا تقلبی؟

آیا روش های ساده برای تشخیص اصل و یا غیر اصل بودن باتری وجود دارد؟

روش های ساده برای تشخیص باتری اورجینال کدام است؟

این ها سوالاتی است که کاربران گوشی های هوشمند در زمانی که به فروشگاه انلاین فونی شاپ مراجعه می کنند از کارشناسان آن می پرسند، و به دنبال راهی برای کسب اطمینان از خرید باتری اصلی می باشند برای این منظور ما در ادامه این مقاله به سوالات این کاربران پاسخ داده و راهکارهایی برای تشخیص باتری اصلی و تقلبی را به ان ها ارائه می دهیم با ما همرا باشید

استفاده از گوشی های هوشمند مدام در حال افزایش است به گونه ای که به یکی از ابزارهای اساسی و مورد نیاز تمام افراد در سراسر دنیا تبدیل شده است، و همانطور که می دانید این گوشی ها هوشمند برای این که بتواند مورد استفاده قرار گرفته و کاربرد داشته باشد به منبع تغذیه ای به نام باتری نیاز دارد.

ظرفیت باتری انواع موبایل ها با هر برندی به مرور زمان دچار افت کیفیت می شود و عمر مفید آن به پایان می رسد در این زمان است که خرید باتری اورجینال اهمیت پیدا می کند، به گونه ای که عدم توجه کاربر به این موضوع ممکن است وی را دچار خسارات جبران ناپذیری کند، باتری های غیر اورجینال موجب ضعیف شدن عملکرد و کارکرد دستگاه می شود و حتی در برخی موارد نیز ممکن است به انفجار بیانجامد.

روش های ساده برای تشخیص باتری اصلی و غیر اصلی

  • دقت به نوشته های رو باتری

همانگونه که در عکس ذیل مشاهده می کنید نوشته های که بر روی باتری اصلی قرار دارد با نوشته های باتری غیر اصل فرق دارد، نوشته های درج شده بر روی باتری های اصلی انگلیسی بوده در صورتی که در باتری های غیر اصل نوشته های چینی درج شده است، که این مورد کاملا با چشم قابل تشخیص بوده و در زمان خرید آنلاین به راحتی می توانید آن را تشخیص دهید.

 

  • آیکن های هشدار

روش دیگر برای تشخیص باتری اصلی و غیراصلی آیکون های درج شده بر روی محصول است که همانطور که در عکس نیز مشخص است آیکون درج شده بر روی باتری اصلی با باتری تقلبی فرق دارد، همچنین بر روی باتری اورجینال گوشی های سامسونگ عبارت  near field communication       بر روی برچسب باتری درج شده است که این نوشته بدین معنا است که  فلت NFC بر روی باتری قابل لمس و رویت می باشد، و روش دیگر توجه به نوشته  هک شده SAMSUNG بر روی سل باتری اصلی موبایل است.

 

  • قرار گیری کانکتورها

توجه داشته باشید کانکتورهای قرار گرفته بر روی باتری اورجینال حالت فرو رفتگی دارند در صورتی که کانکتورهای باتری های تقلبی به صورت منحنی و بیرون زدگی می باشد، این تفاوت میان باتری های اصلی و غیر اصلی به وضوح با چشم دیده می شود.

 

  • تفاوت در وزن

 

نکته ای که در این مورد لازم است که بدانید تفاوت در وزن باتری های اصلی و غیر اصلی است، جالب است که بدانید وزن باتری های تقلبی از باتری های اورجینال بیشتر است.

 

  • درج عبارت SDI بر روی بدنه باتری

اگر برچسب باتری را از آن جدا کنید در صورتی که باتری اورجینال باشد عبارت SAMSUNG SDI بر روی آن درج شده است در صورتی که در باتری های تقلبی عبارت SDI وجود ندارد و تنها نام برند سازنده باتری را مشاهده می کنید.

 

  • تگ NFC

توجه داشته باشید تگ NFC تنها بر روی باتری های اصلی قرار دارد و باتری های تقلبی فاقد آن می باشند.

باتری اورجینال موبایل را از فونی شاپ خریداری کنید

امروزه فروشگاه های فراوانی در بستر اینترنت جهت فروش باتری موبایل در حال فعالیت هستند که متاسفانه اغلب آن ها باتری های غیر اصل را به نام باتری اصلی به مشتریان ارائه می دهند و این امر موجب شده تا افراد برای خرید باتری اصلی به صورت آنلاین دچار سردرگمی شوند.

هدف اصلی ما از ارائه روش های ساده برای تشخیص باتری اصلی این بود که بتوانید به راحتی از فروشگاه اینترنتی این محصول را خریداری کنید بدون آن که دغدغه و نگرانی برای غیر اصل بودن آن داشته باشید، همچنین  برای این منظور فروشگاه آنلاین فروش انواع باتری اورجینال فونی شاپ را به شما معرفی می کنیم که سالیان متمادی است در این زمینه فعالیت داشته و به عنوان یکی از مراکز اینترنتی معتبر در این زمینه در سراسر ایران شناخته شده می باشد، شما می توانید باتری اورجینال مورد نظرتان با هر برندی را با خیال آسوده از این مرکز خریداری کنید.

https://fonishop.com/product-category/battery/[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

دکمه بازگشت به بالا