سلامت و دانش

مشاوره آنلاین، ارتباط غیر حضوری با بهترین روانشناسان

سلامتی مهمترین نیاز برای همه است. با این حال ، بسیاری از ما فکر می کنیم حفظ سلامتی فقط برای وضعیت جسمی شما مفید است. هر وقت بیمار شدیم هرچه سریعتر به پزشک مراجعه خواهیم کرد. با این وجود ، دیدن یک روانشناس یا روانپزشک برای بهبود وضعیت روانی ما در زندگی ما بسیار نادر است.

دلایل زیادی وجود دارد که شما نباید روانشناس یا روانپزشک را ببینید.

1. شاید مرسوم ترین این موارد این باشد که فکر می کنیم به تنهایی می توانیم با این مشکل کنار بیاییم و مشاوره فقط به بار مالی می افزاید.

2. بسیاری از افراد می دانند که دیدن روانشناس یا روانپزشک بد نیست و ما فکر می کنیم فقط کسانی که دارای مشکلات حاد سلامت روان هستند باید به روانپزشک یا روانپزشک مراجعه کنند. به همین دلیل ، وی دستگیر شد تا از دید دیگران دیوانه تلقی نشود. مشاوره ما سعی می کنیم با مشکلات خود زندگی کنیم.

3. وحشت دلیل دیگری است که ما از این سرویس استفاده نمی کنیم مشاوره روانشناختی و روانشناسی است به نظر می رسد صحبت کردن با کسی در مورد درگیری ذهنی بسیار دشوار است. ممکن است که ما از این مسئله شرمنده باشیم یا از اینکه شخص دیگری درباره ما قضاوت کند ، شرمنده باشیم. با این حال ، درگیریهای ذهنی که در زندگی ما و در طول روز به وجود می آید ، یکی از مهمترین مشکلات زندگی ما است و ما نمی خواهیم در مورد آنها با دیگران (خصوصاً آشنایان) صحبت کنیم.

این سه دلیل اصلی هستند که مانع از مراجعه به روانشناس یا روانپزشک می شوند. اما آیا شما تصمیم درستی گرفتید؟ آیا می توانید به تنهایی با مشکلات روحی و روحی روبرو شوید؟

چرا باید با روانشناس یا روانپزشک مشورت کنم؟

همه ما درگیر مشکلات زندگی هستیم که فشار روانی منفی را بر ما وارد می کند و قلب ما را به اسارت می گیرد. اینها شامل خاطرات بد کودکانه ، مشکل در برقراری ارتباط با همسرتان ، چگونگی تربیت فرزندتان و مشکلاتی که شما در محیط کار و جامعه با آن روبرو هستید. این مسائل بر وضعیت روحی و روانی ما تأثیر می گذارد و به یک نگرانی تبدیل می شود. اگر این نگرانی های ذهنی را نادیده بگیریم و راهی برای مقابله پیدا نکنیم ، آنها در ذهن ما باقی می مانند و منجر به رفتارهایی مانند پرخاشگری ، وسواس ، استرس و سایر اختلالات رفتاری می شوند. اما اگر برای مقابله با آنها قدم برداریم ، می توانیم بار روانی آنها را به میزان قابل توجهی کاهش دهیم.

برای حل این مشکلات ، باید با روانشناس یا روانپزشک مشورت کنید. در یک جلسه مشاوره ، پزشکان از ما می خواهند تا در مورد زندگی و مشکلاتی که با آنها روبرو هستیم صحبت کنیم. در بیشتر موارد ، پزشکان به ما گوش فرا می دهند و راه حل های مؤثر و علمی برای حل مشکلات بدون داوری ما ارائه می دهند.

مشاوره آنلاین روانشناسی و روانپزشکی

مشاوره آنلاین این یک روش مؤثر برای برقراری ارتباط با روانشناسان و روانپزشکان است. به جای مراجعه به پزشک به صورت حضوری ، می توانید به صورت آنلاین مشاوره بگیرید.

اولین وب سایت و برنامه دکتر سینا (www.drsaina.com) مشاوره آنلاین است این وب سایت به شما امکان دسترسی به بهترین روانشناسان و روانپزشکان را بصورت آنلاین می دهد.

وای مشاوره آنلاین توسط دکتر سینا می توانید در هر زمان و هر جا و بدون نگرانی با پزشک خود مشورت کنید.

وب سایت دکتر سینا کلیه زمینه های تخصص در روانشناسی و روانپزشکی را در بر می گیرد تا بتوانید برای مشکلات با یک متخصص مشورت کنید.

ما می توانیم دکتر دکتر سینا را در تخصص های زیر مشاهده کنیم: مشاوره آنلاین بیا

• مشاوره روانشناسی بالینی آنلاین

مشاوره آنلاین از روانشناس بالینی دکتر ساینا درمورد اختلالات مانند وسواس فکری ، اضطراب ، استرس ، افسردگی و ترس شدید (هراسی) و پرخاشگری در دسترس است. پزشک شما می تواند در شناسایی مشکل به شما کمک کند. سپس ما یک راه حل برای بهبود ارائه می دهیم.

• مشاوره آنلاین پشتیبانی از کودک

طبق تحقیقات پزشکی ، بیشتر شخصیت ما در کودکی شکل می گیرد. بسیاری از مشکلاتی که در حال حاضر با آنها روبرو هستیم ریشه در کودکی دارد. بنابراین ، اگر می خواهید فرزند شما در بزرگسالی شخصیتی سالم داشته باشد ، باید از سنین پایین به طور صحیح آن را درمان کنید. در این روش ، روانشناسان کودک راهنمایی لازم را برای درمان صحیح فرزندان خود به والدین ارائه می دهند.

• مشاوره آنلاین درباره سلامت جنسی

صحبت در مورد مشکلات جنسی بسیار دشوار است. طلاق به دلیل مشکلات جنسی در روابط متداول است. اختلالات رفتاری در زمینه سلامت جنسی مانند اعتیاد به استمناء و فیلم های پورنو نیز در جامعه بسیار شایع شده است. مشکلات مربوط به غیبت با یک متخصص بهداشت جنسی قابل بحث است.

چگونه می توان مشاوره آنلاین دریافت کرد؟

به راحتی با روانشناسان و روانپزشکان برتر ارتباط برقرار کنید

1. به وب سایت دکتر سینا مراجعه کرده و تخصص خود را انتخاب کنید

2. بر اساس تخصص ، سوابق تحصیلی و تجربه خود پزشک مورد نظر خود را انتخاب کنید

3. سؤالات خود را به پزشک خود بنویسید و بفرستید

4- پس از بررسی سوالات ، پزشک برای شروع مکالمه با شما تماس خواهد گرفت

دکتر از این پس دکتر سینا به دنبال مشاوره آنلاین باشید.

دکمه بازگشت به بالا