عمومی

اقتصاد تولید محور تقویت‌کننده روابط دولت و ملت

توانایی تولید بر اساس اقتصاد راهی است که می تواند بهترین درس ها را برای کشور داشته باشد. فساد کمتر در تولید. فساد به طور عمده در سیستم اداری بخش واسطه ای رخ می دهد. در عین حال ، تولید سود منطقی است و نیروهای تولید کننده هرگز نمی توانند خواسته های غیرقانونی بخشهای مختلف را بپذیرند.

با این حال ، به بخش تولید توجه چندانی نمی شود ، مگر در فصل انتخابات ، وقتی سیاستمداران درباره تولید صحبت می کنند. اگر می خواهید اقتصاد ملی را بر اساس توانایی های داخلی به سلامت منتقل کنید ، تولید باید تقویت شود. حل این وظیفه مهم تحریم های خارجی و فشارهای خارجی را برطرف می کند ، ما می توانیم بهترین منافع خود را دنبال کنیم و تسلیم اجبار خارجی نمی شویم.

بنابراین ، استراتژی تبیین رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه تولید کشور باید در کانون تلاش ها و توجه دولت ها ، مردم ، احزاب و سازمان های سیاسی باشد بسیار مهم و تعیین کننده است. همچنین می تواند بسیاری از مشکلات اجتماعی را حل کند. این ایالت توانایی های متنوعی برای حل مشکلات اشتغال و بیکاری دارد. پس از قیام جنبش ملی ، علاقه به تولید داخلی بیشتر مورد تأکید قرار گرفت و دولت از توانایی های خوبی در زمینه های کشاورزی و دامداری برخوردار بود ، اما خیانت دولت پالاوی صدمات جبران ناپذیری به این زمینه ها وارد کرد.

همچنین ، سیاست غرب تحت فشار قرار دادن ایران برای انحصار و وابستگی به نفت بود. وابستگی به نفت در واقع یک بیماری جدی است که بر روابط دولت و دولت تأثیر می گذارد. پس از پیروزی انقلاب سیاسی ، تعریف جدیدی در رابطه بین دولت و دولت تعریف شد و سیاستمداران در این زمینه سخت تلاش کردند تا فکر کنند که در این زمینه به مردم خدمت می کنند ، اما نوع تعامل در زمینه اقتصادی ضعیف شکل گرفته بود.

دولت بدهی زیادی به مردم خود ندارد زیرا به واردات نفت اعتماد می کند. با افزایش تولید ، نوع رابطه نیز تغییر خواهد کرد ، زیرا دولت ممکن است با افزایش تولید مالیات بیشتری دریافت کند. بنابراین ، آنها به طور فزاینده ای تلاش می کنند تا با تولید یک فضای تولید ملی ، به توانایی های داخلی اعتماد کنند و خود را خدمتگزار مردم بدانند. اگر دولت واقعاً خود را خدمتگزار بخش تولید و بخش تولید را سرنوشت قلمداد کند ، تحول بزرگی رخ خواهد داد.

با این حال ، در این زمینه ، عملکرد دولت قبلی چندان راضی کننده نیست و در برخی از مناطق دولت هنوز اعتقاد چندانی به قدرت داخلی وجود ندارد ، که به دلیل ویژگیهای فرهنگی دوران پالاوی ، به برخی از مقامات دولتی نسبت داده می شود. هنوز هم این گفته که سیاستمدار “ما می توانیم” باور چندانی ندارد. در شرایط امروز ، ما باید تحریم ها را فرصتی بدانیم و اقتصاد کشور را تولید محور قرار دهیم و از این فرصت برای ارتقا relations روابط و تعاملات بین دولت و دولت در زمینه اقتصاد استفاده کنیم.

* تحلیلگر سیاسی
* منتشر شده در روزنامه جام جم

دکمه بازگشت به بالا