عمومیگزارشگر کسب و کار

آموزش باز كردن قفل درب خانه بدون کلید

ترفند های ساده برای باز کردن درب بدون کلید

نگرانی از گم کردن کلید، پشت درب خانه ماندن، جا گذاشتن سوئیچ در ماشین و اتفاق‌های مشابه، احساس‌های مشترکی هستند که همه روزانه با آن در گیر می‌شوند. حالا تصور کنید در جایی گیر کرده‌اید و تا نزدیکترین کلیدسازی فاصله زیادی دارید. در این شرایط تماس با حکم امداد غیبی را دارد! فرقی نمی‌کند سوئیچ ماشین را جا گذاشته‌اید یا قفل گاو صندوق باز نمی‌شود. شاید هم نیمه‌شب از سفر برگشته‌اید و کلیدتان را پیدا نمی‌کنید. در هر موقعیتی که هستید، کلیدسازان سیار می‌توانند دراسرع‌وقت خودشان را به شما برسانند. بااین‌حال، در این مطلب چند ترفند ساده برای باز کردن درب بدون کلید را به شما یاد می‌دهیم.

اگر مدام نگران گم کردن کلید هستید و روزی صدبار جیب یا کیفتان را برای پیدا کردن آن نگاه می‌کنید، این مطلب برای شما است. چرا می‌خواهید این نگرانی را با خود حمل کنید؟ درهرحال با خدمات کلید سازی سیار هیچگاه پشت درب بسته نخواهید ماند.

هنگام گم شدن کلید خانه چه کار کنیم؟

آیا تابه‌حال در اتاقی گیر کرده‌اید که نتوانید درب را بدون کلید باز کنید؟ حالا شاید کلید در قفل شکسته باشد یا مثلا کلید را پیدا نمی‌کنید. درهرصورت موقعیت استرس‌زایی است که باید هرچه زودتر از آن خلاص شوید. یادگیری نحوه باز کردن درب بدون کلید چاره کار است. در زیر تعدادی از این ترفندها را به شما آموزش می‌دهیم:

۱ ـ استفاده از کارت اعتباری

یکی از ساده‌ترین روش‌های باز کردن قفل بدون کلید، استفاده از کارت اعتباری یا وسیله‌ای مشابه آن است. البته این گزینه برای قفل‌های فنری کاربرد دارد و نباید در هر موقعیتی از آن استفاده کنید. شاید از هزینه خرید قفل جدید خبر نداشته باشید، اما استفاده نادرست از کارت اعتباری هزینه خرید قفلی جدید را روی دستتان می‌گذارد! به همین دلیل است که همیشه پیشنهاد می‌شود، برای بازکردن قفل‌های جدید و ناآشنا دست نگه دارید و از کلید سازی سیار کمک بگیرید.

روش کار این است که کارت اعتباری را بین چارچوب درب و قفل قرار داده و کارت را به‌سرعت روبه‌پایین بکشید. همین اول بگوییم که از کارتی استفاده کنید که دیگر آن را نمی‌خواهید. در این روش احتمال هر نوع آسیبی به کارت و شکستن آن وجود دارد.

۲ ـ استفاده از گیره کاغذ

در این شرایط انتخاب یک جسم بسیار نازک مانند سیم فلزی، گیره کاغذ یا پیچ‌گوشتی عینک راه‌گشا است. شما باید سوراخی را روی قفل پیدا کنید و با وارد کردن این سیم فلزی زبانه‌ای که در داخل قفل وجود دارد را فشار دهید. این فشار کوچک درب قفل شده را باز می‌کند. این موقعیت معمولا در قفل‌های اتاق خواب و حمام بیشتر پیش می‌آید. آرامش خود را حفظ کنید و با ابزاری که در دسترس دارید کار را پیش ببرید.

۳ ـ استفاده از پیچ گوشتی

کار دیگری که می‌توانید برای باز کردن درب بدون کلید انجام دهید، باز کردن کامل قفل است. با استفاده از پیچ گوشتی تمام پیچ‌های قفل را باز کنید و آن را از درب جدا کنید. البته همیشه قفل‌ها به این صورت نیستند که پیچ‌های قابل‌مشاهده داشته باشید. اگر در نگاه اول پیچی نمی‌بینید، نگران نباشید. احتمالا صفحه‌ای روی پیچ‌ها را پوشانده که با چرخاندن باز می‌شود. روی قفل دست بکشید تا قلق آن را متوجه شوید. سپس پیچ‌ها را پیدا کرده و با پیچ گوشتی باز کنید.

۴ ـ تماس با کلید سازی سیار

مهمترین مزیت کلید سازی سیار حضور در محل و رفع تمام مشکلات مربوط به قفل و کلید است. فرقی نمی‌کند که ریموت درب حیاط را جا گذاشته‌اید یا قفل گاو صندوق باز نمی‌شود. شاید هم دسته کلید خود را در جایی گم کرده‌اید و می‌خواهید در اسرع وقت تمام قفل‌ها و کلیدهای خانه را عوض کنید. درهرصورت کلید سازی سیار مشکل شما را در پشت تلفن بررسی کرده و با تجهیزات کامل به آدرس موردنظر شما می‌رسد. مثلا قفل مورد نیاز شما را می‌خرد و نیازی نیست که اصلا نگران رفتن به مغازه قفل فروشی باشید.

تماس با کلید سازی سیار و استفاده از کلیدسازان متخصص از هزینه‌های اضافی جلوگیری می‌کند. گاهی ما به اشتباه فکر می‌کنیم که اگر خودمان دست‌به‌کار شویم، هزینه متحمل می‌شویم. بااین‌حال، شما ممکن است از دلیل اصلی مشکل خبر نداشته باشید و با چند حرکت اشتباه به قفل درب یا درب آسیب بزنید. از طرف دیگر، خدماتی مانند بازکردن درب ماشین بدون سوئیچ یا باز کردن قفل گاو صندوق تخصصی هستند و نباید خودتان را درگیر آن کنید.

خدمات قفل و کلید سازی سیار در محل

متخصصان کلید سازی سیار دراسرع‌وقت به محل موردنظر شما می‌رسند تا مشکل را بررسی کنند. فرقی نمی‌کند که صبح خیلی زود در زمان رفتن به سرکار به مشکل برخورده‌اید یا نیمه‌های شب کلید خانه را گم کرده‌اید. کلید سازی سیار شبانه روزی در این موقعیت‌های حساس در کنار شما است. در زیر تعدادی از خدمات متنوع کلید سازی سیار را می‌بینید:

  • باز کردن درب بسته منازل یا محل کار
  • باز کردن درب بسته اتومبیل
  • باز کردن درب بسته گاو صندوق
  • ساختن انواع کلید
  • ساختن کلیدهای کامپیوتری و ایموبلایز
  • ساخت ریموت، نصب ریموت، تعمیر ریموت
  • ساخت انواع سوئیچ خودرو و موتورسیکلت

همانطور که می‌بینید خدمات کلید سازی سیار تنها به باز کردن درب‌های بسته محدود نمی‌شود. تمام نیازهای شما را در زمینه قفل و کلید با حضور در محل برطرف می‌کنند. شاید بتوانید قفل درب را با کارت اعتباری باز کنید، اما در کارهای تخصصی‌تر حتما به کلیدسازانی ماهر نیاز دارید که مشکزمان مطالعه این مطلب : 4دقیقه

آیا شما هم در مورد باز کردن درب ضد سرقت با کارت اعتباری یا باز کردن قفل با سنجاق یا ترفندهای دیگر چیزی شنیده‌اید؟ من با یک جستجو چند دقیقه ای متوجه شده‌ام که چه قدر راه برای باز کردن قفل درب بدون کلید و حتی باز کردن درب صدسرقت وجود دارد که تا به حال اصلا نشنیده و به آن‌ها فکر نکرده بودم!!

شاید شما هم مانند من بارها تجربه پشت درب ماندن و یا گم کردن کلیدها را داشته باشید. در این روزهای پرمشغله که همه در حال انجام دادن چند کار به صورت هم‌زمان هستیم و ذهن‌مان درگیر چندین مساله است، این‌که هیچ وقت فراموش نکنیم کلیدها را برداریم و یا آن‌ها را گم نکنیم تقریبا غیرممکن است!

پس راه‌حل چیست؟ چه کار کنیم تا هیچ‌وقت پشت در نمانیم و اگر ماندیم چه راه‌حلی پیش‌روی ما است؟

راه حل غیرهوشمندانه برای زمانی که پشت درب می‌مانیم!

تنها راه‌حل ممکن این است که حتی برای یک لحظه رفتن به طبقات دیگر و پرداخت شارژ و کارهایی از این دست، حتما کلیدهای خود را بردارید و درب را ببندید.

چرا که هیچ تضمینی نیست که بلافاصله بعد از رفتن شما، درب خانه به علت جریان هوای داخل راه‌رو و داخل خانه بسته نشود و شما پشت درب نمانید! در این شرایط مجبور می‌شوید ساعت‌ها پشت درب منتظر بمانید تا یکی از افراد خانواده به خانه بازگردند.

همچنین ممکن است مجبور شوید یک کلیدساز بیاورید و قفل درب را تعویض کنید یا در خوش‌بینانه ترین حالت بتوانید با ترفندهایی مانند بازکردن قفل با کارت اعتباری یا سنجاق درب را باز کنید.

ما نمایندگی خانه هوشمند اینترا در ایران را داریم. هر محصول اینترا به گونه‌ای منحصر بفرد طراحی شده است. محصولات آن با نوع عادی متفاوت هستند و در خود ویژگی‌هایی دارند که موجب تمایز آن‌ها با گونه‌های مشابه شده است. این ویژگی‌ها با پارامترهای محصول مانند تاچ پتل لمسی، combo، iswitch و … ترکیب شده است.

آیا شما تا به حال پشت درب مانده‌اید و ترفند باز کردن قفل درب با کارت اعتباری را بلد هستید؟ در مورد راه‌های بازکردن درب بدون کلید چه چیزهایی شنیده‌اید؟

ترفند باز کردن قفل درب ضد سرقت با کارت اعتباری

در صورتی که فراموش کرده باشید درب ضد سرقت را قفل کنید و کلیدها را هم در خانه جا گذاشته باشید، می‌توانید مانند دربهای قدیمی و معمولی به کمک کارت عابر بانک کارت تلفن ورق‌های رادیولوژی زبانه درب را حرکت بدهید و درب را باز کنید.

برای اینکار فقط کافی است کارت را از سمت قفل و از لای درب طوری وارد کنید که بالاتر از زبانه قفل قرار بگیرد.

در این زمان باید به صورت همزمان کارت را به سمت پایین بکشید و درب را به سمت داخل فشار بدهید و در این لحظه درب باز میشود و اگر همچنان در حال فشار دادن باشید به داخل آپارتمان پرت میشوید؛ پس بهتر است این کار را احتیاط انجام دهید!

در صورتی‌که شما درب را قفل کرده باشید اما کلید گم شده باشد، کمی کار برایتان سخت‌تر و زمان‌بر خواهد شد، اما بازهم باز کردن درب بدون کلید در این شرایط نشدنی نیست. شاید یک کلید ساز حرفه ای ۳۰ تا ۴۵ دقیقه وقت لازم داشته باشد تا قفل درب ضد سرقت قفل شده را باز کنند. به نظر شما سارقین از این ترفندها اطلاعی ندارند؟!!

یک راه حل هوشمندانه برای باز کردن قفل درب بدون کلید!

همه ما می‌دانیم که سارقین حرفه‌ای از همه راهکارهایی که ما در شرایط اضطراری برای باز کردن درب استفاده می‌کنیم، مثل زمانی که کلید پشت درب خانه جا مانده است، گم کردن کلیدها یا بسته شدن درب به صورت اتفاقی، باخبر هستند و به راحتی آب خوردن می‌توانند قفل‌های کلیدی و قفل درب ضد سرقت را باز کنند.

پس چه کارکنیم که هم از شر کلیدهای دست و پاگیر خلاص شویم و هم سارقین به راحتی نتوانند قفل درب را باز کنند و به حریم خصوصی ما نفوذ کنند؟

یکی از امن‌ترین راهکارها این است که تصمیمی هوشمندانه بگیریم و چند قدم خودمان را از مهارت‌ها و توانایی سارقین در باز کردن قفل‌ها جلو بیندازیم. فقط در این‌صورت است که می‌توانیم هم کلیدها را دور بریزیم و هم خانه و محل کاری امن داشته باشیم.

نمی دانم تا چه حد با یا قفل الکترونیکی آشنایی دارید؛ اما پیشنهاد هوشمندانه ما این است که یک بار برای همیشه قفل‌های کلیدی را دور بیندازید و یک قفل دیجیتال لوکس، زیبا و امن و قطعا بی‌کلید را روی درب خانه یا محل کارتان نصب کنید.

در بین انواع قفل‌های دیجیتال،   برای کسانی که معمولا فراموش‌کار و بی‌دقت هستند و همیشه کلید و کارت را جا می‌گذارند و درضمن حوصله کلنجار رفتن با اعداد و ارقام و حفظ کردن آنها را در قفل‌های رمزی ندارند می‌تواند بهترین انتخاب باشد.

اگر دوست دارید به این راهکار هوشمندانه کمی بیشتر فکر کنید، اولین قدم دیدن نمونه قفل‌های دیجیتال و آشنایی با ویژگی‌ها و مزیت‌های آن هاست.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

ل شما را دراسرع‌وقت حل کنند.

دکمه بازگشت به بالا