عمومیگزارشگر کسب و کار

 آموزش نتورک پلاس چقدر زمان می برد؟

آموزش گام به گام مدرک دوره نتورک پلاس Network+ جامع با 36 ساعت فیلم آموزش نتورک پلاس به زبان ساده فارسی و طنز و بر اساس بین المللی + جزوه توسط ما تدریس شده است. در دوره نتورک پلاس Network+  شما ضمن دریافت مدرک دوره نتورک پلاس ، بصورت گام به گام ، صفر تا صد و طبق آخرین سرفصل های نتورک پلاس بین المللی در قالب 95 فیلم آموزش شبکه ، شبکه را به خوبی یاد می گیرید.

دوره آموزش نتورک پلاس چیست؟ 6 نکته دوره نتورک پلاس که نمیدانید | پلازا

دوره آموزش نتورک پلاس در قالب 36 ساعت آموزش نتورک پلاس بدون وقفه ، بصورت کامل مفاهیم و کاربردهای شبکه و های مرتبط با شبکه را آموزش می دهد. این دوره بدون شک بهترین آموزش نتورک پلاس فارسی است. بدون شک این دوره آموزش نتورک پلاس با داشتن بیش از 3000 دانشجوی کاملا راضی ، بهترین دوره نتورک پلاس فارسی زبان در دنیا می باشد و شما به هیچ عنوان نمی توانید دوره ای با این کیفیت را پیدا کنید. اگر دوره ای با کیفیت نزدیک به این دوره پیدا کردید ، به ما پیام بدهید و هدیه ویژه دریافت کنید

این دوره آموزش نتورک پلاس کارگاهی و عملی است !

بیست چهار کارگاه عملی متنوع برای یادگیری بهتر مفاهیم شبکه در این دوره آموزش نتورک پلاس بر اساس سرفصل های بین المللی آموزش داده شده است که لیست آنها را می توانید در زیر مشاهده کنید :

سناریو دوره آموزش نتورک پلاس عملی برگزار می شود !!

کلیه مباحث آموزش نتورک پلاس Network+  در قالب لابراتوار زیر تدریس می شود. در این لابراتوار نحوه قرارگیری تجهیزات شبکه به خوبی مشخص شده است و شما تقریبا با محیط یک سازمان واقعی در دنیای واقعی در قالب این لابراتوار آشنا خواهید شد.

تجهیزاتی از قبیل سویچ ها ، روتر ها ، فایروال ها ، پرینترها ، کامپیوترهای شبکه ، سرور ها ، ارتباطات و حتی نحوه ارتباطات با شعبه های یک سازمان یا شرکت در این سناریو دیده شده است و مزین اینکار این است که شما درک بهتری در زمان یادگیری از محل قرارگیری و کاربر تجهیزات خواهید داشت .

مدارک کامپتیا به هیچ شرکت یا مجموعه خاصی تعلق ندارند و در بیشتر از 120 کشور دنیا مورد پذیرش هستند. در حال حاضر بیش از 2 و نیم میلیون نفر در دنیا دارای گواهینامه های این شرکت هستند. محبوب ترین دوره های مجموعه کامپتیا به ترتیب دوره نتورک پلاس ، و هستند.

تعریف کامپتیا از نتورک پلاس ( Network+ Plus ) چیست؟

روشهای یادگیری دوره آموزش نتورک پلاس در دنیا متنوع است ، از کلاسهای حضوری چند ماهه گرفته تا کلاسهای حضوری کمپی ، کلاسهای آنلاین ، دوره های آموزشی ویدیویی و … همگی روشهایی برای یادگیری دوره آموزش نتورک پلاس (Network+) هستند.در حال حاضر نسخه نتورک پلاس موجود در وب سایت کامپتیا است که به زودی به نسخه به روز رسانی خواهد شد.

نتورك پلاس (Network + plus) چيست؟‌ به زبان ساده

همانطور که شما برای ورود به دنیای کامپیوتر نیاز به یادگیری مهارت های اولیه یا همان ICDL کامپیوتر دارید ، یا همانطور که برای اینکه بتوانید یک پزشک خوب باشید باید بدن انسان را به خوبی بشناسید و اعضای بدن و مکانیزم کاری بدن و سیستم گردش خون و … را به خوبی درک کنید و سپس ابتدا تبدیل به یک پزشک عمومی و کم کم تبدیل به یک پزشک متخصص می شوید.

دوره آموزش نتورک پلاس (Network+) هم دانش لازم برای ورود به دنیای فناوری اطلاعات را برای شما فراهم می کند. پایه و اساس دوره های مختلف فناوری اطلاعات مبتنی بر زیرساخت های شبکه و ارتباطات است . شما چه بخواهید بشوید ، چه بخواهید برنامه نویس شبکه شوید ، چه بخواهید شوید و … همگی نیاز به یادگیری مفاهیم و درک دارد که همه آنها در نتورک پلاس به شما آموزش داده می شود.

دوره آموزش نتورک پلاس (Network+) شرکت کامپتیا شامل مفاهیم ، مکانیزم کاری ، تجربیات دنیای واقعی شبکه های کامپیوتری است که باعث می شود شما با ورود به یک زمینه کاری در حوزه شبکه ، با واژه ها و سرویس ها بیگانه نباشید و براحتی با توجه به درک عمیقی که از این حوزه پیدا کرده اید آن را پیاده سازی ، نگهداری و رفع اشکال کنید. شما از مبانی شبکه آموزش می بینید ، با آشنا می شوید ، با ماهیت آشنا می شوید و در نهایت همه اصطلاحات و پیش زمینه های ورود به سایر را یاد می گیرید.

مثال عملی از کاربرد نتورک پلاس در دنیای واقعی

اگر شما در دوره آموزش نتورک پلاس (Network+) این مفاهیم را به خوبی یاد گرفته باشید هیچ مشکلی در راه اندازی نخواهید داشت و در عین حال در زمان بروز مشکل می توانید مسئله را به درستی حل و مشکل را حل کنید. ( الان درگیر سرویس DNS و واژه هایش نشوید ، این صرفا یک مثال بود )

سرفصل های دوره نتورک پلاس ( Network+ ) چیست؟

محتوای دوره آموزش نتورک پلاس Network+ متناسب با سرفصل های آزمون بین المللی کامپتیا نتورک پلاس Network+ تهیه و تدوین می شود و بصورت کلی به 5 دسته بندی یا سرفصل آموزشی  تقسیم بندی می شود که به ترتیب شامل موارد زیر هستند :

  • شناخت پایه و اساس و نحوه کارکرد شبکه یا Networking Fundamentals : در این سرفصل شما باید بتوانید مفاهیم اولیه شبکه مثل   ، ارتباطات فیزیکی شبکه و انواعشان ، ، معماری شبکه و در نهایت مفاهیم اولیه سرویس های را به خوبی بشناسید.
  • شناخت نحوه پیاده سازی و عملکرد تجهیزات شبکه یا Network Implementations : در این سرفصل شما باید بتوانید به خوبی نحوه عملکرد تجهیزات شبکه اعم از سویچ ، روتر ، فایروال و … را بشناسید ، مکانیزم و روش اطلاعات در شبکه های کامپیوتری را درک کنید ، راهکارهای مبتنی بر را پیاده سازی کنید و در نهایت درک درستی از یا وایرلس و تکنولوژی های بکار رفته در آنها به دست بیاورید.
  • شناخت نحوه عملکرد شبکه ( عملیات شبکه ) یا Network Operations : در این سرفصل شما باید بتوانید مفاهیمی مثل مانیتورینگ و نظارت بر شبکه ، طرح تداوم کسب و کار یا ، روشهای مختلف و … را به خوبی درک کنید و آماده شناخت مرکزی به نام در شبکه شوید.
  • رفع اشکال شبکه یا Network Troublesooting : در این سرفصل شما باید با توجه به شناخت تجهیزات شبکه ، کابل کشی شبکه ، سرویس ها و پروتکل های شبکه ، به خوبی مکانیزم را درک کنید و آنها را رفع کنید.

 

دکمه بازگشت به بالا