عمومیگزارشگر کسب و کار

بهترین پاساژ در وان ترکیه

وان یکی از شهرهای شرقی ترکیه است که به استان‌های شمال غربی ایران بسیار نزدیک است، به همین خاطر بسیاری از ایرانیان شهر وان را برای گشت‌ و گذار و خرید انتخاب می‌کنند. وان از شهرهای پر تردد ترکیه است و مراکز خرید بسیاری دارد شما میتوانید با خرید تور وان ترکیه از ما به این شهر سفر کنید.

مراکز خرید وان کجاست؟


بسیاری از مسافران شهر وان به خاطر خرید کردن و ارزان بودن کالاها، برای سفر انتخاب می‌کنند، بهترین فصل برای سفر به وان فصل بهار و پاییز است. وان شهری مملو از مراکز خرید بزرگ است که در این مقاله به معرفی چند مورد از این مراکز پرداخته‌ایم.

مرکز خرید آتایوس سیلور وان (آتاسوی‌آرت)


مرکز خرید آتایوس سیلور یک مرکز تخصصی در زمینه جواهرات و اشیای قیمتی است، علاوه بر این کارگاه‌های تولید و تعمیر زیورآلات هم در مرکز خرید آتاسوی آرت به چشم می‌خورد.
در این مرکز خرید جواهراتی مانند گوشواره، حلقه، دستبند و گردنبندهای دست‌ساز به فروش می‌رسد. در مرکز خرید آتایوس سیلور نقره با عیار بالا و سیاه قلم کاری شده طراحی و به فروش می‌رسد. شیرینی فروشی‌ و باقلوا‌فروشی‌های زیادی در این مرکز خرید وجود دارد که می‌توانید به عنوان سوغاتی از آنها تهیه ‌کنید.

The best passage in Turkish bath

مرکز خریدAVM  وان


مدرن‌ترین مرکز خرید وان 
AVM  است که در این مرکز خرید از نمایندگی‌های مختلف فعالیت دارند که با قیمت مناسبی اجناس خود را عرضه می‌کنند.

کالاهایی که در مرکز خریدAVM  وان به فروش می‌رسد:

  • مواد‌ غذایی
  • لوازم الکترونیکی لوازم
  • لوازم آشپزخانه
  • لوازم آرایشی
  • پوشاک و کیف و کفش
  • جواهرات و ساعت


در این مرکز خرید نمایشگاه‌های زیادی بر‌پا می‌شود که بازدیدکنندگان بسیاری دارد.


امکانات مرکز خرید 
AVM وان:

  1. پارکینگ
  2. فروشگاه‌ زنجیره‌ای و هایپر‌مارکت
  3. زمین بازی کودکان
  4. رستوران، کافی‌شاپ
  5. فود‌کورت اختصاصی
  6. ویلچر و محل عبور معلولین
  7. سینما کسیموم

مرکز خرید تورکوآز وان


در مرکز خرید تورکوآز وان پارچه‌های ترک و لباس‌های باکیفیت با برندهای مختلف به فروش می‌رسد و بیشتر فروشندگان محلی هستند و با زبان انگلیسی آشنایی ندارند.

امکانات مرکز خرید تورکوآز وان:

  1.  کافه و رستوران
  2. سینما
  3. زمین بولینگ

تور وان

وان یکی از بزرگ‌ترین شهرهای شرق ترکیه است که علاوه بر داشتن طبیعت بکر به وجود بازارهای متنوع نیز معروف است. این شهر زیبا با دریاچه وان، سیاه کوه و کوه آرتوس همسایه است؛ به همین دلیل چشم‌اندازهای جذابی برای ماجراجویی دارد. اگر دوست دارید با راهنمای سفر وان همراه شده و با تور در این منطقه گردش کنید، پیشنهاد می‌کنیم که در این مقاله از تور وان ترکیه زمینی همراه ما باشید.

تور وان برای چه کسانی مناسب است؟

به بازارگردی علاقه دارید؟ پس شهر وان گزینه‌ای عالی برای شماست. این دیار به دلیل داشتن بازارهای مرزی متنوع‌ترین کالاها را با قیمت‌هایی باورنکردنی عرضه می‌کند. شاید بتوان اصلی‌ترین دلیل سفر گردشگران به شهر وان را خرید دانست. در آنجا هرچه که بخواهید اعم از پوشاک، کفش، لوازم آرایشی و غیره به فروش می‌رسد که قیمتی قابل قبول دارند. ناگفته نماند که خرید تنها دلیل جذب گردشگر به وان نیست؛ چرا که طبیعت رویایی آنجا نیز طبیعت‌دوستان را جذب خود می‌کند. وجود کوه‌های مرتفع، دشت‌های دل‌انگیز، دریاچه زیبای وان و آب و هوای عالی یکی دیگر از اصلی‌ترین فاکتورهایی است که مسافران را به سمت این منطقه می‌کشاند.

شهر وان و جاذبه‌های گردشگری آن

شهر وان در شرقی‌ترین نقطه کشور ترکیه قرار گرفته و اکثر مردم آنجا به زبان کردی کرمانجی صحبت می‌کنند. همچنین ارامنه و ترک‌های زیادی در وان زندگی می‌کنند که باعث تنوع فرهنگی در این ناحیه شده است. از آنجایی که وان در دل طبیعت قرار گرفته است جاذبه‌های طبیعی متنوعی دارد که از معروف‌ترین آن‌ها می‌توان به درایچه وان اشاره کرد. این دریاچه بیش از ۳۷۰۰ کیلومترمربع مساحت دارد که سبب شده تا به عنوان بزرگ‌ترین دریاچه کشور ترکیه شناخته شود.

این دریاچه سه جزیره آختامار، آن دیر و چارپاناق را در خود جای داده است که علاوه بر بکر بودن مناظر خارق‌العاده‌ای نیز دارند. از دیگر دیدنی های وان می‌توان به قلعه سنگی این شهر اشاره کرد که بیش از سه هزار سال قدمت دارد و با آجرهای گلی ساخته شده است. در آنجا کتیبه‌های از پادشاهی اورارتویی نیز یافت شده است که متعلق به ۵قرن قبل از میلاد مسیح تعلق دارند. کلیسای وان، قلعه هوساپ، آبشار مرادیه و خانه گربه‌های وان از دیگر جاذبه های گردشگری وان شمرده می‌شوند که مورد بازدید مسافران قرار می‌گیرند.

تور وان از خوی مقرون به صرفه‌تر است یا تور وان از تهران؟ در پاسخ باید بگوییم که به طور مستقیم بستگی به محل زندگی شما دارد. برای مثال اگر شما ساکن شهر خوی، ارومیه و یا شهرهای نزدیک به آن هستید، تور وان از خوی به نسبت تور وان از تهران برای شما مقرون به صرفه‌تر خواهد بود؛ چرا که فاصله شهر خوی تا مرز کشور ترکیه بسیار کمتر از فاصله شهر تهران تا کشور ترکیه است و همین موضوع سبب می‌شود تا تورهای زمینی و هوایی خوی به ترکیه با قیمتی ارزان‌تر ارائه شود که در این صورت می‌توانید ما به التفاوت تور وان از خوی به نسبت تهران را بر روی تور خود گذاشته و تور زمینی و یا هوایی وان از خوی را با امکانات بیشتری تهیه نمایید. تور وان از خوی، سفری است از شهر گل‌های آفتاب گردان به پر طرفدارترین مقصد ایرانیان.

مرکز خرید آیدین پریهان وان


یکی از مراکز تجاری وان ترکیه، مرکز خرید آیدین پریهان که مرکز خرید بزرگ و مدرن با امکانات بسیار است. کالاهای عرضه شده در این مرکز خرید از بهترین برندهای دنیا هستند.

کالاهایی که در مرکز خرید آیدین پریهان وان به فروش می‌رسد:

  • لوازم التحریر
  • اسباب بازی
  • لوازم آشپزخانه
  • مواد غذایی
  • پوشاک چرم
  • جواهرات
  • در ورودی این مرکز خرید یک آکواریوم بزرگ و زیبا وجود دارد که کودکان و بازدیدکنندگان را سرگرم می‌کند.


امکانات مرکز خرید آیدین پریهان وان:

  1. زمین بولینگ
  2. فروشگاه های بزرگ
  3. بازی های کامپیوتری
  4. رستوران، کافی‌شاپ
  5. دسترسی آسان به مرکز شهر و هتل‌ها
  6. سالن سینما

خیابان جمهوریت وان


خیابان جمهوریت وان یکی از خیابان‌های اصلی و معروف وان ترکیه است که فروشگاه‌های بسیاری دارد، همچنین هتل‌ها و رستوران‌های زیادی در خیابان جمهوریت قرار دارند.
قیمت اجناس در فروشگاه‌های خیابان جمهوریت بسیار مقرون به صرفه و کیفیت کالاها هم عالی است، برای همین این خیابان خیلی شلوغ می‌شود به خصوص زمان حراجی‌ها که افراد زیادی برای خرید، به سمت این خیابان روانه می شوند.

مرکز خرید وان پارک


مرکز خرید وان پارک یکی از بهترین و جدیدترین مراکز خرید وان ترکیه است‌. وان پارک در چند طبقه ساخته شده که فروشگاه‌های متعددی دارد که در زمان حراج در وان ترکیه کالاهای زیادی با برند معتبر و قیمت مقرون به صرفه می‌توانید پیدا کنید.

بازار سنتی و قدیمی وان


یکی از بازارهای اصلی وان، بازار سنتی وان است که در خیابان معروف جمهوریت واقع شده و مکان خوبی برای گشت‌و‌گذار و خرید است. گردشگران زیادی برای ديدن جاذبه‌های تاریخی وان به این بازار روانه می‌شوند.
در بازار سنتی وان هر کالایی که بخواهید را می‌توانید پیدا کنید و با قیمت مناسب بخرید. در اعیاد و مناسبت‌هایی مانند روز مادر، بیشتر فروشگاه‌ها حراجی دارند و زمان خوبی برای خرید است.برای تبدیل پول خود به پول رایج این شهر نگران نباشید زیرا که صرافی‌های بسیاری در این بازار فعالیت دارند.

مراکز خرید ارزان وان


مراکز خرید قیمت مناسب وان ترکیه بسیار زیاد هستند و در فصل‌ها و مناسبت‌های مختلف حراجی‌های زیادی در این مراکز خرید برگزار می‌شود. در این ایام این مراکز بسیار شلوغ و پر از ازدحام می‌شوند و بیشتر مسافرانی که قصد خرید دارند در موقع حراجی‌ها به وان سفر می‌کنند.

  • بازار روسی‌ها وان
  • بازار اروپا وان
  • مرکز خرید لیمون وان
  • مرکز خرید زیرزمینی یرآلتی وان

بازار روسی‌ها وان


کشور ترکیه روابط خوبی با کشور روسیه دارد، برای همین فعالیت‌های مشترک زیادی دارند که یکی از این فعالیت‌ها بازار روسی‌ها است که انواع کالاهای‌ روسی در این بازار پیدا می‌شود.
این بازار در چند خیابان و از تعداد زیادی مغازه و فروشگاه تشکیل شده است. یکی از مراکز خرید ارزان قیمت وان ترکیه بازار روسی‌ها است که قیمت‌ کالاها در این بازار بسیار مقرون به صرفه است.

کالاهایی که در بازار روسی وان به فروش می‌رسد:

  • زیورآلات
  • پوشاک
  • انواع ظروف سنتی
  • عروسک‌های چوبی
  • کیف و کفش

بازار اروپا وان


بازار اروپا وان در مرکز وان ترکیه قرار دارد و از بازارهای قدیمی وان محسوب می‌شود. بازار اروپا وان کالاهای زیاد و متعددی دارد که قیمت این کالاها ارزان و مناسب است که ایرانیان زیادی برای خرید به این بازار می‌آیند.


کالاهایی که در بازار اروپا وان به فروش می‌رسد:

  • پوشاک
  • ظروف
  • صنایع دستی

مرکز خرید لیمون وان


از دیگر بازارهای قدیمی وان مرکز خرید لیموک وان است که محبوبیت زیادی بین ایرانیان دارد. فروشگاه‌های زیادی در این بازار وجود دارد که همه‌‌ کالاهای این بازار ارزان و مناسب هستند، و به دلیل نزدیک بودن به مرکز شهر به آسانی می‌توانید به این بازار بروید و خرید کنید.

کالاهایی که در مرکز خرید لیمون وان به فروش می‌رسد:

  • پوشاک
  • لوازم آرایشی و بهداشتی
  • وسایل خانه و آشپزخانه

مرکز خرید زیرزمینی یرآلتی وان


این مرکز خرید زیرزمینی از مراکز خرید قیمت مناسب وان است که در این بازار مخفی بیشتر فروشندگان فارسی می‌دانند. اکثر مغازه‌های مرکز خرید یرآلتی وان کالاهای خود را با تخفیف عرضه می‌کنند.

نکته:چون سفر با اتوبوس مقرون به صرفه است خیلی از افراد مایل هستند که با اتوبوس سفر کنند، تور وان با اتوبوس در کنار شماست تا بهترین لحظه های خود را در سفر ثبت کنید و سفری بدون دردسر داشته باشید.

دکمه بازگشت به بالا