عمومیگزارشگر کسب و کار

تعمیر تلویزیون سونی در منزل یا کارگاه تخصصی

سونی پشتیبان نمایندگی تخصصی تعمیر تلویزیون سونی براویا با بیش از 15 سال تجرشبه در زمینه ی تعمیر برد و پنل تلویزیون سونی  با بهره گیری از کادر متخصص تعمیرات تلویزیون سونی براویا، آمادگی دارد تعمیرات تلویزیون شما را در اسرع وقت و با قیمت مناسب در منزل یا محل شما به عهده بگیرد. وجه تمایز تعمیرگاه مرکزی از لحاظ فنی : تسلط کامل کارشناسان به آخرین تکنولوژی ساخت و تعمیر انواع تلویزیون سونی می باشد , آنالیز و تحلیل با بهره گیری از جدید ترین تجهیزات تعمیر و از طرفی دیگر قیمت بسیار مناسب تعمیرات و قطعات می باشد. هزینه تعویض پنل معمولا مقرون به صرفه نیست. باید بدانید که این قطعه گران ترین بخش تلویزیون است و تقریبا معادل ارزش یک تلویزیون نو قیمت گذاری می شود. برای تعمیر تلویزیون سونی در اصفهان دستگاه باید به گارگاه منتقل شود. تعمیر پنل با دستگاه های پیشرفته انجام می شود.

از جمله خدمات قابل ارائه توسط مرکز انجام می شود ،  تعمیرات در شهرستان های تهران ( پردیس ، پاکدشت ، اسلامشهر، ورامین، شهریار) , اعزام نیروی متخصص و مجرب به همراه قطعات مورد نیاز به این شهرستان ها در اسرع وقت , پذیرش کار از همکاران دارای مجوز رسمی و تعمیر و فروش برد انواع لوازم خانگی می باشد. تماس با ما

مرکز تخصصی تعمیر تلویزیون سونی

سونی پشتیبان یک واحد تخصصی می باشد که در این مرکز تعمیرات تلویزیون سونی را بصورت تخصصی انجام می دهد. تعمیر تلویزیون سونی یک کار پیچیده و تخصصی می باشد که باید توسط افراد متخصص انجام شود. تعمیر با قطعات اصلی تلویزیون انجام می شود. تعمیرات در مرکز سونی پشتیبان با ضمانت نامه شش ماهه انجام می شود.

مرکز تعمیرات سونی برای رفاه حال مشتریان شعبه های را در تمام نقاط شهر تهران و کرج ایجاد کرده است. این شعب برای سرویس دهی سریع به مشتریان گرامی می باشد.

بعد از تماس با شرکت مرکز تعمیرات سونی ، نزدیک ترین شعبه، نیرو برای سرویس و تعمیر تلویزیون ارسال می کند. شماره تماس مرکز تعمیر تلویزیون سونی

هدف مجموعه سونی پشتیبان جلب رضایت شما با خدمات سریع و تعمیر با کمترین هزینه ممکن و قطعات اصلی تلویزیون سونی شما می باشد. تعمیر تلویزیون شما توسط متخصصان سونی پشتیبان و ارائه ضمانت نامه رسمی سونی پشتیبان برای اطمینان خاطر شما مشتریان گرامی اعزام تکنسین های متخصص سونی پشتیبان به همراه قطعات مورد نیاز در سریع ترین زمان ممکن به تمام نقاط تهران و شهرستان های تهران تماس با سونی پشتیبان و اعلام مدل و خرابی تلویزیون سونی از طرف شما. اعلام هزینه تقریبی توسط کارشناسان متخصص سونی پشتیبان

  • سونی پشتیبان نمایندگی مجاز تعمیر تلویزیون سونی براویا با بیش از 15 سال تجربه در زمینه تعمیر تلویزیون
  • تعمیر گاه مرکزی تلویزیون سونی آماده پذیرش مسئولیت تعمیرات تلویزیون سونی با تعهد کامل می باشند.
  • تعمیر در منزل یا محل مورد نظر شما با تعیین زمان توسط شما
  • تعمیر سریع و تضمینی با قطعات ارجینال ضمانت دار
  • ۶ ماه گارانتی خدمات تعمیرات با پشتیبانی ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته
  • اعزام سرویس کار و تکنسین تلویزیون در سریعترین زمان ممکن به محل شما

چرا مرکز تخصصی تعمیر تلویزیون سونی ؟

دلیل اینکه بعد از خرید تلویزیون سونی از ما خواسته می شود تا از تعمیرگاه مجاز سونی در تهران و یا تعمیرگاه های مجاز سایر نقاط کمک بگیریم دلایل زیر می باشد:

  • متخصصان مجاز سونی غرب تهران و یا تعمیرگاه مجاز هر نقطه از ایران از پیشرفته ترین ابزار ها و متد ها برای تعمیرات استفاده می کنند. تمامی این ابزار های پیشرفته باعث می شود تا متخصصان به راحتی مشکل را پیدا کنند و آن را تعمیر کنند.
  • متخصصان تعمیرگاه مجاز سونی پشتیبان غرب تهران و یا هر نقطه از تهران جهت استخدام شدن در این مراکز تخصصی امتحان ورودی داده و به دلیل داشتن تخصص بالا قبول شده اند.
  • همچنین مشاوران تمامی این نمایندگی ها به صورت 24 ساعته در خدمت شما هستند تا در صورت بروز مشکل به صورت تلفنی و یا حضوری به مشکل شما رسیدگی کنند.
  • متخصصان مجاز تلویزیون سونی در  تهران و تمامی مراکز تعمیر تلویزیون سونی برای تعمیرات تلویزیون شما به منزل مراجعه می کنند تا شما به دردسر نیفتد.

شما برای اینکه بتوانید با مراکز تعمیرات سونی در ارتباط باشید ابتدا باید شماره تماس مرکز نزدیک به محل زندگی خود را بیابید. سپس شما با تماس با این مراکز می توانید با متخصصان تعمیر سونی ارتباط برقرار کنید و مشکل خود را بیان کنید.

نمایندگی تلویزیون سونی

نمایندگی مجاز تعمیر تلویزیون سونی براویا یکی از مجموعه‌های فعال و پیشرو در ارائه خدمات مرتبط با  تعمیر تلویزیون سونی در ایران است که فعالیت خود را همزمان با ورود محصولات این برند به کشور، آغاز کرده است. کاربران محصولات سونی می‌توانند به مرکز تخصصی سونی مراجعه کرده و با حضور در پارت تخصصی مرتبط با محصول خویش تخصصی ترین خدمات مورد نیاز را دریافت دارند.

ویژگی قابل توجه تعمیرگاه سونی ضمانت و گارانتی تمامی خدماتی است که توسط کارشناسان این مجموعه ارائه می‌گردد؛ مدیریت این مرکز به دلیل اطمینان از مهارت و دانش تخصصی کادر فنی خویش، تمامی خدمات ارائه شده در تعمیرگاه سونی را در بخش تعمیر گارانتی و ضمانت نموده است. برای ارتباط با مرکز تعمیرات مجاز سونی می ‌توانید از طریق  راههای ارتباطی درج شده در وب سایت اقدام نمایید.

خدمات تعمیر تلویزیون سونی

انواع تلويزيون هاي ال سي دي و ال اي دي در نمايندگي تعميرات تلويزيون قابل تعمير هستند. در صورتي که تلويزيون شما با اختلالاتي چون پرش تصوير، دو نيم شدن تصوير، قطع صداي تلويزيون، روشن نشدن دستگاه، شکستن پنل تلويزيون، کم نور و پر نور بودن بخش هايي از تصوير و … رو به رو شد مي توانيد با مراجعه به واحد تعميرات تلويزيون آن ها را بر طرف کنيد.

خدمات تعمیرات تلویزیون سونی در محل

تعمیر پنل تلویزیون سونی

خرابی های پنل تلویزیون که قابل تعمیر می باشد، خط عمودی برد اثر آب خوردگی می باشد. در بیشتر موارد خرابی که به علت آب خوردگی به وجود می آید قابل تعمیر است. خرابی های که بر اثر ضربه و فشار به وجود می آیند غیر قابل تعمیر می باشند. معمولا پنل تلویزیون  بر اثر نفوذ آب یا خرابی پیکسل ها دچار مشکل می شود.در نتیجه با خراب شدن پنل، تصویر به درستی نمایش داده نمی‌شود و تلویزیون باید تعمیر شود. سعی ما بر این است تا جایی که امکان دارد پنل تلویزیون شما را تعمیر کنیم تا از تعویض آن جلوگیری شود.

هزینه تعمير تلویزیون سونی

يکي از موارد مهم در تعميرات لوازم صوتی و تصویری سونی از جمله تلویزیون سونی هزينه تلویزیون سونی است. البته لازم به ذکر است که بگوييم هزينه تلویزیون سونی کاملا متغيير بوده و بر اساس همين موضوع معمولا پس از آنکه تکنسين تلویزیون سونی به محل مورد نظر شما مي آيد و بررسي هاي لازم به جهت تلویزیون سونی را انجام مي دهد قيمت نهايي را اعلام مي نمايد.

علاوه بر اين موضوع نوع قطعه اي که براي آن مشکل ايجاد آمده و سبب اين موضوع شده است که شما نياز به تلویزیون سونی داشته باشيد کاملا بر روي هزينه تلویزیون سونی تاثير گذار خواهد بود.

در رابطه با هزينه تلویزیون سونی بايد بگوييم که اگر تصور ميکنيد که مي توانيد خودتان تلویزیون سونی را انجام بدهيدتا جا ممکن اين ريسک را نکنيد. در واقع گاهي صرفه جويي در هزينه تلویزیون سونی سبب هزينه هاي بيشتري براي شما خواهد شد به همين دليل شما بايد به جهت تعمير تلویزیون سونی تماس حاصل نماييد.

خدمات پس از فروش تلویزیون سونی

اما برای اطمینان از رضایت کامل مشتریان، شرکت سونی در کنار تلویزیون‌های با کیفیت بالا خود، خدمات پس از فروش عالی و قابل اعتمادی را نیز به مشتریان ارائه می‌دهد. این خدمات شامل تعمیرات، پشتیبانی، بروزرسانی‌های نرم‌افزاری، آموزش و راهنمایی و گارانتی می‌شود.

اگر به هر دلیلی نیاز به تعمیر داشتید، شما می‌توانید به شرکت سونی پشتیبان و نمایندگی‌های آن مراجعه کنید و با اطمینان به تعمیر تلویزیون خود را به ما بسپارید.

اگر سوالی در مورد تلویزیون سونی خود دارید، شما می‌توانید با خدمات سونی پشتیبان تماس بگیرید و به سرعت به سوالات و مشکلات خود پاسخ داده شود. شما می‌توانید تلویزیون سونی خود را با بروزرسانی‌های نرم‌افزاری جدید بهبود دهید و از امکانات جدید و بهتری استفاده کنید.

همچنین، شما می‌توانید از آموزش‌ها و راهنمایی‌های فراوانی که برای تلویزیون‌های سونی در دسترس است، بهره‌مند شوید و از تلویزیون خود به بهترین نحو استفاده کنید. آموزش و راهنمایی: شما می‌توانید از طریق وب سایت شرکت سونی و یا نمایندگی‌های آن به آموزش‌های مربوط به تلویزیون سونی دسترسی داشته باشید. این آموزش‌ها می‌تواند شامل راهنمایی در مورد نحوه استفاده از تلویزیون، قابلیت‌ها، و تنظیمات مختلف باشد.

پاسخگویی شرکت مرکز تعمیرات سونی

مرکز پاسخگويي به پرسش هاي کاربران سونی سرويس وظيفه پاسخگويي به تمامي پرسش هاي دريافتي از سوي کاربران را بر عهده دارد. در اين مجموعه تيمي از کارشناسان و تکنسين هاي تعمير حضور دارند تا پاسخگوي پرسش هاي حضوري و غيرحضوري کاربران اين مرکز باشند. راه‌اندازي مرکز پاسخگويي به پرسش هاي کاربران مبتني بر اين باور بوده که مشتري‌گرايي در يک سازمان از مهمترين عوامل موفقيت در هر سازمان است و اين استراتژي بايد مبتني بر رفع مشکلات و مسائل مشتري از طريق شناسائي خواست‌هاي پنهان و آشکار او چه در زمان حال و چه در آينده باشد. در همين راستا کارشناسان ما در مرکز تعمیر تلویزیون سونی پاسخگوي پرسش هاي شما کاربران خواهند بود تا حتي الامکان برطرف کننده پاره اي از مشکلات و مسائل شما در اين زمينه باشند.

دکمه بازگشت به بالا