اقتصادی

پیش‌بینی منابع برای کارگران فاقد بیمه بیکاری

دبیرکل کنفرانس اتحادیه عالی گفت: برای اینکه کارگران بیکار و بیکار کرونا بیمه بگیرند ، منابع لازم باید در قالب طرح یا لایحه ای از سازمان تأمین اجتماعی پیشنهاد و به کنگره ارسال شود. از اتحادیه ها برای شناسایی و معرفی کارگران بیمه نشده استفاده می شود.

هادی ابوی در گفت وگو با گزارشگر یک ، با تشکر و تشکر از سخنان ارزشمند رهبران برجسته کرونا در حمایت از افراد بیمه نشده و بیکار ، اظهار داشت: وی در جلسه ای با ستاد ملی ضد کرونا تأکید کرد که سازمان های تأمین اجتماعی آن را اجباری می کنند. مشکلات کارگران بیکار و بیمه نشده را برای بهره مندی از بیماری عروق ویروس کرونا حل کنید. این بدان معناست که در صورت نیاز به پیشنهاد یا طرح یا لایحه ای ، باید توسط سازمان تأمین اجتماعی برای ایجاد زیرساختی برای کمک به کارگران فاقد بیمه بیکاری به کنگره ارائه شود.

تأمین منابع برای کارگران فاقد بیمه بیکاری

“البته ما نمی توانیم از منابع سازمان های متعلق به کارگران و کارفرمایان استفاده کنیم و حق بیمه پرداخت کنیم ، اما مجبوریم منابع دیگری را در اختیار کسانی قرار دهیم که بیمه ندارند.” ما ممکن است برنامه ها یا فاکتورهایی را در عناوین مختلف مانند بیمه حمایت مالی یا حمایت دولت ارائه دهیم و در برخی منابع سهام کارگران روزانه ، کارگران فصلی و کارگران بیمه نشده را ارائه می دهیم یا شرایطی را برای پرداخت حق بیمه این کارگران در مقادیر کم فراهم می کنیم. .

دبیرکل اتاق عالی بازرگانی اتحادیه های کارگری از آماده سازی اتحادیه برای کشف و معرفی کارگران بیمه و بیکار از کرونا خبر داد و “برای این کار ، وزارت کار می تواند از توانایی های اتحادیه که رابطه تنگاتنگی با گروه کارگری دارد استفاده کند.” گفت .

حمایت دولت و خیرین در تهیه بسته های معیشتی

ابوی همچنین در مورد مشارکت اهدا کننده در بحث ارائه کمک به کارگران و بسته های کمک دولت اظهار داشت: “دولت و کارفرمایان در بحث ها شرکت کرده اند تا آنجا که ممکن است از گروه های آسیب پذیر و کارگران حمایت کنند ، اما من می خواهم که صادقانه به اهدا کنندگان کمک کنیم. رهبران عالی مسجد را همراهی می کنند و مردم را برای تهیه مایحتاج مردم منزوی بسیج می کنند. توصیه می شود دولت و خیرین برای حمایت صمیمانه همکاری کنند ، زیرا شما گفته اید که باید این کار را انجام دهید و آنها را گسترش دهید.

در مورد تهیه بسته های غذایی و معیشتی توسط اهداكنندگان برای كارگران آسیب دیده از تاج ، “كمك به دولت در تهیه مایحتاج اولیه اهداكنندگان می تواند غذا را با قیمت مناسب تری تهیه و به فقیر تحویل دهد.” گفت در خراسان رضوی با همکاری کمیته امداد و سپاه آستان قدس و حامیان مالی ، اقداماتی را برای تهیه بسته معیشتی انجام دادیم ، اما متأسفانه آنها مانع ایجاد کردند و مشکلاتی را ایجاد کردند ، بنابراین تأمین زیرساخت ها به معنای صرف هزینه دولت برای منابع خود نیست. نه برای تسهیل اقدام یا شرایط پشتیبانی ، بازگرداندن یارانه های هدفمند ، تأمین ساختمان در صورت لزوم برای بسته بندی کالا و دریافت حمایت از کارگران کرونا و گروه های آسیب دیده از طریق کمک مالی و کمک های مالی .

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا