سلامت و دانش

یک روان‌گردان طبیعی برای مبتلایان به افسردگی

نتایج را بیان می کنند، که اسکن مغزی 60 به دست آمده است، به این معنی است که این دارو ممکن است باعث شکل گیری فرد به فرد معالجه شود.

روان‌گردان برای معالجه‌ای از اختلالات سلامت روان تحت بررسی و مطالعه هستند.

به بیماران مبتلا به افسردگی اخطار می‌شود که سیلوسایبین را با تصمیم مصرف شخصی.

در کارآزمایی‌های علمی از یک نوع داروی مصنوعی، آن هم دارای شرایط بسیار تات و در کارآزمایی‌های علمی از یک نوع مصنوعی این دارو است. به علاوه در جریان مطالعه از مشاوره روانشناسان بهره‌مند بودند.

پروفسور دیوید نات، نویسنده این مطالعه و سرپرست مرکز تحقیقات روانگردانها در دانشگاه کالج لندن، یافته های تازه در مورد سیلوسایبین «مهیج» و «مهم» را گفت.

او می‌گوید که می‌تواند باعث شود که مغز «گرفتار» تفکرات خاص شود یی کم کیا.

اما به گفته او با مصرف سیلوسایبین، مغز این بیماران گشایشی را تجربه کرد به طوری که کرد به طوری که تا سه هفته بعد «انعطاف پذیرتر و سیالتر» بود.

این موضوع در اسکن‌های مغزی به صورت افزایش پیوند میان مناطق مختلف مغز قابل مشاه است. احتمالاً این چند ماه‌ها بعد از وضعیت روحی بهتر بوده باشند.

تغییرات مشابه در مغز که با داروهای ضدافسرگی معمولی درمان شده بود مشاهده نشد.

پروفسور نات گفت: این موید پیشبینی اولیه ماست، و عمل می کند که سیلوسایبین ممکن است واقعا برای درمان افسردگی باشد.

فعالیت نورون های مغز

فعالیت مغزی

روانگردان‌ها (سایکدِلیکس) دسته‌ای از مواد توهم‌زا هستند که همه حواس را تحت تأثیر قرا قرار می‌دهند. اینها نگاه، حس زمان و عواطف را تغییر می دهند.

داروهایی که داروهای ضدافسردگی معمولی باید روزانه مصرف شوند، ممکن است فقط یک یا دو بار مصرف سیلوسایبین برای رسیدن به تأثیری مشابه کافی مشابه کافی باشد. بدون تایید این موضوع تحقیقات بیشتر به روی بیماران بیشتر برای مدتی طولانی

نتایج این مطالعه که در نشریه “پزشکی نیچر” چاپ شده است از تحقیق جداسانه اقتباس شده است. در مطالعه اول، همه شرکت‌های سیلوسایبین مصرف کردند. در مطالعه دوم برخی از آن را دریافت کردند که برای سایرین یک نوع داروی گدیسرد

کلیه شرکت‌کنندگان در این مطالعه از متخصصین بهره‌مند بودند. اسکن مغزی در سه مورد – پیش از مصرف دارو، یک روز بعد از مصرف دارو و سه هفته بعد از اسکن مغزی در سه مورد – پیش از مصرف دارو، یک

پروفسور رابین کارهارت هریس، نویسنده ارشد مطالعه، گفت: “ما هنوز نمیدانیم در فعالیتهای مغزی بعد از اثر مصرف سیلوسایبین برای چه مدتی ادامه میابد، و برای درک آن باید مطالعات بیشتری انجام شود.”

“ما مبتلا به بیماری در برخی موارد عود می کند، و ممکن است دلیلش این باشد که فعالیت مغز به فعالیت های خشکی که در افسردگی میبینیم برمی گردد.”

46

دکمه بازگشت به بالا