عمومیگزارشگر کسب و کار

چگونه فالوور فیک رایگان بگیریم

اغلب افرادی که در اینستاگرام فعالیت دارند، به دنبال پاسخ این پرسش هستند که چگونه فالوور فیک اینستاگرام بزنیم؟ همانطور که میدانید پلتفرم اینستاگرام بر پایه محتوای تصویری پایه گذاری شده است. بسیاری از کاربران فضای مجازی در اینستاگرام فعالیت دارند. علت فعالیت این دسته از افراد در پلتفرم اینستاگرام، راه اندازی یک کسب و کار، سرگرمی، مشهور شدن و غیره است. در این مطلب از سایت دیجی فالوور قصد داریم به پاسخ این پرسش بپردازیم که چگونه فالوور فیک اینستاگرام بزنیم؟ برای یافتن پاسخ این پرسش‌، تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

فالوور فیک چیست؟

به طور کلی فالوور فیک اکانت های فیکی می باشند که می توانند حساب شما را دنبال کنند و دارای ویژگی های مختلفی هستند. خرید فالوور واقعی لایک زن از راه‌هایی است که به شما کمک می‌کند در رقابت در فضای اینستاگرام پیشرفت کنید . برخی از ویژگی های اکانت فیک عبارتند از: این دسته از اکانت ها به طور معمول فاقد نام کاربری معتبر و با معنا می باشند. به عنوان مثال برخی از آنها دارای نام کاربری به صورت تعدادی حروف رندوم هستند. اکانت های فیک پروفایل ندارند و یا دارای یک عکس پروفایل نامفهوم می باشند.

اکانت های فیک، تعداد دنبال کننده و نیز دنبال شونده کمی دارند و حتی ممکن است فاقد دنبال کننده و دنبال شونده باشند. این دسته از اکانت ها اغلب غیر فعال هستند. استفاده از فالوور فیک برای اکانت اینستاگرام، ممکن است از نظر برخی نسبتا ناخوشایند باشد. با این حال بسیاری از کاربران جهت افزایش فالوور، با پرداخت هزینه های فراوان تعداد بالایی فالوور فیک خریداری می کنند. همچنین برخی از افراد با خرید ربات اینستاگرام، فالوور خود را افزایش می دهند. هدف افراد از خرید فالوور فیک، ترغیب دیگر کاربران برای دیده شدن و جذب دنبال کننده واقعی است.

به دلیل استفاده روزافزون افراد از شبکه اجتماعی اینستاگرام در بین کاربران ایرانی و نیز اهمیت بالای این پلتفرم در حوزه تجارت، داشتن یک حساب با تعداد فالوور بالا، می تواند به دیده شدن شما کمک کند‌ و مخاطبان هدف را به دنبال کردن حساب شما ترغیب کند. داشتن تعداد فالوور بالا می تواند موجب ایجاد حس اعتماد در کاربران خواهد شد. جالب است بدانید که اغلب اینفلوئنسرها و نیز برندهای شناخته شده جهانی، بخشی از فالوورهای خود را از این طریق خریداری کرده اند. بنابراین میتوان نتیجه گرفت خرید فالوور فیک با افزایش نرخ تعاملات، به اعتبار حساب خود بیفزاید. خرید فالوور فیک، یک روش بسیار مناسب جهت جلب توجه کاربران است. توجه داشته باشید که تولید محتوای با کیفیت می تواند سرعت رشد و دیده شدن شما را افزایش دهد.

آموزش گرفتن فالوور فیک رایگان

اولین چیزی که بعد از وارد شدن به یک پیجی توجه ما را به خود جلب می کند، تعداد فالوور پیج است. این عدد خواه یا ناخواه تاثیر زیادی بر جذب فالوور دارد. تعداد فالوور، میزان پرطرفداری آن پیج را نشان می دهد و هر چه پیج به نظر پرطرفدار تر برسد، احتمال جذب فالوور های جدید بیشتر خواهد بود. لزوم دریافت فالوور فیک هم به همین دلیل است. اکثر پیج های محبوب، ابتدا با گرفتن فالوور فیک پیج خود را گسترش دادند. در این مقاله قصد داریم آموزش گرفتن فالوور فیک را به شما بدهیم.

روش های به دست آوردن فالوور فیک رایگان برای اینستاگرام چیست؟

برای دریافت فالوور فیک رایگان دو روش وجود دارد. استفاده از ربات ها و سایت های افزایش فالوور که در ادامه مطلب سعی می کنیم برخی از این ربات ها و سایت ها را به شما معرفی کنیم. ربات اینستاگرام کاربری مجازی یا v-user یکی از بهترین ربات های رایگان اینستاگرام است. توسط آن می توانید فالوورهای پیج اینستاگرام خود را به شکل چشم گیری افزایش دهید. البته نقص این ربات تحت ویندوز بودن آن است. قیمت فالوور فیک اینستاگرام در سایت فالوجت، با توجه به اینکه بدون ریزش هستند و پکیج های ویژه ای همراه خود دارند، بسیار مناسب است.

در این صورت یا سیستم تان کلا باید روشن باشد یا باید برنامه را روی سرور مجازی ران کنید. همان طور که قطعا می دانید و در ابتدای مقاله نیز توضیح دادیم، گرفتن فالوور فیک، باعث ارتقا اعتبار و جلوه پیج نزد مخاطب می گردد. به همین دلیل توصیه می کنیم برای پیشرفت پیج از فالوور فیک استفاده شود. با تمام این اوصاف نباید فراموش کنیم که ربات های هوشمند اینستاگرام بسیار دقیق و ریزبین هستند و در صورت تشخیص پیجی با فالوور فیک، با آن مقابله می کنند. پنل افزایش فالوور اینستاگرام سایت فالوجت، بسیار سریع عمل می کند و فالوورهای با کیفیتی را در اختیار شما قرار می دهد.

نینجا گرام را میتوان یکی از بهترین نرم افزارها برای افزایش فالوور فیک اینستاگرام به شمار آورد. کار با نینجاگرام به گونه ای است که شما باید هشتگ مورد نظر خود را به آن بدهید. در ادامه این نرم افزار پست های مرتبط و مناسب با هشتگ مورد نظر شما را لایک می کند. پیج مورد نظر شما را دنبال می کند و سه پست از آن را نیز لایک می کند. این فرایند به شما کمک می کند که روزانه حدود 500 فالوور واقعی جذب کنید. این نرم افزار ایرانی نمی باشد و استفاده از آن برای کاربران ایرانی نسبتا دشوار است. هدف از گرفتن فالوور فیک، جذب غیر مستقیم فالوور واقعی است. فالوور فیکی که اکثر سایت ها و ربات ها ارائه می دهند، ریزش بسیار زیادی دارد.

این ریزش اعتبار پیج را به شدت کاهش می دهد و نتیجه مطلوب را دریافت نخواهید کرد. این مورد را تا زمانی که دریافت فالوور را انجام ندهید، متوجه نخواهید شد و مسلما حتی یک بار تجربه این مورد هم توصیه نمی شود. سایت ها، ربات ها و اپلیکیشن های مختلفی هستند که خدمات افزایش فالوور رایگان انجام می دهند. اما تقریبا همه این پنل ها، با عملکرد ربات گونه نتیجه عکس برای شما خواهند داشت. سایتی را انتخاب کنید برای دریافت فالوور که توضیحات بسیار کامل ارائه دهد، پشتیبانی داشته باشد و دارای مهر اعتبار الکترونیکی باشد. تمام سایت هایی که با اطمینان می توانید از آن ها فالوور فیک دریافت کنید، در نسخه غیر رایگان هستند.

سخن پایانی

امروزه اینستاگرام به عنوان یک شبکه اجتماعی محبوب شناخته می شود که اغلب افراد از آن استفاده می کنند. اینستاگرام به عنوان یک پلتفرم مناسب برای کسب درآمد، معرفی خدمات و فروش محصولات مختلف برای کاربران، امکان کسب درآمد را فراهم کرده است. در این مطلب از سایت دیجی فالوور اطلاعات کلی در رابطه با دریافت فالوور فیک پرداختیم‌. خرید فالوور فیک از نرم افزارهای مختلف، می تواند مشکلاتی برای حساب کاربری اینستاگرام شما ایجاد کند‌. به همین دلیل توصیه می کنیم از وبسایت های معتبر فالوور فیک و یا واقعی خریداری کنید. سایت دیجی فالوور ارائه دهنده خدمات مختلف از جمله فالوور واقعی، خرید فالوور فیک اینستاگرام، لایک، کامنت و غیره می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر و نیز در صورت بروز هرگونه مشکل در فرایند خرید، با ما ارتباط برقرار کنید.

دکمه بازگشت به بالا